پس از مانع عمده پاک N. H. مربیان فوتبال امیدوار برای فصل آینده

روز پنج شنبه در نیوهمپشایر Interscholastic Athletic Association (NHIAA) اعلام کرده است که مورد تایید همه سقوط

توسط ATSHNEWS در 12 مرداد 1399

روز پنج شنبه در نیوهمپشایر Interscholastic Athletic Association (NHIAA) اعلام کرده است که مورد تایید همه سقوط های ورزشی بازی رقابتی برای 2020-21 سال تحصیلی.

همه سقوط تیم های ورزشی خواهد بود و مجاز به شروع به شیوه های روز سه شنبه, سپتامبر. 8 با این حال NHIAA بیشتر توضیح داد که مدارس فردی خواهد شد که تصمیم گیری نهایی در صورتی که می خواهید برای شرکت در رقابت میان مدارس به عنوان COVID-19 pandemic همچنان ادامه دارد.

خورشید رسیده به سه منطقه نیوهمپشایر مربیان فوتبال — Alvirne را Tarik Rothe, اسقف Guertin جان Trisciani و پلهام توماس Babaian به pespective در تصویب از NHIAA.

"من بسیار هیجان زده هستم که آنها را که, اما من درک می کنم که آن را به هر فردی school district اگر (دبیرستان) فوتبال می رود یا نه گفت:" Rothe. "من می دانم که کمپبل دبیرستان در لیچفیلد جایی که من زندگی می کنند, لغو فوتبال (روز پنجشنبه). ما را پیدا خواهد کرد سرنوشت ما این جمعه به عنوان یک جلسه وجود دارد که ما با منطقه مدرسه و سرپرست بنابراین همه چیز است که به هر فرد منطقه است. من امیدوار هستم و هیچ چیز وجود دارد بیشتر است که من می خواهم نسبت به کودکان و نوجوانان بازی, فوتبال, اما من درک می کنم این تصمیم در حال رفتن به بسیار دشوار است.

"این یک گام در مسیر درست است و من فکر می کنم آن را به مردم امید. من فقط امیدوار است که آن را به شرح زیر از طریق به مرحله بعدی حتی اگر آن را کوتاه فصل است. ما قرار است برای شروع در سپتامبر. 8 و من فرض اگر ما مجاز به بازی که آن را می تواند کوتاه شود. من اهمیتی نمی دهند اگر ما بازی یک بازی فوتبال, من فقط می خواهم این بچه ها به فرصت را به بازی فوتبال در این سال است."

Rothe وارد می شود او در فصل چهارم به عنوان سر مربی. سال گذشته او هدایت Broncos به 8-3 رکورد کلی که شامل از دست دادن در بخش 2 به نیمه نهایی Plymouth 14-7.

از او خواسته شد که در مورد خود احساس دل و روده در تصمیم نهایی ساخته می شود در روز دوشنبه.

"من احساس می کنم که این یک 50-50 شات," او گفت:. "آنها به ما اجازه انجام برخی از تابستان تمرینات و به دنبال برخی از پروتکل های ایمنی و من احساس می کنم که ما کار بزرگی انجام دادند و من احساس می کنم مثل بچه ها نیز انجام یک کار بزرگ از زیر پروتکل. ما به دنبال همه دستورالعمل بنابراین امیدوارم این آنها را نشان می دهد که اگر دستورالعمل ها وجود دارد مردم را به دنبال خواهد داشت و آنها را ما انجام خواهد داد هر چه طول می کشد به یک فصل فوتبال."

Rothe گفت: سوئیچ برای تمرینات باید در بازه زمانی بین 25-40 بازیکنان. با این حال این تیم شده است و قادر به لمس یک فوتبال نشده است. آنها امیدوار هستند قادر به استفاده از توپ فوتبال در روز دوشنبه برنامه ریزی شده تمرین.

بیش از BG Trisciani خواهد شد ورود به فصل سوم خود را به عنوان سر مربی. سال گذشته او هدایت کاردینالز به یک 6-3 رکورد فقط از دست رفته در پلی آف.

"من فکر می کنم هر کس فقط خوشحال بود برای دریافت برخی از اطلاعات و برخی ارتباطات," او گفت:. "بازگشت به ماه مارس زمانی که تمام این چیز ها وجود دارد فقط شده و به سوالات بیش از پاسخ و این که احتمالا خسته کننده ترین بخش برای همه.

"از فوتبال نظر ما داشتن برخی از صبح تمرینات چند روز در هفته در طول تابستان مانند بسیاری از تیم ها در حال انجام است. من می دانم که این واقعی دشوار است برای بچه ها فقط مطمئن شوید که چه اتفاقی خواهد افتاد. گرفتن تایید (پنج شنبه) است که قطعا چیز خوبی است اما نه 100 درصد تضمین شده به عنوان ما هنوز باید صبر کنید برای شنیدن از مدرسه ما با آنچه که ما در حال رفتن به انجام و همچنین از مدارس دیگر است که ما در حال رفتن به بازی در برابر که هیچ کس واقعا نمی داند که کسانی که تصمیم گیری می رویم ساخته می شود و هیچ کس نمی داند چه برنامه خواهند بود."

Babaian گفت که در حال حاضر بیشتر از همیشه, نیوهمشایر, نیاز فوتبال و برای بچه ها به عقب بر گردیم به حال بچه ها.

"من (فصل برگزار شود,)," او گفت:. "فوتبال می آموزد بسیاری از درس های زندگی است و بیش از همیشه مورد نیاز. ما به عنوان مربیان را به انجام بهترین های ما برای نگه داشتن بچه ها به عنوان امن به عنوان ما می توانید با پیشنهادات و قوانین و یا دستورالعمل. بچه ها هیجان زده به بازی و به طور کامل درک آنچه یک مایع وضعیت وجود دارد.

"بسیاری از چیزها را نگاه متفاوت در پاییز اما ورزش را به هر کس برخی از عادی. آن چالش برانگیز خواهد بود چرا که ما هرگز در این نوع از محیط زیست قبل از. اما افراد انعطاف پذیر و این فقط یکی دیگر از موانع ما برای رسیدگی با دقت و هوش است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب