'یک ظروف سرباز یا مسافر داغ': آمریکایی ها در صورت تست تاخیر به عنوان ویروس موج

توسط کریستوفر وبر و سوفیا TULPلس آنجلس (AP) — دو هفته راشل جونز مانده است, صفحه اصلی, رفتن بدون چک در حالی که

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط کریستوفر وبر و سوفیا TULP

لس آنجلس (AP) — دو هفته راشل جونز مانده است, صفحه اصلی, رفتن بدون چک در حالی که انتظار و انتظار برای نتایج حاصل از یک COVID-19 تست از یک داروخانه در نزدیکی فیلادلفیا.

"من فقط خیلی نا امید کرد. من فقط نمی دانم چگونه با منابع و مردم ما و پول ما — ما نمی توانیم این حق," او گفت:.

چهار ماه 3 میلیون و تایید عفونت و بیش از 130,000 مرگ و میر به شیوع کروناویروس در آمریکا آمریکایی ها در مواجهه با احیای این معضل روبرو هستند و صف های طولانی در تست سایت در گرمای تابستان و یا در حال گرفتن تبدیل به دور. دیگران می رویم یک هفته یا بیشتر بدون دریافت یک تشخیص است.

برخی از سایت های در حال اجرا از کیت در حالی که آزمایشگاه گزارش کمبود مواد و کارگران به روند سواب.

برخی نا امید آمریکایی ها از چپ به تعجب می کنم که چرا آمریکا نمی تواند به نظر می رسد برای گرفتن آن با هم عمل می کنند به خصوص پس از آن داده شد هشدار عادلانه به عنوان ویروس wreaked ویران کردن در چین و سپس به ایتالیا و اسپانیا و نیویورک.

"این ظروف سرباز یا مسافر داغ" گفت: 47-جنیفر هادسون توسان, آریزونا. "واقعیت این است که ما با تکیه بر شرکتها و ما لازم نیست که یک ملی در پاسخ به این مسخره است. ... آن را به نگه داشتن افرادی که نیاز به آزمایش از گرفتن آزمون."

آن زمان هادسون پنج روز را به یک قرار ملاقات از طریق یک داروخانه CVS در نزدیکی خانه اش. او رزرو یک درایو-تا آزمون بیش از آخر هفته بیش از یک هفته پس از علائم خستگی و تنگی نفس و سردرد و گلو درد — اول پدید آمده است. درمانگاه او اطلاع داد که او نتایج احتمالا به تعویق خواهد افتاد.

تست شده است ramped تا در سراسر کشور به مورد 640,000 آزمون در هر روز به طور متوسط از در سراسر 518,000 دو هفته پیش با توجه به خبر مربوط به تجزیه و تحلیل. به تازگی تایید عفونت در هر روز در ایالات متحده در حال اجرا در بیش از 50,000, شکستن رکورد در عملا هر نوبت.

تست بیشتر تمایل به منجر به موارد بیشتری یافت. اما در هشدار دهنده شاخص درصد از آزمایشات آینده را مثبت برای این ویروس در حال افزایش در سراسر تقریبا تمام کشور ضربه تقریبا 27 درصد در آریزونا 19 درصد در فلوریدا و 17 درصد در کارولینای جنوبی است.

در حالی که ایالات متحده به انجام تست های بیشتر از هر ملت دیگر آن رتبه در وسط بسته در تست سرانه ملی اسپانیا و استرالیا با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز.

"من حیرت زده هستم که به عنوان یک ملت از شش ماه به این بیماری همه گیر ما هنوز نمی توانند بفهمند که چگونه به ارائه تست برای مردم آمریکا هنگامی که آنها به آن نیاز دارید," دکتر گفت: Ashish Jha مدیر هاروارد جهانی بهداشت موسسه. "این یک شکست تحقیرآمیز رهبری و نشان می دهد که دولت فدرال است و نه اولویت بندی تست در راه است که اجازه خواهد داد که ما از طریق این بیماری همه گیر."

تست به تنهایی کافی بدون تماس با ردیابی و اقدامات قرنطینه نمی خواهد کنترل گسترش این معضل به گفته کارشناسان بهداشت و درمان. اما آنها می گویند تاخیر در آزمایش می تواند منجر به عفونت بیشتر با ترک مردم در تاریکی به اینکه آیا آنها نیاز به منزوی کردن خود است.

در تحولات دیگر:

— در حالی که تعداد موارد تایید شده در ایالات متحده آمار 3 میلیون جمعه توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد مقامات بهداشتی باید گفت که به دلیل ناکافی تست و بسیاری از خفیف عفونت است که رفته اند گزارش نشده و این تعداد در حدود 10 برابر بیشتر یا تقریبا 10 درصد از جمعیت ایالات متحده.

— در صربستان مستند اقدامات لمس کردن خشونت که در سمت چپ حداقل 60 پلیس و معترضان دولتی در بلگراد. معترضان با حمله به مجلس و آتش به پنج پلیس وسایل نقلیه.

— اسپانیا گفت: روزانه عفونت تعداد دو برابر در 24 ساعت در میان ده ها تن از شیوع بیماری. رومانی و عراق ثبت شده خود را در کمترین روزانه بالغ نشده است. استرالیا و مقامات برنامه ریزی برای قفل کردن شهر ملبورن برای بار دوم به دلیل سنبله.

— اکثر دانش آموزان شهر نیویورک را به مدرسه بازگشت در سقوط دو یا سه روز در هفته و یادگیری آنلاین بقیه هم تحت یک برنامه اعلام کرد شهردار, بیل د Blasio. او گفت: مدارس نمی تواند جای همه دانش آموزان خود را در هر زمان و حفظ اجتماعی فاصله. سیستم مدرسه در نیویورک است که بزرگترین در کشور با 1.1 میلیون دانش آموز. آن بسته شده از مارس.

در شهر نیویورک, کشنده ترین نقطه داغ در کشور در طول بهار و تست شد کمیاب در اوایل اما در حال حاضر به طور گسترده ای در دسترس است. به عنوان بسیاری به عنوان 35,000 تست های انجام شده روزانه از طریق ترکیبی از خصوصی سازمان بهداشت و درمان شهرستان و ادارات با توجه به این شهرستان در بخش بهداشت و درمان.

"گسترده تست دارای کلیدی برای بازگشایی شهرستان ما با خیال راحت" شهردار, بیل د Blasio گفت.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی این هفته گفت: آن را باز رایگان "خروش" آزمون ها در سه سایت های سخت-آمار شهرستانها: جکسون ویل فلوریدا; Baton Rouge, لوئیزیانا; و ادینبورگ, Texas. این سایت قادر خواهید بود به انجام به عنوان بسیاری از 5,000 آزمون در روز در هر شهر با نتایج در سه تا پنج روز خبر داد.

در گرجستان یکی از کشورهای که در آن موارد فزاینده مقامات در حال عجله برای گسترش آزمایش ظرفیت به تقاضا را تهدید به پایمال شش سایت در سراسر آتلانتا گفت: شهرستان دکالب مدیر عامل شرکت مایکل Thurmond.

"اگر شما این پروژه را بیش از سه هفته بعد ما می تواند آن را اداره کند" او گفت:.

در New Orleans مردم تبدیل شد به دور از رایگان تست سایت برای سومین روز متوالی پس از آن به آن روزانه سهم از آزمایشات است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال اجرا هستند کم در سینی و مواد شیمیایی مورد نیاز برای اجرای ماشین آلات مورد استفاده در آزمون.

ققنوس شهردار کیت Gallego به نام وضعیت وجود دارد "از جان گذشته" به عنوان ساکنان نشسته در آفتاب پخته خودرو تا 13 ساعت به درایو از طریق آزمایش. رابرت فنتون رئیس سازمان مدیریت اضطراری فدرال گفت: FEMA است دو برابر شدن تست لوازم آن قصد دارد به کشتی به آریزونا.

پاتریک جمعه United Methodist وزیر در آلاباما رفت و به چندین بیمارستان و درمانگاه در بیرمنگام در این هفته برای دریافت چک خود را پس از سن مدرسه پسر تست مثبت است. اما به او گفته شد که اگر او تا به حال یک وضعیت موجود او واجد شرایط نیست.

در نهایت او به پایان رسید تا در یک سایت ارائه سریع نتیجه آزمایش و نتیجه منفی آمد به سرعت.

"ما چندین ماه به این," او گفت:. "چگونه می تواند از آن باشد که ما نمی توانیم در یک آزمون؟"

___

Tulp گزارش از لیوود کانزاس. آسوشیتد پرس خبرنگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن