آمریکا محکوم به 16 سال در روسیه به اتهام جاسوسی

توسط ولادیمیر ISACHENKOVمسکو (AP) — یک دادگاه در روز دوشنبه محکوم آمریکایی امنیت اجرایی به 16 سال زندان به اته

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

توسط ولادیمیر ISACHENKOV

مسکو (AP) — یک دادگاه در روز دوشنبه محکوم آمریکایی امنیت اجرایی به 16 سال زندان به اتهام جاسوسی حکم به خود جلب کرد که واکنش خشم از وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo که محکوم درمان انسان توسط مقامات روسی به عنوان "وحشتناک است."

شهر مسکو دادگاه خوانده محکومیت پل Whelan به اتهام جاسوسی و او را محکوم به 16 سال در یک زندان امنیتی حداکثر. محاکمه شد و پشت درهای بسته برگزار شد چرا که مقامات گفتند که مورد نیاز بود برای محاکمه به در نظر گرفتن اطلاعات حساس است.

Whelan است اصرار بر بی گناهی خود گفت که او راه اندازی شد. 50 سال شرکت امنیتی اجرایی و سپاه تفنگداران دریایی جانباز از نوی میشیگان دستگیر شد در مسکو در ماه دسامبر سال 2018 در حالی که او در روسیه برای شرکت در عروسی یکی از دوستان.

صحبت با خبرنگاران پس از صدور حکم سفیر ایالات متحده جان سالیوان محکوم راز آزمایشی است که در آن هیچ مدرکی تولید شد به عنوان یک فاحش نقض حقوق بشر بین المللی و هنجارهای قانونی است. او در توصیف Whelan اعتقاد به عنوان "مسخره از عدالت" و خواست او را فوری آزاد کند.

Pompeo گفت: "ایالات متحده خشم" توسط Whelan اعتقاد "پس از یک راز محاکمه راز شواهد مناسب و بدون هزینه برای دفاع شهود."

"ما نگرانی های جدی است که آقای Whelan محروم شد از محاکمه عادلانه تضمین می کند که روسیه لازم است به او ارائه مطابق با آن بین المللی حقوق بشر و تعهدات" او در بیانیه ای گفت.

Whelan برادر داود گفت: "وکلا خواهد شد درخواست تجدید نظر در حکم دادگاه که او را محکوم به سیاسی اضافه کرد در بیانیه ای که "تصمیم دادگاه صرفا تکمیل قطعه نهایی از این شکسته قضایی روند."

"ما امیدوار بودم که دادگاه ممکن است نشان می دهد برخی از استقلال, اما در پایان, روسی, قضات, سیاسی, قانونی اشخاص" بیانیه ای گفت:. "ما به دولت ایالات متحده به سرعت گام برای رسیدن به پل ،

سخنگوی کرملین دیمیتری Peskov رد اتهامات که Whelan تبدیل به یک سیاسی, گروگان گفت: در طی یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران گفت که گناه او ثابت شده بود در دادگاه. Peskov حاضر به اظهار نظر در مورد اینکه آیا روسیه می تواند چشم دوخته اند Whelan ارز برای برخی از شهروندان خود در آمریکا بازداشت کرده است.

Whelan, که همچنین دارای بریتانیایی, ایرلندی و شهروندی کانادا, تکذیب اتهام جاسوسی برای ایالات متحده آمریکا است که وکلای او گفت: بنیادی از یک نیش عملیات. Whelan وکیل گفته مشتری خود تحویل داده شد یک فلش درایو است که تا به حال اطلاعات طبقه بندی شده در آن است که او نمی دانم.

Whelan علنا شکایت از فقیر شرایط زندان در روسیه و اتحاد گفت: زندگی او در خطر است. ماه گذشته Whelan تحت عمل جراحی برای فتق.

"درمان از پل Whelan در دست مقامات روسی شده است هولناک," Pompeo گفت. "روسیه موفق به ارائه آقای Whelan با یک دادرسی عادلانه قبل از دادگاه مستقل و بی طرف و در طول بازداشت به قرار دادن زندگی خود را در خطر نادیده گرفتن طولانی وضعیت پزشکی و unconscionably او را نگه داشته و جدا شده از خانواده و دوستان."

Whelan را وکیل ولادیمیر Zherebenkov اشاره در بیانیه های رسمی سیگنالینگ امکان که Whelan می تواند برای رد و بدل روس ویکتور تقلا و کنستانتین Yaroshenko.

"شده اند وجود دارد پیشنهادات ارز موضوع مورد بحث," او گفت:.

کشمکش روسیه سلاح های معامله گر است که خدمت به 25 سال حبس در ایالات متحده برای سال 2011 محکومیت در اتهامات عنوان شده علیه او توطئه به فروش میلیون ها دلار سلاح به شورشیان کلمبیا. او اصرار داشت او مشروع تاجر.

Yaroshenko یک خلبان است که در خدمت 20 سال حبس به اتهام توطئه برای قاچاق کوکائین به ایالات متحده پس از او بازداشت شد در لیبریا در سال 2010 و تحویل به ایالات متحده است.

مقامات روسی بازیگران محکومیت تقلا و Yaroshenko سیاسی-رانده شده و تحت فشار قرار دادند برای آزادی آنها.

___

متی لی در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب