تجزیه و تحلیل: همه گیر خرید اینترنتی آهنگ های ملت شکاف سیاسی

توسط جولی سرعتواشنگتن (AP) — امریکا تثبیت شکاف سیاسی است در حال حاضر بیش از مسائل مرگ و زندگی است. فرمانداران

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

توسط جولی سرعت

واشنگتن (AP) — امریکا تثبیت شکاف سیاسی است در حال حاضر بیش از مسائل مرگ و زندگی است.

فرمانداران جمهوریخواه خواست در توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال بدست گرفتن اولین گام به سوی بازگشایی بخش هایی از ایالات خود' اقتصاد در میان coronavirus همه گیر و بدون پیوستن به خود رئیس جمهور دستورالعمل. دموکراتیک فرمانداران تا حد زیادی نگه داشتن سخت ماندن در خانه سفارشات و غیر ضروری کسب و کار بسته شدن در محل مقاومت در جیب کوچک از مغلوب ساختن پیشی جستن-تراز معترضان و فشار افکار عمومی از رئیس جمهور.

خطوط گسل آشنا هستند, افشای بسیاری از همان منطقه ای و جمعیتی بخش است که به طور فزاینده ای به تعریف سیاست آمریکا و همچنین تفاوت های آشکار در راه احزاب نمایش نقش دولت در زندگی آمریکایی. اما ریسک بسیار فراتر از نرمال خطرات و پاداش از یک چرخه انتخابات به جای قرار دادن سلامت و رفاه میلیون ها نفر از آمریکایی ها در تعادل است.

"ما تصور کنید که در زمان بحران است که کاهش برخی از احزاب سیاسی ما در زمان عادی. اما هر بار که ما از طریق یک بحران کوچک و آنهایی که شدید سیاسی بخش ظهور مجدد حق دور" گفت: Julian Zelizer یک استاد تاریخ سیاسی در دانشگاه پرینستون.

آن می تواند ماه قبل از نهایی پیامدهای مختلف خاموش شدن و بازگشایی سفارشات شناخته شده است. مقامات بهداشت عمومی واگذار هیچ یکی از اندازه متناسب با تمام رویکرد وجود دارد و تصمیم گیری ساخته شده توسط کشورهای وابسته به عواملی مانند چگالی عمده جمعیت مناطق, ظرفیت پزشکی, منابع و در دسترس بودن تست است.

در عین حال نیز وجود دارد غیر قابل انکار سیاسی تنور به بحث بیش از زمانی که و چگونه متحده باید شروع به کاهش محدودیت. و بسیار شده است که در شکل با مغلوب ساختن پیشی جستن که شروع مهیج برای بازگشایی کسب و کار تقریبا به عنوان به زودی به عنوان آنها توقیف خوبی آگاه است که او انتخاب مجدد چشم انداز در ماه نوامبر به احتمال زیاد لولا در اقتصاد مقاومتی.

دموکرات ها می گویند که آنها بیش از حد در مورد مراقبت اقتصادی این کشور بهداشت و میلیون ها نفر از آمریکایی ها در کار باشد. اما بسیاری از آنها hewing نزدیک به هشدارهای بالای مقامات بهداشت عمومی که استدلال می کنند که فرستادن مردم به کار و به جوامع خود را در موعد مقرر منجر به شیوع این ویروس و بسیاری از مرگ و میر.

"بدترین چیزی که می تواند برای ما به سنبله فوتبال و فکر می کنم ما در خارج از منطقه خطر و به reengage و پیدا کردن یکی دیگر از اوج COVID-19," میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer گفت: روز سه شنبه در مصاحبه با آسوشیتد پرس.

Whitmer نظرات یک روز پس از فرمانداران جمهوریخواه در گرجستان, کارولینای جنوبی و تنسی — همه سرسخت تهمت متحدان مشخص شده در مراحل شروع به باز کردن کسب و کار در عرض چند روز.

آنها چند گام جلوتر از دیگر عربستان فرمانداران نیز باید نقل مکان کرد و به سمت بازگشایی کسب و کار. یک استثنا است در کلرادو که در آن به لیبریا Jared پلیس قصد دارد اجازه دهید به پناهگاه در محل سفارشات در سراسر کشور منقضی روز یکشنبه.

"هر کسب و کار ضروری است. مردم همه چیز را ضروری است" پلیس گفت:. "این چیزی است که خسته کننده سعی کنید برای قرار دادن همه چیز در ضروری و غیر ضروری سطل. هیچ کس فکر می کند مانند است و این جهان کار نمی کند مانند آن است."

نظرسنجی نشان می دهد اکثر آمریکایی ها حمایت اقامت در خانه محدودیت به سهولت همه گیر — 78% در یک آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش و نظرسنجی در این ماه است. اما سیاستمداران در هر دو طرف می دانیم که مردم را به صبر و شکیبایی ممکن است افول در هفته های آینده و ماه بیشتر کار ضرر و زیان و سایر مشکلات اقتصادی را نگه دارید.

رسما مغلوب ساختن پیشی جستن در حال خروج از تصمیم گیری در کاهش محدودیت های در دست ملت فرمانداران. هفته گذشته او پرده برداری از یک سری از دستورالعمل ها برای ایالات متحده است که توصیه بازگشایی بخش از اقتصاد در امواج است که در ارتباط با عفونت نرخ به عنوان به خوبی به عنوان قوی تست و سیستم های ردیابی که اجازه می دهد متحده به سرعت به جلو و عقب اگر شیوع بیماری های جدید رخ می دهد.

اما رئیس جمهور تقریبا بلافاصله فروختن خود را هدایت و تشویق هواداران در توییتر به "آزادی" برخی از کشورها که هنوز با شرایط به صورت مرحله به مرحله بازگشایی. همه کشورهای مغلوب ساختن پیشی جستن خاص رهبری دموکراتیک فرمانداران: میشیگان و مینه سوتا و ویرجینیا که در آن او همچنین در ارتباط با موضوع حقوق تفنگ.

هیچ یک تا کنون acquiesced به خواسته های خود را.

راه آمریکایی ها در حال تجربه این بیماری همه گیر در حال حاضر شده است به شکل که در آن زندگی می کنند. بسیاری از سخت ترین-آمار مناطق که در آن اقامت-در-خانه محدودیت شده است ونرخ در انبوه شهرها در لیبرال ایالت از جمله نیویورک و کالیفرنیا. بسیاری از کمتر پرجمعیت متحده که شیب محافظه کار دیده می شود نرخ پایین تر از عفونت تا کنون و اغلب مجبور محدودیت های کمتری.

اما این ویروس گسترش است همراه کاملا حزبی خطوط. با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز بالا 15 متحده با عفونت و مرگ و مير شامل دموکراتیک متمایل متحده جمهوری خواه متمایل متحده و ایالات متحده است که نوسان بین دو طرف در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات ایالتی.

در میان آنها: گرجستان که ثبت کرده است نزدیک به 20 ، 000 عفونت و بیش از 770 مرگ و میر. روز دوشنبه کالیفرنیا ، برایان کمپ اعلام کرد که ورزشگاه, سالن مو بازی بولینگ کوچه ها و دیگر کسب و کار می تواند شروع به باز کردن در پایان این هفته با محدودیت های تعیین شده برای برداشته شود در روزهای آینده.

تصمیم کمپ یکی تهمت حامی در دولت در حال حرکت است که به طور فزاینده ای به این مرکز مواجه شد با خشم توسط دموکرات ها در دولت است. استیسی آبرامز که به دقت از دست رفته به کمپ در سال 2018 در نظر گرفته شده و ممکن است معاون ریاست جمهوری برای انتخاب presumptive دموکراتیک نامزد جو بایدن گفت: از فرماندار تصمیم: "هیچ چیزی در مورد این را حس می کند."

در اعلام تصمیم خود کمپ اذعان کرد که گرجستان است به احتمال زیاد به افزایش coronavirus عفونت و مرگ و میر به عنوان کسب و کار شروع به باز کردن. خطر او تصمیم گرفته است که ارزش آن.

___

یادداشت سردبیر — جولی سرعت پوشش داده است کاخ سفید و سیاست برای AP از سال 2007. دنبال او در http://twitter.com/jpaceDC



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن