یک تابستان طولانی بسکتبال جدید نیست برای همه در NBA

توسط تیم رینولدزAP بسکتبال نویسنده دریاچه BUENA VISTA, Fla. — تدوین یک طرح برای به دست آوردن یک تیم آماده برای

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

توسط تیم رینولدز

AP بسکتبال نویسنده

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — تدوین یک طرح برای به دست آوردن یک تیم آماده برای راه اندازی مجدد از NBA فصل نبود به عنوان مشکل به عنوان یکی ممکن است انتظار می رود برای ایندیانا مربی Nate McMillan.

معلوم او شده است از طریق چیزی شبیه به این قبل از.

هزینه تمدید کشش دور از خانه در طول تابستان در حالی که بی سابقه به عنوان بخشی از NBA فصل نیست دقیقا یک مفهوم خارجی برای کسانی که با ایالات متحده آمریکا بسکتبال تجربه مانند المپیک و جام جهانی است. مقدار زیادی از بازیکنان و مربیان در والت دیزنی جهانی دیدن تشابه بین این تجربیات و این چالش است.

"من تا به حال این فرصت را به کار با تیم المپیک و آماده سازی بسیار شبیه به آنچه که ما در حال رفتن را از طریق اینجا" گفت: McMillan بود که یک دستیار تحت دوک مایک شیشفسکی در ایالات متحده آمریکا بسکتبال کارکنان از 2006 تا 2012. "داشتن یک اردوگاه آموزشی در واقع در یک هتل و آماده شدن برای 45 تا 60 روز فصل. ... ما قصد داریم سه بازی داد و بیداد هشت به اصطلاح بازی فصل و پس از آن ما در پلی آف پس از آن بسیار شبیه به آماده سازی برای بازی با مدال طلا."

بازیکنان که از طریق جام جهانی یا المپیک grinds معتقدند که وجود یک سطح از آشنایی با این نوع از برنامه ها و وضعیت.

"این فوق العاده کمک می کند گفت:" تورنتو گارد کایل لوری بود که بخشی از ایالات متحده طلا-مدال-تیم برنده در بازی های المپیک در سال 2016. "در ریو این بود که خیلی سخت تر و سخت تر چون ما از زندگی در یک قایق. که تجربه بسیار عالی است. ... اما زندگی در یک قایق در یک اتاق کوچکتر و نه باید به عنوان بسیاری از امکانات آن را واقعا نوع آمادگی من برای این کار است."

حتی بازیکنان که بخشی از ایالات متحده آمریکا بسکتبال حوادث برای بازیکنان جوان تر مانند زیر 18 و زیر 19 مسابقات بین المللی می دانید مته وقتی که می آید به زندگی در یک هتل برای چند هفته و نه داشتن تعداد زیادی از طول و عرض هنگامی که آن را می آید به رایگان به پرسه زدن. بازیکنان در دیزنی را ترک نمی پردیس به دلیل coronavirus پروتکل هر چند لیگ ساخته شده است که مقدار زیادی از گزینه های سرگرمی — ماهیگیری, گلف, قایقرانی, میز تنیس و بیشتر در دسترس به آنها.

هوستون مربی Mike D'Antoni گفت: او را دنبال خیلی از همین سیاست است که برنامه های ایالات متحده استفاده می شود زمانی که او یک دستیار در آن ملی-تیم کارکنان جمله سنگین تکیه بر پرسنل پزشکی برای تعیین آنچه روز به سختی تمرین و چه در روز آن را کمی آسان تر است. ققنوس مربی مونتی ویلیامز گفت که او نیز تجدید حافظه خود را ملی-تیم روز وقتی کنار هم قرار دادن یک برنامه برای تیم خود را به ماندن در دیزنی.

"آن من مجبور به حفاری به آرشیو آن زمان با ایالات متحده آمریکا بسکتبال گفت: ویلیامز یکی دیگر از سابق تیم ملی دستیار تحت Krzyzewski. "من شنیده ام بسیاری از بازیکنان می گویند که آن را به یاد آنها را از AAU اما برای من آن مرا به یاد خیلی از وقت من در اسپانیا در جام جهانی. آن را کمی طولانی تر از بازی های المپیک ... و شما باید مقدار زیادی از وقت آزاد است."

پیسرز مرکز Myles ترنر بود و با این تیم به رقابت پرداختند که در چین تابستان گذشته در جام جهانی, یک گروه که صرف بیش از هفت هفته هم بین اردوگاه های آموزشی نمایشگاه بازی ها در ایالات متحده و استرالیا و پس از آن مسابقات خود را.

پیسرز را مسجل نقطه حذفی, به طوری که آنها مطمئن هستید از گذراندن حداقل هفت هفته در دیزنی در این تابستان. این یکی دیگر از طولانی تابستان برای ترنر و او را شکایت نیست.

"وجود دارد بسیاری از شباهت در چگونه آن را راه اندازی, اما برای من شخصا, من فقط فکر می کنم که زمان زیادی آن را برای همه نوع از اقامت متمرکز" ترنر گفت. "وجود دارد هیچ حواس او را پرت. همه قفل شده است و متمرکز شده است. بنابراین واقعا وجود دارد نه بسیاری است که می تواند به اشتباه در یک بسکتبال حس."

یک تفاوت در دیزنی است که هیچ کس از اعضای خانواده با آنها حداقل تا دور دوم پلی آف. در بازی های المپیک, آن را نمونه ای برای خانواده و دوستان به سفر و در سال گذشته در جام جهانی کوچک تعدادی از بازیکنان نیز ساخته شده ترتیبات برای خانواده به پیوستن به آنها در چین است.

"این است که کمی متفاوت تر از آن است اما مطمئنا زمان مشابه است و این زمان برای ما به عنوان دور به عنوان آماده سازی است که احتمالا بیشتر شبیه به یک FIBA-نوع برنامه از آن است که مانند یک اردوگاه آموزشی" بوستون مربی براد استیونس گفت. "شما در حال تمرین برای چند هفته و سپس شما در حال بازی چند بازی و سپس آن را واقعا می شمارد."

یادداشت: سن آنتونیو دستیار تیم دانکن با اسپرز در دیزنی; تیم گفت: او باقی مانده است برای کمک به LaMarcus Aldridge با ناتوانی از پایان فصل جراحی شانه. ... از 22 تیم در راه اندازی مجدد هشت گرفتند به روز شنبه از عمل.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب