یک نگاه کاملا جدید به صورت یک کل جدید بازی NBA تجربه

توسط تیم رینولدزدریاچه BUENA VISTA, Fla. (AP) — هیچ نیمکت. این courtside پخش نمی شود courtside. و آمار خدمه ان

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

توسط تیم رینولدز

دریاچه BUENA VISTA, Fla. (AP) — هیچ نیمکت. این courtside پخش نمی شود courtside. و آمار خدمه انجام خواهد شد کار خود را در داخل چه آزادانه می تواند به عنوان یک اندازه هاکی مجازات جعبه.

NBA می آید و روز شنبه با یک نگاه متفاوت است.

لیگ بازاریابی شعار برای راه اندازی مجدد این فصل در والت دیزنی جهانی است "کل بازی" و در بسیاری از موارد که بسیار درست است. این عرصه است که خواهد شد مورد استفاده برای نمایشگاه بذر بازی که شروع جولای 30 و پس از آن برگشتی که برنامه ریزی شده برای اواسط مرداد تا اواسط اکتبر راه اندازی بسیار متفاوت تر از معمول — همه با ایمنی در طول یک بیماری همه گیر بسیار زیادی را در ذهن.

لس آنجلس کلیپرز مربی Doc Rivers گفت: لیگ مقامات عالی بوده "آنها واقعا می شده اند. آنها انجام داده ایم و همه چیز را درست تا آنجا که من نگران هستم.

"منظورم این است که زمانی که شما فکر می کنم که ما در حال اجرا یک روستا برای اولین بار در لیگ بسیار خوب انجام شده است در شهرستان مدیریت است."

دادگاه ابعاد البته بدون تغییر هستند.

همه چیز در مورد بازی NBA راه اندازی جدید است.

صندلی در نیمکت مناطق اختصاص داده خواهد شد با صندلی تاشو در سه ردیف به جای رسم دو و فاصله چند پا از یکدیگر — به جای بازیکنان نشسته و شانه به شانه آنها در گذشته است. و در سراسر مرکز خط خطی کلمات "Black Lives Matter" در حال نقاشی بر روی سطح.

منطقه ای که در آن رسمی گلزنان تایمر و آمار نشستن محصور شده است توسط پلکسی گلاس با اجتماعی که در فاصله موقت اتاق به عنوان به خوبی. پخش که courtside در شرایط عادی بالاتر خواهد بود و چند پا بیشتر از سطح بازی. حتی تنظیمات برای پخش نظرات متفاوت خواهد بود — که مانیتور در گوشه ای از میدان جنگ به جای نگهداری در گلزن جدول و مورد استفاده زمانی که مورد نیاز است.

مقامات لیگ امیدواریم که آنها فکر می کردند از هر راهی برای نگه داشتن مردم از هم جدا و ترویج اجتماعی فاصله.

برخی از تیم های بدست تورهای در حال حاضر; دنور مرکز نیکولا Jokic نمی کنید برای دیدن عرصه اما گفت: قطعات رئیس جمهور تیم کانلی داد و آنها را خوب بررسی.

"من نمی بینم که آن را در فرد" Jokic گفت. "تیم به من گفت به نظر می رسد واقعا خوب است. اما صادقانه بگویم من در هر عرصه. خوب و بد است. در سرد و گرم. هر چیز دیگری."

این نمایشگاه که شروع در روز چهارشنبه خواهد بود جلال scrimmages طراحی شده برای کمک به تیم داوران و حتی بازی شب کارگران شکل از چگونه همه چیز کار می کند. تیم حتی همکاری در بازی خود را طرح درخواست یکی دیگر آنچه آنها می خواهند به کار در این ترکیب هیرو است که نمی خواهد تعداد برای هر چیزی.

آنها حتی نمی خواهد باید یک بازی احساس: هیچ سرودهای ملی برگزار خواهد شد بدون استارتر معرفی برگزار خواهد شد warmups حتی ممکن است اتفاق می افتد مانند معمول و واقعی-بازی عناصر ممکن است آزمایش برای دیدن چه کار می کند. اولین scrimmages برای هر تیم نیز 10 دقیقه چهارم به عنوان مخالف به طور معمول 12.

"من فقط آن را به یک بازی در یک زمان دیدن آنچه آن را مانند در طول این scrimmages," کلیپرز به جلو Kawhi Leonard گفت.

میامی مربی Erik Spoelstra گفت: او رسیده به یوتا Quin اسنایدر و ساکرامنتو را لوقا والتون در چگونه آنها می خواستم به همه چیز کار خود را در آینده scrimmages و دیگر مربیان مشابه داشته مکالمات.

کلیپرز بازی اورلاندو در روز چهارشنبه. رودخانه ها گفت: او می داند که دقیقا چه سحر و جادو مربی استیو کلیفورد انجام خواهد شد که در داد و بیداد و اورلاندو می داند کلیپرز' برنامه به عنوان به خوبی.

"ما به دنبال این به عنوان یک فرصت برای به دست آوردن بهتر برای هر دو تیم" رودخانه گفت. "بنابراین مربیان کاملا به اشتراک گذاری همه چیز. ما درخواست آنها را در این سه ماهه می تواند به شما انجام این کار در سمت خارج از مرزهای می تواند به شما انجام این کار دفاع و سپس آنچه شما می خواهید من برای انجام? من فکر می کنم آن را بزرگ بوده است که در راه است."

یادداشت: Bam Adebayo و Kendrick Nunn (عذر غیبت) پیوست Miami Heat در دیزنی در سه شنبه, معنی تمام 17 بازیکن که در فهرستی در حال حاضر در داخل حباب است. نه بازی در میامی نمایشگاه بازکن چهارشنبه در برابر ساکرامنتو در حالی که رضایت بخش قرنطینه مورد نیاز است. ... ساکرامنتو اعلام کرد سه شنبه شب که ماروین بیگلی سوم را از دست بقیه فصل با پای راست به رگ شدن. این آخرین ضربه برای پادشاهان که هنوز هریسون بارنز با آنها در دیزنی در حالی که او در معاملات با کوروناویروس.

___

بیشتر AP NBA: https://apnews.com/NBA و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب