24 همه چیز برای انجام در لس آنجلس در 24 ساعت

پریدند کردن هواپیما در L. A. X...اما مطمئن نیست که در آن به سر ؟ هیچ نگرانی ما رو شما پوشش داده شده است. با 28

توسط ATSHNEWS در 23 اردیبهشت 1399

پریدند کردن هواپیما در L. A. X...اما مطمئن نیست که در آن به سر ؟ هیچ نگرانی ما رو شما پوشش داده شده است. با 284 روز آفتابی در ارائه آن را همیشه زمان خوبی برای بازدید از لس آنجلس. اگر به شما گفته ام دوستان خود برنامه های خود را از ضربه تا قلب هالیوود و پاپ-فرهنگآنها احتمالا چکیدن با حسادت. و به حق است چرا که حتی فقط یک روز در این نخل درخت بهشت را به شما نشان می دهد آنچه را که همه اعتیاد به مواد مخدره در مورد.

اتمام 24 همه چیز برای انجام در لس آنجلس در 24 ساعت.

6 am: قایقرانی در مارینا دل ری

instagram.com

هنوز هم احساس کمی تلو تلو خورنده? به خوبی پی خودتان را با یک نفس گیری کایاک سوار که دو برابر به عنوان یک تمرین صبح. و اگر شما در نظر خودتان را یک آبزی ورزش جستوجوی چرا به طناب چتربازی را امتحان کنید بیش از حد ؟ حتی اگر شما خودتان را یک فرد صبح, من می توانم به شما اطمینان دهم این دیدگاه شما لبخند بر لب.

ساعت 7 صبح: طلوع آفتاب عکس در کانال ونیز

instagram.com

هر کس تجربه طلوع آفتاب در ساحل طوری تغییر دهید تا خود را گرم بازی با یک عکس در یکی از منحصر به فرد ترین مناطق تاریخی در این پر زرق و برق شهر. همیشه می خواستم به بازدید از ونیز اما نمی تواند استطاعت بلیط پرواز به ایتالیا ؟ خوب, خوش شانس برای شما, L. A رو خود را بسیار خود کانال به صف بهشت برای ارائه و این یکی می آید با درختان نخل. "من عاشق بازدید از کانال ونیز از آنجا که من را وادار به فرار از لا جنون به محله رویاهای من" UCLA دوم والنتینا Ocariz گفت. "آن را مانند زمان متوقف می شود زمانی که من راه رفتن در اطراف آن خانه های زیبا, هر یک از گفتن یک داستان متفاوت در مورد خانواده هایی که زندگی می کنند وجود دارد. نه به ذکر است کمی ناز لکه های من پیدا کرده اند در حالی که از دست دادن خودم را در دخمه پرپیچ و خم از پل! هر یک دیدار متفاوت و جادویی–100% توصیه می شود!" ترک علامت خود را با اضافه کردن یک نوشته آرزو برای یکی از اهتزاز نمایش یافت نشد از بالای یک پل به عنوان اینکه مستقیما از یک افسانه.

8 صبح: قهوه-شکستن در گاو تا پایان کافه

instagram.com

شما رو برای شروع روز با هر آنجلو را نوشیدنی مورد علاقه: قهوه. آمده برای اسپرسو و اقامت برای مشاهده زیرا این دمدمی کمی کافه ارائه می دهد نخست-محل کمی از مردم ، اگر شما لزوما شناسایی به عنوان یک کافئین-مندان–راستش حال شما خوب است ؟ –برای انتخاب یک میوه اسموتی به جای ماهرانه در ترکیب با مردم محلی در صبح خود را به اجرا در امتداد ساحل.

9 صبح: تعجب در ونیز هنر دیوار

instagram.com

با بیشتر به ارائه بیش از فقط زرق و مد, نمونه طعم L. A. غنی فرهنگ گرافیتی در حالی که در ونیز. برخی از جهان با استعداد ترین هنرمندان از هر قدم از زندگی با هم می آیند به رنگ قلب خود را تا دیوار همیشه ورزش چیزی جدید. ونیز هنر دیوار واقعا در خدمت به عنوان یک یادآوری است که تمام جهان را می توان به بوم خود را, بنابراین شما doodling به سطح بعدی. همیشه می خواستم به یک نقاش اما حل و فصل برای یک کار خسته کننده به جای پرداخت صورتحساب ؟ خوب در حال حاضر شانس خود را به از بند باز کردن هنرمند درونی خود را–فقط گرفتن برخی از برس یا اسپری رنگ و اجازه دهید که جریان آب خلاق.

10 صبح: خیس خوردن تا خورشید در سانتا مونیکا

عکس Ayushee Roy

از motion picture کلاسیک مانند مرد آهن به فارست گامپ سانتا مونیکا به عنوان نخست فیلمبرداری محل برای تلفن های موبایل فیلم های پرفروش دهه و هر کسی می توانید ببینید که چرا. شما می دانید نورد سواحل آفتابی و کامل این محصول که به ذهن می آیند زمانی که شما فکر می کنم از لس آنجلس ؟ خوب سانتا مونیکا را از انجام هر تصویر شما می توانید التماس کردن. رول حوله ساحل به کار قهوهای مایل به زرد و راهوار بودن در کنار اسکله برای تماشای هنرمندان انجام هر نوع کار سحر و جادو خود را و ساخت قلعه ماسه به افراط کودک درون خود را و یا تسلیم شدن به وسوسه به درمان خود را به برخی از داغ قیف کیک و churros. "برای یک روز beachy ورجه ورجه کردن و choicest غذاهای دریایی سر به سانتا مونیکا! مطمئن باشید برای بررسی از آکواریوم و دوربین های خود را به تصرف فراموش نشدنی, نظر," UCLA دوم Ovie Soman گفت. من به شما اطمینان می دهم که طراوت آغوش از آبی تر از آبی اقیانوس آرام را ذوب خواهد شد و هر اونس از استرس شما شده است برگزاری است.

11 صبح: صبحانه مانند یک ستاره در Urth Caffe

instagram.com

علاقه داشتن به در حال اجرا به مشهور مورد علاقه خود را? افزایش شانس خود را از گرفتن starstruck با سفر به معشوق Urth Caffe, نشستن زیبا در بورلی هیلز. زمانی که در L. A, صبحانه اشکال آشکار غذا از انتخاب و بدون سفر به So-Cal در نظر گرفته شده است کامل و بدون برخی از نان تست آووکادو بنابراین آماده می شود به حفاری در. "من فکر می کنم این مکان تا به حال سرما پرنیان اما در همان زمان یک درجه از اسراف. دسر هستند باید سعی کنید و من قطعا توصیه سرد lattes!" دانشجوی سال دوم UCLA Khushboo Doultani گفت. سعی کنید خود را ضخیم و پرزدار, gluten-free, پنکیک و یا انتخاب کردن برای یک تازه فتا-پر املت در پایان با یک تکه پای سیب گرم است که شما را از دست رفته مادر بزرگ خود را. واقعا Urth Caffe ارائه می دهد یک وعده غذایی مناسب برای یک پادشاه یا یک کارداشیان.

12 pm: پنجره-فروشگاه در بازار مال فروشان درایو

instagram.com

پس از انجام صبحانه خود را با نام تجاری جدید مواد غذایی-کودک را برای یک لوکس قدم زدن در یکی از گران ترین محله های شما همیشه پا در. نوشیدنی باور نکردنی, دید از بزرگ-نام Gucci, Chanel, Prada و ورساچه معمولی پوشش هر خیابان درخشان در خریداران. حتی اگر شما به وضوح شبیه یک شکست دانشجو که احتمالا حتی نمی توانیم زیپ که کیف دستی, زرق و برق دار بر روی صفحه نمایش هیچ یک از شما را متوقف خواهد کرد از تقلا خوب پنجره-فروشگاه. "بازار مال فروشان است یک آیکون از L. A–مظهر زرق و برق و لوکس. برای جلوگیری از این امر می تواند یک هالیوود گناه" UCLA دوم مورگان Bensky گفت. پس پیش بروید–سعی کنید در لباس با شکوه به ارزش دو برابر آنچه شما در واقع در حساب بانکی خود و کانال های درونی خود را Zendaya قدم خیالی فرش قرمز.

1 pm: یادگیری خود را در هالیوود ABC از برترین استودیو تور

عکس Ayushee Roy

آماده برای یک کمی درس تاریخ–احتمالا سرگرم کننده ترین, یکی از شما شنیده ام در حالی که در استودیو پارامونت. تجربه خود را در جادویی تاریخچه سینما و کشف فروتن هالیوودی عمده movie studio. سعی کنید در معتبر گذاشتن وسایل و لباس های خود را از فیلم های مورد علاقه و گام به گام بر روی مجموعه ای از مشهور binge-شایسته تلویزیون نشان می دهد مانند فضل و فرانکی, Dr. Phil و این با ما است. و در این راه یک لحظه به تأمل در خیره کننده تور در حالی که نشسته روی همان نیمکت که فارست گامپ پس از انجام های زندگی-داستان و یک جعبه شکلات با هر غریبه ای مایل به گوش دادن.

2 ساعت: Thriftin' در ایگوانا, قدیمی, لباس

instagram.com

نظر خودتان جوانه زدن مد لباس ؟ رشد خسته از سریع مد ؟ رها کردن توسط این بالا پایان, قدیمی, فروشگاه برای برخی از واقعا سرد می یابد. اعم از کف رقص به سبک لباس های رنگارنگ, پاشنه, شما احساس دگرگون محض انواع لباس بر روی صفحه نمایش. انتخاب کنید تا یک دختر زیبا 60s الهام گرفته از لباس خود را برای دهه آینده با مضمون حزب و یا علاقه جدید خود را جفت چکمه بدون احساس گناه در مورد آن چرا که شما قطعا دریافت بنگ برای جفتک انداختن خود را در اینجا.

3 بعد از ظهر: ماجراجویی وابسته @ کوچک توکیو

instagram.com

شروع به احساس کمی گرسنه است ؟ جست و خیز بر روی بیش از به توکیو را به طعم و مزه برخی از عطر و طعم-بسته بندی تنقلات شما همیشه سعی کنید. "من واقعا دوست داشتم تلاش جدید مواد غذایی در توکیو. این منطقه دارای بسیاری از خوشمزه آسیایی, مواد غذایی, و من سعی کنید چیزهایی که من معمولا نمی خواهد که مانند Takoyaki و Taiyaki که هر دو خوشمزه بود!" دانشجوی سال دوم UCLA Athya Uthayakumar گفت. "من ممکن است یا نه ممکن سوخته دهان من به دلیل اشتیاق به طعم داغ Takoyakiاما آن را به ارزش آن است." را انتخاب کنید از انواع دهان آبیاری و پر کردن به همراه بشقاب خود را از تاکویاکی (تازه سرخ شده با خمیر توپ پر با خرد اختاپوس) پس از تماشای ماهر سرآشپزها در Takoyaki Tanota آن را قبل از چشم شما. منظورم این است که اگر یک رستوران به نام از ظرف در آن عنوان آنها رو به خوبی در آن ، درست foodie می داند که چگونه به صرفه جویی در اتاق برای دسر بنابراین سر به یکی از L. A. مورد علاقه دسر نقاط SomiSomi برای برخی از لب smackingly خوب Taiyaki. هنگامی که شما سعی کنید این ماهی به شکل کیک شکم پر با لوبیا قرمز تارو و یا نوتلا و در صدر با برخی از نرم در خدمت شما قطعا باید برای ثانیه است.

ساعت 4: دریافت مفتون دور در آخرین کتابفروشی

instagram.com

پس از مصرف یک استعاری سفر در سراسر اقیانوس به دریافت مواد غذایی ژاپنی تعمیر پرسه زدن در بیش از جادویی ترین کتابفروشی در شهر و از دست دادن خود را در آغوش گرم از کتاب نقطه از انواع ژانرها و ادبی اشاره کرد. آیا شما از خودتان فکر می کنم به عنوان یک دوستدار کتاب یا نه من مطمئن هستم نفس خود را دریافت خواهد شد دور گرفته شده به عنوان شما راه رفتن را از طریق تونل مجسمه از well-loved کتاب و پیدا کردن خود را چهره به چهره با نسخه های مورد علاقه خود را ، همکار bookworms: به یاد داشته باشید برای حمل کیسه های حمل و نقل برای این سفر از آنجا که من به شما تضمین نمی خواهد ترک دست خالی.

5 pm: در آغوش یک Artsy امر در مکا

instagram.com

در حال حاضر در لس آنجلس, خانه های تعدادی از grand موزه هنر ارزش دیدن اما حتی اگر شما نمی توانید پیدا کردن زمان برای کشف همه آنها را به بازدید از موزه هنرهای معاصر در مرکز شهر. "چه چیزی را دوست ندارد در مورد مکا? آن را رایگان برای همه, مرکزی, واقع در مرکز شهر لس آنجلس و مختلف گرم-ارزش ویژه نمایشگاه از بالا و آمدن هنرمندان را در" UCLA دوم دیانا کانینگهام گفت. مباهات برخی از مهمترین آوانگارد هنری شما تا کنون چشم گذاشته در این مکا تنها هنرمند-تاسیس موزه در شهر و ثابت خود را به عنوان محل مناسب برای هر هنرمند جوانه زدن و عاشق هنر به نوبه خود الهام بخش است. با تن از مجسمه های, نقاشی و کلاژ به تحسین یک ساعت را به راحتی پرواز توسط.

6 بعد از ظهر: ناهار خوردن در بزرگ بازار مرکزی با نام مستعار. نوپرست بهشت

instagram.com

نه فوق العاده گرسنه نشده است ؟ نگران نباشید هنگامی که شما نگاهی به انتخاب های غذایی ارائه شده در Grand Central بازار تضمین می کنم شما می خواهید به طعم و مزه. جشن لس آنجلس آشپزی و تنوع فرهنگی این مرکز فروش مواد غذایی ارائه می دهد با شکوه چشم به صورت چاپگر. شلوغ با اصطبل خدمت تازه ساخته شده tacos, خامه, تایلندی, سبز, کاری, آبدار, چیز برگر, mouthwatering پستو-پرتاب ماکارونی و بهترین bratwurst–خودتان را دور whisked در یک فراملی سفر شما را لذت بردن از به روز آمده است. با آن غیر متعارف انبار به سبک, طرح, این, نوپرست, بهشت buzzes با عفونی انرژی از مهمانان از فرهنگ های مختلف متحد از طریق عشق خود را برای وابسته ماجراهای. چراغ های نئون و دعوت عطری قطعا فریب شما را در.

7 بعد از ظهر: افراط خود را شیرین-دندان در کمی آسیب

instagram.com

شما می دانید آنچه شما فقط با قرار دادن گیلاس در بالا پس از آن همانند غذا ؟ بله شما درست حدس زده–برخی Instagram-شایسته آلی نرم-خدمت می کنند. شناخته شده برای امضای خود دست نورد ذغال قیف کمی آسیب قطعا شما سرازیر شدن آب دهان در ثانیه است. ورزشی فصلی-چرخش وگان دوستانه طعم مانند نارگیل بادام و کوکی, کره, در علاوه بر این به خود وسوسه انگیز اساسی اسب شاخدار اشک و قهوه کارامل این یخ لبنیاتی ثابت شده است خود را به عنوان یک فن های مورد علاقه. و هنگامی که شما را که برای اولین بار نیش شما پیوستن به fanbase.

8 pm: زوم کردن SkySlide در Skyspace لا

instagram.com

اگر چه خود را هاگوارتز' نامه هرگز از طریق شما هنوز هم می تواند از نو خلق کردن هری هیجان انگیز برای اولین بار سوار بر Buckbeak را حتی بدون هیچ گونه نگرانی در مورد angering Hippogriff. جست و خیز کردن یاد چهل و پنج فوت طول SkySlide بالای Skyspace, خیساندن در این نمای زیبا از L. A افق glimmering در برابر آسمان شب است. در SkySlide شما داده می شود فرصتی برای با خیال راحت خود را به نوبه خود در پایین این شفاف اسلاید در بالای یاد ما بانک برج. به یاد ماندنی خود را از طریق این لوله خواهد شد که شما فراموش کردن ترس خود را از ارتفاع و واقعا تجربه سحر و جادو از "پرواز" گذشته L. A افق.

ساعت 9: لذت بردن از انبوه فیلم-مشاهده در تئاتر چینی

instagram.com

همه خسته از هیجان سوار ؟ نزول به یکی از چرم به صف صندلی در یکی از L. A قدیمی ترین سینما برای یک فیلم-مشاهده تجربه شبیه هیچ دیگر است. Handprints و ردپای هالیوود افسانه مانند Marilyn Monroe, Elizabeth Taylor, چارلتون هستون و تام هنکس خط ورودی آنجا خود را به یاد ماندنی سفر به سرزمین های دور از سینمایی معجون. "این یک فیلم نیست, آن را یک تجربه–وجود صفحه نمایش پوشیده شده با فیلم واقعی غرفه و صدای سیستم را به یکی از بهترین من را تجربه کرده اند" UCLA دوم آریایی Arora گفت. "به عنوان یک عمده ای از چرم گاومیش فیلم من مشتاقانه در انتظار برای تماشای بازی پایانی وجود دارد و آن را حتی بهتر از من می میرم برای امید. کسی آمد به مرحله به آدرس مخاطبان قبل از اینکه فیلم شروع شد و در پایان آنها حتی دست از پوستر فیلم! آن را واقعا نشان می دهد که چقدر مراقبت از آنها." فقط به عنوان بزرگ در داخل به عنوان نمای خارجی آن چینی تئاتر Grauman برگزار کرده است فیلم برای اولین بار برای هر دو کلاسیک مانند صبحانه در تیفانی و مری پاپینز و همچنین به عنوان مدرن روز مورد علاقه من تماس با نام شما و Avengers: Infinity War. اگر حتی مشهور مورد علاقه خود را بدانند آن را به ارزش زمان خود من مطمئن هستم که شما نیز خواهد شد.

ساعت 10: بخوان قلب خود را در کافه برنج میمون

instagram.com

در خلق و خوی برای انجام پس از تماشای آن باور نکردنی در عملکرد صفحه نمایش در قلب هالیوود است ؟ کاملا قابل درک است. سر در را به کافه Brass Monkey–میخانه-سبک singalong نوار–برای برخی از کارائوکه لذت ببرید! احساس خجالتی ؟ نگران نباشید پس از سقوط چند لیوان مایع شجاعت شما به آسانی داوطلب به croon "رقص ملکه" off-key در بالای ریه های خود را برای تشویق فن-پایه غریبه کامل است. روی صحنه و خیره جمعیت با Mick Jagger-عملکرد شایسته شما کامل در حمام.

11 pm: تسکین خود را نیمه شب هوس در لئو تاکو کامیون

instagram.com

هنگامی که شما در سمت چپ نوار کارائوکه احساس در بالای جهان درمان خود را به برخی از کیفیت tacos از یکی از لس آنجلس' مشهور ترین کامیون مواد غذایی. حتی اگر شما به یاد داشته باشید هیچ چیز دیگری از شما را حفظ طعم و مزه از لئو سخاوتمندانه-پر tacos چون خوب غذا بازدید شما درست در قلب. را انتخاب کنید از کلاسیک tacos مانند آل, کشیش, pollo و carnitas و همچنین به عنوان گزینه های خلاق تر مانند chorizo, lengua و cabeza که در آن شما می توانید لباس با سالسا و پر کردن در اوقات فراغت خود را. فقط برای یک دلار قطعه این تعجب شما گریه اشک شادی.

12 am: کشف EDM بهشت در آکادمی

instagram.com

Liquored و تاکو-d شما فقط باید یک ماموریت و محل سر به در نیمه شب: باشگاه است. با سالن های با کیفیت بالا و سیستم صوتی و صفحه نمایش های غول پیکر برای ویدئو پروجکشن پوشش هر دیوار و سقف آکادمی به شما می دهد فضای کافی برای دریافت خود را بوگی ، با وجود کمی بالاتر از میانگین پوشش هزینه های این باشگاه رقص outdoes رقبای خود را با خدمات با کیفیت بالا و ستاره نکردم لیست نوازندگان برجسته امثال Matt Lange و Audien. خوش شانس برای شما, شما لازم نیست که یک حکومت نظامی مانند سیندرلا بنابراین رقص شب دور بدون هیچ گونه نگرانی در مورد تیک تاک ساعت دور–شما قادر نخواهد بود به آن را بشنوند در آن وجود دارد به هر حال.

1 am: خوب اوله قاه قاه در یاد خنده کارخانه

instagram.com

استراحت سریع از dancefloor و درمان خود را به یک استراحت خوش آمدید در یکی از معروف ترین باشگاه های کمدی. کارخانه خنده باز می شود خود را به کمدین تمام سطوح و ممکن است شما به اندازه کافی خوش شانس برای گرفتن یک up-and-coming طنز درست قبل از آنها آن را بزرگمانند فنلاندی طنز Ismo Leikola ساخته شده است که او اولین آمریکایی در سال 2014. همچنین نگاه کردن به صورت همیشه سبز مشهور عمل می کند و نام خانواده مانند دیو چاپل تیفانی Haddish و Whitney Cummings. آماده به خنده تا دل و روده خود لطمه می زند و چشم خود را آب, چرا که این باشگاه کمدی دارای یک محل در کتاب رکوردهای جهانی گینس برای طولانی ترین پیوسته Stand-Up Comedy Show' و معنی آنها (خنده دار) کسب و کار.

2 هستم: شیار به کیفیت آهنگ در صدا شب باشگاه

instagram.com

احساس reinvigorated و آماده برای ضربه زدن به dancefloor دوباره ؟ سر به صدا در شب باشگاه برای تغییر صحنه. این ثابت می کند خود را به عنوان یک واقعی boujie باشگاه نشأت گرفته vibes خوب و یک بیت از یک زیر زمین احساس می کنید پس از بیشتر کسانی که آشنا با L. A شبانه مکرر آن است. سیگار پاسیو خارج که در آن شما می توانید مورد علاقه خود را headliner پست-نشان می دهد, تقویت صمیمی احساس از محل. گرفتن اجرای منحصر به فرد توسط هنرمندان مانند Doc Martin, Purple Disco Machine و فضای قایق بادبانی. و بهترین از همه آنها تازه پخته پیتزا فروش به از بالا به پایین بین عکس. بنابراین آمار صدا برای برخی از موسیقی های جدید, ارتباط با برخی از هنرمندان سرد و ترک با یک تکه از پنیر پیتزا برای سوغات شبیه هیچ دیگر است.

3 هستم: قدم زدن در پیاده روی مشاهیر هالیوود

instagram.com

هنگامی که شما احساس می کنید فرسوده از همه که رقص و اجتماعی, ضربه, هالیوود شهرت راه رفتن به دور از مردم ، "من می خواهم نوشید برخی از شراب با یک گروه از دوستان است و ما فقط goofing در اطراف ساخت جوک در مورد مشاهیر همانطور که ما راه می رفت بیش از ستاره های خود را!" دانشجوی سال دوم UCLA آدری هرناندز گفت. "این واقعا به یاد ماندنی و سرگرم کننده در شب به خاطر از تمام شخصیت ما در طول راه ملاقات کرد–مانند مردم لباس می پوشد تا خود را متمایز لباس یا فقط آشکارا بودن خود را عجیب و غریب میکند." البته در نظر داشته باشید که این ممکن است به نظر می رسد امن ترین محله برای دیده بانی کردن در 3 هستم بنابراین اگر به تنهایی سفر خود را نگه دارید و اسپری فلفل ، با که گفت, هیچ چیز فریاد می زند L. A. بیش از سکندری بر مشهور مورد علاقه خود را ستاره در اوایل AMs و تار و مه آلود عکس با آن که شما هنوز هم در نهایت قرار دادن در اسنپ چت برای همه برای دیدن.

4 هستم: نیش به یک دلپذیر شیرینی بی شیرینی در کالیفرنیا دونات

instagram.com

چه کسی دوست ندارد پیراشکی به خصوص در 4 هستم زمانی که شما احساس می کنید خسته از یک روز طولانی از کاوش در شهر جدید? خوش شانس برای شما, کالیفرنیا, دونات باقی می ماند باز 24/7–گرم و آرامش شیرینی باید فوت و فن انجام دهد از آوردن انرژی خود را به بالا. این که آیا شما یک نقطه نرم برای شکلات سفید توت فرنگی افرا بیکن یا کرم بوستون, این کوچک دوست داشتنی یکپارچهسازی با سیستمعامل سبک متعلق به خانواده نانوایی کردم تا خود را به عقب.

5 هستم: باز کردن از پیچ در آبگرم کاخ

instagram.com

چه بهتر از راه برای پایان دادن به این روز به یاد ماندنی با بیش از یک عطر تسکین دهنده ماساژ ؟ آبگرم کاخ خواهد شد که شما برای انتخاب لوس با تعدادی از مالش, ماساژ, پیچد و جوانان در ارائه نرخ بسیار مناسب. آرامش ذهن و بدن خود را در دعوت از لس جنگل سونا و یا یک خنک کننده شیب در glimmering استخر سرپوشیده. بر خلاف بسیاری از دیگر چشمه های معدنی در شهرستان آبگرم, کاخ دودی هوا از فراگیر و به نظر می رسد به عنوان محل ایده آل برای تجربه خود را در کره-تجربه آبگرم برای اولین بار. پس چرا صبر کنید ؟ لغزش در آن حوله تن پوش و به آرامی غرق آرامش بخش ترین چرت زدن گرفته اید در حالی که به عنوان یک متخصص گر kneads تنش کردن شانه های خود را از یک روز طولانی در شهر فرشتگان.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب