'همه چشم' در نیویورک: بازگشایی آزمون شهر پاره بحران

توسط جنیفر PELTZنیویورک (AP) — زخم توسط مرگبارترین شیوع کروناویروس در کشور, در شهر نیویورک به تدریج شروع بازگش

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

توسط جنیفر PELTZ

نیویورک (AP) — زخم توسط مرگبارترین شیوع کروناویروس در کشور, در شهر نیویورک به تدریج شروع بازگشایی دوشنبه در یک نقطه عطف در سه ماه بحران و یک آزمون مهم این شهر نظم و انضباط.

با این ویروس در چک — حداقل در حال حاضر — فروشگاه قبلا تلقی غیر ضروری پاک شد به بازگشایی برای تحویل و منظقه وانت هر چند مشتریان هنوز فهرست داخل. ساخت و ساز و تولید و عمده فروشان نیز پاک شد به سر کار.

"خیلی خوب" مدیریت ساخت و ساز شرکت صاحب فرانک Sciame گفت: به عنوان سایت های کار شروع به زمزمه دوباره با اقدامات احتیاطی از قبیل بهداشت غربالگری پرسشنامه و کاهش محدودیت در تعداد کارگران مجاز در ساخت و ساز آسانسور. "اجازه دهید به امید آن همچنان ادامه دارد."

"نیویورک" او گفت: "همیشه خواهد آمد."

برخی از عمده فروشگاه زنجیره زمان آن را آهسته: میسی کاهش یافته و به یک تاریخ برای شروع منظقه وانت در آن گل سرسبد فروشگاه که در آن سر و صدا-و-گرفتن دزد آمار در میان هفته گذشته تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ است. Saks Fifth Avenue که girded خود را با تیغ هفته گذشته و تیفانی ممکن است راه اندازی سرویس وانت در اواخر این هفته.

صاحبان مغازه های کوچکتر شد مشتاق به بازگشایی حتی اگر آنها انتظار نداشتند مقدار کسب و کار.

"ما در حال رفتن به باز کردن هر روز به خاطر نشان دادن زندگی" گفت: عینک طراح Ahmedrabea Manai-پلات بود که بازگشایی پایین منهتن فروشگاه.

شهردار بیل د Blasio استقبال reopenings به عنوان نشانه ای از چگونه "قوی و انعطاف پذیر" در نیویورک است. اما او همچنین هشدار داد این شهر در مقابل اجازه دادن به آن گارد پایین و به خطر انداختن آن به سختی به دست پیشرفت در برابر ویروس: "بیایید بر روی آن نگه دارید. اجازه دهید آن را ساخت."

ناآرامی بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس می تواند ترکیب چالش های پیش روی این کشور بزرگترین شهر آن را به عنوان تلاش می کند به حرکت گذشته سه ماه تلخ. مقامات که تا به حال تمرکز برای ماه ها در بهداشت عمومی و اقتصادی در حال حاضر نیز مواجه فوری فشار برای پلیس اصلاحات.

بیش از 21,000 مرگ و میر در شهر نیویورک مقصر شناخته شده است در COVID-19 یا حدود 1 در 5 از بیش از 110,000 افرادی که فوت کرده اند این معضل در سراسر ایالات متحده

در اوج خود ویروس کشته شدن بیش از 500 نفر در روز در شهر نیویورک در اوایل تا اواسط ماه آوریل است. تعدادی از آن زمان کاهش یافته و به تک رقمی. جدید بستری شدن در بیمارستان که در صدر 800 یک روز در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل بودند به 67 در روز شنبه.

بازگشایی اقتصاد می تواند جرقه یک تجدید حیات از این ویروس به عنوان مردم گردش بیشتر.

"همه چشم خواهد شد در نیویورک این زن و شوهر بعد از ماه" گفت: سیاست شهری متخصص Jonathan Bowles, مدیر اجرایی مرکز شهری آینده است. "این شهر در حال حاضر به ثابت کند که آن را واقعا نمی داند چه آن را انجام می دهند که آن را هنوز هم می تواند متراکم شهر مانند نیویورک و در عین حال این را بفهمند."

سام جزایر فکر چه عادی خواهد شد مانند نگاه از هم اکنون در.

"من نمی دانم اگر آن را تا کنون به مانند آن بود" گفت: جزایر, 22 که مرتبط با سلامت ، پس از ماه نسبی انزوا "این رفتن به یک تنظیم که در اطراف بسیاری از مردم گفت:" بومی نیویورکر که هرگز در فکر او می خواهم که برای رسیدن به جمعیت.

در سراسر جهان coronavirus کشته شدن بیش از 400 ، 000 نفر با تلفات افزایش توسط هزاران نفر در هر روز است. این ویروس طوفان یا گرداب شدید مواج در مکان هایی مانند برزیل که بیش از آخر هفته متوقف شد و گزارش آن مرگ و میر. رسمی آن تعداد در ایستاده بود بیش از 34,000 دادن برزیل سومین شماره از مرده در جهان پس از آمریکا و بریتانیا است.

نیویورک شهرستان, جمعیت 8.3 میلیون دلار در حال حاضر reawakened تا حدودی به عنوان آب و هوای گرم جلب مردم در خارج از منزل بیشتر رستوران ها ارائه شده carryout خدمات و هزاران نفر از مردم در راهپیمایی در اعتراض به Floyd را از مرگ در دست پلیس مینیاپولیس.

مترو ridership تیک تاک به بالا و پس از غوطه وری از 5.4 میلیون سواری در هر روز هفته در ماه فوریه به کمتر از 450.000 در این شهرستان را حمل و نقل آژانس می گوید. مترو برنامه در حال بازگشت به حالت عادی اگر کارگران در حال توزیع ماسک و ضد عفونی کننده دست, علائم نشان می دهد سواران چگونه دور از هم ایستاده بر روی سیستم عامل و 1 صبح تا 5 صبح خاموش شدن ناگهانی آغاز شد که در ماه مه ادامه خواهد داد تا قطار تمیز می شود.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو در زمان سوار مترو دوشنبه به ارسال یک پیام ایمنی.

بسیاری از فعالیت های داخل سالن ناهار خوری و بدنسازی تمرینات نیست و در عین حال مجاز برادوی تئاتر و دیگر مکانهای باقی می ماند توقیف و نیویورک هنوز هم نیاز به پوشیدن ماسک های صورت که به دیگران است.

ماه اجتماعی فاصله و ماسک-پوشیدن ساخته شده اند نیویورکی بهتر آماده نگه داشتن coronavirus تحت کنترل گفت: دکتر بروس Polsky, رئیس پزشکی در دانشگاه نیویورک Winthrop بیمارستان در حومه مینیولا.

او گفت: بازگشایی "رفتن به یک آزمون بزرگ است."

___

آسوشیتد پرس پزشکی نویسنده کارلا K. Johnson کمک از واشنگتن و آن د'Innocenzio کارن متیوز و Brian Mahoney کمک از نیویورک است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب