Amber Heard می گوید دادگاه او می ترسید دپ خواهد او را بکشد

توسط پان PYLASلندن (AP) — Amber Heard متهم کرده است همسر سابق جانی دپ از سوء استفاده از او هر دو از نظر جسمی و

توسط ATSHNEWS در 31 تیر 1399

توسط پان PYLAS

لندن (AP) — Amber Heard متهم کرده است همسر سابق جانی دپ از سوء استفاده از او هر دو از نظر جسمی و شفاهی در حالی که او گفته bingeing به الکل و مواد مخدر این ادعا که در زمان های مختلف در طول توفانی ارتباط او می ترسید برای او زندگی است.

در اولین روز از شهادت او دوشنبه در بریتانیا دادگاه عالی در لندن شنیده همچنین با رد اتهام او سنگین کاربر به مواد مخدر و مصرف مشروبات الکلی و همچنین به عنوان یک کنترل و سوء استفاده فرد است. دادگاه بررسی دپ افترا کت و شلوار در برابر آفتاب روزنامه بیش از یک مارس 2018 مقاله که برچسب او را "همسر شخص برتر از اقران" به اتهام سوء استفاده از شنیده می شود.

Chronicling یک سری از حوادث خود را رو به وخامت رابطه که ظاهرا شامل دپ پرتاب یک مگنوم شامپاین و تلفن در او و حتی یک "وضعیت گروگان" در استرالیا در ماه مارس 2015, 34 ساله بازیگر اصرار داشت هر گونه اقدام او در پاسخ صرفا در دفاع از خود.

او نیز محروم با داشتن یک مشکل با خلق و خوی خود را زیر سوال توسط دپ وکیل النور ،

"جانی اغلب من را در یک وضعیت که در آن من در مواجه با ناکامی غیر قابل تصور و مشکلات اغلب که تهدید کننده زندگی به من است." او به دادگاه گفت.

"وقتی که من احساس زندگی من تهدید شد, من در تلاش برای دفاع از خودم و که شروع به اتفاق می افتد سال به رابطه, سال به خشونت," او اضافه شده است.

دادگاه شنیده و ضبط یک بحث بین این جفت ارز که از سال 2015 تا 2017 در آن دپ متهم شنیده پرتاب گلدان و موارد دیگر در او شب قبل از. شنیده می شود گفت: او برخورد کرده بود — اما نه پانچ — دپ و این که او تنها انداخت همه چیز "برای فرار از او."

شنیده می شود گفت: این استدلال را مانند بسیاری دیگر ریشه کرده از دپ عبور را یک بار دیگر در حمام پس از دیگری شراب خواری.

"من نگران جانی و زندگی این است که زمینه این بحث یکی از بسیاری از به پایان رسید که در یک درگیری فیزیکی از نوع" او گفت:.

دپ, 57, است تحت پیگرد خورشید ناشر گروه اخبار روزنامه ها و مقاله سردبیر اجرایی دن Wootton, بیش از مقاله. این ستاره هالیوود که به شدت انکار می کند سوء استفاده از شنیده بود در دادگاه به شنیدن همسر سابق خود را دارد.

نوشته شده در شهادت منتشر شد که او در زمان به شهادت جعبه شنیده می شود گفت که در زمان های مختلف در طول رابطه خود را با او تحمل "مشت و سیلی لگد زدن سر سرحد و خفگی." او گفت: "برخی از حوادث آنقدر شدید بود که من از ترس او قصد کشتن من یا عمدا و یا فقط با از دست دادن کنترل و رفتن بیش از حد."

با توجه به شنیده دپ "به صراحت تهدید به کشتن من چند بار به خصوص بعد از آن در روابط ما." او گفت که او مقصر اقدامات خود را در "خود-ایجاد ثالث" که از او به عنوان "هیولا."

شنیده ام به دادگاه گفت که او دوست داشت دپ زمانی که او خود را اما که او "وحشت زده از هیولا."

این بازیگر همچنین رد شواهد از شاهدان مانند دپ گارد امنیتی شان Bett که او کسی است که می خواهد شروع بحث.

"این اتفاقات در پشت درهای بسته" او گفت:.

شنیده همچنین مخالفت "از صمیم قلب" بیش از یک خط از سوال از قوانین در پایان این جلسه که او با استفاده از آرایش به آسیب های, به ویژه در زوج پنت هاوس در لس آنجلس در مارس 21, 2016 زمانی که پلیس بودند به نام حادثه.

شنیده گفت دپ "یک توانایی منحصر به فرد به استفاده از کاریزمای خود را به انتقال یک احساس خاص از واقعیت" و این که او "بسیار خوب در دستکاری مردم است."

شنیده شده است در حال حاضر در سراسر محاکمه تماشای رسیدگی به شوهر سابق خود به شواهد و مدارک بیش از پنج روز است.

شنیده است که در مواجهه با پرسش از بیش از 14 اتهامات او ساخته شده از درد و رنج خشونت خانگی توسط دپ در مکان های مختلف بین 2013 و 2016 — که خورشید ناشر گروه اخبار روزنامه ها است که با تکیه بر آن دفاع از مارس 2018 مقاله.

دپ و شنیده ملاقات در سال 2009 بر روی مجموعه ای از فیلم "The Rum Diary" که منتشر شد و دو سال بعد. آنها در لس آنجلس در ماه فوریه 2015. شنیده می شود برای ثبت طلاق سال بعد از طلاق نهایی شد در سال 2017.

دپ ادعا شنیده شد متجاوز در طول فرار رابطه که او را تشبیه به "صحنه جرم در حال انتظار برای رخ می دهد."

در نه روز از شهادت در دادگاه قاضی اندرو نیکول شنیده است از دپ و از چندین فعلی یا سابق کارکنان است که باید مورد حمایت و نسخه خود را از حوادث.

شنیده می شود ادعا کرد که در او نوشته شده است شهادت که دپ "اغلب نمی به یاد داشته باشید آنچه که او انجام داده بود" به دلیل مقدار زیادی از الکل و مواد مخدر او مصرف کرده بود که "آن را به عنوان اگر آن را اتفاق افتاده بود برای او."

شنیده شده است با توجه به پشت در دادگاه سه شنبه و شهادت او در حال حاضر انتظار می رود به آخرین برای مدت چهار روز به جای سه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب