AE بسکتبال مردان مربیان را در روز انتخابات اجباری بعد خاموش

امریکا کنفرانس شرق بسکتبال مردان مربیان منتشر شد بیانیه مشترک روز پنج شنبه است که در آن مرتکب آنها را Nov. 3 ر

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

امریکا کنفرانس شرق بسکتبال مردان مربیان منتشر شد بیانیه مشترک روز پنج شنبه است که در آن مرتکب آنها را Nov. 3 روز انتخابات اجباری در روز برای همه نه برنامه هایی برای تشویق هر کس به حق خود را به رای دادن.

وجود دارد, البته در انتخابات ریاست جمهوری این سال است.

"ما ایستاده هم به عنوان یکی در تعهد ما برای کمک به پایان نژادپرستی نظاممند. اما کلمات کافی نیست و باید با حمایت از اقدامات" بیانیه ای گفت:. "به عنوان یک گروه ما هر متعهد به میزبانی ضد نژادپرستی رویداد در یک بازی خانگی در این سال به درخشش ویژه در تبعیض و نابرابری.

"تا زمانی که آن را طول می کشد, ما متعهد به استفاده از سیستم عامل به تصویب تغییر که خیلی دیر شده است."

پنج شنبه بیانیه می آید به عنوان ادامه اعتراضات در تقریبا در هر شهر بزرگ در ایالات متحده در واکنش به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در مه 25. فلوید گزارشی که در دستبند, درگذشت پس از سفید افسر پلیس درک چوین kneeled در Floyd گردن برای تقریبا نه ساعت. وضعیت دستگیر شد, در, دوربین, در حالی که سه نفر دیگر از ماموران در صحنه — Tou Thao, توماس خط و J. Alexander Kueng — چیزی برای متوقف کردن خشونت.

تمام چهار افسران اخراج شدند. چوین شده است به اتهام قتل درجه دوم, سوم, قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. Thao خط و Kueng تمام شده است به اتهام کمک و معاونت در جرم قتل.

این کشور آخرین در یک خط طولانی از نمونه های نژادی و بی عدالتی اجتماعی و خشونت پلیس. آن را بیشتر ثابت کرد از شدت شکسته سیستم و نیاز به تغییر و ایجاد انگیزه در امریکا شرق مربیان برای اقدام علیه تبعیض نژادی و نابرابری.

UMass Lowell عضو امریکا, شرق, همراه با, نیوهمشایر, مین, ورمونت, Hartford, استونی بروک نیویورک آلبانی و UMBC. روز انتخابات به طور معمول درست در این فصل بازکن برای بسیاری از تیم بسکتبال کالج.

"یکی از چیزهایی که ما در حال رفتن به انجام این کار به عنوان یک برنامه قبل (روز انتخابات) است که مطمئن شوید که همه بازیکنان ما برای رأی دادن ثبت نام گفت:" UMass Lowell سر مربی پت Duquette. "مربیان شد و به اتفاق آرا در حمایت از این و من فکر می کنم آن را یک فرصت یادگیری برای بازیکنان به دریافت و ثبت نام كنيد و ورزش را فرصتی برای ایجاد تاثیر مثبت."

امریکا شرق است که در حال حاضر در خط مقدم ممکن است رشد جنبش در کالج بسکتبال.

ESPN گزارش داد که Gonzaga مردان بسکتبال سر مربی علامت چند گفت که او را لغو تمام فعالیت های تیم تمرینات شیوه و scrimmages در روز انتخابات.

قبل از آن در روز چهارشنبه, Georgia Tech دستیار اریک Reveno توییتی ایده خود را.

"فدرال روز انتخابات نوامبر 3rd, نیاز به یک NCAA اجباری کردن روز" Reveno توییتی. "ما باید توانمند سازی, آموزش و راهنمای ورزشکاران ما به بخشی از این تغییر. ما نیاز به عمل است. وجود نماد در هر تعطیلات و قدرتمند است."

Duquette گفت که او امیدوار است که بازیکنان را در آغوش فرصت است.

"این یک راه مثبت برای ایجاد یک تغییر" او گفت:. "من فکر می کنم این یکی از راه من همچنین فکر می کنم وجود دارد بسیاری از راه های دیگر و چیزهایی که ما می توانید انجام دهید برای افزایش آگاهی و شکاف.

"من فکر می کنم کالج بسکتبال و دو و میدانی به طور کلی در یک موقعیت منحصر به فرد به تاثیر به خصوص از نظر تعداد دانش آموز سیاه و سفید-ورزشکاران است که ما با کار و میزان قرار گرفتن در معرض ما دریافت کنید."

لیگ, مربیان, اولین بحث این ایده در طول کنفرانس تلفنی خود را در جلسه روز دوشنبه.

"همه مربیان صحبت شد همراه با کنفرانس و فقط صحبت کردن در مورد تیم ما و آنچه ما می توانیم" گفت: Duquette. "بسیاری از ایده ها انداخته بودند وجود دارد و این یکی که گیر حق دور و ما می تواند همه را پشت سر گذاشت."

در ضمن COVID-19 pandemic همچنان به شدت تحت تاثیر کشور و Duquette معتقد است که ممکن است کمک به فعال کردن پیشرفت.

"همه زندگی را متوقف کرده اند. ما تا به حال مقدار زیادی از زمان را به تأمل و فکر می کنم از آنجا که ما در حال حرکت خیلی سریع گفت:" Duquette. "آن را اضافه کرده است به تعهد و گفت و گو در مورد وضعیت در کشور ما در حال حاضر است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن