5 حقایق تکان دهنده درباره استخر بادی که توسط یک متخصص گفته شده است

تنها تفاوت این تفریحات با یکدیگر، نوع تیوپ و ظرفیت استفاده از آن ها است. البته نکته ای که در این میان می ماند

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

تنها تفاوت این تفریحات با یکدیگر، نوع تیوپ و ظرفیت استفاده از آن ها است. البته نکته ای که در این میان می ماند تفاوت محسوسی در بین جنس بدنه استخر های بادی کودک با اسخر های بادی بزرگ و خانوادگی می باشد. جنس استخر بادی از پیویسی یا همان پلاستیک نرم است که در شکلهای مختلف تولید میشود؛ با این تفاوت که برای استخر به صورت چندلایه طراحی شده تا در برابر نور آفتاب و دمای آب سرد و گرم مقاوم باشد. استخر بادی محصولی پرکاربرد میباشد که در چند سال اخیر طرفداران بسیاری به خصوص در میان کودکان پیدا کرده است. با توجه به بحران مالی جهانی، تأخیر در به دست آوردن زمین در دبی، و مسائل حق ثبت اختراع در سال ۲۰۰۹ فیشر ادعای به پایان راندن ساخت و ساز در اواخر سال ۲۰۱۱ را مطرح نمود. فروشگاه سعید اینتکس این استخر زیبا و ساده را با قیمت بسیار ارزان همراه با کارت گارانتی معتبر روانه بازار کرده است که در سراسر کشور می توانید این استخر را سفارش داده و خرید آن را از طریق فروشگاه محصولات بادی در کرج به ثبت برسانید. با توجه به توضیحاتی که در این بخش عنوان کردیم ، شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن خرید و ثبت سفارش این محصول را به ثبت برسانید.

هم چنین شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن به کودک خود بیاموزید که به هیچ عنوان به بدنه اصلی این محصول فشار وارد نکرده و به این استخر ضربه نزند. بحث شیوه استفاده صحیح از این استخر نیز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. از دیگر مزیت این طرحهای فانتزی جذاب این است که، باعث میشود کودکانی که ترس از آب و آبتنی یا حمام دارند بهراحتی جذب طراحیهای فانتزی و رنگهای شاد شوند و به حمام و پاکیزگی روی آورند. کمپانیهای استخر بادی اکثراً برای تولید استخرهای کودکان از طرحهای فانتزی و انیمیشنی با رنگهای شاد، استفاده میکنند که برای کودکان جذاب باشند تا لحظههای شادی را برای آنها به ارمغان آورند. اگر قصد استفاده خانوادگی از استخر را دارید بهتر است، استخر بادی بزرگ را تهیه کنید و از آببازی با اعضای خانواده لذت ببرید. استخرهای کودکان برعکس استخرهای بزرگسالان از عمق کمتری برخوردارند و کودکان میتوانند از شنا کردن در این استخرها که از تفریحات سالم و مقرونبهصرفه در روزهای گرم تابستان است، لذت ببرند. عمق آنها برای شناکردن مناسب نیست و فقط برای آبتنی یا آب درمانی افراد، بخصوص برای افراد بیمار و مسن مناسب و کاربردی است.

این هواپیمای تفریحی هیچ محدودیت سنی نداشته و تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. داشتن مدل ها، ساختار ها و دسته بندی های متنوع به این محصول اجازه داده تا برای همه افراد نتایج مطلوبی را به همراه داشته باشد. در همین خصوص باید اشاره کنیم که این محصول از نظر ساختار به صورت سه لایه طراحی و تولید شده است. در ابتدای تولید، این استخرها تنها در ابعاد کوچک و برای استفاده کودکان طراحی میشدند ولی به دلیل تقاضای بالا، در انواع مدلها و اندازهها تولید میشوند. برای استخر کوچک از پمپ دستی و پدالی و برای استخر بزرگ نیز از پمپ دستی بزرگ و برقی استفاده می کنند. استخر بادی کودکان در اندازه و ابعاد متنوع در شکلهای مستطیل، دایره، مربع، قلعهای، سرسره دار وجود دارند و در طرحها و رنگهای جذاب و شادی که طبق روحیه کودکان است تولید میشوند. از طرحهای مختلف آن میتوان به شکلهای دایره، ششضلعی و مستطیل اشاره کرد که در سایزهای مختلف در هر فضایی قابل نصب و راهاندازی هستند. استخر بادی بزرگسال دارای ابعاد و اندازههای بزرگ باشد؛ همچنین از ارتفاع بلندتری نیز برخوردارند و در شکلهای مستطیل، مربع، دایره و ششضلعی تولید و به بازار عرضه میشوند. ᠎C ontent was cre​at​ed  with t he ​help of GSA Content G᠎en​er at or  DE᠎MO!

جنس رویه و کنارههای این استخر از بهترین نوع یعنی پی وی سی بوده و کف آن نیز پی وی سی دولایه است. این استخر بهعنوان استخر قابل حمل نیز شناخته میشود. یکی از اصلیترین و مشخصترین مزیت استخر بادی داشتن تنوع بالا در زمینههای گوناگون مثل اندازه، شکل و رنگ میباشد. این تولیدات در اشکال و ابعاد ها و رنگهای متنوع برای تمامی سنین تولید شده و در تمامی کشورهای جهان عرضه گردیده است این کمپانی توانسته با ارائه کیفیت عالی و قیمت مناسب و تنوع زیاد فروش بالای محصولات بادی اینتکس را به خود اختصاص دهد . بر روی تمام استخرهای بادی یک یا چند دریچه باد تعبیه شدهاست و تنها کافی است نازل پمپ باد دستی یا برقی خود را به یکی از این دریچهها وصل کرده و شروع به باد زدن کنید، باد زدن را تا جایی ادامه دهید که باد لایه باد شونده نه زیاد باشد و نه کم تا محصول شما آسیب نبیند. این ویژگی باعث میشود که قسمت زیرین و کف خود استخر دارای یک عدد سوپاپ باد جداگانه باشد و آن سوپاپ برای باد کردن کف استخر بادی است. در واقع سه حلقه گرد روی هم قرار گرفته بدنه اصلی این استخر را شکل داده اند که باعث شده تا یک ساختار منظم و در عین حال زیبا را شاهد باشید. ᠎Po st was g en᠎erat ed wi th the ᠎help ᠎of GSA C᠎on te᠎nt Genera​to᠎r  DE MO!

آخرین مطالب