اواخر اسلاید برگ شاخص عمدتا پایین تر به جز tech

توسط استن چو DAMIAN J. TROISE و الکس VEIGAاواخر روز اسلاید چپ سهام عمدتا پایین تر پس از یک لرزان روز معاملاتی

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

توسط استن چو DAMIAN J. TROISE و الکس VEIGA

اواخر روز اسلاید چپ سهام عمدتا پایین تر پس از یک لرزان روز معاملاتی اما عمده شرکت های فن آوری موفق به حفظ دستاوردهای خود را. ضعیف نشان دادن چهارشنبه به معیار S&P 500 در آن برای اولین بار از دست دادن در این هفته و به عنوان افسرده اطلاعات در اقتصاد همچنان به رول در. S&P 500 با کاهش 0.7% اما tech-سنگین نزدک افزایش 0.5%. عمده شاخص بود بازم بین سود و زیان برای بسیاری از روز است. بانک ها و شرکت های انرژی کاهش یافت, اما, مایکروسافت, اپل و دیگر شرکت های فن آوری نگه داشته و فشار بالاتر در ادامه خود را تقریبا غیر قابل توقف اجرا حتی در صورت از شیوع کروناویروس.

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان زیر:

به ظاهر غیر قابل توقف اجرای فن آوری سهام را نگه می دارد حمل و نقل و سود بیشتر برای مایکروسافت اپل و دیگر شرکت های فن آوری تقریبا پرسشگری دارد نگه داشتن وال استریت ثابت در روز چهارشنبه.

S&P 500 زیرفشار بین متوسط سود و زیان از طریق روز به عنوان آسانسور برای سهام فن آوری jousted با بیشتر شایع ضرر و زیان در جای دیگر در بازار است. این شاخص 0.1% به عنوان 3:20 بعد از ظهر به وقت شرق پس زودتر پاک کردن یک افزایش از 0.8% و سپس از دست دادن 0.4%.

میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 24 امتیاز و یا 0.1% در 23,858. نزدک که پر است از سهام فن آوری بود تا سالم 1.1%. اروپا و بازارهای سهام آسیا به عنوان بازار توقف پس از محوری از اواخر مارس تا آوریل.

گزارش صبح امروز (یکشنبه) گفت: ایالات متحده کارفرمایان حذف شگفت آور 20.2 میلیون شغل در ماه گذشته در میان گسترده محدودیت به معنای آهسته گسترش coronavirus. این مجموعه یک دور مرحله روز جمعه بیشتر جامع مشاغل گزارش از دولت ایالات متحده. در سراسر اقیانوس اطلس اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که این نیروبخش برای یک "رکود اقتصادی در ابعاد تاریخی است."

نزدیک به سه نفر از پنج سهام S&P 500 بودند و مالی سهام وزن به ویژه در بازار است. جی پی مورگان چیس پایین بود 1.1% و ولز فارگو کاهش 2.1%. بانک ها شده اند و برخی از سخت ترین ضربه سهام در سال جاری تا حد زیادی نگرانی که همه این کار ضرر و زیان ناشی از رکود اقتصادی خواهد شد زین و آنها را با کوه ها از وام های بد است.

انرژی سهام نیز پس از افزایش قیمت نفت به برخی از دستاوردهای خود را از پیش از آن در هفته. معیار آمریکا نفت خام کاهش یافت و 57 سنت یا 2.3% به حل و فصل در $23.99 بشکه در روز شنبه. قیمت نفت خام برنت استاندارد بین المللی کاهش یافت $1.25 یا 4 ٪ به $29.72 در هر بشکه رسید. است که به کمک کشیدن شورون پایین 1.5 درصد و اکسون موبیل پایین 0.8%.

اما کمک به وزنه تعادل که در به دست آوردن سهام فن آوری که قادر سرپا نگه داشتن بازار خود به خود با توجه به گسترده خود را جمعی از اندازه. مایکروسافت و اپل به تنهایی را تا 11 درصد از S&P 500 در بازار, ارزش دادن به خود و جنبش بزرگ نوسان در شاخص است. هر افزایش حداقل 1.5%.

نیمه هادی شرکت ها نیز قوی است. KLA Corp. رز 6.1% برای یکی از بزرگترین دستاوردهای شاخص پس از آن گزارش قوی تر درآمد و سود برای آخرین سه ماهه از وال استریت انتظار می رود.

پس از پایین به میزان 23 درصد در سال در نگرانی در مورد بیماری همه گیر اقتصادی ضربه tech سهام S&P 500 را پاک همه ضرر و زیان خود را در حال حاضر تا حدود 1% برای سال 2020 است.

"با فیزیکی و اقتصاد به طور موثر آفلاین مجازی اقتصاد است که باقی می ماند" گفت: Ryan brandon parker مدیر تحقیقات در GraniteShares. "این شتاب drumbeat از دیجیتال اختلال."

این روند در سراسر بازارهای سهام شده است و قطعا در هفته های اخیر. کشور در سراسر جهان و برخی از کشورهای ایالات متحده آمریکا اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی به امید دستگیری ویرانی اقتصادی با وجود هشدارهای آن می تواند منجر به تجدید حیات در عفونت.

S&P 500 به بیش از نصف آن زودتر از دست دادن از 34 درصد که کشیده از فوریه به اواخر ماه مارس است. از آن شروع به بازیابی آن پس از فدرال رزرو و دولت آمریکا متعهد مقادیر عظیم برای کمک به اقتصاد است.

بسیاری از تحلیلگران تردید دارند در مورد این تجمع خواستار آن بیش از حد داده شده و عدم قطعیت در مورد چه مدت رکود اقتصادی خواهد داشت. و به عنوان چهارشنبه گزارش نشان داد آسیب به نظر می رسد بدترین در چند دهه.

"احساسات در حال حاضر واقعا مبتنی بر پتانسیل اقتصادی راه اندازی مجدد و همزمان با نگرانی ها در مورد دوم یا سوم موج از گسترش ویروس" گفت: Eric فریدمن مدیر ارشد مدیر سرمایه گذاری در بانک ایالات متحده آمریکا مدیریت ثروت. "این بیشتر از یک صبر کنید و ببینید رانده شده توسط هر دو مسیر بازگشت و چگونه سنگی مسیر ممکن است."

سرمایه گذاران به تازگی شده اند با تمرکز بر این احتمال است که اقتصاد را در کمتر جایی وحشتناک چند ماه از هم اکنون که شایستگی قیمت های بالاتر. چین که در آن همه گیر آغاز شد و در دسامبر اجازه داده کارخانه ها و برخی از کسب و کارهای دیگر به بازگشایی شده است. برخی از دولت های اروپایی در حال گرفتن مراحل مشابه. کالیفرنیا ممکن است اجازه می دهد برخی از خرده فروشان به سر خدمت مشتریان این هفته است.

"ویروس رفتن نیست دور که فقط بخشی از اکوسیستم های ما" گفت: brandon parker از GraniteShares. "چه می تواند تغییر است که ما تمایل به قبول خطر است."

در آسیا کره جنوبی Kospi 1.8% و هانگ سنگ در هنگ کنگ افزایش یافت 1.1%. سهام در شانگهای اضافه 0.6%. در اروپا فرانسه, سهام کاهش یافت و 1.1 درصد و آلمان را در بازار از دست 1.1%. FTSE 100 لندن 0.1%.

عملکرد 10 ساله خزانه صعود به 0.70% از 0.65% اواخر روز سه شنبه. که از آن کم سابقه از زیر 0.40% مجموعه در اوایل ماه مارس, اما هنوز هم به خوبی در زیر حدود 1.90% آن بازده در آغاز سال است. بازده تمایل به سقوط زمانی که سرمایه گذاران در حال تنزیل رتبه و انتظارات خود را برای اقتصاد و تورم است.

دولت ایالات متحده است که قرض گرفتن مبالغ عظیم به پرداخت هزینه برای آن پاسخ به کروناویروس و بالونی عرضه Treasurys ممکن است با اضافه کردن فشار رو به پایین در قیمت های خود را. زمانی که خزانه داری را به قیمت سقوط عملکرد آن افزایش می یابد.

___

AP کسب و کار نویسنده جو مک دونالد کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب