یک مدیر و یا یک محقق در لوول بالا ؟

به عنوان جستجو برای یک لوول دبیرستان رهبر آغاز می شود به صورت جدی در مه, جای تعجب نیست که نام برخی از نامزدهای

توسط ATSHNEWS در 7 اردیبهشت 1399

به عنوان جستجو برای یک لوول دبیرستان رهبر آغاز می شود به صورت جدی در مه, جای تعجب نیست که نام برخی از نامزدهای بالقوه شروع به دور است.

جریان "رئیس مدرسه" ماریان Busteed آیا انتظارات برآورده نشده و منتقل شده به دفتر مرکزی با زمان در سمت چپ او سه سال معامله است.

این positing برای موقعیت تعیین شد به آمار وب سایت در اواخر هفته گذشته با برنامه های کاربردی بودن پذیرفته شده از طریق مه 15.

"ما نه به دنبال اختراع دوباره چرخ" سرپرست Joel بوید گفت: در هفته گذشته ستون. "ما در حال رفتن به گرفتن عناصر است که کار وجود دارد با سرپرست فرایند جستجو."

آنچه با این نسخهها کار در دبیرستان ؟ نه "اختراع" چرخ ؟

چه کار می کرد در لوول دبیرستان است که یک رهبر از داخل مانند برایان مارتین که قبل Busteed.

به یاد داشته باشید که قبل از مارتین اد Rozmiarek? سه سال و خارج.

سرپرست سابق صلاح Khelfaoui انتخاب Busteed به جای امی مک لئود که در زمان مدیر برنامه درسی.

مک لئود به حمایت از بسیاری از دبیرستان های جلو-آستر اما نه از آن شهردار ادوارد کندی.

Khelfaoui پیام.

مک لئود در سمت چپ برای خواندن است و در حال حاضر گفته می شود بسیار علاقه مند به بازگشت. او ظاهرا نیز مارتین پشتیبانی می کند.

نام توجه داشته باشید که ساخت دور است جورج رامیرز سابق شهرستان عضو شورا.

کلیدی مورد نیاز کار این است پنج سال تجربه تدریس. مک لئود است. رامیرز نمی کند.

آن را بد به پایان رسید دو بار سرپرست رفته خارج به استخدام اصلی.

آن جالب خواهد بود به تماشای چگونه از آن همه نقش در این زمان.

برخی از موفق ترین لوول اصول بالا بودند کسانی که از طریق صفوف و کشت روابط با مرکز شهر ذینفعان.

مارتین یکی از آنها بود. به عنوان لایحه ساماراس در حال حاضر در شورای شهر.

بوید و کمیته نیاز به کشف کردن اگر این است که آنچه با این نسخهها کار به عنوان $360 میلیون نوسازی-ساختمان پروژه طول می کشد خاموش در طول چند سال آینده.

است مک جواب میده ؟ با مارتین ارشاد ،

چند نفر دیگر ذکر نام دیو اسلاتری یکی از لوول بالا فعلی housemasters به عنوان یک نامزد بالقوه.

همسر لوول شهر, عضو شورای Vesna Nuon در حال حاضر با این نسخهها کار برای لوول مدارس دولتی.

Navey Nuon آغاز شده و در اواخر ماه ژانویه به عنوان یکی از پنج دو زبانه خانواده رابط متخصص در Khmer. به گفته رئیس حقوق صاحبان سهام و تعامل افسر Latifah فیلیپس Nuon مشغول به کار به عنوان یک paraprofessional در منطقه برای چند ماه قبل از حرکت به منطقه گسترده و موقعیت.

فیلیپس گفت که او انتخاب شده بود از یک استخر کوچک از نامزدها. چهار نفر در ابتدا اعمال و نامزد برتر تبدیل کردن موقعیت.

"روند بازگشایی شد در ماه نوامبر و دو نفر که اعمال شد, مسلط به خمر و تنها یک نامزد به حال تجربه با مدارس و آموزش و پرورش و توسعه جامعه به طور مستقیم در داخل لوول جامعه" فیلیپس نوشت: در یک ایمیل. "نامزد با بهترین مدارک ارائه شده بود و در حال حاضر دارای موقعیت دو زبانه, خانواده, ارتباط, حمایت از همه خانواده ها و ارائه پشتیبانی مستقیم به خمر زبان خانواده است."

این رابط در نظر گرفته شده ضروری کارگران در طول همه گیر و در ادامه به ارتباط با خانواده و با توجه به فیلیپس.

"هر روز آنها شده است در خارج وجود دارد," او گفت:.

سال-دور موقعیت می پردازد 45.000 دلار در سال است.

Vesna Nuon است که خدمت خود را در دوره سوم به عنوان یک عضو شورای شهر و معاون شهردار از سال 2018 2019. او به لوول با همسر خود Navey در سال 1997 با توجه به مبارزات انتخاباتی خود سایت.

در حال حاضر نتایج حاصل از شخص ثالث بررسی میدلسکس کالج رئیس جمهور جیمز Mabry شد و انتظار می رود ،

اما در روز دوشنبه — سه روز قبل از برنامه ریزی ارائه شده توسط AGB مشاوره — صندلی هیئت امنا جیمز کمپبل اعلام آن به تاخیر بیاندازد.

در طول ریاست جمهوری فرعی Campbell است که حمایت از Mabry ذکر شده این بیماری همه گیر به عنوان یک دلیل برای تاخیر. او گفت: مشاوران انتظار می رود به پرواز از کالیفرنیا برای ارائه, اما با بسیاری از کشور تعطیل نمی تواند حضور در نشست ماه آوریل.

این آخرین فصل در یک حرکت آهسته اما پایدار جنجال بر Mabry رهبری است. برای MCC دانشکده اتحادیه رئیس جمهور جوانا DelMonaco آن مربوط به توسعه به عنوان 30 ژوئن دولت ارزیابی از رئیس جمهور اتمام برسد.

"ما نگران" او گفت:. "ما ناراحت است. ما وعده داده شده بود چیزی. این اتفاق رخ نداد و در حال حاضر حتی یک ماه بعد از آن اتفاق نمی افتد."

DelMonaco روسای دانشکده اتحادیه که رای اعتماد در Mabry و کمپبل در بهار گذشته.

این هفته اکثر امنا — منزوی در اتاق های مختلف و صحبت کردن در زوم نیز تحت فشار قرار دادند برای یک ارائه. اگر آن را در شخص اما مجازی است و خیلی خوب گفتند.

DelMonaco با اشاره به نظرات دیگر توسط امنای منطبق بر همان شرکت مشاوره برای زوم جلسات آنها میزبانی در موضوعات دیگر.

"این مردم هستند آنها نمی توانند در یک زوم جلسه فقط به انجام این کار ؟" او گفت:.

نباید آن را یک "معامله بزرگ" او گفت:. در یک ماده از هفته DelMonaco گفت: معلمان در کالج بود به "تلنگر از یک سوئیچ" برای آموزش از راه دور با توجه به همه گیر.

کمپبل گفت امنا در روز پنج شنبه بر اساس بازخورد از هیئت مدیره, او در حال حرکت به جلو با برنامه ریزی ارائه و ارزیابی روند.

اما تاخیر در حال حاضر مطرح شده برخی ابرو. آیا نتایج حاصل از این بررسی به خوبی جواب برای Mabry یا نه ؟

عضو شورای شهر ریتا مرسیه اعتراض به یک بیت از سیاسی فرض در هفته گذشته ستون به نام و به او ارائه نظر.

مورد متمرکز در یک خانه-رد دادخواست او تحت فشار قرار دادند از طریق شورای شهر که به سختی گذشت 5-4 برای جلوگیری از نمایندگان شهرستان از برگزاری یکی دیگر از پست انتخاب به طور همزمان.

تقریبا همه ناظران سیاسی گفت: این درخواست چیزی بیش از یک شات در سابق عضو شورا ادوارد کندی که باقی مانده در این شورا در سال گذشته با وجود انتخاب شدن به مجلس سنا دولت.

ستون این باورند که مرسیه که به احتمال زیاد مشابه انجام داده بود او برنده 17th, Middlesex منطقه دولت هرزه. صندلی در سال 1999 بود که در نهایت برنده توسط دیوید Nangle.

نه پس گفت: مرسیه.

"من قطعا نمی خواهد انجام داده اند که گفت:" مرسیه در حال رفتن به می گویند او "دیوانه" در مورد این ایده در حال اجرا برای صندلی در وهله اول و که مبارزات انتخاباتی خود را خاموش کردم برای شروع دیر است که به دلیل."

مرسیه رد این ایده این بود که یک شات در کندی.

"اگر من می خواهم که ثبت آن زمانی که او هنوز هم انجام دو شغل" او گفت:.

هفته گذشته دراکات هیئت Selectmen نشان داده است که نهادهای عمومی ایمنی نیست به اختلاف نظر در دوران COVID-19.

در هیئت مدیره اولین جلسه مجازی سه شنبه اعضای هیئت مدیره در تقابل بیش از اینکه به تصویب یک مجوز ویژه برای BKPN LLC یک خرده فروش ماری جوانا, امید به راه اندازی فروشگاه در مرریمکک خیابان. این حرکت را تایید مجوز خاص و در نهایت شکست خورده 2-2 با معاون رئیس تونی Archinski و Selectman تامی Dristiliaris رای گیری به نفع و Selectmen یوسف DiRocco جونیور و آلیسون هیوز رای گیری در برابر آن.

Dristiliaris به وضوح نا امید با این نتیجه به عنوان وکلای مدافع که با حضور در این جلسه به نمایندگی از BKPN LLC.

"من می دانم که مردم در حال رای دادن در برابر آن, اما چرا شما رای دیگر مجوز اما نه این یکی؟" Dristiliaris گفت. "شما فقط می توانید انتخاب کنید و را انتخاب کنید."

"من نه چیدن و انتخاب خانم Dristiliaris" هیوز گفت.

این دو شروع به استدلال می کنند و Archinski مجبور به مداخله برای به دست گرفتن کنترل این نشست است.

DiRocco استدلال می کرد که غیر متعارف نشست فرمت آن را دشوار ساخته شده برای هیئت مدیره به جمع آوری لازم ورودی عمومی بیان کرد که این جلسه باید ادامه داد تا زمانی که هیئت مدیره می تواند در فرد ملاقات دوباره. او می خواهم به ارمغان آورد تا همان نقطه در اوایل جلسه عمومی در یک برنامه از کشاورز دیو به راست پیشگام نشانه های اطراف شهر. جالب اینجاست که در جلسه عمومی را جلب مجازی ورودی — حداقل سه نفر وارد جلسه و یا به نام در به صدای نظرات خود را.

Dristiliaris و Archinski عقب رانده در DiRocco ادعای ذکر است که در قالب مجازی است که حقوقی تحت موقت تعلیق بخش هایی از دولت را باز جلسه قانون است.

و استدلال او قطعا begs سوال: چرا حتی میزبان های مجازی این جلسات عمومی و درخواست متقاضیان به نگاهی هم به حضور در آنها را -- اگر شما فقط می خواهم به پیشنهاد ادامه این بحث تا زمانی که هیئت مدیره می تواند ملاقات در فرد ؟ نه به ذکر این واقعیت است که این معلوم نیست که دقیقا آن روز خواهد آمد.

اگر رئیس جسی Forcier — که مناسب recused خود را به دلیل کارفرمای خود Brox صنایع صاحب زمین شرکت برنامه ریزی برای اجاره — رای داده بودند در این حرکت آن را به احتمال زیاد خواهد گذشت.

پزشکان و پرستاران شده است در اخبار به عنوان آنجا که این ویروس در آنها در حال تلاش برای درمان مردم ، کارکنان بیمارستان در حال به طور مداوم به ویژه در چاپ و تلویزیون داستان در مورد سر می برند اتاق اورژانس و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی پس از آن ممکن است برای آنها را به گرفتن طولانی سزاوار با تشکر از شما از کسی. شاید حتی بهترین در جهان است ،

بازیگر Steve Carell ارسال ویدئو به امرسون بیمارستان بود که در آن نوشته شده صفحه یوتیوب در چهارشنبه ضمن تشکر از این مرکز و کارکنان آن برای آن کار سخت در طول coronavirus بیماری همه گیر. جایزه اسکار نامزد دریافت جایزه بازیگر و شرکت کاغذ بالا غلتک نشان داد قدردانی خود را به بیمارستان است که نه تنها جایی که او به دنیا آمد اما در جایی که مادرش کار می کرد برای بیش از 30 سال است.

"من رای دادند cutest baby از سال 1962" کارل گفت: در این ویدئو. "امرسون و من راه راه راه من می دانم که محل خوبی و من خاطرات زیادی از فوق العاده بودن بیمار وجود دارد."

"من فقط می خواهم بگویم با تشکر از شما دوستان برای همه چیز شما انجام می دهند آن را تا حد زیادی قدردانی است. نگه دارید تا کار خوب است."

به احتمال زیاد آخرین چیزی که در ذهن هر کسی در لحظه ای است که انتخابات سیاسی است اما برخی از مقامات هنوز هم تا به صورت مجدد انتخابات و رای گیری نیاز به بازیگران.

یکی از آنها تشکر. شیلا هارینگتون که پنجمین دوره دو ساله تنظیم شده است به اعتبار این سال است. کسی که گانینگ برای او صندلی Deb Busser که مبارزات انتخاباتی اعلام کرد در مارس 14 که او تا به حال به اندازه کافی گواهی امضا به کاندیدای اول به نظر می رسد در این رای گیری قرار می گیرند.

"من افتخار می کنم به امضا های جمع آوری شده از هر شهر در منطقه" Busser گفت: در آزادی مطبوعات. "من خدا را شکر برای هر کسی که به طور داوطلبانه و برای هر کسی که در زمان ثبت نام مقالات من است. من متعهد به ارائه صدا به ساکنان اشبی Ayer, دانستیبل, گروتون, Pepperell و تاونسند و من مشتاقانه منتظر ادامه به دیدار و ارتباط با رای دهندگان در سراسر منطقه!"

Harrington برنده اولین انتخابات در نوامبر. 2, 2010 و گرفته هر مجدد انتخابات پس از آن. او زد unopposed در اولین مجدد انتخابات در سال 2012 و ترین های اخیر یکی در سال 2018 شکست دموکرات رقبا در سال 2014 و 2016.

انتخابات برای هارینگتون موقعیت برای نوامبر برنامه ریزی شده. 3.

دولت SEN. جیمی Eldridge تایید کرده است یک بار چلنجر به Rep. هارولد Naughton که حمایت خود را از مشاور به عنوان جانشین پس از اعلام این ماه او قصد دارد به ترک خانه برای یک کار با نیویورک شرکت حقوقی.

این کمپین از Ceylan رو یک Northboro دموکرات روز دوشنبه اعلام کرد که Eldridge بود حمایت او از نامزدی برای 12th, Worcester منطقه صندلی در حال حاضر برگزار شد Naughton.

رو شده است در حال اجرا از نوامبر. Eldridge گفت که او تا به حال شناخته شده رو برای بیش از پنج سال و با او کار می کرد برای حمایت مترقی علل از جمله قوانین مربوط به تبعیض جنسیتی در کار افتادگی بیمه و دسترسی به کنترل تولد.

Rowe عضو MetroWest کمیسیون وضعیت زنان است.

"به عنوان یک مسئولیت اجتماعی صاحب کسب و کار کوچک Ceylan می داند که قلب اقتصاد در جوامع 12th, Worcester منطقه هستند کسب و کارهای کوچک و کارآفرینان و شرکت های بزرگ منافع خاص نباید دیکته سیاست در بیکون هیل. با Ceylan چشمگیر فعالیت مدنی در Northboro او نقش رهبری در چند Metrowest سازمان زنان و دفاع از سیاست های مترقی در خانه ملت و در جامعه من باور دارم که Celyan را فوق العاده قانونگذار" Eldridge در بیانیه ای گفت.

Naughton یک میانه رو دموکرات, تایید کرده است, خود را در زمان قانونی مدیر Meghan Kilcoyne که اعلام نامزدی او را روز بعد از Naughton گفت که او خواهد بود ترک مقننه در پایان مدت خود را.

12th Worcester منطقه شامل برلین Boylston, Clinton, Lancaster و حوزه در Northborough و استرلینگ.

در چند هفته گذشته شده اند وجود دارد هیچ مثبت جدید COVID-19 موارد در میان لوول منطقه ای حمل و نقل کارکنان با توجه به مدیر جیم Scanlan.

"آن را بازتاب خوبی در مورد آنچه ما انجام می دهیم با ما شیوه های تعمیر و نگهداری," او اضافه شده بعد.

در مجموع دو LRTA رانندگان اتوبوس باید آزمایش مثبت برای COVID-19. این LRTA مطلع شد از آن اولین مورد مثبت در مارس 4, و آن را مورد دوم در تاریخ 6 آوریل. از آن پس دیگر کارکنان باید آزمایش مثبت Scanlan گفت.

LRTA کارکنان تمیز کردن اتوبوس یک زن و شوهر بار در روز و درایور های ضد عفونی کردن وسایل نقلیه به عنوان مورد نیاز خود در سراسر شیفت. همه رانندگان داده می شود فولاد ماسک ، دستکش و عینک ایمنی.

"مردم در حال پیوستن به اجتماعی فاصله," Scanlan گفت که ridership کاهش یافته حدود 80 تا 85 درصد است.

هفته اتوبوس ها در حال حاضر اجرا بر روی یک اصلاح شنبه برنامه. اتوبوس ترک تقریبا هر ساعت شروع بین 6 و 7 صبح بسته به مسیر. مرکز شهر حرکت شاتل هر 30 دقیقه آغاز و در ساعت 5:45 صبح از مسیرهای 1 و 8 و 3 و 4 و 6 و 9 ترکیب شده است به شکل سه راه. شنبه برنامه باقی می ماند همان.

در میان COVID-19 دو توکسبری مقامات تا به حال خود را که قبلا برنامه ریزی جلسات دادگاه تحت فشار قرار دادند به تاریخ بعد.

Selectman علامت Kratman توجه بود و در دادگاه در تاریخ 17 آوریل برای انطباق و انتخابات شنوایی.

Kratman دستگیر شد و در روز جانبازان 2019 و بعد التماس کرد گناه نیست به اتهام عامل تحت تاثیر مشروب سوم جرم غفلت برداری از یک خودرو و یک مشخص شده خطوط نقض.

با توجه به ویلمینگتون پلیس گزارش Kratman حال 0.20 محتوای الکل خون. تحت قانون دولت یک فرد ثبت نام 0.08 یا بالاتر فرض است ،

Kratman ادامه داد: خدمت در هیئت Selectmen.

با توجه به Middlesex منطقه وکیل دفتر Kratman آوریل 17 جلسه برگزار نشد و به جای آن اجرایی ادامه داد: ژوئیه 14.

توکسبری مدرسه کمیته صندلی کیت سالیوان نیز تا به حال خود را در دادگاه تاریخ به عقب رانده.

سالیوان در اصل به دلیل در دادگاه روز شنبه که در آن او می رود به یک فایل حرکت به اخراج یک خاطی شارژ.

سالیوان دستگیر شد مارس در اندوور-توکسبری دبیرستان بسکتبال بازی و به اتهام تجاوز به حریم دیگران.

سالیوان دستگیر شد پس از وارد شدن به یک مبادله گرم در بازی با اندوور بالا دانش آموزان است. به عنوان خورشید که قبلا گزارش شده سالیوان حاضر به حرکت به طرف دیگر از ورزشگاه و زمانی که خواسته اندوور مدیر ورزشی و یک افسر. او پس از رد درخواست به ترک بازی و دستگیر شد.

کارمند دفتر در هورهیلل دادگاه منطقه تایید سالیوان شنوایی در حال حاضر خواهد شد در سپتامبر. 16.

این هفته ستون آماده شد خبرنگاران الیزابت دابینز در لوول; مگ مک اینتایر در دراکات; اما مورفی در توکسبری; Jon وینکلر در Nashoba دره; نیکول DeFeudis در لوول; دولت خانه اخبار خدمات و سرمایه گذاری ویرایشگر کریستوفر اسکات.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن