24 همه چیز برای انجام در Urbana-Champaign در 24 ساعت

وجود دارد خیلی بیشتر به شهرهای دوقلو Urbana و Champaign از پردیس اصلی دانشگاه Illinois. سر تا به عنوان ما شما

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

وجود دارد خیلی بیشتر به شهرهای دوقلو Urbana و Champaign از پردیس اصلی دانشگاه Illinois. سر تا به عنوان ما شما را در سفر روز های کشاورزی شگفتی هایموسیقی, آیکون سایت های تاریخی و مقدار زیادی از افسانه های شهری برای کشف برای خودتان. هشدار: هیچ خواب را برای شما در این زمان.

اتمام 24 همه چیز برای انجام در Urbana-Champaign, Illinois در 24 ساعت.

6 صبح استنلی پارک بیشه

things to do in urbana-champaign
facebook.com

این پارک اولین چیزی که شما می آیند در سراسر اگر شما انتخاب می کنید برای شروع سفر در شرقیترین نقطه روی تو از من پردیس. خود را nerf guns یا نشانگر پینت بال چون فوق العاده قد بلند سنبه اینجا را برای بزرگ را پوشش میدهد. اگر شما نمی خواهید به groundskeepers یک روز بد وجود دارد بدون توقف شما را از داشتن یک کباب پز و یا پیک نیک. استنلی بیشه نیز یکی از آن جاهایی است که نسبتا دست نخورده چرا که دانش آموزان و محلی مردمی تمایل به گله به دانشگاه Quad برای تعطیلات آخر هفته خود را در اوقات فراغت خود.

7 صبح فردا توطئه

things to do in urbana-champaign
facebook.com

فردا توطئه آمریکا است قدیمی ترین تجربی محصول زمینه تاسیس و در سال 1876 به مطالعه چنین چیزهای بی ضرر به عنوان محصول چرخش مواد مغذی خاک تخلیه و اثرات کود. اما این توطئه فقط ممکن است تیره تر داستان را بگویید. "این را گفت که tهی هرکاری برای جلوگیری از شما اگر شما جرات را تنها یک گام بر روی زمینه واقعی" گفت: نوح Nelson تاریخ در دانشگاه ایلینوی. "احتمالا وجود دارد یک موشک از سیلو به خاک سپرده شد زیر ذرت." خوب است که توضیح می دهد که چرا دروازه همه زنجیر. حداقل آن را هنوز هم ارزش دیدن را از خارج به دلیل آن را یک نقطه عطفی تاریخی ملی.

ساعت 8 صبح با شدت بهم زدن یک پوردو کلاه در مادر آلما مجسمه

tripadvisor.com

برای هر کسی که مبارزه با Illini راه رفتن در اطراف در دنده رقیب مدارس به اندازه کافی برای کسب درآمد شما بیش از یکی عصبانی خیره. واکنش است به خصوص قوی در برابر هر چیزی boilermaker. در واقع دانشگاه در کشور همسایه ایندیانا شده است یکی از تو از من بزرگترین رقبای وقتی که می آید به دانشگاهی فوتبال است. "بازگشت در سال 2018 از دست دادیم به آنها و من به یاد داشته باشید ما شعار 'پوردو? بیشتر شبیه پور-نمی,'" گفت: نوح Hanselman, دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایلینوی. تصور کن چه چیزی می تواند اتفاق می افتد اگر شما اسلم پوردو کلاه خانم مادر آلما? او استفاده می شود به رویشان با بیش از تصادفی آیتم های مد در طول سال ،

ساعت 9 صبح صبحانه در کافه بن

yelp.com

اگر شما به دنبال برای معاشرت با نوابغ, Caffe بن در اوربانا است جای خود را. "این رو وضعیت هوا[ing] انواع مخلوط و بچه ها بیرون آمدن از آزمایشگاه کامپیوتر استفاده از آن به عنوان سالن مطالعه گفت:" جیمی لینتون یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی. "و آنها بیش از خوشحال به شروع یک گفتگو در مورد آنچه در داخل لپ تاپ خود را." واقعا یک hub برای روشنفکران به معاشرت و شاید وسیله ای برای دانشگاه به فروش به بازدید کنندگان خود را در حال حاضر به خوبی شناخته شده در علوم کامپیوتر و برنامه های مهندسی.

ساعت 10 صبح در سوسا آرشیو و مرکز موسیقی آمریکا

things to do in urbana-champaign
facebook.com

اگر شما عشق خود را از کالج marching band–هیاهو رنگ های جسورانه و نظامی پمپ–اینجا حرم کسی که ساخته شده آن را همه ممکن است. این سوسا Archives است یک موزه در مورد زندگی و کار از جان فیلیپ سوزا نوشت که برخی از کشور های یاد راهپیمایی مانند Semper Fidelis (مورد استفاده به عنوان یک نوع از تم ترانه دریایی سپاه). نیز وجود دارد عالیات به صورت جزئی خدایان مانند آلبرت هاردینگ دانشگاه ایلینویز' اولین گروه هادی. زحمت حفظ شد نت موسیقی ضبط اصلی و مجموعه ای از عجیب و غریب به دنبال ابزار برنج با همان اندازه عجیب و غریب در نام مانند "Flügelhorn" یا گرامافون به شکل "سوسا طوبی." بچه ها تو این عشق بزرگ, رمز و راز است.

11 a. m. طبقه سوم از سالن لینکلن

things to do in urbana-champaign
facebook.com

دانشگاه ایلینوی' Lincoln Hall صاحب سهم عادلانه خود را از اسطوره ها است. مثلا مردم محلی بر این باورند که مالش, پیر آبه بینی را از بخت خوب. آنها همچنین می گویند طبقه سوم ممکن است نفرین و یا خالی از سکنه است. "این چند دفاتر تعداد زیادی از میز و صندلی بنابراین بدیهی است که ساخته شده برای مطالعه" گفت: Tyler Panlilio ارشد در دانشگاه ایلینوی. "اما هیچ کس به نحوی می رود وجود دارد." هر چه را نگه داشتن مردمی به دور از طبقه سوم است و احتمالا ساخت چراغ وجود دارد بروید و در زمان های تصادفی در طول شب نیز هست.

12 p. m. ناهار در سنت جان

things to do in urbana-champaign
facebook.com

کلیسای کاتولیک شده است تغذیه گرسنه برای هزاران سال. در اینجا در Champaign, St. john's کاتولیک نیومن مرکز حمل در این نجیب وظیفه آن را به عنوان تغذیه دانشجویان گرسنه–و یا فقط در مورد هر کسی که–همه-شما-می-خوردن مرغ سرخ شده هر روز به قیمت 10 دلار است. چه چیزی بیشتر است ؟ "نیمی از زمان وجود دارد هیچ کس وجود دارد به مطمئن شوید که شما ضربه تند وشدید زدن [کارت بدهی خود را] گفت:" اتان پرادو دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایلینوی. شاید آنها یک موسسه خیریه ولی لطفا امکان استفاده از مهربانی خود را.

1 بعد از ظهر شنیدن زنگ از Altgeld سنج

things to do in urbana-champaign
facebook.com

این زنگ tucked دور در داخل دانشگاه ریاضی ساختمان بیشتر از چشم است. با وجود آن جدی صدایی نام مورد این Altgeld سازیاموسیقی زنگی تا حدودی شناخته شده برای بازی و نه دمدمی آهنگ. "آن تیوی Game of Thrones موضوع آهنگ یک بار گفت:" الن Barczak یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی. "صدای سنج ایجاد ringers نیز پذیرفته شده درخواست آهنگ در حالی که به عقب." سازیاموسیقی زنگی رفتن در 1:00 بعد از ظهر هر روز تا توجه به دلیل شما ممکن است فقط شنیدن پاپ مورد علاقه خود را آهنگ.

ساعت 2 بعد از ظهر مکفارلاند Carillon

wikimedia.org

در سال 2009 Altgeld سازیاموسیقی زنگی–"Altgeld" به معنی "پول" در آلمانی–رو به خودی خود یک فانتزی رقیب جدید در جنوب, چهار–در مکفارلاند Carillon. طرح اصلی نصب شد بیشتر زنگ ها برای Altgeld پس از آن می توانید آهنگ هایی که چند اکتاو. معلوم شد که ریاضی ساختمان نمی تواند نگه اضافی هشت تن از برنج بنابراین دانشگاه به پایان رسید تا ساختمان جدیدی بل tower به جای. نگاهی به قدم زدن جنوب چهار و لذت بردن از موسیقی ها ایجاد شده است.

3 p. m. Spurlock موزه

tripadvisor.com

این Clarice V. Spurlock موزه فرهنگ جهان زندگی می کند تا به آن قابل توجه نام. آن را برای اولین بار تاسیس شد و در سال 1911 با تنها دو اروپا با مضمون نمایشگاه–واقعا فقط یک نمایش از شوالیه زره پوش–هر بزرگتر از یک آپارتمان دو خوابه. هنوز موزه یافته را در آغوش بسیار جسورانه ماموریت: برای حفظ میراث همه بشریت است. نه دائمی نمایشگاه نمایندگی عمده فرهنگ از آمریکای میانه به چین در حال حاضر به نشستن در یک براق ساختمان های جدید است. شما لازم نیست برای رفتن به میدان موزه در شیکاگو شاهد شگفتی های باستانی ما در تمام جهان به صورت رایگان.

4 p. m. کسب و هنر مرکز

tripadvisor.com

با وجود آن بدون زرق و برق ظاهر کسب و هنر مرکز دارای یک مجموعه دائمی از بیش از 10 ، 000 آثار هنری از هر قاره که قدمت آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد تا به امروز. همچنین در خدمت به عنوان یک نوع از بوت کمپ که در آن آنها آموزش جدید تو از من دانش آموزان به تفکر انتقادی در مورد زیبایی است. "در گرایش آنها به ما قرعه کشی طرح از بت و توصیف هر یک از دیگر در این گروه آنچه ما شاهد آن روز گفت:" ادوارد تانگ یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی. یادگیری از دانشجویان سال اول گرفتن یک مداد قرار داده و دور دوربین خود را هنگامی که شما در سفر کسب و دلیل آن کمک می کند تا شما به یاد داشته باشید. موزه باز می شود از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه رایگان است.

5 p. m. ایده باغ

tripadvisor.com

همانطور که از نام آن پیداست, ایده, باغ, به دنبال گیاه باغبان درخشان ترین ایده ها در خاک. داوطلبان از دانشگاه کار زحمت برای بیش از 2500 ساعت در هر سال به این پایان chiseling بیرون پر زرق و برق واحه از گل. بحث در مورد کمال! با وجود مستندات مربوط به COVID-19 تیاو ایده باغ نبوده است به طور کامل رها شده است. این ایده باغ سایت آمده است که مادر طبیعت است که به طور موقت مدیریت باغ.

6 p. m. ژاپن خانه

things to do in urbana-champaign
facebook.com

سمت راست پایین جاده یک قطعه کوچک از ژاپن به حفر مزارع ذرت مرکزی ایلینوی. "همه چیز از یک بار در هر هفته Chado مراسم [زمانی که] آنها قرار دادن چای در همه کاسه با استفاده از چوب بامبو با یک جام در پایان به شن و ماسه الگوهای آنها raked در این باغ وجود دارد مردم همه چیز را فوق العاده معتبر" گفت: Zachary کوالسکی یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی. "حتی گیاهان خارج نگاه مانند آنها از شرق است." خشک و باغ چای در خارج از ژاپن خانه در حال باز کردن در طول روز پس از دریافت یک طعم و مزه از این عجیب و غریب زیبایی شناسی.

7 p. m. تماشای غروب خورشید در E. خیابان دانیال

sunset
unsplash.com

هیچ چیز ضربان کامل غروب نزدیک به یک روز کامل. خوشبختانه برای شما, Champaign ارائه می دهد یک نقطه منحصر به فرد به تماشای آن خسته توپ شعله عقب نشینی در زیر افق است. آن را به نام E. خیابان دانیال. غروب آفتاب درست در وسط این خیابان به دلیل این آگهی کاملا غرب است. "هنگامی که خورشید رفته است آن را مانند گرگ و میش است که بیرون آمدن از پایان آن نیز گفت:" لوکاس اسوالد یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی. "نشستن بر روی چهار در حدود 7 [p. m.] رو E. خیابان دانیال و سحر و جادو را ببینید برای خودتان." به عنوان جادویی آن را به عنوان من نمی توصیه رانندگی وجود دارد بدون سایه و یا دیگری شما ممکن است ضربه کسی نیز با بهره گیری از دلربا اشعه.

8 بعد از ظهر بازدید از پارک کالج

things to do in urbana-champaign
facebook.com

چرا کسی که می خواهم به بازدید از پارک کوچک, کالج در شب زمانی که آنها حتی نمی تواند پوشش تمام کسانی که در مکان های مورد علاقه در دانشگاه ایلینوی? خوب پارک کردم چیزی بزرگتر آن پسر عموی نمی کند: یک افلاک نما. "آن مطمئن ضربان رفتن به رصدخانه [دانشگاه]" گفت: Karena بورس اوراق بهادار تهران دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایلینوی. "آنها به شما بگویم در مورد تمام سیارات و صور فلکی بنابراین هیچ ایستاده در خط برای من به نوبه خود به استفاده از تلسکوپ در هنگام انجام مقدمه نجوم تکالیف است." روایت نشان می دهد برگزار می شود Staerkel افلاک نما در روز جمعه و شنبه بین 7 شب و 8 p. m. بنابراین کل باند همراه است.

9 بعد از ظهر Alison Krauss راه

allison krauss
flickr.com

آن را به خوبی شناخته شده است که شهر Champaign پرورش یکی از بزرگترین افسانه در موسیقی کشور است. "در ابتدا من می دانستم که هرگز اتحادیه ایستگاه Alison Krauss رشد در اطراف این قطعات گفت:" تریپ R. Johnson, یک بانجو مربی در ویرجینیا کالج ویلیام و مری. بلوگرس نقب زن که برنده 28 جایزه گرمی که از سال 2012 در واقع خود را صرف سال های شکل گیری در Urbana-Champaign. افتخار او در شورای شهر نام بخشی از غرب تپه خیابان بین علم و دشت خیابان "Alison Krauss راه است." شما می توانید آن را پیدا شمالی از سمت غرب پارک در Champaign رفتن یک بلوک پایین N. دشت خیابان.

10 p. m., بازدید , اخبار, روزنامه , دفتر

wikimedia.org

که ساختمان اداری در 15 E خیابان اصلی نخواهد بود باز در 10 p. m. در واقع نمی توان آن را باز برای همیشه به این دلیل که صد سال , اخبار روزنامه برای ورشکستگی زمینه در اواسط سال 2019 پس از آن خوانندگان به حال به آرامی از میان رفت. برخی از رسانه های بزرگ شرکت آن را خریدم و تا به حال نقل مکان به آنچه در سمت چپ آن. در عین حال که رنگ قرمز پررنگ توده ای از آجر تحمل نام خود را هنوز هم می ایستد محافظت شده توسط مجسمه برنزی تنهاست paperboy. شاهد یک بنای تاریخی را به مرگ غم انگیز رسانه های محلی در Champaign County است.

11 p. m. موسیقی زنده در Illini اتحادیه

flickr.com

اگر کالج پارک و سپس اتحادیه ساختمان آن مرکز بازدید کنندگان. همانطور که با تمام بازدید کننده مراکز وجود موسیقی در حال پخش در پس زمینه. طبقه اول دارای یک پیانو و هر کسی که می داند که چگونه به بازی می تواند اشتباه کردن در اطراف با آن است. "وجود دارد یک پسر تصادفی" گفت: جیم Zellmer یک تازه وارد در دانشگاه ایلینوی "او آنقدر صاف که زمانی که او با بازی اسکات جاپلین را Maple Leaf Rag, آن را مانند ما در 1800s." شما احتمالا در سراسر دیگران مانند او را به خاطر این اتحادیه است که به معنای واقعی کلمه یک آهنربا برای پیانو نابغه به دنبال وسیله ای برای نشان دادن خاموش مهارت های شگفت انگیز خود را.

12 p. m. شام در اتحادیه زیرزمین

localwiki.org

شما گرسنه هستید در این نقطه است. خوشبختانه زیرزمین تحت Illini اتحادیه دارای یک گالری کامل از مکان های فست فود که باز بماند تا نیمه شب. اما شما نه فقط وجود دارد برای برخی از وندی دسته کوچک موسیقی جاز. شما وجود دارد برای لذت بردن از بازی بولینگ و استخر. توپ کلیک کنید و پین نورد آن زمان شما نیش چگونه Morlocks در تو از من حزب خود را در زیرزمینی بهشت فقط برای $7.70 در هر بازی برای خارج از بازدید کنندگان.گزارش این آگهی

1 ساعت نگاهی به راه رفتن در خیابان سبز

twitter.com

خیابان سبز به نظر می رسد به طور متوسط شما در خیابان با مقدار زیادی از مغازه ها و رستوران ها در هر دو طرف. اما آن را به یک جهان متفاوت است نیمه شب گذشته. پایین و ببین مستی دانشجویان فریاد و هل دادن یکدیگر به عنوان آنها در راهپیمایی پایین خیابان در یک shambolic مد. "آن را به معنای واقعی کلمه هر شب اتفاق می افتد گفت:" علامت گذاری Capapas دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایلینوی. "آنها فقط دوست دارم یک نوشیدنی خوب." حدس می زنم پرینستون را نقد نیست خیلی دور زمانی که آن را توصیف تو از من به عنوان یک پارتی مدرسه.

2 صبح ستاره زل زده در چهار

stargazing
unsplash.com

اگر شما خسته هستید و فقط می خواهید به دروغ پایین برای یک بیت چهار نزدیکترین پچ سبز را برای شما به انجام این کار. دانش آموزان از دانشگاه اویختن در اطراف این قطعات در طول روز, اما پس از آن شماست برای گرفتن است. نقطه مناسب به زل زل نگاه کردن بر مخمل شب آسمان پاشیده با الماس در فاصله. فراموش آوردن لباس اضافی به دلیل آن را سرد می تواند در این زمان از شب.

ساعت 3 صبح دور انبارهای

wikimedia.org

نوابغ در قرن 19 فکر می کردم که ساخت انبارهای دور به جای مربع بود فضای بیشتر-از راه های موثر از نگهداری حیوانات. آن را نیز سخت سازه ها در برابر گردباد و طوفان های بومی غرب میانه چمن زار. یک بار در طراحی محبوب در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری از آنها هنوز ایستاده در ایالت ایلینوی است. دو نفر از آنها اتفاق می افتد در اینجا در Urbana-Champaign و آنها فقط به عنوان تیز–منظورم دور به عنوان آنها در سال 1907.

4 صبح از دست رفته در اسلحه خانه

things to do in urbana-champaign
wikimedia.org

زراد خانه ممکن است واقعی زراد خانه خود را طبقه اندود شده با توپخانه در ye کهن روز. امروز تبدیل شده به یک کندوی عسل از کلاس های درس و دفاتر. حتی اگر این نمی بود باز در 4 ساعت, شما هنوز هم به لذت بردن از زراد خانه شهرت قادر به فرو کردن مردم با پیچ و خم مانند راهروهاو عدم وجود علائم و پیری آسانسور. "زمانی که من دانشجوی سال اول من اغلب تا به حال مشکل پیدا کردن راه من به Comm [کلاس] از آنجا که این جمع در یک گوشه ای و بدون ثبت نام" گفت: Jason Xia دانشجوی سال دوم در دانشگاه ایلینوی. "این بسیار گیج کننده است برای من به این روز است." هنوز هم آنها ساخته شده مطمئن شوید که برای روشن کردن راه به ROTC دفتر استخدام. عمو سام می خواهد شما را از دست مردمی است.

5 صبح به تماشای طلوع آفتاب در مراحل کسب و مرکز

sunrise
unsplash.com

رفتن به باله یا دانشجو کنسرت در کسب و مرکز هنرهای نمایشی است که واقعا یک گزینه در ساعت 5 علاوه بر این, آن را مانند آنها قرار داده و نشان می دهد هر روز. اما هنوز هم می توانید استفاده در خارج از ساختمان خود را. بالا رفتن مراحل در غرب ورود شما را به یک پلت فرم که در آن شما می توانید ببینید فراتر از درختان. آن را هنوز هم به مراتب بیشتر همسایه شیمی پیچیده اما آن را به اندازه کافی بلند به طوری شما طلوع آفتاب همه برای خودتان. این یک روز طولانی است. اجازه دهید کسانی که دلپذیر اشعه سحر بوسه گونه خود را قبل از اینکه شما به خواب رفتن در نقطه ای از خستگی محض.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن