5 باید انجام فعالیت هایی برای دانش آموزان در Walla Walla, WA

ارسال شده توسط گریفین تره مناطق اطراف آن از Walla Walla, Washington پر مزارع گندم, آسیاب های بادی و تاریخی غن

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

ارسال شده توسط گریفین تره


مناطق اطراف آن از Walla Walla, Washington پر مزارع گندم, آسیاب های بادی و تاریخی غنی از فرهنگ است. جایی که ممکن است به نظر می رسد خسته کننده برای دانش آموزان آینده نگر با توجه به ثبت نام در هر یک از سه دانشکده در این شهر است. مردم اغلب از من پرسید چرا من را انتخاب کنید Walla Walla دانشگاه برای ثبت نام در مدرسه ؟ چرا من را انتخاب کنید "خسته کننده حادثه محل؟" که از پورتلند اورگان این پرسش بزرگ-ساکنان شهر خواسته اند از من. پاسخ من ساده است – من بسیاری از چیزهایی که من می توانم به رشد, شاد ماندن و زندگی درست در کوچک مدرن غربی شهر.

که می شود گفت بعد از 5 سال زندگی در والا والا ولی این پنج کار باید لیست را به استفاده از کسب تجربه در جنوب شرقی واشنگتن است.

 

1. غروب آفتاب مشاهده در ویتمن ماموریت ملی سایت تاریخی

things to do in walla walla
facebook.com

غنی و با سابقه ویتمن ماموریت یکی از اولین اوایل تحولات و قلب این شهر کوچک است. مشرف در سمت غرب دره این نقطه است که باید ببینید سایت. این است که برجسته و سابق حیاط از Whitmans. مارکوس ویتمن و همسرش Narcissa caravanned به Oregon کشور مارک خاک خود در Waiilatpu در میان آمریکایی های بومی قبیله Cayuse. موافقت نامه های به اشتراک گذاری زمین; اما در سال 1847 به Whitmans و 11 نفر دیگر کشته شده توسط Cayuse قبیله بیش از آینده و عدم اطمینان فرهنگی اختلافات. این سایت می پردازد ادای احترام به زندگی و کار ویتمن و نقش آنها در تاسیس the Oregon Trail. پارک پر است از مسیرهای پیاده روی پیاده روی و چشم دیدن. در قلب دره مشرف همه طرف منظره پس زمینه. باید ببینید نمایش در انتظار به عنوان شما صعود به بالای ویتمن بنای تاریخی است.

2. پیاده روی در Rooks پارک و دریاچه Bennington

things to do in walla walla
facebook.com

اگر شما عشق دنباله پیاده روی و طبیعت چشم دیدن اتمام Rooks پارک. واقع در سمت شرق از Walla Walla Rooks پارک در خدمت به جامعه به عنوان یک محل به خارج و دریافت در حال حرکت است. مجهز به ساختار زمین بازی والیبال, sandpit و بسیاری از نیمکت پیک نیک و کباب پز Rooks پارک محل مناسبی برای لذت بردن از آرامش بخش و سرگرم کننده بعد از ظهر یکشنبه. آیا شما می خواهید به راه رفتن تنه زدن و یا دوچرخه این نقطه همه چیز شما نیاز به خارج شدن در طبیعت و هوای تازه تنفس و زل زل نگاه کردن در آرایه وسیعی از حیات وحش که در این منطقه خانه. اگر شما در حفظ و پایین رفتن از مسیرهای پیاده روی در شروع Rooks پارک شما را تا پایان در نزدیکی Bennington, دریاچه. برخی از دانش آموزان طبقه بندی شده این منطقه به عنوان کامل در فضای مطالعه نقطه.

3. پیک نیک تاریخ پیشگام در پارک

things to do in walla walla
facebook.com

پیشگام پارک یکی از اولین جاهایی که رفتم به زمانی که من نقل مکان کرد به Walla Walla. مجهز به فضای تحت پوشش مناطق محل استقرار یک اردک برکه و محصور پرنده لانه مرغ. پیشگام پارک یکی از اصلی پارک به توسعه در شهرستان والا والا. حکایت جالب – در سال 1908 شهر خواسته اولمست اینه که برادران به طراحی این پارک بر روی زمین خالی. یکی دیگر از واقعیت جالب این اولمست اینه که برادران همان متفکرین که در طراحی پارک مرکزی در نیویورک است. از لحاظ تاریخی زیبایی شناسی و بصری خشنود پیشگام پارک باید بازدید در محل برای آب و هوای گرم و یا سرزمین عجایب زمستان سرگرم کننده است.

4. آشنایی با backroads است و کشف جدید مناظر و مکان های

things to do in walla walla
unsplash.com

زندگی در والا والا همه چیز در مورد مصرف در نقش یک رومینگ ماجراجو. هر کس دوست دارد به کروز backroads است همراه با کامیون و ماشین و رفتن در گروه درایو و گاهی اوقات برخی از تیم ماشین تصاویر برای 'گرم. این فرهنگ در اینجا و به اعتقاد من آن تشکیل شد با توجه به سرگرم کننده باد می وزد backroads است که دانش آموزان را به استفاده از با اتومبیل های خود را. اگر شما به دنبال جاده به سمت تپه های شما ملزم به پیدا کردن یک خنک نقطه با یک نمایش بزرگ. من شخصا دوست دارم به درایو نسبت به آسیاب های بادی به دلیل مشاهده ایستاده در بالای بلندترین تپه مشرف به کل شهرستان است خالص بصری سعادت. آن را احساس می کند مثل این است که در بالای جهان است. زندگی در والا والا همه چیز در مورد مصرف در نقش یک رومینگ ماجراجو.

5. استخدام

things to do in walla walla
wallpaperflare.com

بهترین راه برای ورزش میوه کار خود را در سراسر دانشجویی خود را تجربه به استخدام در محوطه دانشگاه. این یک راه بسیار خوبی برای دیدار با دیگر دانش آموزان سراسر محوطه دانشگاه و نگه داشتن ذهن خود را متعادل و شاد و درگیر. غنی سازی قدرت پردازش همه در حالی که شما پول را انجام می دهند. تجربه من شامل کار در لبنیات بیان پوسته ایستگاه گاز دانشگاه متعلق به فروشگاه گیاهی و کوره. یک محل که در آن من با تن از دانشجویان دانشکده و اعضای جامعه. بدون اینکه متوجه کاری که کار من آگاه تر از جامعه اطراف من. که به پایان رسید تا ایجاد حس قدردانی به صورت تصادفی شهر کوچک من به پایان رسید تا در. من تجربه کار فیزیکی کار در این جامعه است که خوب تمرین و تست استقامت به عنوان شما استقامت در اهداف آموزشی خود را.

بیوگرافی:
نام من است گریفین تره و من یک سال پنجم فارغ التحصیل روزنامه نگاری دانشجویی در والا والا دانشگاه مشغول به کار در پروژه ارشد من. من در اصل از پورتلند ،



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب