نامه سرگشاده ای به سفید امریکا: 6 چیزهایی که یک زن می خواهد شما را به می دانم که

عزیز سفید امریکا سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که در صدر اخبار است. آن را گرفته است بیش از هر رسانه های اجتما

توسط ATSHNEWS در 20 خرداد 1399

عزیز سفید امریکا

سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است که در صدر اخبار است. آن را گرفته است بیش از هر رسانه های اجتماعی تغذیه در کشور است. اما این است که جدید نیست. مردم سیاه و سفید انجام شده است این کار برای همیشه لطفا برای. سیاه, افراد به قتل رسیده اند و برای چندین دهه است. در حال حاضر که برجسته سفید مردم می گویند این یک مشکل ناگهانی در حال حاضر آن را یک مشکل ارزش توجه به. آنها شعار همان شعار و حمل همان آگهی ها ساخته ایم. اما دولت و سیاستمداران خود را مشاهده و تظاهرات با کمتر خصومت و بیشتر اعتبار.

دولت فعلی به نظر می رسد در افراد سفید در اموال عمومی با تفنگ به عنوان "خوب عامیانه که فقط می خواهند زندگی خود را به عقب." در حالی که سیاه و سفید آمریکایی ها اعتراض مسالمت آمیز و بالا بردن جهنم که لازم هستند "اراذل و اوباش [که] در حال dishonoring حافظه جورج فلوید." ما زانو, راهپیمایی و جذاب به نفس شکننده سفید مرد به اتهام نادیده گرفته شده اند. که می شود گفت, خوش آمدید به پیک نیک. نشستن, خفه شو و اجازه دهید مردم سیاه و سفید صحبت می کنند. در حال حاضر که شما در حال گوش دادن در اینجا شش چیزهایی که یک زن می خواهد شما را به می دانم.

1. نژادی مسائل باید شما را ناراحت اما این ناراحتی باید احساس.

sofianewhoknocks black fist black lives matter blm GIF
giphy.com

اگر شما به خودتان پیدا کنید فوق العاده ناراحت کننده زمانی که مسابقه یک موضوع و سپس شما باید چمدان عاطفی به باز کردن. شما نیاز به احساس می کنید که ناراحتی واقعا رسیدن به ریشه امتیاز شما ادامه می دهند. سفید آمریکایی که تا به حال بیشتر قدرت در جامعه است. در حال حاضر که هنجار نامیده می شود به سوال انفعال سفید آمریکایی که تبدیل شدن به راحتی با امتیاز است که برخورد با نا امیدی از کسانی که تشخیص این عدم تناسب. ما دیگر نمی توانیم برای به تعویق انداختن دردناک مکالمات به خاطر سفید, شکنندگی. ما سعی کردیم که در 1820s (نگاه کنید به میسوری سازش) و آن را به ارمغان آورده است ما در اینجا. امریکا انشعاب بیش از آنچه که باید آستین حل و فصل مسائل در زمانی که شهروندان پوشیدن آزادی در آستین خود.

بحث از مسابقه خواهد بود پر از خشم و صدمه دیده تحقیر و ناراحتی در هر دو طرف. سیاه و سفید آمریکایی ها هر دو منفی متاثر از برده داری بدیهی است که یکی بیش از دیگری است. بهترین راه برای سفید مردم به رویکرد این مکالمات است با همدلی. اما تنها پس از شما انجام داده اند کار خود را به رسمیت شناخته امتیاز می تواند به شما در ایجاد یک فضای امن برای مردم به وجود آزادانه.

2. فرهنگی تخصیص بودجه واقعی است و آن سمی است.

crazy behind the scenes GIF by Ariana Grande
giphy.com

اجازه بدهید با یک بازی سرگرم کننده نگاه در تاریخ Eurocentric جهان ما زندگی می کنند. این erasure از فرهنگ های غیر اروپایی تبدیل به یک وحدت تروما برای آفریقایی و آسیایی و کشورهای آمریکای لاتین. بیش از حدود پنج قرن اروپایی ها کشته و میلیون ها نفر از آمریکایی های بومی توسط راه جنگ و بیماری است. علاوه بر این و آفریقا و کارائیب جمعیت بودند استثمار و به بردگی گرفته شده از طریق استعمار و نسل کل خراب شد با طولانی مدت اثرات سیستمیک نژاد پرستی. پیشرفت ما از زمان تب زرد و آشکار استعمار حداقل است.

تا زمانی که امریکا و ارزش های مردم سیاه و سفید به اندازه آنها به عنوان ارزش مد سیاه و سفید, هنر, موسیقی, مدل مو, رنگ پوست و نوع بدن دارد و می خواهد درک. شما نمی توانید جلال یک فرهنگ در حالی که به طور همزمان پاک کردن آن. در حالی که سفید مد است جذب جعبه نوارهای تاریک و پوست سیاه مردم هستند که تحت فشار قرار دادند از روایت است. داستان ما در حال گفت: ما اعلامیه و ما مادران عزادار. در حالی که سیاه و سفید موسیقی جذب شده Spotify در 100 بالا, سیاه مردان بی اعتبار به عنوان خشونت اراذل و اوباش با اخلاق سست و لود اسلحه.

اگر شما واقعا قانع نشده اجازه دهید بحث در مورد آریانا گراند نقاشی خودش را با لایه ای از ملانین قبل از همه از او photoshoots. من به یاد داشته باشید پوست خود را در حال تاریک که در طول Nickelodeon روز. یا کارداشیان قبیله blackfishing همه از هالیوود پس از بلوغ است. "اما مردم سفید را کشت!" شما کاملا حق با شماست. سفید و فرهنگ است که در جشن هر نمونه که یک اقلیت فرهنگ به طور کامل پاک شده توسط زمان مرگ و تروما است. سفید و فرهنگ استعمار است. سفید و فرهنگ نسل کشی است. سفید فرهنگ تخصیص است. سفید فرهنگ سفید ناجی سندرم است. سفید و فرهنگ است امتیاز سفید و هیچ چیز دیگری.

3. ما دیگر ولع مصرف برابری. ما نیاز به حقوق صاحبان سهام.

equality vs. equity
interactioninstitute.org

برابری می شده اند مفید در 1800s. قرن ها بعد در برابری کافی نیست. جمعیت که به طور نامتناسبی تحت تاثیر برده داری نمی تواند رشد که با توجه به همین منابع است. انرژی و توجه ما باید به catered برای هر گروه به عنوان آنها به وضوح نشان داده اند که نیاز به سطوح مختلف کمک کند.

تصور کنید که شما در حال رسیدگی به یک باغ. یک گیاه است و به اندازه کافی آب و در طول زمان شروع به مردن. روشن راه حل خواهد بود برای اختصاص مراقبت بیشتری به گیاه در حال مرگ. آیا این اهانت به اهمیت گیاهان دیگر در باغ ؟ به طور کامل نه اما یکی ممکن است اولویت است. و درست است.

اگر شما را دیده ام کریگ Froehle سیاسی کاریکاتور به تصویر می کشد تفاوت بین برابری و حقوق صاحبان سهام (تصویر بالا) در نظر بگیرید چه این گرافیک می گوید: در مورد وضع از شخصیت های. این تقویت این تصور غلط است که متوسط قد و کوتاه ترین مردم توسط ژنتیک و محکوم است. گرافیک مکان سرزنش ارتفاع خود در هر یک از شخصیت. در حالی که یک کودک متولد شده امروز را به ناچار باید بیشتر دشوار زندگی از یک کودک وجود دارد یک دلیل روشن. ژنتیک نیست اجرای سال از نژادپرستی نظاممند.

4. پلیس وجود داشته باشد برای تقویت سرکوبگر زیرساخت.

straight outta compton gang GIF
giphy.com

نیروی انتظامی برای اولین بار به وجود آمد و در جنوب به عنوان یک راه برای حفظ سیستم برده داری. اولین وظیفه نیروهای اتهام بازیابی بردگان فراری و جلوگیری از شورش برده. حتی پس از لغو برده داری , افسران پلیس, تبلیغ Jim Crow قوانین و اجرا تبعیض نژادی است. آن است که کاملا غیر واقعی به انتظار یک نهاد ریشه دارد به طوری فجیع در ضد سیاه سیاست به حفاظت از آنها کمتر از یک قرن بعد.

وقتی به شما می گویند که شورش است مناسب واکنش شما در حال تداوم سفید برتری. شما در حال گفتن مردم سیاه و سفید است که آنها را به گام از خط حتی اگر این معنی است که بدن خود را در بتن می باشد. شورش و غارت لازم است سرمایه گذاری. حتی زمانی که ما اعتراض مسالمت آمیز مانند زانو طول سرود ملی یا راهپیمایی از طریق سرمایه شهر ما تمسخر اشک آور و تانک و گلوله. برای انتخاب سکوت بیش از این تخریب اموال شما انتخاب گردن شکسته بیش از پنجره های شکسته.

5. کارن است که در یک نگاه

Karen Intensifies GIF by MOODMAN
giphy.com

این "همین حالا با من تماس کارن" جنبش مسخره است. شما نه مظلوم. شما نه تبعیض. شما ممتاز هستند. با وجود جولی Bindel توییتر escapades, 'کارن" است نه ضد فمینیستی مدت و نه آن را برابر با یک نژادی لکه دار کردن. بلافاصله پس از این اصطلاح "کارن" بود به شدت برابر با n-word. این سالم ترین مرد سفید پوست در این, زمین, John Mulaney در کمدی ویژه در شهر جدیدگفت: "اگر شما در مقایسه با بدی دو واژه و شما حتی نمی خواهد می گویند یکی از آنها ؟ که بدتر کلمه است." وضعیت اسفبار زنان سفید یکی از نابرابری رنج می برند اما نمی آیند نزدیک به بی عدالتی رنج می برد توسط آمریکایی های سیاه و سفید.

این امر همچنین به زندگی ماده bullsh*t. کل این جنبش کار برکنار شده است چرا که ارزش خود را به عنوان یک انسان نبوده است همواره مورد سوال و به مخاطره انداخته است. سفید زندگی می کند و ماده آبی زندگی می کند ماده دو ناخالص تلاش برای تخفیف تجارب مردم سیاه و سفید. هیچ کس گفت سفید زندگی می کند مهم نیست. ما می گویند که ما زندگی می کند توجه بیش از حد. شما ممکن است فکر " چگونه می تواند من امتیاز سفید? من تا به حال به کار خستگی ناپذیر به جایی که من هستم. من نژاد پرست نیستم. من نمی درمان مردم سیاه و سفید هر یک متفاوت است.' اول از همه, شما, سفید, شکنندگی است. ثانیا اجازه بدهید این لحظه به شما یادآوری می کنند که شما امتیاز سفید وجود دارد و بدون تلاش های خود را.

اگر شما بنشینید به تماشای یک فیلم و یک بار تعجب می کنم اگر کسی از نژاد یا قومیت به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش و سپس شما باید امتیاز سفید. اگر شما هرگز به نگرانی که یک واجب, سیاه, شخصیت مرد در برخی قهرمانانه لحظه پس مرد سفید سرب می تواند موفقیت شما را سفید امتیاز. از آن آسان است برای شما برای پیدا کردن محصولات مراقبت از پوست, آرایش و محصولات مراقبت از مو در هر فروشگاه بدون مرور راهرو برای 'قومی بخش'? آیا شما نگرانی در مورد دوستیابی خارج از مسابقه خود را برای ترس که شما در حال fetishized? چه ؟ که هرگز حتی عبور از ذهن شما را ؟ که سفید است امتیاز. آیا شما قادر به رانندگی با یک عقب بدون هیچ گونه نگرانی که کشیده می تواند بیش از هزینه زندگی خود را ؟ خوب تبریک می گویم. شما باید امتیاز سفید است و آن را بزرگترین سلاح. استفاده از آن را به درستی.

6. قاتلان باید پاسخگو باشند

I Cant Breathe Black Lives Matter GIF by INTO ACTION
giphy.com

جورج فلوید, Amaud Arbery, Breonna تیلور, Sean نی, Philando کاستیا, آلتون استرلینگ, مایکل براون, کیت اسکات, Terrence Crutcher, Samuel DuBose, ساندرا مطلوب, فردی,خاکستری, Walter L. Scott, Akai Gurley, Laquan مک دونالد, پل اونیل, Chrisitan تیلور, تونی McDade, Tamir برنج, اریک گارنرو هر فرد سیاه و سفید کشته شده به دست پلیس شایسته عدالت است. اجازه ندهید که لنز از قدرت و امتیاز و امنیت انحراف نیاز به عدالت است. این افراد سرقت شد از زندگی خود را. شما می توانید چیزی به بسته شدن برای خانواده خود را. چیزی است که نمی های تصویری از خود قتل را Instagram داستان. من درک می کنم که مایل به بالا بردن سطح آگاهی, اما شما در حال ساخت خود را سیاه و دوستان و خانواده زنده تروما هر زمان که آنها آن را ببینید. سعی کنید های هنری سیاه و سفید و یا اعتراض لینک کلیک کنید به جای.

از آنجا که دولت نمی خواهد گوش دادن تا زمانی که مردم سفید بالا بردن جهنم در حال حاضر زمان زیادی را به استفاده از صدای خود را. وجود دارد مقدار زیادی از چیزهایی که شما می توانید برای بهتر متحد: اهدا, به, دادخواست, مارس و اعتراض خرید از سیاه و سفید متعلق به کسب و کار و یا صحبت کردن با قانونگذاران خود را. کسانی که ناراحت کننده مکالمات. گوش دادن به و باور مردم سیاه و سفید. ما نمی خودمان موضوع را به ضربه های داستان ما اگر آنها درست نیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن