4 Tech مدیران اجرائی را در کنگره گرما در رقابت

توسط MARCY GORDONواشنگتن (AP) — دفع اتهام از خفقان رقابت چهار بزرگ با تکنولوژی اجرائی — Facebook مارک زوکربرگ

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

توسط MARCY GORDON

واشنگتن (AP) — دفع اتهام از خفقان رقابت چهار بزرگ با تکنولوژی اجرائی — Facebook مارک زوکربرگ آمازون جف بزوس سوندار پیچای گوگل و تیم کوک از اپل — در حال پاسخگویی برای شرکت های خود را' شیوه های قبل از کنگره به عنوان یک خانه پنل کلاه خود yearlong تحقیق و تفحص از تسلط بازار در این صنعت است.

قدرتمند مدیران به دنبال دفاع از خود در میان شرکت های شدید کباب با نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه.

مدیران ارائه انفجار اطلاعات نشان میدهد که چگونه رقابتی بازارهای خود هستند و ارزش خود را از نوآوری و خدمات ضروری به مصرف کنندگان است. اما آنها گاهی اوقات تلاش برای پاسخ به اشاره سوالات خود را در مورد شیوه های کسب و کار. آنها نیز مواجه طیف وسیعی از دیگر نگرانی در مورد اتهام سیاسی تعصب اثر خود را در آمریکا دموکراسی و نقش آنها در چین است.

چهار اجرائی شد و شهادت از راه دور به قانونگذاران بسیاری از آنها نشسته بودند, در, ماسک داخل اتاق شنوایی در واشنگتن است.

در میان سخت ترین سوالات گوگل و آمازون درگیر اتهامات آنها استفاده می شود که خود را در غالب سیستم عامل به حرکت شبیه چمچه زنی تا اطلاعات در مورد رقبا در راه است که به آنها یک مزیت غیر منصفانه است.

بزوس گفت: در ابتدا شهادت به کنگره است که او نمی تواند تضمین کند که این شرکت تا به حال نه دیده و فروشنده داده به رقابت محصولات اتهام که شرکت و مدیران اجرایی آن باید قبلا رد شده است.

تنظیم کننده در ایالات متحده و اروپا را مورد بررسی قرار آمازون ارتباط با کسب و کار است که فروش در سایت خود و اینکه آیا خرید آنلاین غول پیکر شده است با استفاده از داده ها از فروشندگان خود را برای ایجاد خصوصی-برچسب محصولات.

"ما یک سیاست در برابر فروشنده با استفاده از داده های خاص برای کمک به ما برچسب های خصوصی کسب و کار" بزوس گفت: در پاسخ به سوال یکی از U. S تشکر. Pramila Jayapal یک واشنگتن دموکرات. "اما من می توانم به شما تضمین که این سیاست نشده است نقض شده است."

پیچای به سخنان افتتاحیه تبلیغ در گوگل را به ارزش mom-and-pop کسب و کار در بریستول, رود آیلند و پیواکی ویسکانسین در منطقه از ضد تراست پنل دموکراتیک رئیس, رود آیلند, Rep. دیوید Cicilline و رتبه بندی خود را جمهوری خواه در کنگره جیمز Sensenbrenner ویسکانسین.

اما گوگل اجرایی تلاش به عنوان Cicilline این شرکت را متهم به اعمال نفوذ خود در غالب موتورهای جستجو به سرقت ایده ها و اطلاعات را از وب سایت های دیگر و دستکاری نتایج آن به رانندگی مردم را به خود خدمات دیجیتالی برای افزایش سود خود را.

پیچای بارها و بارها منحرف Cicilline حملات با این ادعا که گوگل تلاش می کند به ارائه مفید ترین و اطلاعات مربوط به صدها میلیون ها نفر از افرادی که با استفاده از آن موتور جستجو هر روز در تلاش برای نگه داشتن آنها را به آینده را به جای defecting به یک رقیب و خدمات مانند مایکروسافت بینگ.

به عنوان دموکرات ها تا حد زیادی متمرکز بر رقابت در بازار چند جمهوری خواهان پخش دیرینه نارضایتی که شرکت های فن آوری در حال سانسور محافظه کار صدا و سوال خود را در فعالیت های کسب و کار در چین است. "بزرگ فن آوری است که به محافظه کاران گفت: Rep. جیم اردن از اوهایو.

در یک صدای جیر جیر قبل از جلسه رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به چالش کشیده کنگره برای سرکوب این شرکت که او را متهم بدون شواهد از تعصب در برابر او و محافظه کاران به طور کلی.

"اگر کنگره را نمی انصاف به فناوری بزرگ است که آنها باید انجام داده اند سال پیش از من آن را انجام دهد خودم با اجرایی سفارشات" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

دستور اجرایی بیشتر در دامنه محدود از قوانین تصویب شده توسط کنگره هر چند آنها بیش از حد زور از قانون است. اما رئیس جمهور نمی تواند با استفاده از دستور اجرایی برای تغییر قوانین فدرال. که طول می کشد اقدام کنگره.

مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری است و از کنگره خواست به عقب طولانی-برگزار می شود حمایت های حقوقی برای سیستم عامل های آنلاین مانند Facebook, Google و توییتر. تغییرات پیشنهادی می برخی از سنگ بستر حمایت کرده اند که به طور کلی محافظ این شرکت از مسئولیت قانونی برای چه مردم پست در سیستم عامل خود را.

چهار tech اجرائی فرمان شرکت با روکش طلا مارک میلیونها یا حتی میلیاردها مشتریان و ترکیب ارزش بیشتر از کل اقتصاد آلمان. یکی از آنها بزوس جهان ثروتمندترین فرد; زوکربرگ چهارم-رتبه میلیاردر.

منتقدان سوال که آیا شرکت های سرکوب رقابت و نوآوری و افزایش قیمت برای مصرف کنندگان و خطری برای جامعه است.

در آن دو حزبی تحقیقات قوه قضاییه فرعی جمع آوری شهادت از سطح میانی مدیران چهار شرکت رقبا و کارشناسان حقوقی و pored بیش از بیش از یک میلیون اسناد داخلی از شرکت های. یک سوال کلیدی: آیا رقابت موجود سیاست ها و قرن قوانین ضد تراست کافی برای نظارت بر tech غول یا اگر قانون جدید و اجرای بودجه مورد نیاز هستند.

Cicilline به نام چهار شرکت انحصارات اگر چه او می گوید شکستن آنها را باید آخرین راه حل باشد. در حالی که مجبور breakups ممکن است به نظر می رسد بعید گسترده موشکافی از فن آوری امتیاز نسبت به امکان اعمال محدودیت های جدید بر قدرت آن است.

Cicilline همچنین گفت که در پی این بیماری همه گیر کوروناویروس "این غول ایستاده به سود" و تبدیل شدن به حتی قوی تر که میلیون ها نفر شیفت بیشتر از خود کار و تجارت آنلاین.

شرکت ها به صورت قانونی و سیاسی تهاجمی در ضرب جبهه از کنگره مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فدرال و دولت تنظیم کننده های اروپایی و ناظران. وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال شده اند بررسی چهار شرکت' شیوه های.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران مایکل china. org. cn در سان رامون, کالیفرنیا, یوسف Pisani در نیویورک و مت اوبراین در پراویدنس, رود آیلند, کمک به این گزارش.

___

دنبال گوردون در توییتر در https://www.twitter.com/mgordonap.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب