یک راهنمای سریع شروع به جدید خود را قرنطینه سرگرمی: غذا دبستان

بیشتر وعده های غذایی را در خانه بیشتر به معنی سفر به فروشگاه مواد غذایی – و به طور فزاینده ای خلاق پخت و پز. ب

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

بیشتر وعده های غذایی را در خانه بیشتر به معنی سفر به فروشگاه مواد غذایی – و به طور فزاینده ای خلاق پخت و پز. بر خلاف تصور مشترک, غذا, شاخص های آزمایش را تشویق می کند فقط به عنوان به عنوان پخت و پز وعده های غذایی در پرواز است. این همه در مورد آنچه شما می خواهم. آیا وحشت اقدام به خرید پر کردن فریزر و یا زمان آن رسیده است که برای یک قرنطینه تفریح و سرگرمی, غذا, شاخص های سازگاری با تغییر زمان و نیازهای.

در اینجا جوانب مثبت و گلایه از بیماری همه گیر Prepping.

مزایا:

1. پس انداز

Rihanna gif
giphy.com

درخواست فقط در مورد هر وعده غذایی katey و آنها را به شما بگویم غذا prepping موجب صرفه جویی در آنها را به چیزی. پول. زمان. استرس. دانش آموزان پرداخت آن چیزهایی که توجه زیادی به خصوص در طول یک بیماری همه گیر. "من خرید مواد غذایی بر اساس فصل و بر اساس کوپن گفت:" کانر داستان یک تاریخ در دانشگاه ایالتی آیووا. "از آنجا که من می توانید وعده های غذایی و پیدا کردن دستور العمل های که چین با پس انداز." وعده غذایی شاخص نه تنها در هدایت دانش آموزان به دور از pricy برنامه های غذایی اما قطعات یدکی آنها بار از پخت و پز هر روز به عنوان به خوبی. "شنبه قبل از من غذا دبستان برای هفته من سر به فروشگاه و خرید تمام مواد تازه" داستان گفت. "وعده غذایی شاخص واز خیلی سریع برای من. من میانگین [دبستان جلسه] در حدود دو ساعت و نیم." در چند ساعت در هر هفته شما می توانید وعده های غذایی خوشمزه در یخچال و هنوز هم نشستن که اواسط روز Netflix شراب خواری.

2. آزمایش

Homer Simpson gif
giphy.com

وعده غذایی شاخص ممکن است به نظر می رسد سخت و تکراری با آن قبل از بخش وعده های غذایی و برنامه ریزی هفتگی دبستان بار. اما شما می توانید انتخاب کنید ماجراجویی خود را در وعده های غذایی شما را. "شما را به سعی کنید از چیزهای مختلف است که شما علاقه مند هستید" گفت: راشل جانسون یک دانشگاه ایالتی آیووا junior. "از آنجا که شما یکی از پخت و پز شما می توانید همه چیز را تغییر متناسب با سلیقه شما و چگونه شما آن را می خواهم." برای آزمایش به سادگی تغییر دهید تا ادویه از همان ظرف در طول هفته. نفرت کوینولا? آن را جایگزین. و یا نمی کنند. این همه تا به شما.

3. ترویج تغذیه سالم

The Orville gif
giphy.com

فقط به عنوان شما می توانید ترکیب ترجیحات خود را به غذا دبستان دستور شما به راحتی می توانید انتخاب کردن برای سالم معاوضه. آیا با انتخاب و یا به دلیل آلرژی جایگزینی گزینه های فراوان در وعده غذایی شاخص های جهانی. برخی از دانش آموزان را سالم غذا خوردن خود را انگیزه اصلی برای غذا دبستان. "من نیاز به مطمئن شوید که من قرار دادن مواد تشکیل دهنده خوب به من غذا و قرار دادن چیزهای خوب به من بدن" جانسون گفت. وعده غذایی شاخص ارائه می دهد یک جایگزین برای زمانی که قرنطینه munchies آمار و پدر و مادر خود را فقط مجهز به کابینت. "من غذا دبستان تنقلات بیش از هر چیزی در حال حاضر به دلیل آن نیروهای من به رفتن نیست برای مواد غذایی آشغال" گفت: آن Hirschfeld یک دریک دانشگاه ارشد. از گیاهخواری و وگان گزینه به گوشت رانده وعده های غذایی, وعده غذایی, دبستان اجازه می دهد تا برای انتخاب سالم بدون توجه به تعریف شما.

4. اینترنت Inspo

YouTube screenshot
youtube.com

مانند هر مناسب در روند غذا دبستان دستور العمل ها و توصیه های گچ رسانه های اجتماعی و وبلاگ ها — از نوع ظروف برای خرید برای ذخیره سازی وعده های غذایی به عنوان مثال لیست خرید برای فروشگاه مواد غذایی hauls. افزایش در اثرگذارندهها و وبلاگ نویسان مواد غذایی تضمین می کند یک منبع بی پایان از دستور العمل های جدید از وب است. "من ایجاد دو ناهار و شام دو است که در گذشته نیمی از ماه. یک هفته است که اختصاص داده شده به تلاش جدید دستور العمل های از وب سایت ها و تلویزیون" داستان گفت. برای وعده غذایی preppers زمان بیشتری را در خانه به معنی آزمایش با دستور و احتکار آنها را به سقوط. "من هنوز هم به دنبال دستور العمل در اینترنت و یا پینترست و انجام آن در آشپزخانه من حتی اگر من شاید هرگز ساخته شده است که" جانسون گفت. در Pinterest شاید یکی از بهترین مکان برای نگاه وبلاگ نویسان خود را به اشتراک بگذارید آخرین دستور العمل ها و پیروان پین مورد علاقه خود را ، تخته از غذا دبستان on Fleek و نویسنده کتاب آشپزی Alea twins: helen & lisa سوخت غذا prepping شعله های آتش و جلب میلیون ها نفر از نمایش ماهانه از دستور العمل های خود را. غذا دبستان on Fleek همچنین میزبان یک کانال یوتیوب با گام به گام دستور العمل دستورالعمل. و یا چک کردن شخصی مربی و نویسنده کتاب آشپزی Alyssia شیخ ذهن بیش از جویدن سلامت-زندگی آگاهانه وبلاگ به عنوان به خوبی به عنوان یک کانال با یوتیوب به سبک فیلم ها.

5. چسبیده به یک روال

TV show gif
giphy.com

منتقدان ممکن است به دست کشیدن از غذا prepping برای یکنواختی اما همه مشتاق برای ثبات در حال حاضر. "وجود دارد بسیاری از چیزهایی که من نمی توانید کنترل کنید اما من غذا را در بدن من را همیشه انتخاب من" داستان گفت. "وعده غذایی شاخص به جا به روال من فقط همین یک پیش بینی چیزی که من در هر هفته." وعده غذایی شاخص به طور معمول تضمین یک وعده غذایی سریع در طول یک روز پر مشغله از کلاس ها و جلسات اما این روزها آن را فراهم می کند و آرامش معمول بیش از هر چیز دیگری است.

گلایه:

1. BTS برنامه ریزی

Doctor Who gif
giphy.com

مستقیم — غذا prepping شامل front-end کار به دریافت سود در طرف دیگر. وعده های غذایی برنامه ریزی, لیست مواد غذایی به ایجاد و خرید انجام دهید — قبل از همه شما طبخ غذا. "به نظر می رسد قریب به اتفاق در ابتدا, اما بیشتر از دستور العمل های شما به دست آوردن و مصرف 30 دقیقه به نشستن و برنامه ریزی وعده های غذایی خود را و لیست مواد غذایی می تواند شما را نجات گفت:" سیدنی Furgerson یک آشپزی فارغ التحصیل از, Des Moines, منطقه, کالج. آموزش نحوه برنامه ریزی باعث می شود تا نیمی از نبرد در وعده غذایی prepping. اما خبر خوب است ؟ با گذشت زمان شما ساخت یک بازگشت به بالا لیست مورد علاقه خود را. "من باید توجه داشته باشید در گوشی من از همه چیز من سعی کردم" داستان گفت. "من یاد گرفته ام که خوب و بد از هر دستور و می توانید آن را متناسب با نیازهای من در آینده است." درست مانند شروع کالج و یا یادگیری برای زندگی با این بیماری همه گیر تنظیم به غذا دبستان را پس از یک نفس عمیق بکشید و هاپ در Pinterest.

2. آموزش طبخ (فقط کمی هر چند)

Ratatouille gif
giphy.com

در یک دانش آموز کالج در جهان از برنامه های غذایی و دستگاه فروش اتوماتیک اسنک, پخت و پز ممکن است به نظر می رسد تهدید آمیز است. برای جلوگیری از فرسودگی شغلی لمس آشپزی دانش کمک می کند — اما شما لازم نیست به یاد آن همه در یک بار. "یوتیوب یک مکان فوق العاده برای یادگیری مهارت های شما فکر می کنم شما ممکن است نیاز دارد [در حال] پایه دبستان وعده های غذایی شما می توانید که فقط به عنوان قابل توجه و مفید" Furgerson گفت. هنگامی که شما آماده برای گام بعدی به صورت فله پخت و پز و نگهداری — نشانه های وعده غذایی prepping — نیاز به مقابله با ، "می توان آن را نوع ترسناک برای افرادی که هرگز [پخته شده به صورت فله] قبل و چه کسی ندارد و به عنوان تجربه زیادی با پخت و پز" جانسون گفت. آشنایی با مواد غذایی شیوه های ذخیره سازی ممکن است نیاز به تحقیق و سرمایه گذاری زمان هنگامی که شما شروع به کردن, اما شما ممکن است صرفه جویی درد تلف وعده های غذایی.

3. خستگی

Spongebob gif
giphy.com

در این چندپاره و فاقد تأثیرگذاری و خارج از نظم جهانی غذا باید با آرامش و نه با مته سوراخ. حتی در زمان عادی غذا preppers اعتراف معمول دنیوی می شود. "بیشتر من همان اجزای اصلی غذا برای کل هفته" جانسون گفت. اما که برای همه کار نمی کند بنابراین استرس نیست. "شما باید به شکل از چه مواد غذایی شما می خواهید به غذا خوردن و پس از آن آزمایش با آن [وعده غذایی prepping] برای شما کار می کنند." همه وعده غذایی preppers مبارزه با خستگی در زمان بنابراین شما تنها نیستید. فقط فراموش نکنید که به ادویه آن را — و یا خنک کردن آن — با این حال شما آن را می خواهم.

4. مقابله با همه ی دستور غذاها

Beauty and the Beast gif
giphy.com

یک حرکت نزولی به فراوانی از دستور العمل ها و وبلاگ ها به راحتی در دسترس آنلاین: تعداد مطلق از آنها است. این ممکن است پایمال جدید غذا preppers و فشار آنها را دور قبل از آنها حتی شروع. اما فقط به یاد داشته باشید به چشم پوشی از سر و صدا و بر روی اهداف خود تمرکز. "شروع ساده است. با شروع غذا prepping یک وعده غذا در هر روز از هفته که" Furgerson گفت. "انجام یک دسته از لازانیای کدو سبز و خوردن آن را برای شام این هفته است." آن را بر خود آسان — هر وعده غذا katey مربوط به که تازه کار و عصبانیت. "هر کس وعده های غذایی است که واقعا آسان برای آماده سازی و همیشه خوب برای بازگشت به. این امر می تواند درست به همان مجموعه ای از دستور العمل های هفته پس از هفته اگر این چیزی است که برای شما راحت." مانند همه گیر غذا, شاخص های آزمون ما صبر بیش از حد گاهی اوقات آن را خوب به شروع آهسته و مداوم است.

5. ممکن است مشکل پیدا کردن مواد تشکیل دهنده

Grocery store gif
giphy.com

خالی بخش از فروشگاه های مواد غذایی هنجار در شروع این بیماری همه گیر. "من قطعا می خواهید برای ترویج مردم به یادگیری طبخ و پخت و داشتن سرگرم کننده انجام آن, اما آن را سخت برای پیدا کردن مانند آرد و شکر [در ابتدا]" جانسون گفت. اگر چه وحشت خرید روند درگذشت پایین گوشتخوار غذا preppers خود را به جستجو در فروشگاه برای گوشت است. گوشت-بر اساس وعده دبستان دستور العمل استفاده از گوشت گاو و بسیاری از مرغ — پروتئین بیشتر کمیاب در حال حاضر با توجه به وعده غذایی preppers. "من معمولا به چند فروشگاه و گاهی اوقات مجبور به خرید [گوشت] در مارک های مختلف از من استفاده می شود به" داستان گفت. در حال حاضر گیاهی پروتئین به نجات آمده است از گوشت خوردن غذا preppers. را در کره بادام زمینی, پنیر سویا و نخود!

10 هیجان انگیز اما دستور العمل های آسان برای سعی کنید در طول قرنطینه

بدون توجه به دلیل وعده غذایی شاخص توطئه شما (قرنطینه خستگی گنجانده شده است) اجازه دهید این 10 های مختلف سایت های پخت و پز و دستور العمل های خود را راهنمای شما.

1. Kitchn

آرام پز توان آبگوشت ذرت

Corn chowder in bowl
wikimedia.org

حمله شربت خانه خود را و شما ممکن است در حال حاضر همه چیز شما نیاز به این خلاصه غذا. اجاق آهسته می کند بسیاری از کار و فقط می خواهم که شما را برای ناهار هفته است.

2. کاسه خوشمزه

5 دقیقه اسفناج و پنیر چدار Quiche در یک لیوان

Egg quiche in a mug
facebook.com

این روزها شما می توانید دور با خوردن فقط در مورد هر چیزی از یک لیوان. این دستور العمل طراحی شده بود صبح که یکی زوم جلسه sneaks بر شما.

3. خوشمزه

مخلوط اسموتی توت

Two smoothies
pixabay.com

تابستان تقریبا در اینجا است. و در حالی که آن را نمی خواهد به نگاه مانند کسانی که از گذشته هیچ چیز نباید شما را از لذت بردن از طعم این فصل است. شلاق تا این اسموتی میوه, چوب یک چتر در آن و در سالن آفتاب — شما به دست آورده ام.

4. بودجه بایت

ساده ترین Burrito کاسه غذا دبستان

A burrito bowl
facebook.com

Burrito کاسه نهایی غذا دبستان — آنها شما را پر کنید تا با مواد تشکیل دهنده است که بانک شکستن نیست. به دنبال این دستور غذا یا زیر در مورد علاقه خود را جایگزین خود را برای ساخت کامل کاسه.گزارش این آگهی

5. نخود فرنگی شیرین و زعفران

کنجد, سالاد ماکارونی مرغ

Pasta salad
pexels.com

چه فریاد پیک نیک تابستانی بیش از یک خوشمزه سالاد ماکارونی ؟ دبستان پر کردن این مخلوط مرغ, نودل و سبزیجات برای اجتماعی فاصله تفرج و یا بسیار مورد نیاز ناهار در پاسیو.

6. مناسب Foodie می یابد

کلوچه موز کلوچه

Banana Muffins
wikimedia.org

این بیماری همه گیر لحظه ای متعلق به پخت. یکی از بسیاری از وعده غذایی شیرین دبستان دستور با تمام است که بیش از حد آرد در شربت خانه برای لذت بردن از هر زمان ، این کلوچه می توانید از فریزر مایکروویو در هر زمان شما نیاز دارید که سریع صبحانه و یا مطالعه میان وعده.

7. قاشق غذا خوری

یونانی, سالاد مرغ, ساندویچ

Greek Chicken sandwich
wallpaperflare.com

یونان و دور از دسترس در حال حاضر, اما غذا نیست! را 15 دقیقه به دبستان تازه پر کردن و سپس آن را بسته به یک پیتا جیب هر زمان که اعتصاب غذا است.

8. با نمک و شوخ طبعی

Gnocchi Caprese Salad

Caprese salad
pxhere.com

Caprese — حال یکی دیگر از نوای تابستان است. این مواد خام در این ظرف نگه داشتن آن ساده اما زیبا.

9. Delish

PB&J یک شبه جو

Spoon with oats and fruit
flickr.com

یک وعده غذایی دبستان دستور تخلیه (یا حداقل یکی خوب) باید شامل یک شبه جو. سفارشی کردن آن را با میوه های مختلف غلات و آجیل یا یاد در مورد زمان ساده تر با این کلاسیک را.

10. خوب اندود

گلدان خمره کم کربوهیدرات لازانیا

Piece of lasagna
needpix.com

روشن کردن پاستا شب با جایگزین کردن رشته فرنگی با بادمجان و کدو برش — اما فراموش نکنید که مقدار زیادی از پنیر در بالا! این غذا طبخ می توانید دور در حالی که شما آمادگی بقیه وعده های غذایی خود را برای این هفته است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن