'60 دقیقه' خبرنگار Stahl می گوید او جنگیدند coronavirus

توسط دیوید BAUDERنیویورک (AP) — CBS اخبار "60 دقیقه" خبرنگار Lesley Stahl روز یکشنبه گفت که او در نهایت احساس

توسط ATSHNEWS در 15 اردیبهشت 1399

توسط دیوید BAUDER

نیویورک (AP) — CBS اخبار "60 دقیقه" خبرنگار Lesley Stahl روز یکشنبه گفت که او در نهایت احساس خوبی پس از نبرد با COVID-19 که سمت چپ او را بستری برای یک هفته.

Stahl گفت که او "واقعا می ترسم" پس از مبارزه با پنومونی ناشی از کوروناویروس به مدت دو هفته در خانه قبل از رفتن به بیمارستان.

"یکی از قواعد روزنامه نگاری است که " آیا تبدیل شدن به بخشی از داستان'" Stahl گفت: در پایان روز یکشنبه پخش. "اما به جای پوشش همه گیر من یکی از این بیشتر-از-یک-میلیون آمریکایی که بخشی از آن را."

Stahl 78 است که دین از خبرنگاران در تلویزیون بهترین و شناخته شده newsmagazine. او پیوست "60 دقیقه" در ماه مارس سال 1991 و قبل از آن بود که مدیر یکشنبه بحث نشان می دهد "چهره ملت" و یک خبرنگار.

او فرود آمد اولین مصاحبه تلویزیونی با دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و پس از او به ریاست جمهوری برگزیده شد و برای اولین بار با مجلس نانسی پلوسی زمانی که او تبدیل به بلندگو — هر دو در سال 2007 و دوباره در سال 2019.

Stahl وجود دارد گفت: یک خوشه "60 دقیقه" کارکنان با ویروس. یکی "تا به حال تقریبا هیچ علائم در حالی که دیگران تا به حال تقریبا هر علامت شما می توانید تصور کنید," او گفت:. "در هر مورد متفاوت است."

Stahl گفت که او در بر داشت یک overworked و نزدیک به غرق کارکنان زمانی که او در بیمارستان بستری شد اما پرداخت ادای احترام به مراقبت از خود و گفت که او چرخ را از طریق دستکش بلند از تشویق پزشکی کارگران در هنگام مرخص شد.

"در مواجهه با مرگ بسیار آنها جشن پیروزی خود را," او گفت:.

60 دقیقه کاهش یافته است به نام بیمارستان درگیر است.

"با تشکر از آنها را مانند بسیاری از دیگر بیماران من به خوبی در حال حاضر," او گفت:. "امشب همه ما مدیون آنها قدردانی ما ما را تحسین و در برخی موارد زندگی ما است."

Stahl مسلما برجسته ترین روزنامه نگار به افشای آنها به این بیماری است. ایسنا میزبان Chris Cuomo و بروک بالدوین باید آزمایش مثبت سابق خود را از ادامه نخست-زمان نشان می دهد در حالی که مبارزه با علائم. ABC "Good Morning America" میزبان جورج Stephanopoulos بود اما مانند بسیاری از آلوده تا به حال فقط علائم خفیف.

این ویروس آلوده 3.5 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 246,000 در سراسر جهان از جمله بیش از 66,000 مرده در ایالات متحده با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز. کارشناسان می گویند این تعداد به احتمال زیاد بزرگتر است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب