ادای احترام به کانادا matinee idol

میسور/Mysuru: بر اساس شهر هنرمند L. یوگاناندابود که در اخبار هنری خود را از راه ایجاد آگاهی در مورد کوروناویرو

توسط ATSHNEWS در 6 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: بر اساس شهر هنرمند L. یوگاناندابود که در اخبار هنری خود را از راه ایجاد آگاهی در مورد کوروناویروس و اهمیت پیروی از مستند دستورالعمل های بیش از حد قفل شده است و در داخل استودیوی هنری در Vijayanagar اینجا.

در عین حال این هنرمند که اتفاق می افتد به اشتراک تولد خود را با matinee idol دکتر Rajkumar و خدا کریکت Sachin Tendulkar امروز خود را می یابد راه خود را به پرداخت ادای احترام به افسانه ای کانادا بازیگر دکتر Rajkumar با ایجاد یک پرتره با استفاده از نوار صوتی.

"هنرمندان روبرو هستند مشکل برای پیدا کردن مواد برای کار هنر به هیچ عنوان مغازه ها باز هستند. بنابراین من به دنبال برخی از مواد در استودیو من در بر داشت و کاست صوتی در اینجا به عنوان من تا به حال جمع آوری آن را برای من کار قبلی است. بنابراین با استفاده از فکر و ادای احترام به هنرپیشه. و برای من خوب من این کاست از فیلم 'Bhakta Prahlada' که در آن دکتر Rajkumar خود تصویب شده است و برای تخته سه لا استفاده می شود من پرتره و پیدا کردن چسب بود و وظیفه خود را در واقع" گفت: این هنرمند که ساخته شده است که تصویری از خود را در محل کار و پست شده در رسانه های اجتماعی.

به تماشای کار او بازدید https://youtu.be/JKksanIZV34



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.rushrtco.detny.im
آخرین مطالب