5 چیزهایی که می دانیم برای امروز

توسط آسوشیتد پرسنگاه روزانه خود را در اواخر اخبار رویدادهای آتی و داستان خواهد شد که در مورد امروز صحبت کردیم:

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

توسط آسوشیتد پرس

نگاه روزانه خود را در اواخر اخبار رویدادهای آتی و داستان خواهد شد که در مورد امروز صحبت کردیم:

1. جورج فلوید مرگ پژواک جهان فلوید چهره نقاشی شده بر روی دیوار از نایروبی, کنیا به ادلب سوریه. نام او شده است امضا در پیراهن از فوتبال حرفه ای بازیکنان و شعار جمعیت از لندن به شهر کیپ تاون به تل آویو به سیدنی.

2. ممکن است شغل گزارش بهتر از حد انتظار – نرخ بیکاری در ایالات متحده کاهش یافت و به 13.3 درصد در ماه مه از 14.7% و 2.5 میلیون شغل اضافه شد در کمال تعجب مثبت خواندن در میان رکود اقتصادی است که فلج اقتصاد در پی ویروسی همه گیر.

3. خانه تیراندازی در آلاباما — نمایندگان در آلاباما که در پاسخ به یک تماس در مورد عکس اخراج پیدا کردن هفت نفر مرده در داخل یک خانه در آتش است.

4. مغلوب ساختن پیشی جستن سر به روستایی مین کلانتر محلی خواستار آرامش به عنوان رئیس جمهور در سفر به Guilford به بازدید از یک شرکت است که باعث می شود تخصصی سواب برای coronavirus تست.

5. شهادت: گرجستان تیرانداز استفاده می شود نژادپرستانه لکه دار کردن تراویس McMichael که سفید شنیده شد گفت: یک نژادپرست لکه دار به عنوان او ایستاده بود بیش از Ahmaud Arbery بدن, لحظات پس از ضرب تیراندازی به مرد سیاه پوست با یک تفنگ ساچمهای یک محقق می گوید.https://apnews.com/870cd36bfce9955b7dae5cae24e0b8ae



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن