مشاوره از 'امنیت اجتماعی مرد'

آیا شما جمع آوری مردم ؟ بیشتر به نقطه, آیا شما جمع آوری خدمات حرفه ای ؟ در اینجا چیزی است که منظور من است.در ح

توسط ATSHNEWS در 29 تیر 1399

آیا شما جمع آوری مردم ؟ بیشتر به نقطه, آیا شما جمع آوری خدمات حرفه ای ؟ در اینجا چیزی است که منظور من است.

در حالی که پشت یک زن و شوهر آنها را بن و جودی که تا به حال شده است به یکی از تامین اجتماعی کارگاه های آموزشی برگزار شده در مدارس سراسر انگلستان قبل از COVID-19 آمد به دیدن من پس از آن. در حال حاضر این غیر معمول نیست; بسیاری از مردم که با حضور در آمد به بحث در مورد درآمد بازنشستگی آنها در نظر دارد. حتی برخی از در آمد فقط به بحث در مورد امنیت اجتماعی و این خوب است. اما این زن و شوهر در آمد به صحبت کردن با من به عنوان "امنیت اجتماعی ،

به عنوان من حفر کمی عمیق تر به من آموخته که چرا آنها فکر من این راه است. معلوم شد آنها در حال حاضر یک "برنامه ریز مالی" (کسی که اقدام به خرید و فروش سهام خود را) بیمه مرد یک حسابدار یک وکیل کسی آنها اشاره به زمانی که آنها نیاز به مشاوره خود را در حمایت کارفرما طرح بازنشستگی خود را "بازنشستگی مرد") ، بنابراین در حال حاضر من خود را "امنیت اجتماعی ،

به طوری که آنها را نا امید نیست من خود امنیت اجتماعی تصویر و به آنها نشان داد که کارآمد ترین راه برای انتخاب و به عنوان من, بنابراین من می توانید ببینید که بهت و حیرت را در چهره خود. تا کنون کارآمد ترین راه برای این زن و شوهر به منافع خود را به صبر کنید تا بعد به منتخب — به لحن بیش از 150.000 دلار!

مشکل این بود که "طرح" آنها کنار هم قرار دادن و با کمک از سه یا چهار نفر از این افراد به نام آنها را به آن را بلافاصله. آنها به من رسيده بود به برکت آن طرح شود. "ما می خواهیم به پول ما هر چه زودتر به جای بعد" جودی گفت.

"Yeah, در حالی که ما می تواند لذت بردن از آن" تکرار بن. "ما در حال برنامه ریزی برای بازنشستگی در 62, لذت بردن از زندگی در حالی که ما می توانیم و پس از آن تا زمان ما پیر و ضعیف ما نمی خواهد نیاز به پول زیادی است که به هر حال. ما برنامه ریز مالی موافق با ما. طرح ما این است که حرکت ما کل 401(k) به مدیریت شرکت به عنوان به زودی به عنوان ما را بازنشسته. او کسی است که به ما گفت به امنیت اجتماعی به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

"بنابراین ما حسابدار گفت:" جودی. "او به ما گفت که برای نگه داشتن در استفاده از برنامه 401(k) و پس از آن را به عنوان کوچک که ممکن است به طوری که ما می توانید صرفه جویی در مالیات است. که راه ما می توانیم بیشتر به بچه های ما. اما برای انجام این کار ما نیاز به امنیت اجتماعی به عنوان به زودی به عنوان ما می توانید آن را دریافت کنید.

"وکیل ما در هیئت مدیره بیش از حد" جودی افزود: چیدن شتاب. "او ما را با اعتماد و پور بیش از خواهد شد. اعتماد ذینفع ما 401(k)'s, و همچنین تمام دارایی های دیگر هنگامی که ما می میرند. او می گوید که کارآمد ترین راه برای تنظیم همه چیز را و او موافقت کرد به امانت بنابراین ما لازم نیست که به نگرانی در مورد آن."

به عنوان اگر بازی مغلوب ساختن پیشی جستن کارت, بن, به پایان رسید با "حتی بیمه ما پسر است که در توافق است. او توصیه ما خرید یک متغیر سالیانه با پول پدر و مادر من سمت چپ من و او می گوید آن را متناسب با سمت راست در با برنامه ما."

بن و جودی آرام سقوط کرد و به من خیره به عنوان اگر می گویند "چه شما فکر می کنم که آقای امنیت اجتماعی است؟"

"آنچه من فکر می کنم" من توضیح داد "که شما راه بیش از حد بسیاری از آشپز در آشپزخانه است. به جای داشتن یک متفاوت مشاور برای هر قطعه های مختلف از برنامه های خود را, شما باید یک مشاور اقدام به عنوان نوع یک سر مربی و کمک به هماهنگ کردن کل طرح. سپس شما نمی خواهد در حال اجرا به برخی از اشتباهات شما در حال ساخت است."

"چه چیزی اشتباه است ؟" آنها chimed هماهنگ است. "ما چند نفر مختلف که همه با یکدیگر توافق."

"خب, اول,," من گفت:, "این است که امنیت اجتماعی خود را در انتخابات. دو یا سه خود را 'مشاور' گفته اند شما بهترین چیز برای شما به آن را به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است. ما در حال حاضر نشان داده است که پتانسیل شما هزینه تا $150,000 یا بیشتر در طول عمر مزایای. چگونه می شود که یک چیز خوب است? به نظر می رسد به من مثل خود زمان مشاوران یا نمی دانید بهتر است یا باور انتظار نخواهد بود و در بهترین مورد علاقه خود را.

"شما باید یک برنامه ریز مالی' که می بیند این فرصت را به همه شما 401(k) پول تحت مدیریت. البته او به تایید این طرح کار می کند را به نفع خود. علاوه بر این, شما باید یک وکیل که به شما در تنظیم به طوری که به عنوان به زودی به عنوان هر دو شما از بین رفته اند او می تواند انحصار وراثت خود را تمام و مستغلات — حتی بخشی است که باید در اعتماد خواهد بود probated. علاوه بر این او توصیه کرده است او امانت به معنی او می شود به کنترل تمام دارایی های خود را پس از شما رفته است از جمله مالیات خود را واجد شرایط برنامه های بازنشستگی که باید پاس توسط ذینفع تعیین به طور مستقیم به سود خود را."

"شما چه چیزی را نشان می دهد؟"

بنابراین من به آنها گفتم.

"اول من آتش وکیل خود و پیدا کردن یکی که بهترین منافع خود را در قلب. دوم من می خواهم با استفاده از امنیت اجتماعی تجزیه و تحلیل ما فرار به عنوان یک پایه-خط درآمد طرح. ما در حال حاضر می دانیم که اگر یکی از شما در زندگی گذشته امید به زندگی — که وجود دارد این است که بیشتر از 80% شانس این را فراهم خواهد کرد شما پول بیشتر از تضمین شده دارایی است. بیشتر که پول طول می کشد تا زمانی که هر کدام از شما زنده است, بنابراین آن را حس می کند برای به حداکثر رساندن آن است.

"سپس من را نگاه راه هایی برای به حداکثر رساندن خود را واجد شرایط پول از طریق کاهش یا حذف مالیات از آن است. ما یک زن و شوهر گزینه: 'راث استفاده,' است که در آن ما می توانیم پس گرفتن اکثر اگر نه همه از این مالیات به شما پرداخت برای تبدیل و یا 'ایرا 590,' که اجازه می دهد تا شما را به دو تا سه بار به عنوان بسیاری به عنوان شما RMD اجازه می دهد تا بدون نقشه کشی پایین هر یک از شما حساب ایرا و سپس ترک مقدار کامل به سود خود را مالیات. هر کدام از این استراتژی اجازه می دهد تا شما را به لذت بردن از بسیار بیشتر از مالیات خود را واجد شرایط بازنشستگی حساب به طور چشمگیری کاهش مالیات برای بچه های خود را و شاید حتی کاهش مالیات بر مزایای سوشال سکیوریتی.

"من می خواهم هدایت و روشنی از یک متغیر سالیانه, اما من می خواهم به بررسی تمام درآمد تضمین شده استراتژی های موجود برای اطمینان حاصل شود که شما هرگز اجرا از پول مهم نیست که چه مدت هر کدام از شما زندگی می کند. شما می خواهید به خارج شدن از یک وضعیت که در آن شما با تکیه بر ریسک بازار محصولات درآمد. هر گونه پول در سمت چپ شما می توانید در صورت تمایل به سرمایه گذاری هر راه شما می خواهم پس از شما را تضمین شما به اندازه کافی پول برای زندگی خود را در آرامش و امنیت.

"در نهایت من می خواهم مطمئن شوید که هر کسی که شما مشاوره اقدام در یک امانتی, نقش, که در آن منافع خود قرار داده ، تنها با داشتن کسی که هر دو را درک و دید به خود مالی در کل تصویر است که توسط قانون مورد نیاز برای قرار دادن منافع خود را بیش از آنها می تواند شما را دریافت جامد آگاه مشاوره که طراحی شده برای کار در بهترین منافع خود را."

بیش از حد بد نیست برای یک "امنیت اجتماعی مرد" درست است ؟

استفان کلی است که یک رهبر شناخته شده در درآمد بازنشستگی برنامه ریزی است. واقع در Nashua, NH او خدمات بوستون و نیوانگلند مناطق. او نویسنده پنج کتاب از جمله "به من بگویید هنگامی که شما در حال رفتن به مرگ و من به شما بگویم که چگونه به خوبی شما می توانید زندگی می کنند" می پردازد که با این مشکل که ناشناخته دوره ایجاد برای برنامه ریزی بازنشستگی. آن را از دیگر کتاب های موجود در Amazon.com. خود برنامه های رادیویی رایگان پول بچه ها شنیده می شود هر شنبه ساعت 8 صبح در WFEA و هر یکشنبه در ظهر روز WCAP. او همچنین انجام برنامه ریزی کارگاه های آموزشی در انگلستان آموزش بزرگسالان مرکز واقع در Nashua. مشاوره اولیه همیشه رایگان است. شما می توانید رسیدن به استیو در 603-881-8811 و یا در www.FreeToRetireRadio.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب