در میان یک بحران هنوز ساخت چلمزفورد بهتر

Olivien لارنس از چلمزفورد یک اتاق اورژانس پرستار کاتولیک در مرکز پزشکی در منچستر, N. H., و هنگامی که او کار نم

توسط ATSHNEWS در 1 اردیبهشت 1399

Olivien لارنس از چلمزفورد یک اتاق اورژانس پرستار کاتولیک در مرکز پزشکی در منچستر, N. H., و هنگامی که او کار نمی کند و در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس او را دوست دارد به رفتن در حال اجرا است.

اما لارنس, 27, متوجه است که یک بخش از آجر کوره راه که او اغلب اجرا می شود با آشغال سطل زباله بسیار از آن و یا در نزدیکی تالاب آباد توسط وحش محلی است.

"یک روز متوجه شدم به تازگی یک غاز کانادا خانواده waddling از طریق یک توده ای از زباله به تالاب در تالاب و آن شکست قلب من" لارنس گفت: در یک ایمیل. "پس گفتم به مادرم روز بعد که من می خواستم به بیرون رفتن و پاک کردن برخی از زباله است."

مادر Harmke لارنس, 57, گفت که او تا به حال شده است که مایل به انجام چیزی مشابه به همین. در آوریل 7, مادر و دختر را در طرف مقابل از آجر کوره جاده و با حدود سه ساعت کار تمیز تا 10 کیسه های پر از زباله از فقط یک بخش کوچک از جاده ها است.

Harmke لارنس جامعی چند تا عکس از دختر او را با خود حمل.

"دیگر بخشی از دلیل من بیرون رفت وجود دارد فقط خودم را مشغول نگه داشتن. بودن مراقبت های بهداشتی کارگران با این ویروس به طور فوق العاده استرس زا و من تا به حال مقدار زیادی از اضطراب امتحان و مقابله با به تازگی" Olivien لارنس گفت. "من بیشتر خودم را مشغول کمتر وقت من باید غرق اضطراب و ترس است."

لارنس گفت: فعالیت و بودن خارج کمک قرار دادن ذهن خود را کمی بیشتر در سهولت او به عنوان لذت می برد یک روز خاموش است.

"این فقط یک فعالیت های ساده که به من کمک کرد تا تمرکز افکار من دور از اخبار منفی که باعث می شود آن را احساس جهان است و پایان دادن به ... بودن خارج که در آن طبیعت است که هنوز هم آن را انجام چیزی که خود را مانند هیچ چیز جدید در جریان است" Olivien لارنس گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب