4 مینیاپولیس پلیس در حال حاضر متهم در جورج فلوید مرگ

توسط امی FORLITI و استیو KARNOWSKIمینیاپولیس (AP) — دادستان شارژ مینیاپولیس افسر پلیس متهم به فشار دادن زانو خ

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

توسط امی FORLITI و استیو KARNOWSKI

مینیاپولیس (AP) — دادستان شارژ مینیاپولیس افسر پلیس متهم به فشار دادن زانو خود را در برابر جورج فلوید گردن با جدی تر به اتهام قتل درجه دوم در روز شنبه و برای اولین بار وارد اتهامات سه نفر دیگر از افسران صدور حکم خود بازداشت.

به روز شده شکایت کیفری علیه Derek چوین می گوید اقدامات او بودند "قابل توجه علی عامل آقای فلوید از دست دادن هوشیاری تشکیل توجهی آسیب بدنی و آقای فلوید مرگ نیز هست." غیر عمدی به قتل درجه دوم تعداد حمل حداکثر مجازات از 40 سال در زندان در مقایسه با 25 سال برای سومین قتل درجه.

"من معتقدم که شواهد در دسترس ما در حال حاضر پشتیبانی قوی تر اتهام قتل درجه دوم گفت:" مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون. شکایت علیه دیگر افسران را متهم به کمک و معاونت در جرم چوین اقدامات و قتل نفس.

به طور گسترده ای دیده می شود اطرافیان تصویری نشان چوین فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن در 25 مه را برانگیخته تظاهرات در سراسر کشور و در سراسر جهان علیه خشونت پلیس و تبعیض است.

تمام چهار افسران اخراج شدند و چوین در ابتدا به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس. این سه نفر دیگر از ماموران درگیر شد و بلافاصله به اتهام ترغیب تماس از معترضان و فلوید خانواده برای آنها نیز پس از بازداشت ،

غیر عمدی به قتل درجه دوم شارژ مدعی است که چوین باعث فلوید مرگ بدون قصد در حالی که دیگری را مرتکب جرم جنایت یعنی سوم-حمله درجه. برای دیگر متهمان — توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao — کمک و معاونت در جرم از نظر قانونی به مثابه ارتکاب همان عمل به عنوان چوین به طوری که آنها را همان مجازات اگر محکوم کرد.

این اتهامات متعدد در برابر هر متهم را به یک هیئت منصفه فرصت بیشتری برای پیدا کردن آنها گناه است.

"جورج فلوید اهمیت. او عاشق خانواده اش بود و مهم زندگی او ارزش و ما به دنبال عدالت برای او و برای شما و ما را پیدا خواهد کرد آن را" الیسون گفت: در یک کنفرانس خبری.

وکیل ارل خاکستری که نشان دهنده خط آسوشیتدپرس گفت که او تا به حال دیده نشده شکایت و یا صحبت با مشتری است. او گفت: خط بود و نه در زندان. قبل از اخبار به روز رسانی هزینه وکیل برای چوین کاهش یافته است به نظر و وکلای مدافع برای Thao و Kueng نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

زندان سوابق نشان می دهد Kueng بازداشت پنج شنبه بعد از ظهر. مقامات انتظار می رود خط و Thao را نیز دستگیر می شود. چوین شده است در زندان اوین از هفته گذشته.

وکیل بن Crump توییتی که فلوید خانواده "عمیقا احساس خشنودی" با هزینه های جدید تماس با آنها را "یک منبع صلح جورج خانواده در این زمان دشوار است." او گفت: الیسون گفته بود خانواده دفتر کار خود ادامه خواهد داد به بررسی و ارتقاء اتهامات علیه چوین به قتل درجه اول اگر موجه باشد.

"من قول می دهم به نگه داشتن هر کس مسئول رفتار است که ما می تواند ثابت کند در یک دادگاه" الیسون گفت. "و اگر من مسئول آن به این معنی است که ما باید حقایق را به انجام این کار است."

الیسون گفت: فشار افکار عمومی تا به حال هیچ تاثیری بر تصمیم خود به پرونده اتهامات و اذعان کرد که برنده شدن در یک محکومیت علیه یک افسر پلیس سخت است.

این روایت در دیگر شکایت ها تقریبا یکسان به یک در برابر چوین. شکایت علیه لین اشاره می کند که از او پرسید: در مورد نورد فلوید در کنار او و تعجب در مورد هذیان اما در ادامه می گویند: "با وجود نظرات او متهم در زمان هیچ اقدامی برای کمک به آقای فلوید برای تغییر موقعیت خود و یا به منظور کاهش نیروی افسران با استفاده از در برابر آقای فلوید."

شکایت علیه Kueng می گوید او قرار است بین چوین و لین و می تواند شنیدن نظرات خود را. شکایت علیه Thao که دیده می شد در اطرافیان تصویری ایستاده در نزدیکی یک جمعیت از تماشاگران می گوید: Thao در ابتدا یک داد و بیداد خویشتن داری از تیم ماشین "اما افسران تصمیم به استفاده از آن و حفظ موقعیت خود."

پرسنل سوابق منتشر شده از این شهر نشان می دهد چوین در خدمت به عنوان یک پلیس نظامی در ارتش ایالات متحده در اواخر 1990s. پس از استخدام شدن به عنوان یک افسر پلیس در سال 2001 او اعطا شده است دو مدال شجاعت: یکی برای این که بخشی از یک گروه از افسران که باز آتش در یک سلاح سرد مشکوک پس از انسان اشاره کرد و یک تفنگ ساچمهای در آنها در سال 2006 و یکی برای دستگیری مرد دیگری در یک حادثه داخلی در سال 2008. در دومی حادثه چوین شکست یک درب حمام و مرد در معده است.

چوین تنبیه شد در سال 2008 برای کشیدن یک زن از ماشین خود را در سال 2007 frisking او و قرار دادن او در تیم ملی خود را پس از او متوقف شد و او برای بالا بردن سرعت 10 مایل در هر ساعت بیش از حد. خود داشبورد دوربین فعال نیست و یک گزارش گفت که او می توانست در مصاحبه زن در حالی که ایستاده در خارج ماشین خود را.

کوچه 37 و Kueng, 26, هر دو پیوست این گروه در ماه فوریه 2019 و نه هر گونه شکایت در فایل های خود را.

لین قبلا به عنوان یک تادیبی افسر در Hennepin County, نوجوان زندان و به عنوان یک افسر عفو مشروط در درمان مسکونی تسهیلات برای پسران نوجوان.

Kueng بود 2018 فارغ التحصیل از دانشگاه مینه سوتا که در آن او کار پاره وقت در دانشگاه امنیتی است. او همچنین به عنوان یک سرقت-پیشگیری افسر در macy's در مرکز شهر مینیاپولیس در حالی که او در کالج.

Thao بومی همونگ سخنران پیوست و نیروی انتظامی به عنوان بخشی جامعه در زمان مسئول خدمات در سال 2008 و ترویج شد و به افسر پلیس در سال 2009. او گذاشته بعد از آن سال با توجه به کاهش بودجه و rehired در سال 2012.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و وزارت مینه سوتا حقوق بشر روز سه شنبه راه اندازی شد, حقوق مدنی, بررسی, مینیاپولیس, اداره پلیس و تاریخ آن از تبعیض نژادی به امید وادار کردن گسترده تغییر دهید.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران اسکات بائر و تاد ریچموند در مدیسون ویسکانسین و برنارد Condon و مایکل سیساک در نیویورک کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب