50 را نشان می دهد به شراب خواری دیده بان برای درمان خود را قرنطینه خستگی

اجازه دهید من حدس می زنم — شما به پایان رسید و این لیست در حال اجرا را نشان می دهد برای شراب خواری-سازمان دیده

توسط ATSHNEWS در 31 اردیبهشت 1399

اجازه دهید من حدس می زنم — شما به پایان رسید و این لیست در حال اجرا را نشان می دهد برای شراب خواری-سازمان دیده بان به شما در حفظ و ذخیره شده در تلفن خود را یادداشت? نیاز به یک یادآوری نشان می دهد ارزش rewatching? با همه quarantining وجود دارد هیچ زمانی بهتر برای گرفتار بهترین جدید و قدیمی نشان می دهد این جریان جهانی نگه می دارد. که در آن شما باید شروع کنم ؟

نگاه هیچ بیشتر از این 50 را نشان می دهد به تماشای بر روی سیستم عامل مانند Netflix و Hulu و دیزنی+.

1. "هرگز به من همیشه"

shows to binge watch
giphy.com

من معمولا سعی کنید به دور ماندن از هر چیزی cringey اما انقباض غیر ارادی ماهیچه عاملی در "Never Have I Ever" فقط بازدید متفاوت است. "نشان می دهد در واقع خود نوعی نوجوان مرور از طریق یک دبیرستان داستان" گفت: دانشگاه بین المللی فلوریدا دانشجو Domenica Roldan. "این زیبا و در راه نشاط. در آن طول می کشد شما را به سال های نوجوانی خود را و باعث می شود شما احساس نوستالژی خود را خنده دار درام دبیرستان که ما استفاده می شود به طور مخفیانه دوست دارم. در همان زمان آن را لمس در بیشتر مباحث جدی مانند از دست دادن و غم و اندوه و نا امنی است." آیا شما در تیم Paxton یا تیم بن ؟ سازمان دیده بان "Never Have I Ever" برای پیدا کردن.

2. "نخبگان"

shows to binge watch
giphy.com

تصور کنید دختر شایعات بی اساس اما اضافه کردن و حتی بیشتر بچه پولدار درام و قتل است. "نخبگان" آخرین اینترنت شوق می دهد شما بد b*tch vibes شما نیاز به از طریق قرنطینه. من به شدت توصیه به تماشای نشان می دهد در آن اصلی اسپانیایی اگر شما را در درک زبان (نگران نباشید اگر Netflix را فراهم می کند فایل های صوتی و نوشتن شرح تصاویر و در تن زبان); این باعث می شود تجربه بسیار بهتر است. چنگ زدن به برخی از پاپ کورن و نشستن را برای یورش بی پایان و شگفتی است.

3. "Criminal Minds"

giphy.com

تقریبا هر تنفس زندگی فرد موافق است که "Criminal Minds" پخش را به ما بدهید یک مثال از بالا ردیف تلویزیون. برای تعداد انگشت شماری از شما که در حال حاضر نمی دانم نشان می دهد به شرح زیر نخبگان FBI تیم ملی در رفتاری واحد تحلیل آنها تجزیه و تحلیل بدترین بدترین جنایتکاران. اگر شما نیاز به بیشتر قانع کننده Shemar Moore and Matthew Gray Gubler خط مقدم بازیگران.

4. "پول دزدی"

shows to binge watch
giphy.com

اگر شما بدست نمی اطراف به تماشای "پول دزدی" و سپس در نظر گرفتن این نشانه آن است که شما باید. "من واقعا این نوع از کسی که ساعتهای زیادی را نشان می دهد اما پول دزدی' یک استثنا به دلیل چقدر خوب و فریبنده آن است" Roldan گفت. "این بی تاب طرح است که نگه داشتن شما را در پای خود و با کمال تعجب خوب بازیگری است. آن را تقریبا غیر ممکن است به شراب خواری همه چیز را هنگامی که شما آغاز شده است." "پول دزدی" باعث می شود که, کامل, جرم و جنایت, درام, برای هر دو مشتاق ناظران و تازه به این ژانر است.

5. "That 70's Show"

giphy.com

نیاز به یک نمایش خوب برای تمام خانواده ؟ سپس rewatch "That 70's Show" در Netflix بکشد. نشان می دهد که به ما اشتون کوچر و میلا کونیس زندگی می کند و همه باید آن را بیش از یک بار. "این یکی از بزرگترین کمدی در این سیاره است و آن را به سازمان دیده بان خود را با خانواده و فقط یک خنده خوب است. من از آن لذت بردم تماشای آن بیشتر بار دوم در حال حاضر که من در بستر بیشتر از زمان وعده و انجام هیچ چیز" گفت: دانشگاه بین المللی فلوریدا, زیست شناسی, دانش آموز سلینا مونترو. مراکز نشان می دهد حدود شش دوستان کشف خود را در داستانی ویسکانسین شهر در 1970s. آیا به نفع خودتان و رغبت در هشت فصل از خالص کمدی نابغه است.

6. "آن را به میخ!"

shows to binge watch
giphy.com

آیا شبکه غذایی معمولا تا بیشتر وقت خود را? برای برجسته پخت نشان می دهد شما می توانید شراب خواری لطفا "آن را به میخ!", یکی دیگر از سوسیس Netflix اصلی است. "من دوست دارم 'میخ آن است. من binged کل فصل اول هنگامی که آن بیرون آمد و هر یک از" سعید اخیر UCLA فارغ التحصیل میراندا Stokley. "این به من می دهد ایده های در مورد چیزهایی که برای پخت در حالی که همچنین ساخت من احساس می کنم خیلی بهتر در مورد مهارت های پخت. آن است که جالب ترین آشپزی/پخت نشان می دهد وجود دارد." انتشار درونی خود را آشپز و نیکول بایرز' مشاوره در حالی که شما پخت و طول خود را به تازگی پیدا کردم اوقات فراغت.

7. "همه آمریکایی"

shows to binge watch
giphy.com

CW ما به ارمغان آورد یکی دیگر از شگفت انگیز ورزشی, نوجوانان نشان می دهد (من واقعا از دست "One Tree Hill") با "تمام آمریکایی است." سازمان دیده بان به عنوان دو متضاد خانواده worlds collide به عنوان اسپنسر و جیمز تصمیم می گیرد چه جهت او فوتبال حرفه ای را. با دو فصل زیر کمربند خود و یک سوم در راه درام و چشم و آب نبات آن را آسان ببینید که چرا این نمایش شد یک ضربه سریع.

8. "Grey's Anatomy"

shows to binge watch
giphy.com

خدا را شکر آن روز پنج شنبه. تنها دلیل این درام پزشکی است در حال اجرا تا زمانی که از آن شده است زیرا این درست است که خوب است. سراسر نشان می دهد, شما باید یاد بگیرند که در مورد قدرت پویا در بیمارستان ها و سازمان دیده بان فولاد کارورزان رشد برای تبدیل شدن به ستاد در سیاتل گریس. از تحریک جنسی به مقابله مربوطه مسائل سیاسی "grey's Anatomy" نیاز به سازمان دیده بان خود را و یا لیست سازمان دیده بان.

9. "بانک های خارجی"

netflix.com

برای یک نمایش خوب به اندازه کافی برای جلوگیری از دیوید Dobrik در آهنگ های خود را بررسی کنید Netflix اصلی "بانک های خارجی." این عمل-راز-نوجوانان درام آهنگ ترکیبی از یک گروه از نوجوانان تحقیق در مورد ناپدید شدن یکی از پدران خود. تصور کنید یک نسخه مدرن "The Goonies" اما با یک دریایی و تاب است. انتظار می رود برخی از اجرا فهم با مقامات محلی و تعجب آور تاب و چرخش به عنوان شما شراب خواری-سازمان دیده بان طول قرنطینه.

10. "Breaking Bad"

shows to binge watch
giphy.com

شش فصل ارزش خالص جرم و جنایت, درام تلویزیونی ، من ثبت نام. "Breaking Bad" برنده دو گلدن گلوب برای یک دلیل این داستان شما را در یک دبیرستان معلم فوق العاده غیر منتظره سفر به مواد مخدر در بازار است. همچنین دریافت یک نگاه اجمالی به چگونه از همسر باردار خود و بچه نوجوان در برخورد با یک تغییر ناگهانی در سرعت. من نمی خواهد را بیش از حد بیشتر دور اما شما قطعا نیاز به تماشای این یکی خود را با دوستان بیش از زوم.

11. "The Vampire Diaries"

shows to binge watch
giphy.com

پس از تماشای این نمایش برای پنجمین بار من می توانم با اعتماد به نفس که یک خون آشام است که هنوز هم badass. در حالی که Ian Somerhalder and Nina Dobrev, نیست, پایان بازی مواد خود را بر روی صفحه نمایش شخصیت هر کسی را می خواهید به سقوط در عشق است. گذشته از آن نشان می دهد طرح چشمگیر نگه می دارد شما درخواست برای اطلاعات بیشتر از قسمت خلبان به اشک, زود کشیدن, سری آخر. اگر شما می خواهید بیشتر (و شما) تماشای "اصل" و "میراث" دو اسپین-آف همچنین در Netflix بکشد.

12. "بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به"

giphy.com

نیاز به برخی از بی تلویزیون واقعیت ؟ "بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به" شما را برآورده گرمسیری تعطیلات نیاز دارد. "من به تماشای 'بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به آن را کامل شراب خواری چون تلویزیون واقعیت و درام کامل برای ما دانشجویان پس از فوق العاده استرس زا ترم," مونترو گفت. "این دیوانه بود و من لذت می برد در هر ثانیه از آن. آن را در لبه صندلی بیشتر از زمان." در حال وقوع در مکزیک نشان می دهد به شرح زیر مردم تنها به عنوان آنها سعی می کنند به مجرد باقی می ماند. پس از تبدیل در یک مقاله و یا به عنوان شما طبخ شام به نوبه خود بر روی "بیش از حد گرم که مسئولیت رسیدگی به" را از حالت فشرده خارج کنید.

13. "Gossip Girl"

giphy.com

منهتن بچه پولدار, درام, هرگز خسته کننده می شود و نه "دختر شایعات بی اساس." در نظر بگیرید این نشانه به rewatch افسانه ای سری بازی Blake Lively, Leighton Meester and Penn Badgley در میان دیگر شگفت انگیز ستاره (به همراه کریستن بل صدای راوی). نشستن با یک لیوان شامپاین به عنوان شما پیدا کردن که باعث گسترش همه شایعات. Xoxo, دختر شایعات بی اساس.

14. "دختر جدید"

shows to binge watch
giphy.com

نور دل رام-coms تسکین روح در راه است که هیچ نوع می تواند دستیابی به. "دختر جدید" بازیگران Zooey Deschanel شما را در شخصیت او سفر پست-کثیف فروپاشی در کنار او هم اتاقی جدید (همه مردان عجیب و غریب با هیچ جهت در زندگی). سازمان دیده بان مردم سقوط در عشق بازی, عجیب و غریب, نوشیدن بازی ها و فریاد زدن در هر یک از دیگر راه بیش از حد در این قشنگ طنزهای تلویزیونی.

15. "Peaky Blinders"

giphy.com

شما هرگز واقعا می دانم که شما نیاز به یک انگلیسی, جرم و جنایت, درام را در زندگی خود را تا زمانی که شما به تماشای یک برای اولین بار. "Peaky Blinders" می گیرد و پس از جنگ جهانی اول قرار می دهد و شما را در یک سفر از ناامیدی و تعقیب خوشبختی همه در یک بروید. "من به تماشای 'Peaky Blinders" نه تنها به خاطر لهجه بلکه به دلیل آن واقعا هیجان انگیز است. من همیشه روی لبه صندلی هنگام تماشای آنگفت:" دانشگاه ایالتی اوهایو افزایش دانشجوی سال اول ایزابل خائن. شراب خواری-سازمان دیده بان تمام پنج فصل برای زمان صرف شده است.

16. "Gilmore Girls"

giphy.com

تماس همه کافئین معتادان صندوق نوزادان و ساکن فروشگاه مواد غذایی baggers. اگر کسانی که اصلا صدای آشنا برای شما و سپس شما نیاز به نوبه خود در "Gilmore Girls" و آموزش خود را. سوار در یک شهر کوچک سفر با روری گیلمور و مادرش, بندگی این سالم نشان می دهد شما را ترک خواهد کرد در اشک شادی برای روز.

17. "هالیوود"

show to watch
youtube.com

کوتاه و شیرین مینی سری به ذهن خود را به استرس است که همراه با کار سخت از تماشای "هالیوود است." هفت قسمت به دنبال یک گروه از مشتاق بازیگران و فیلمسازان پس از جنگ جهانی دوم به عنوان آنها سعی می کنید برای تبدیل شدن به گروه بعدی از ستاره های هالیوود. برای بینش به آنچه در صنعت مانند نگاه در عصر طلایی هالیوود به این نشان می دهد یک شات.

18. "نامتعارف"

youtube.com

نشان می دهد به شرح زیر استر یهودی که دختر مجبور به ازدواج ترتیب او به عنوان فرار او سرکوبگر زندگی در بروکلین برای پیدا کردن آزادی در برلین. آلمانی-درام آمریکایی به شما می دهد یک نگاه اجمالی به 19 سال زندگی به عنوان او مبارزه مسائل است که بسیاری از ما نمی دانم در غیر این صورت. برای یک فکری مینی سریال را "نامتعارف" امتحان کنید.

19. "غیر معمولی"

giphy.com

برای قلبی, کمدی, که همچنین به عنوان یک آموزشی PSA تماشای "غیر معمولی". نشان می دهد به شرح زیر سام, یک نوجوان در طیف اوتیسم به عنوان او با معاملات روزمره خود را پسر نوجوان هیجانی (در درجه اول گرفتن یک دختر). به مراتب بیش از حد کوتاه سری (چهارمین و آخرین فصل مجموعه به برتر به زودی), "غیر معمولی" می کند شگفتی برای همه طرف حساس.گزارش این آگهی

20. "آواتار: آخرین Airbender"

giphy.com

یک لیست بدون کیفیت Nickelodeon سری کارتون فقط کامل نیست. خوشبختانه Netflix قرار "آواتار: آخرین Airbender" در آن فروشگاه از چند روز پیش بنابراین در حال حاضر همه ما را به رغبت در یکی از ما در دوران کودکی مورد علاقه های شما. در حال حاضر این سوال باقی می ماند: که عنصر ملت شما متعلق به?

21. "Schitt نهر"

giphy.com

"Schitt نهر" به شرح زیر افزایش یافت خانواده خود را به عنوان از دست دادن ناگهانی ثروت نیروهای آنها را به حرکت به یک شهر کوچک آنها خریداری شده–منتظر–به عنوان یک شوخی است. "همه شخصیت های 'Schitt نهر" فقط به من زندگی است. قسمت کوتاه به اندازه کافی برای مطالعه شکستن اما به اندازه کافی بلند به من معده درد نکنه از همه خندهگفت:" دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو دانشجوی پرستاری میمی Reyer. برای بی پایان خنده, مطمئن شوید که کانادا طنزهای باعث می شود خود را نشان می دهد به شراب خواری در قرنطینه لیست.

22. "رقص سکس"

giphy.com

من شخصا دوست دارم برای تشکر از ابی و لی میلر برای آوردن جهان زیگلر خواهر و جوجو سیوا همه در یک سقوط کرد از بین بردن. برای حتی بیشتر درام از TMZ مقاله "رقص سکس" مشهور رقص واقعیت نشان می دهد که با تمرکز بیشتر بر آشفته مادران از خود را فوق العاده با استعداد دختر.

23. "Law & Order: Special Victims Unit"

giphy.com

واقعا شراب خواری-سازمان دیده بان چیزی برای هفته ها در پایان اضافه "Law & Order: Special Victims Unit"–SVU به طرفداران–برای نگه داشتن شما را سرگرم. در کرتهای فرعی واقعا خوب و تلویزیون شما رشد متصل به اکثر اگر نه همه از کارآگاهان در NYPD. پس از چند قسمت شما می خواهید به تغییر عمده خود را به جرم شناسی و دنبال یک حرفه ای به عنوان یک کارآگاه.

24. "The Big Bang Theory"

giphy.com

گم شده و دوستان خود را ؟ پیوستن به باند در "نظریه انفجار بزرگ" و نظر خودتان بخشی از عجیب و غریب خود را خانواده. مجموعه ای در پاسادنا نشان می دهد و در 12 فصل به ارمغان بیاورد خنده را حتی در سردترین قلب. سازمان دیده بان آن را با پدر و مادر و خواهر و برادر پس از یک روز طولانی از قرنطینه جنون.

25. "High Fidelity"

giphy.com

هر کس نیاز به یک جامد Hulu رام اصلی-کام خود شراب خواری-سازمان دیده بان طول قرنطینه لیست. "High Fidelity" با هم می پیوندد کامل رام-com با موسیقی تحت تاثیر داستان به قلاب در هر نوع از تلویزیون بیننده. سازمان دیده بان شخصیت اصلی سعی کنید و دریافت بیش از سابق او (شده است وجود دارد انجام می شود که) او به عنوان reminisces به همراه زمان موسیقی.

26. "جامعه"

giphy.com

من شخصا تایید هر چیزی مربوط Donald Glover (یا Childish Gambino) اما این نشان می دهد ضربه از کار های دیگر. شیرجه رفتن به داستان یک وکیل مجبور به رفتن به مدرسه و پیوستن به یک گروه مطالعه به نوبه خود زندگی خود را در اطراف. "این نوع فقط باعث سرگرم کننده از همه چیز از مسابقه به دین به تمایلات جنسی است و هیچ جرم آن است. آن را خنک و خوب به تماشای چیزی است که هیچ کس طول می کشد به طور جدی" مونترو گفت. عملا گرفتن برخی از دوستان و آماده سازی خودتان برای تن خنده دار و کردنی لحظات.

27. "Pen15"

giphy.com

Cringey مدرسه محتوا باعث می شود همه احساس بهتری در مورد آنچه نقطه در زندگی خود آنها در گیر کرده. سازمان دیده بان Maya Erskine و آنا Konkle بازی نسخه های جوان خود را در سال 2000 و دوباره تجربه کردن همه چیز است که رفت و راست. Binging "Pen15" احساس به عنوان اگر شما تصمیم به خواندن دفتر خاطرات قدیمی.

28. "کمی آتش در همه جا"

giphy.com

کری واشنگتن و ریس ویترسپون در "کمی آتش در همه جا" به عنوان دو مادرانی که مبارزه با خود در زمان زندگی می کند. در حالی که شخصیت خود را زنده در مقابل قطبی زندگی می کند نشان می دهد نمی خواهد بروید و اگر در سرنوشت خود را نمی تواند آنها را به هر یک از دیگر. "این نشان می دهد افزایش می دهد چنین پیچیده و گفتگو در مورد نژاد و وضعیت اجتماعی و اقتصادی و والدین. آن را واقعا به مردم چگونه می تواند کور به خود افتخار گفت:" سانتا مونیکا کالج, دانشجو مارتا D'Ocon. اجازه ندهید این درام شما منتقل شده و شروع به تماشای در حال حاضر.

29. "مرد خانواده"

giphy.com

همه و مادر خود می داند چه انتظار از "مرد خانواده" اما من شرط می بندم شما نمی توانید می گویند که شما به تماشای همه چیز متوالی. هفده فصل پیچیده و سیاسی نادرست کمدی مطمئنا شما را سرگرم نگه دارید در این زمان عجیب و غریب. نگاهی به صندلی و سعی کنید به تصمیم می گیرید که خراب کردن شخصیت شما مربوط به بیشتر از این یاد سری.

30. "سیمپسونها"

shows to binge watch
giphy.com

برای نمایش بزرگتر از تیلور سویفت "سیمپسونها" مطمئن می داند که چگونه به نگه دارید تا با بار. شناخته شده برای آن خزنده توانایی پیش بینی آینده و satirizes کار-کلاس زندگی خانوادگیاین نشان می دهد می داند که چگونه به فریب شما را در. شاید همین حالا سعی کنید به تماشای تمام 30 فصل در یک بار (شما در واقع ممکن است تبدیل به هومر سیمپسون) اما قطعا شراب خواری-سازمان دیده بان چند فصل در یک زمان بین دیگر نشان می دهد که در این لیست است.

31. "دبیرستان موسیقی: موسیقی: The Series"

giphy.com

شما پس از تماشای "دبیرستان موزیکال" سه گانه در دیزنی+ تماشای فصل اول اسپین آف. در حالی که من مطمئن نیستید که آیا من می خواهم چیزی HSM مربوط sans زک افران, Joshua Bassett (تروی معادل) به سرقت برده قلب من و او قطعا همین کار را برای شما. آن را چک کنید برای cringey لحظات باور نکردنی و موسیقی هیجان انگیز مثلث عشق.

32. "هانا مونتانا"

giphy.com

مسلما بهترین کانال دیزنی نشان می دهد تا کنون هوا "هانا مونتانا" یک نقطه خود را در قرنطینه را نشان می دهد به شراب خواری لیست سازمان دیده بان. برای قسمت 98 از خالص, نوجوانان پاپ احساس مایلی سایرس و alter ego, هاپ بر دیزنی+ آموزش. اگر شما نیاز به سازمان دیده بان "هانا مونتانا: فیلم" بیش از حد.

33. "زندگی مجموعه از زاک و کودی"

giphy.com

اگر شما از دست Cole Sprouse قبل از ریوردیل و برادر دوقلوی او دیلن پرتاب آن به 2000s و rewatch "زندگی مجموعه از زاک و کودی" (و شاید حتی "Suite Life on Deck"). بسیاری می گویند که آنها زندگی می کردند و اکثر دوران کودکی خود را در یک هتل. نگاه کردن به تکه برخی از ستاره های مورد علاقه خود مانند ونسا Hudgens, سلنا گومز و ویکتوریا عدالت است.

34. "لیز مک گیر والت"

giphy.com

هیلاری داف و کارتون alter ego ساخته شده دوران کودکی من 100 بار بهتر است. Shoutout کانال دیزنی برای همیشه تولید با کیفیت را نشان می دهد مانند "لیز مک گیر والت." دنبال لیز او به عنوان تراورس مدرسه راهنمایی و دبیرستان روابط. و به یاد داشته باشید این است که چه رویاهای ساخته شده است.

35. "این Mandalorian"

giphy.com

به تمام جنگ ستارگان معتادان "این Mandalorian" رو عبور کردن زمانی که آن را برای اولین بار برای اولین بار. به عنوان کسی که نمی خوردن و نفس کشیدن جنگ ستارگان این سریال هنوز ساخته شخصی من لیست. تنها در هشت قسمت از "Mandalorian" به شرح زیر جدیدترین جنگجو پس از سقوط امپراتوری. نشستن به شراب خواری همه چیز در یک بعد از ظهر شنبه و سقوط در عشق با کودک Yoda.

36. "Kickin' It"

pinterest.com

"Kickin' It" می ایستد به عنوان یکی از underrated ترین دیزنی XD نشان می دهد که تا به حال وجود داشته باشد و آن وقت است که به پایان می رسد در حال حاضر. با وجود آن که یک رنگ ورو رفته بچه ها نشان می دهد آن را به ارمغان می آورد شما نوستالژی حتی اگر شما تماشا نیست آن را به عنوان یک کودک. "من فکر می کنم "Kickin' It' است که نشان می دهد به دلیل آن را نه تنها می آموزد اهمیت Wasabi کد از طریق Wasabi رزمندگان, اما آن را نیز به من آموخت کاراته گفت: دانشگاه فلوریدا دانشجو صوفیه آلفونسو. "به طور کلی, من عاشق نشان می دهد که من را به زمان ساده تر به طوری rewatching آن را واقعا قرنطینه کمی قابل تحمل تر." دیدن برخی از دیزنی مورد علاقه خود را ستاره مانند لئو هاوارد و جیسون ایرلز استاد کاراته از راحتی از خانه خود را.

37. "Agent Carter"

giphy.com

نیاز به چیزی بیش از یک فیلم برای پر کردن مارول به شکل سوراخ در قلب خود را? دو فصل از "Agent Carter" باید فوت و فن انجام دهد. دنبال پگی کارتر کاپیتان امریکا یار از مارول سینمایی جهان در 1940s.

38. "خیابان 5"

shows to binge watch
giphy.com

برای داستان های علمی تخیلی طرفداران خارج وجود دارد "خیابان 5" به شرح زیر بین کهکشانی کروز خدمه کشتی به عنوان آنها سعی کنید به حرکت به عقب به ایمنی. کشتی مالک میلیاردر غیر عادی در کنار دیگر شخصیت ها باعث می شود که نشان می دهد کاملا خنده دار; می تواند به شما انتظار می رود کمتر از یک نمایش تولید شده توسط یک و تنها Will Smith? ترک نمی کردن "خیابان 5" از لیست خود را در این سال است.

39. "سرخوشی"

giphy.com

همه چیز Zendaya لمس تبدیل به طلا. از آرایش به نظر می رسد به قوی تم ها به طرز باور نکردنی بزرگ بازیگری, همه چیز در مورد "سرخوشی" باعث می شود آن را مسخره خوبی نشان می دهد. "من عاشق تصاویری و چگونه آنها را به تصویر کشیده و همه چیز را به عنوان دقیق که ممکن است. به طور کلی زیبایی شناسی از جمله مد و فیلمبرداری واقعا به خوبی انجام می شود," Roldan گفت. حفاری به کیف پول خود را به دلیل "سرخوشی" باعث می شود به اشتراک HBO به ارزش هر پنی.

40. "بازی تاج و تخت"

giphy.com

بر اساس George R. R. Martin سری کتاب های "ترانه ای از یخ و آتش" "بازی تاج و تخت" ساخته شده 2019 یکی از به یاد ماندنی ترین سال در تلویزیون تاریخچه. این می زد برای هشت فصل و به تصویر کشیده مبارزه مرگبار بین دو خانواده. پیچیده داستان سرایی پیچیده شخصیت ها و تم های تیره آن مجموعه جدا از بسیاری نشان می دهد در حال حاضر است.

41. "جنسیت و شهر"

giphy.com

گاهی اوقات شما فقط نیاز به یک عاشقانه خوب و یک جعبه بافت به شما از طریق یک زمان دشوار است. "جنسیت و شهر" به دنبال سارا جسیکا پارکر شخصیت او به عنوان زندگی خود را زندگی می شود و قلب او شکسته پر زرق و برق شهر نیویورک. آیا شما هرگز آن را تماشا دلیل آن پخش شده قبل از جریان های دنیا آمد به نور و یا اینکه شما به سادگی را فراموش کرده در مورد آن جلوگیری از هدر رفتن زمان و به نوبه خود در تلویزیون.

42. "کمی بزرگ نهفته است"

giphy.com

با بازی نیکول کیدمن, Shailene Woodley و ریس ویترسپون "کمی بزرگ نهفته است" طول می کشد رمز و راز قتل و فساد از لیانه Moriarty بهترین-فروش کتاب به صفحه تلویزیون. نشان می دهد کنکاش در غنی همسران خیانت شوهران و غیبت جامعه از یک شهر ساحلی در کالیفرنیا است. از ازدواج به رابطه جنسی به پدر و مادر نشان می دهد واقعا می رود به هر بیت از جزئیات جعلی زندگی یک شخص مقتدر در جامعه.

43. Tom clancy's Jack Ryan

giphy.com

در این خانه ما استن جان Krasinki. Jack Ryan سابق دریایی ایالات متحده در زمان روی صفحه نمایش بزرگ چند بار قبل از آن را برداشت تا برای یک سری بازیگران جیم از "اداره". مراکز نشان می دهد در اطراف جک در نقش جدید خود به عنوان یک بالا و آینده تحلیلگر سازمان سیا پرتاب به اولین ماموریت خطرناک. برای یک عمل بسته بندی شده سری تماشای "تام کلنسی جک رایان" در آمازون نخست پس از شما تکانه سفارش بسته های دیگر.

44. "از دست رفته"

giphy.com

در حال اجرا برای شش فصل "از دست رفته" به شرح زیر بازماندگان پرواز Oceanic 815 پس از سقوط در یک جزیره مرموز. درام به ارمغان می آورد فوقالعاده و تخیلی عناصر مانند تهدید موجودات و آزمایش های علمی برای یک مجموعه داستان است. شما نمی خواهید برای قرار دادن کنترل از راه دور را در حالی که تماشای این یکی.

45. "ها"

Upload Trailer (HD) Robbie Amell Amazon series - YouTube
youtube.com

نیاز به چیزی برای نگه داشتن در پس زمینه به شما به عنوان تلاش برای بهره وری ؟ به نوبه خود بر روی "آپلود" علمی تخیلی, کمدی, طنز مجموعه در 2030s. نشان می دهد به شرح زیر ناتان به عنوان آگاهی خود را آپلود می شود. پس از مرگ او به او را زنده نگه دارید (مرتب کردن بر اساس). این مفهوم آشنایی خود را به برخی از خوب قدیمی از مد افتاده منفعل تلویزیون زمان به عنوان شما اجرا errands در اطراف خانه.

46. "ساخت برش"

giphy.com

فکر می کنم از "ساخت برش" مانند "مخزن کوسه" اما برای طراحان مد. در این رقابت ها نشان می دهد هایدی کلوم و Tim Gunn میزبان 12 طراحان به عنوان آنها در مد-چالش های مربوط به. "'ساخت برش' کمک می کند تا من از خلاقیت من روت و الهام بخش من فکر می کنم از سبک های جدید و طرح های" جسیکا گفت: Mastrogiorgio اخیر فارغ التحصیل از مد موسسه طراحی و تجارت. حتی اگر شما لازم نیست مطالعه مد, این نشان می دهد شما را مشغول نگه دارید.

47. "دفاع از یعقوب"

giphy.com

این که آیا شما عاشق کریس ایوانز و یا جرم و جنایت, درام, اپل, اصلی "دفاع از یعقوب" باعث می شود پرداخت برای دیگر جریان خدمات خوبی به ارزش آن. نشان می دهد کشش در رگ و ریشه دل خود را با خانواده محور طرح و باعث می شود شما سوال اخلاق خود را درست مثل هر بزرگ نشان می دهد.

48. "صبح"

giphy.com

شاید عملکرد داخلی از تلویزیون صبح روز هرگز از ذهن شما عبور, اما من تضمین Jennifer Aniston, Steve Carrell و ریس ویترسپون.انجام دهد. "من واقعا دوست 'صبح' به دلیل آن را نشان می دهد پیچیدگی 'من' در حرکت است. آن را واقعا نشان می دهد هر دو طرف درگیری در مورد آزار و اذیت جنسی; چگونه آن را واقعا هرگز سیاه و سفید و مسئله و چگونه وجود دارد نیاز به یک بزرگتر گفتگو در مورد آن" د'Ocon گفت. واضح است که اپل می داند که چگونه به کیفیت (گلدن گلوب نامزد شده) را نشان می دهد.

49. "تلاش"

giphy.com

نیاز به یک heartwarming, کمدی به درمان خود را قرنطینه بلوز? "تلاش" به شما طول می کشد در سفر یک زن و شوهر در تلاش برای اتخاذ یک کودک. این کلاسیک آمریکایی-انگلیسی rom-کام شما را نا امید نیست. من قول می دهم.

50. "دیکنسون"

shows to binge watch
giphy.com

تماس همه رشته زبان انگلیسی که باید اجرا از کتاب به عنوان خوانده شده پس از هفته های اجتماعی فاصله. "دیکنسون" ستاره پاپ-احساس Hailee Steinfeld و نشان می دهد زندگی در قرن 19 شاعر امیلی دیکنسون. اگر در طول تاریخ بر اساس نشان می دهد خود را غلغلک دادن علاقه داشتن به این یکی بروید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن