«اخبار حادثه قلعه بادی»:

با تکمیل فاز دوم پارک کوهستانی دراک با امکاناتی شامل تلهکابین، هتل، رستوران و فستفود، شهربازی، زیستگاه حیوانا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با تکمیل فاز دوم پارک کوهستانی دراک با امکاناتی شامل تلهکابین، هتل، رستوران و فستفود، شهربازی، زیستگاه حیوانات و باغ پرندگان، مساحت این مجموعه بههمراه سد تنگ سرخ به ۱,۰۰۰ هکتار خواهد رسید.پارک کوهستانی دراک دارای امکاناتی مانند دریاچه مصنوعی، پل معلق، زیپ لاین، پیست دوچرخهسواری، مسیر موتور سواری، مسیرهای پیادهروی، زمین بازی کودکان، باغ گیاهان دارویی، آلاچیق، نیمکت، کافه و سرویسهای بهداشتی است. باغ جنت که از بهترین پارک های شیراز برای چادر زدن به شمار میرود، قسمتی را برای کمپ مسافران نوروزی مهیا کرده است.پارک جنت دارای دیدنیها و امکانات مناسبی مانند فضای سبز چشمنواز، حوضها، آبنماهای سراسری، مسیر پیادهروی، زمین فوتبال و والیبال، شهربازی کودکان، بوفه مواد غذایی، نمازخانه و سرویسهای بهداشتی است. منبع عکس: mizan.news، عکاس: ناشناس«پارک جنگلی انقلاب زرقان» که پارک جنگلی پالایشگاه شیراز نیز نامیده میشود، از بهترین پارک های شیراز برای چادر زدن است که با امکاناتی مانند فضای سبز مناسب پیکنیک، آلاچیق، قایقسواری در دریاچه، آبنما، فضای بازی کودکان، نمازخانه، بوفه و سرویس بهداشتی، اوقات خوشی را برای شهروندان و مسافران فراهم میکند.پارک جنگلی انقلاب زرقان حدود ۲۵۰ هکتار مساحت دارد و بهعنوان بزرگترین پارک مصنوعی در سطح استان فارس شناخته میشود.  Content was gen erat᠎ed  with the ᠎he lp  of GSA C ontent G᠎enerator Demov ersi on!

منبع عکس: yjc.news، عکاس: ناشناس«بوستان سایه» با وسعت ۱۰ هکتار یکی از پارکهای کوهستانی شیراز در حاشیه کوههای شرقی است که به نام پارک نماز نیز شناخته میشود. منبع عکس: shiraz1400.ir، عکاس: AminAleshams«پارک کوهستانی بوستان» در مجاورت جاهای دیدنی شیراز مانند آرامگاه سعدی و باغ دلگشا قرار دارد و یکی از زیباترین پارک های کوهستانی شرق شیراز به شمار میرود. منبع عکس: tasnimnews.com، عکاس: ناشناس«پارک کوهستانی دراک» یکی از بزرگترین بوستانهای ایران و بهترین پارک های کوهستانی شیراز است که در دامنه کوه دراک واقع شده است. ایران پارک یک شهربازی مخصوص کودکان است که در نزدیکی حرم شاهچراغ و در بافت تاریخی شهر واقع شده است. مقامات تالار شهر میسلاتا در نزدیکی شهر ساحلی والنسیا مرگ یک دختر ۴ ساله را که در بیمارستان در جدال با مرگ بود تایید کردند. مدت زمان پرواز با چتر بین 6 تا 7 دقیقه خواهد بود که تا ارتفاع 150 تا 300 متر بالا می رود. تنها کافی است تا همراه با کودک بزرگسال نیز سوار بر چتر شود. چتر پاراسل یک نفره، دو نفره و تا سه نفر ظرفیت دارد که بدون هیچ محدودیت سنتی انجام می شود. This da ta w as cre at ed  with the ​he lp  of G​SA Content G​ener at or Demov᠎ersion᠎.

این هواپیمای تفریحی هیچ محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. این بوستان برای علاقهمندان به کوهنوردی و برای کسب آرامش انتخاب مناسبی است.اگر شما نیز تجربه بازدید از پارک های شیراز را داشتهاید، در بخش دیدگاههای مقاله نظر خود را با ما و دیگر کاربران کجارو به اشتراک بگذارید. مساحت کلی باغ جنت حدود ۵۴ هکتار است که ۲۷ هکتار آن به شهرداری تعلق دارد و برای استفاده عموم بهکار میرود.بهترین زمان بازدید از پارک جنت، فصل بهار است؛ زمانی که بوته گلهای رنگارنگ طراوت خاصی به فضای پارک میدهد. بله، قلعه بادی در دبی کاملاً ارزش بازدید را دارد. این شهربازی در پارک آزادگان قرار گرفته و مساحتی حدود 10000 مترمربع دارد که در آن وسایل بازی مختلفی برای بزرگسالان و کودکان قرار گرفته است. تفریحات آبی کیش در دسته مهم ترین جاذبه های گردشگری قرار می گیرند که بیش از دیگر تفریحات کیش مورد توجه هستند. این محصول جهت انجام انواع تفریحات مهیج مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند میزان سرگرمی کودکان را افزایش دهد. اکثر تفریحات آبی کیش در دسته تفریحات هیجان انگیز قرار می گیرند و باعث بالا رفتن آدرنالین خون شرکت کنندگان می شوند. جهت آشنایی بیشتر با تفریحات آبی کیش، عنوان ذیل را مشاهده نمایید.

لیست تفریحات کیش, چه تفریحات آبی کیش و چه تفریحات غیر آبی کیش به گردشگران کمک می کند تا در زمان سفر به کیش، بتوانند تصمیم درستی را برای انتخاب تفریحات کیش بگیرید. اگر به دنبال مهیج ترین تفریحات کیش در دسته تفریحات غیر آبی هستید، پیشنهاد می کنم بانجی جامپینگ را از دست ندهید. یکی از تفریحات کیش که در صدر لیست تفریحات آبی قرار می گیرد، پاراسل می باشد. این کوه که با نامهای کوه برفی و کوه مادر نیز شناخته میشود، در امتداد رشته کوه زاگرس و در شمال غرب شیراز قرار دارد. به گزارش «تابناک»، سرهنگ سعید آقایاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است. روستای جزین حدود ۶۰ هکتار پوشش جنگلی و سرسبز و حدود ۵۰ هکتار دریاچه دارد. طبیعت زیبای کوههای سرخ در غرب دراک و هوای پاک و مطبوع این پارک، گردشگران را بهسوی خود جذب میکند.تاسیس این پارک کوهستانی در سال ۱۳۹۲ شمسی توسط شهرداری شیراز و سازمان فضای سبز آغاز شد و چهار سال بعد در سال ۱۳۹۶، اولین فاز این پارک با مساحت ۵۸۰ هکتار به بهرهبرداری رسید. Po᠎st has been c​reated ​wi th the  help  of GSA  Co᠎nten​t  Gene ra​to​r DEMO .

آخرین مطالب