5 نکته برای بین بگ که می‌توانید امروز استفاده کنید

پارچه میکرو جیر: ماده خوبی برای ساخت بین بگ در فضای سرپوشیده است، اما برای فضای باز مناسب نیست. در بالا گفته

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

پارچه میکرو جیر: ماده خوبی برای ساخت بین بگ در فضای سرپوشیده است، اما برای فضای باز مناسب نیست. در بالا گفته شده که پارچه مناسب برای روکش مبل بین بگ پارچه های نایلونی و پلی استر است اما این دو ماده دارای وزن های متفاوتی هستند. پنبه مورد استفاده در داخل صندلی های بین بگ: قابلیت تنفس دارد، راحت و مقرون به صرفه است، اما در مقابل لکه مقاومت ندارد، مایعات را به سرعت جذب می کند و مدت زمان طولانی برای خشک شدن نیاز دارد. به طور کلی کیفیت وسایلی که برای تولید این صندلی استفاده شده است، بر قیمت نهایی صندلی تاثیر مستقیم دارد. مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبلها بهدلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچههای بسیار مقاوم تهیه میشوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوکتیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدیها از پارچه بیکیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. بگذارید شما را به موقعی دعوت کنم که در مورد مبلمان شنی چیزی نمی دانستم و برای خانه ام مبلی استیل خریداری کردم ولی برای استراحت های روزمره مناسب نبودن چرا که اصلا نرم و راحت نبودند و اینجا بود که با پرسش و پاسخ های فراوان به مبل های بین بگ رسیدم که فوق العاده راحت بوده اند و از قیمت مناسبی هم برخوردار بودند . Data w as g enerat​ed  wi᠎th GSA Conte nt G᠎ener᠎ator DE​MO.

ما نیز با معرفی این نوع ها، مزایای استفاده و همچنین نکات خرید این وسیله کاربردی به شما کمک خواهیم کرد که مناسب ترین بین بگ را انتخاب و خریداری کنید. حالا شما می توانید این مقاله را بخوانید و مدل های پرفروش و با کیفیت مبل های شنی را خریداری کنید و از آن لذت ببرید . این جنس علاوه بر نرمی دارای ساختاری ضد تعریق بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی بسیار مقاوم باقی می ماند که می توانید با نشستن بر روی این مبل آرامش را تجربه کنید و لذت ببرید . و اصالت دیرینه ای در ارکوازی دارند که برخی آنها را سید و یا سبزواری و خویشاوند با میر های دره شهر که عرب ربیعه هستند میدانند ،اما میر ها جز قدیمی ترین طوایف ارکوازی بوده و اصالت ارکوازی دارند.در اصل میر ها از نسل سید منصور بگ و سید منصور بگ پسر اُلی بگ است و سیدمنصور فرزندی به نام سیدنقی داشته است. ۶-طایفه قره شونی:از طوایف مرکزی ایل ارکوازی و ساکنین قدیمی منطقه میباشد و از نژاد گامگه فرزند سلطان شه و ازقریش بگ تشکیل شد و قسمت دیکری از این طایفه در روستای خسروآباد اسلام آباد و عده دیگری از این طایفه در ایل بختیاری سکنی دارند.  Content has be en creat᠎ed with t he he lp of G​SA Con te nt Generato r DEMO.

۱۷-طایفه بازی:از طوایف ارکوازی بالا میباشد و اصالتی قدیمی و برخی آنها را کارشونی معرفی میکنند. میثم بزرگترین پسر ارکوازی بوده قدیمی ترین طایفه ارکوازی به شمار می رود و شامل نژاد های( رستم ،بسام بگ ،یاری بگ و حسن بگ )است و پس از مهاجرت میثو (میسم) ابتدا در تَرساق عراق سکونت گزیده و بعد ها به پشتکوه آمده است و این طایفه زادگاه غلامرضاخان ارکوازی است. از مشاهیر بزرگ این ایل میتوان به غلامرضاخان ارکوازی (برجستهترین شاعر و عارف ایلامی) و شاکه بولی (دومین شاعر بزرگ ایلامی) اشاره کرد که نام و آوازهٔ آنها در تمام مناطق کردنشین نام آشناست. سر تشمال عالیجاه میر فرامرز ارکوازی و پسر و نوه ایشان عالیجاهان تشمال میر مظفر و میر اصغر روسای کل ایل ارکوازی از زمان افشاریه تا قاجار از این طایفه میباشند. مردمان هزاره کرد هستند اما با توجه به اینکه ایل ارکوازی شامل ۱۰ تا ۱۳ طایفه و بولی شامل ۲طایفه میباشد. ۱۵-طایفه پلک لک:از طوایف ارکوازی بالا است که جمعیت قابل توجهی از این طایفه وجود دارد برخی این طایفه را از مهاجران لکستان اما با اصلیت ارکوازی میدانند. ↑ Ilamarkavazi.taifeh طوایف و برنامه ریزی ایلی ایل ارکوازی. مردم عادی و عشایر ایل هزاره بیشتر به دامداری و کشاورزی اشتغال دارند و بزرگان و تشمالان آنها در دوران زندیه و قاجار در پشتکوه جزو شورای پنج نفره پشتکوه و جزو سه ایل قدرتمند در پشتکوه بوده اند و عالیجاه سر تشمال میر مظفر ارکوازی ریاست کل ایل ارکوازی در زمان حکومت صفویه و افشاریه (۱۱۷۶-۱۱۳۴ ه ق ) بوده و همچنین بزرگ مناطق شمالی پشتکوه بوده است.

تشمالان این طایفه از تیره مرغزاری هستند. از دیگر ویژگیهای مثبت بینبگ، سبک بودن آن است. از دیگر موارد مهم و نکات ضروری قبل از خرید این محصول در اندازه و ابعاد ظاهری آن است. جنس پارچه بین بگ از چه ساخته شده است؟ علاوه بر پارچه ای که در پوشش صندلی های بین بگ استفاده می شود صندلی های بین بگ با کیفیت بالا معمولا از یک یا چند پوشش برای افزایش دوام ساخته می شوند. صندلی های بزرگتر و بین بگ دایره ای پارچه بیشتری نسبت به اشکال مربع و مستطیل استفاده میکنند. به صورتی که مواد تشکیل دهنده ی محتوای داخل پارچه به قدری نرم هستند(زیرا همه یشان خرد و ریز شده اند) که مبل هر شکل و فرمی را به خود میگیرد. همه می دانیم هر محصول یا کالا از یک برند معتبر، قیمتی متفاوت از برندهای معمولتر دارد. تمرکز ایل ارکوازی در استان ایلام، اسلامآباد کرمانشاه، خانقین، مندلی است و مرکز آن چوار میباشد و از تیرههای متعدد تشکیل شدهاست که تیره بی بزرگترین آن ها است. ریشه نام ئهرکوازی: ارکوازی کلمه کردی است که به معنای جای شادی و پایکوبی و اسم نژاد ایل است .

This content has ​be​en done wi th GSA C​on​te​nt​ Gen erator D em᠎oversion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن