ADGP Alok Kumar بررسی bandobust توسط KSRP پرسنل در Mysuru

میسور/Mysuru: کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) اضافی مدیر کل پلیس (ADGP) Alok Kumarکه وارد Mysuru دیروز بررسی b

توسط ATSHNEWS در 3 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: کارناتاکا دولت رزرو پلیس (KSRP) اضافی مدیر کل پلیس (ADGP) Alok Kumarکه وارد Mysuru دیروز بررسی bandobust توسط KSRP پرسنل مستقر در BSNL دایره در Udayagiri این صبح است. یک جوخه از KSRP پرسنل مستقر است در COVID-19 وظیفه در شهرستان.

همراه با معاون کمیسر پلیس (DCP) Dr. A. N. Prakash Gowda, Devaraja Sub-Division دستیار کمیسر پلیس (ACP) Shashidhar, Udayagiri بازرس Poonacha و دیگران ADGP پس از بازرسی bandobust وین به KSRP پرسنل و همچنین گوش به نارضایتی خود. او بعدها به سمت چپ برای ملوللی در مندیا منطقه.

دیروز ADGP بازرسی Bandipalya APMC حیاط که در آن KSRP پرسنل مستقر هستند. او در جریان مقامات پلیس در مورد مراحل انجام شود برای تشدید bandobust و در زمان انبار از امکانات ارائه شده به آنها است.

Alok Kumar نیز در جریان KSRP پرسنل در مورد اقدامات ایمنی گرفته شده توسط آنها برای جلوگیری از ابتلا به ویروس و القا اعتماد به نفس در میان آنها در مبارزه خود را در برابر این بیماری همه گیر.

پس از بازرسی Bandipalya این ADGP چپ برای ننجنگود که در آن دو KSRP جوخه های مستقر هستند و بررسی bandobust.

سرپرست پلیس (SP) C. B. Ryshyanth اضافی SP P. V. Sneha ننجنگود DySP Prabhakar رائو Shinde و دیگر مقامات پلیس حاضر بودند در طول ADGP بازرسی دیروز.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن