24 همه چیز برای انجام در شارلوت, NC در 24 ساعت

با تنها 24 ساعت به زندگی مانند یک محلی شما رو به آمار زمین در حال اجرا است. از طلوع آفتاب تا غروب ما رو راهنما

توسط ATSHNEWS در 6 خرداد 1399

با تنها 24 ساعت به زندگی مانند یک محلی شما رو به آمار زمین در حال اجرا است. از طلوع آفتاب تا غروب ما رو راهنمای کامل برای تجربه بهترین شارلوت. کباب, مشروب و basking در جنوب آفتاب است. پس منتظر دیگر هیچ نیست!

چنگ زدن به برخی از چای شیرین و یادگیری 24 همه چیز برای انجام در شهر ملکه.

6:00 صبح قدم زدن در شارلوت راه آهن نوین

Charlotte trail rail
pexels.com

از خواب بیدار sleepyhead! زمان خود را برای شروع شارلوت ماجراجویی با یک پیاده روی در امتداد خط آبی شروع در بالای شهر و محله. بله دنباله تقریبا چهار فرسنگ اما اجازه ندهید که شما را متوقف از در نظر گرفتن یک تور خود هدایت شارلوت هشت التقاطی محله. با نقاشی های دیواری رنگارنگ و منحصر به فرد مجسمه پوشش های پیچ در پیچ دنباله شما می توانید یک نگاه اجمالی سریع داخل پر جنب و جوش اتفاقات ملکه شهرستان را ارائه کرده است.

7:00 p. m. مطالعه کردن یکی از بسیاری از بازارهای

fruit market
pexels.com

با وجود اینکه یک شهر تازه تولید را می توان در همه جا یافت. در روزهای شنبه صدها نفر از مردم محلی را جمع آوری به خرید دستچین توت فرنگی و محلی رشد سبزیجات از ندا کشاورزان' بازار است. شما همچنین می توانید چک کردن Charlotte منطقه ای بازار کشاورزان محلی که در آن کشاورزان در حال توزیع نمونه های رایگان , در خانه عسل و ژله. خودتان خرید یک شیشه میسون از کمبوچا و جویدن در برخی از نمونه های رایگان از بهترین مواد غذایی در شهر است.

8:00 صبح دریا زندگی

underwater
pexels.com

زمان برای زندگی خود را پری دریایی کوچک رویاهای در دریا زندگی شارلوت-کنکورد آکواریوم. بخشی از جهان خود را در تیوی آکواریوم 360° اقیانوس تونل. آنها رو کوسه, لاک پشت های دریایی چتر دریایی و stingrays در آن وجود دارد. آن را مانند رفتن غواصی بدون تجهیزات. و یا اگر شما احساس واقعا پرماجرا شما می توانید تا بحال گردش راه رفتن به یکی از خود را لمسی استخر و اویختن با ستاره های دریایی. قبل از اینکه شما را ترک و مطمئن شوید که خروج خود را از دوستان.

ساعت 9:00 صبح در راه رفتن به حاکم دونات

doughnuts
instagram.com

آره شما که راست پیاده روی تا فروشگاه doughnut. حاکم دونات های تحت اللفظی سوراخ در دیوار نانوایی بوده است در خدمت کردن به موضوعات از این فروشگاه اولین باز در سال 2017. آوردن قندی و کربوهیدرات خوبی برای همه آن دمدمی کاربران.

10:00 a. m. اعتصاب طلا

panning for gold
unsplash.com

باور کنید یا نه شارلوت یک تن از طلا در آن رودخانه ها و creeks. در سال 1799 میلادی سایت ملت را به طلا راش پس از یک بچه پیدا 17-پوند قطعه طلا در نزدیکی نهر. با تشکر ناگهانی ازدحام فوری میلیونرهای این شهر شد مکه برای مشاوران مالی و موزه ضرابخانه. در حال حاضر شما می توانید سعی کنید شانس خود را و اعتصاب طلا.

11:00 a. m. نسکار سالن از شهرت

nascar
pexels.com

صفحه اصلی همه چیز سریع و خشمگین, نسکار سالن از شهرت است که باید در سفر خود را به شارلوت. در اینجا شما می توانید نگاه کردن به درون در تاریخ این مسابقه ملت و میراث تاریخی خود برنده است. در طول مسابقه خودی تور شما در پشت صحنه نگاه در فهم و outs از امریکا یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی است. همیشه می خواستم برای دیدن آنچه در آن طول می کشد به یک عضو از یک نسکار گودال خدمه ؟ در حال حاضر شما می توانید در این موزه تغییر تایر های نمایشگاه. و یا اگر شما واقعا خارش به پشت چرخ شما می توانید تمرین مهارت های رانندگی خود را بسیار خود شبیه ساز مسابقه.

12:00 p. m. ناهار در مرور بیلی

surf and turf
flickr.com

گشت و گذار و چمن در خدمت شما. حتی اگر شارلوت است که هیچ جا در نزدیکی اقیانوس Boardwalk بیلی هنوز هم در خدمت تازه ترین غذاهای دریایی در شهر با نمایی از دریاچه. "یکی از مورد علاقه من در خارج از دانشگاه از eateries برای رفتن به مرور بیلی گفت:" UNC Charlotte تاریخ و سرنوشت ویلسون. "آنها این بزرگ سیاه tacos مرغ با سیب زمینی سرخ کرده که من همیشه وقتی که من رفتن. من می خواهم آن را توصیه و در مرور یک به علاوه از آنجا که شما باید این گزینه برای غذا خوردن در خارج و لذت بردن از دلپذیر است." غذا را در یک بشقاب آلاسکا برف خرچنگ (جمعیت های مورد علاقه) یا کرک باز سرد کرافت آبجو با پسران (اگر شما از سن!).

1:00 p. m. اعتصاب در برخواهد داشت در مقابل یک نقاشی دیواری خیابان

noda mural
flickr.com

هیچ سفر کامل است بدون مطالعه Instagram photo shoot. خوش شانس برای شما, شارلوت تزئین شده آن ندا ساختمان با خطوط شعر و پیچیده تصاویر برای استفاده به عنوان پس زمینه. به یاد داشته باشید: تصاویر و یا شما هرگز وجود دارد!

2:00 p. m. اتمام Carowinds از "هیجان سرمایه از جنوب شرقی"

carowinds entrance
wikimedia.org

هر Carolinian می توانید به یاد داشته باشید اولین بار سوار های rollercoaster حسن Carowinds. پس از آن باز روز در ماه مارس سال 1973 پارک تفریحی تبدیل شده است به یک جزء اصلی مقصد برای خانواده ها در هر دو شمالی و کارولینای جنوبی است. "من عاشق Intimidator سوار در پارک چون من عجله آدرنالین بزرگ پایین رفتن از 200+ foothill" گفت: UNC Charlotte تاریخ و جو Leocadio. "و شما در حال رفتن چنان سریع است که آن را احساس می کند مانند معده خواهی آمد از گلو خود را." از تمام شهرستانها در جنوب شارلوت به افتخار بودن از خانه "که در آن کارولینای شمالی گرد هم می آیند."

3:00 p. m. جویدن خامه خلاقیت در نود را ساندویچ و بستنی

ice cream sandwich
unsplash.com

است سر خود را هنوز از وضعیتی وخیم از هیجان سفر به Carowinds? هیچ مشکل. Chill out در نود را ساندویچ و بستنی که در آن شما می توانید خود را ایجاد کنید دیوانه صحرا! کانون محلی شناخته شده برای آن Instagram-شایسته پاکسازی ساندویچ بستنی خدمت تا همه چیز و همه چیز شیرین است. "من توت فرنگی انبه اسموتی. [آن را] soooo خوب" گفت: مرکزی ناحیهای در شمال غربی کالج junior بریتنی McMillan. می خواهید یک میلک شیک پر از Oreos و فاج داغ? شما آن را کردم. چگونه در مورد دو قاشق از بستنی smushed بین دو فاج کیک های شکلاتی ؟ انجام می شود. با ترکیب بی حد و حصر نود این ظروف از هر گونه درمان برای تحقق رویاهای دوران کودکی خود را.

4:00 p. m. دانیل استو باغ گیاه شناسی

botanical garden
flickr.com

امروز قبل از شما زندگی می کردند پری دریایی کوچک شما توهمات در حال حاضر شما می تواند تبدیل به هر جین آستن شخصیت تا کنون. ساعت را صرف گرفتن از دست پیچیده در گلخانه ها و نقش ونگار ریگی دادن سنگ مسیرهای اندود شده با گل های لاله. هنگامی که شما به پایان رسید سرگردان به همان اندازه به عنوان خواسته های قلبی خود را شما می توانید پیوستن به یکی از بسیاری از چای مزه احزاب آنها در طول روز است. من خراب فاسد, شارلوت.

5:00 p. m. جاز آن را با هنر مدرن

modern art
flickr.com

همیشه می خواستم به شیرجه رفتن به ذهن پیکاسو? در حال حاضر شما می توانید در Bechtler موزه هنر مدرن. در اولین جمعه هر ماه به موزه تبدیل خود را به اواسط قرن باشگاه جاز, بازی کلاسیک زنده به عنوان شما را تحسین اواسط قرن هنر است.

6:00 p. m. JJ قرمز Hots قبل از یک بازی بیس بال

hot dgs
pexels.com

آیا نمی شود اشتباه گرفته شود. JJ است نه فقط یک رستوران. JJ یک هات داگ مشترک. به طور کامل متفاوت است. آنها در حال خدمت به همه چیز شما می خواهید یک هات داگ به: تازه های داغ و پر شده با پر کردن. آنها خیلی خوب آنها حتی Guy Fieri تایید شده است. درست است: پادشاه Flavortown خود اتحاد و سفید munched در این منگنه سگ, دادن به آنها مهر تایید. سفارش تا جمعیت های مورد علاقه فلفل قرمز پنیر ادم ساده لوح و چیپس و یا برخی از tater tots. نمی 'dis سگ!

7:00 p. m. شارلوت شوالیه بازی در BB&T Ballpark

baseball
pexels.com

خانه به همه ستاره تیم های ورزشی مانند Carolina Panthers و شارلوت بابکتس شارلوت شوالیه ایستاده به عنوان شهر crowning جواهر. "حتی اگر من بزرگ نمی, بیس بال, فن, من عاشق ساخت یک تاریخ از شارلوت شوالیه بازی در BB&T ورزشگاه" گفت: UNC Charlotte کاربر و عکاس آزاد سارا چوب. "من را از راه آهن نور از UNC Charlotte به شهر و گرفتن یک سگ داغ در JJ قرمز Hots و پیاده روی چند بلوک برای گرفتن یک بازی است." هیچ چیز ضربان یک روز در ballpark.

8:00 p. m. Carolina BBQ: مک سرعت فروشگاه

mac speed shop
flickr.com

نمونه برخی از کلاسیک کارولینای BBQ اجباری در شهر ملکه. اما اگر شما می خواهید به غذا خوردن مانند یک محلی شما باید متوقف کردن مک با سرعت فروشگاه که در آن آنها در خدمت برخی دایناسور اندازه دنده و لب دوست داشتنی مک n پنیر. این کباب در فضای باز مشترک ممکن است نگاه تهدید آمیز با آن هارلی دیویدسون-esque پرنیان, اما هنگامی که شما را به یک صندلی در یکی از جداول پیک نیک شما را در خانه احساس.

9:00 p. m. دیدن زادگاه حمل و نقل هوایی از آسمان

Charlotte view
flickr.com

در اینجا یک کمی واقع سرگرم کننده برای علاقمندان تاریخ: اورویل و ویلبر رایت اولین پرواز موفقیت آمیز بود در کارولینای شمالی. به طور طبیعی این شهرستان تاسیس کارولینا موزه حمل و نقل هوایی در آن افتخار است. چه بهتر از راه برای ادای احترام به برادران رایت نسبت به رفتن در یک تور هلیکوپتر مشرف شارلوت?

10:00 p. m. استراحت Latta بازی های آنلاین و بروارد دادگاه

latta arcade
flickr.com

شما بوده ام بدون توقف در تمام طول روز تا سرپا ایستادن زیر قوسی نورگیرهای از Latta بازی های آنلاین. یک قرن سالن غذا تبدیل به یک پناهگاه پنهان در میان همسایه آسمان خراش ها. دو داستان نقطه عطفی تاریخی است خانه را به همه چیز از معتبر غذاهای هندی به آرایشگاه. یا اینکه cooped داخل است سبک خود را به یک پیاده روی در اطراف تاریخی سنگ فرش حیاط در بروارد دادگاه واقع در پشت Latta بازی های آنلاین. یک گوهر همه خود را در آن یک بار hub برای منسوجات و پنبه شده و تبدیل به شلوغ مرکز همه چیز خوشمزه است. تست طعم و مزه همه چیز از Pho Plus غذاهای ویتنامی به Nefelie یونانی gyros. زمان غذا خوردن در سراسر جهان است.

11:00 p. m. دزدکی حرکت کردن به یک Speakeasy

speakeasy
pexels.com

رفتن نوار رقص سرد است اما آیا شما تا به حال به دانستن رمز عبور را دریافت کنید ؟ ماندن درست به سنت شارلوت پر از رمز عبور محافظت speakeasies که خدمت شده اند تا یاد کوکتل پس از ممنوعیت. یک بار در انتهای جنوبی (که باقی می ماند یک راز) نیاز مشتریان خود به استفاده از یک کد مخفی برای دریافت در. تنها راه دانستن رمز عبور است که به دنبال خود Instagram حساب به صورت روزانه رمز قطره. به سلامتی به آن است.

12:00 a. m. کایوتی جو کلوپ شبانه

country music
pexels.com

شما نمی توانید کامل یک شب بدون موسیقی کمی. از آنجا که شما در شارلوت اجازه دهید من سؤالم که. شما نمی توانید کامل یک شب بدون کشور موسیقی. من می دانم آنچه شما در حال فکر کردن: گوش دادن به موسیقی کشور? میل و علاقه? در یک کلوپ شبانه ؟ من هم تا به حال همان واکنش قبل از یادگیری در مورد Coyote جو کلوپ شبانه. موسیقی محل شده است به عمده کشور هنرمند از جمله Garth Brooks و لوقا شانه شده است و به نام جنوب شرقی برتر کشور کاباره پس از آن درب باز در سال 1991. کشور موسیقی برای همه نیست اما شانس و لحن به ضربان قلب از شارلوت شب زنده داری.گزارش این آگهی

1:00 صبح سوخت خود را روح رقابتی

game bar
unsplash.com

توجه همه علاقهمندان به بازی: زمان برای شکستن این مهارت! سوخت خود را روح رقابتی در یکی از شارلوت بازی میله های زندان. بازی کافه ؟ بله بازی میله های زندان. هنوز هم اشتباه است ؟ اجازه دهید من شما رنگ یک تصویر بهتر است. تصور کنید که گرفتن عکس در حالی که مسابقه دوستان خود را در Mario Kart. یا جرعه جرعه در اواخر شب حساسه در حالی که لگد زدن الاغ در مورتال کمبت 3. وجود دارد هیچ چیز دیگری شما می توانید بهترین از هر دو جهان. جای تعجب نیست که این سالن از بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل و کیفیت مشروب الکلی را دیو و Busters یک اجرا برای پول خود را.

2:00 p. m. در اواخر شب شام اجرا

red eyed diner
unsplash.com

یک ولع مصرف برای میگو و بلغور در 2 a. m.? توقف معروف Red Eyed رستوران واقع در مرکز در مرکز شهر شارلوت. پس از سال 2016 دکور رستوران (ادای احترام به 1950s نوستالژی) خدمت شده است تا کیفیت جنوبی راحتی مواد غذایی برای خواب خود را محروم از کاربران. باز 24/7 منوی خود را ارائه می دهد همه چیز را از نان تست فرانسوی به معروف مرغ و وافل. پس از یک شب وحشی یا پرنده در اوایل تمرین های قرمز چشم کسی که شام میخورد دارای درمان برای همه گرسنگی خود را نیاز دارد.

3:00 p. m. برای شکار Ghouls در تور شبح

cemetery
needpix.com

زیر نور یک شمع opera قدم زدن را از طریق سایت های ماوراء الطبیعه از ملکه شهرستان. گوش دادن به فراموش نشدنی قصه از فاجعه و قتل پنهان در پشت ویکتوریا نمای چهارم بخش محله. یا زل زل نگاه کردن بر محل استراحت نهایی شارلوت نخبگان در محلی گورستان. اگر شما خوش شانس شما ممکن است روبرو می شوند روح از دست رفته هنوز هم سرگردان تنهایی خیابان نمره شما برخی از ماوراء الطبیعه نقاط یکجور دوربین عکاسی.

4:00 صبح آملی فرانسه کافه

french bakery
unsplash.com

گرفتن تعقیب توسط رزیدنت ghouls ملکه شهرستان می تواند کار کردن اشتها. اما پیدا کردن شیرین تزریق می خورد در این ساعت غیر ممکن خواهد بود برای پیدا کردن در دمای شهر. خوب چیزی که شما در شارلوت. آملی فرانسه کافه است به یک جزء اصلی در اواخر شب پست, مهمانی, pitstop در ندا محله. "من شخصا loooove این macarons و هر شیرینی مثل شیرینی های رولتی خود گفت:" UNC Charlotte دوم Trinh دنگ. "چند تا از دوستان من مانند میوه تارت زیادی و خود را ساندویچ همیشه خوب سریع نیش برای گرفتن." با شیرینی صف دیوار-به-دیوار شما مطمئن هستید برای برآورده دندان شیرین خود.

5:00 صبح استراحت مانند خانواده سلطنتی در دوک عمارت

duke mansion
wikimedia.org

پس از یک nonstop بعد از ماجراجویی در خیابان ها و مناظر شارلوت شایسته شما را به افراط در برخی از مهمان نوازی جنوبی در دوک عمارت. در سال 1915 ساخته عمارت تبدیل به تخت خواب و صبحانه می ایستد به عنوان یک عهد به شارلوت فرهنگ غنی و جذابیت جنوبی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن