24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در Chattanooga

چاتانوگا رو به رشد است و پر جنب و جوش شهر پر از شهری و فعالیت در فضای باز. بسیاری از تماس شهر "بولدر جنوبی" به

توسط ATSHNEWS در 23 خرداد 1399

چاتانوگا رو به رشد است و پر جنب و جوش شهر پر از شهری و فعالیت در فضای باز. بسیاری از تماس شهر "بولدر جنوبی" به دلیل آن گذاشته پشت پرنیان و مناظر زیبا. 24 ساعت در Chattanooga هرگز به اندازه کافی به تجربه تمام این شهرستان را ارائه کرده است اما زیر سفرنامه منابع ثروت از فعالیت های برای قرعه کشی از زمانی که برنامه ریزی یک سفر. از گردو خیابان پل به Lookout Mountain وجود دارد مقدار زیادی برای دیدن و آیا در شلوغ و خوش بینانه شهرستان از Chattanooga. شما در اینجا به پایان رسید اما شما در واقع به دنبال شهر های مختلف راهنمای بدون مشکل! ما باید شما پوشیده شده است. یک روز سفر این مربا بسته بندی شده با فعالیت های است که نه برای ضعف قلب اما در زمان 24 ساعت است تا شما را ساخته اند بسیاری بیش از ارزش یک روز از خاطرات.

اتمام 24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در Chattanooga.

5:00 A. M. – بسته بندی و آماده به دلیل آن را می شود کاملا یک روز.

The Passage Water Walk
unsplash.com

24 ساعت از Chattanooga گشت و گذار شوخی نیست! مطمئن شوید که شما همه چیز شما ممکن است نیاز: کرم های ضد آفتاب و عینک آفتابی و تیلنول شناسه پول ، اگر شما نمی خواهید برای دسترسی به یک ماشین مطمئن شوید که شما باید برنامه ریزی لازم سوار-به اشتراک گذاری و میان هزینه های آن را به فعالیت های روز. در حال حاضر که شما در حال بسته بندی تا آن زمان برای قدم زدن به بیرون درب جلو و رفتن گرفتن طلوع آفتاب در یکی از Chattanooga بسیاری از پارک های زیبا.

6:00 A. M. – تماشای طلوع آفتاب از رنسانس پارک و گرفتن یک نمای فوق العاده از رودخانه تنسی

The Passage Water Walk
flickr.com

این پارک ارائه می دهد مجموعه ای از مجسمه های شگفت انگیز و جالب مناظر. این شهر همچنین دارای منظره عالی به مرکز شهر از سراسر تنسی رودخانه و باعث می شود برای یک محل عالی برای شروع روز و درکی از محیط اطراف خود است. هنگامی که خورشید می آید تا مجسمه و انسان ساخته شده از مناظر را برای عکس بزرگ ops.

اگر طلوع آفتاب منظره رودخانه تنسی شما به طور ناگهانی ولع مصرف یک شانس برای دریافت کردن در آب نگه دارید در ذهن Chattanooga, بسیار, هوای آزاد, پسند شهرستان و میزبان چندین کایاک و قایق رانی اجاره. L2 در خارج از یکی از این فروشگاه و آن اتفاق می افتد به نزدیکی رنسانس پارک. پس از امضای چند چشم پوشی شما می توانید اجاره یک قایق پارویی اسکیموها و یا دست و پا زدن هیئت مدیره فقط برای $25 و یا پشت سر هم کایاک برای $39. اگر شما تصمیم به بازگشت به منطقه در بعد از ظهر, غروب آفتاب هدایت تورهای قایق پارویی اسکیموها و یا در ارائه برای حدود $40.

7:00 A. M. – چنگ زدن به یک خانه-صبحانه پخته شده در آرتا فرانکشتاین است

The Passage Water Walk
facebook.com

شناخته شده برای خود را pancakes خوشمزه, آرتا فرانکشتاین است که یک محل عالی برای شروع روز خود را با برخی از خانه پخته شده, کسی که شام میخورد غذا. "آنها آنچه را که من در تماس بهترین ماکارونی در جهان," زمان Chattanooga ساکن Corrine دسته گفت. "آنها فقط افسانه است." واقع در سراسر ایالت تنسی رودخانه از مرکز شهر چاتانوگا, شما, سفر, جنوب بعد از صبحانه و آمار برخی از بازارهای موزه ها و رستوران ها و کافی شاپ را در روز خود را-سفر طولانی برای گرفتن غروب آفتاب در Lookout Mountain در پایان روز.

8:00 A. M. – قهوه و Gelato در شیر و عسل

24 things to do in 24 hours
unsplash.com

در این روز است قطعا رفتن به نیاز به برخی از کافئین است. قبل از عبور از پل به مرکز شهر جلوگیری شیر و عسل برای نمونه برخی از قهوه و خود را غیر قابل مقاومت gelato. این محل دارای یک شهرت به عنوان یکی از بهترین مکان ها در شهر برای گرفتن درمان شیرین. "این خیلی خوب است. این gelato فقط طراوت و این فقط یک واقعا شسته و رفته جای سرد جو" LSU دوم تیگان دسته گفت. پس بقیه روز را در حال رفتن به تبریز انتقال دهنده در سراسر ایالت تنسی رودخانه این فرصت را برای خنک کردن با برخی از gelato قبل از اینکه شما شروع به بزرگ بازحمت حرکت کردن در سراسر شهر.

9:00 A. M. – عبور از گردو خیابان پل

24 things to do in 24 hours in Chattanooga
unsplash.com

این تاریخی پل عابر پیاده عبور رودخانه تنسی و ارائه می دهد نمایش فوق العاده از شهرستان های اطراف و کوه ها. آن را نوع برجسته همه مردم باید خود را در خارج از شهر دیدار دوستان. شروع سفر خود را از پل به شما برخی از حس از آنچه در پیش روست به عنوان شما شروع به سفر خود را به جنوب از طریق مرکز شهر به Lookout Mountain. این پل که باز است 24 ساعت در هر روز در یک نقطه بسیار خوبی برای بازگشت به بعد در روز.

10:00 A. M. – چنگ زدن به برخی از قهوه در رامبراند قهوه خانه

Chattanooga City Guide
unsplash.com

همه که رفتن مطمئنا شما را ترک ولع مصرف یک میان وعده شیرین. رامبراند را (به نام نقاش) یک محل مناسب برای گرفتن یک میان وعده و حتی بیشتر از قهوه (شما نمی توانید بیش از حد قهوه) قبل از برخورد به موزه هنر. شما می توانید نمونه پخته و شیرینی و نان و دسر و برخی از جرعه قهوه در یک سبک اروپایی کافه. "این بهترین – واقعا خوب" دسته گفت. "که کل منطقه وجود دارد واقعا سرد است. آن را در پرتگاه مشاهده هنر منطقه پس از آن مجسمه سازی باغ و چیزهای که در اطراف آن بیش از حد." رامبراند را دارای بیش از 500 نظرات مشاور سفر متوسط بودن 4.5/5 ستاره. و به یاد داشته باشید 24 ساعت در Chattanooga شوخی نیست! از هر فرصتی برای گرفتن یک افزایش انرژی است.

11:00 A. M. – بازدید شکارچی موزه هنر آمریکایی

The Passage Water Walk
commons.wikimedia.org

این موزه ارائه می دهد یک مجموعه قوی از هنر آمریکایی از 1700s به روز در حال حاضر. برای مشاهده در دسترس در حال نقاشی, عکس, مجسمه, رسانه های مختلط و بیشتر. دانشجویان می خرید پذیرش برای $18 با نشان دادن یک مدرک معتبر دانشجویی ID. در غیر این صورت هزینه بلیط 20 دلار برای بزرگسالان است. افراد زیر 17 سال می شود در به صورت رایگان. با توجه به در حال انجام coronavirus همه گیر شکارچی موزه هنر به صورت موقت بسته شده اما موزه آیا هنوز هم ارائه برخی از حوادث منحصر به فرد از طریق زوم. تنسی در حال حاضر در روند بازگشایی بنابراین اگر شما در حال برنامه ریزی یک سفر برای سال 2020 مطمئن شوید که شما چک موزه سایت برای آخرین اطلاعات.

12:00 P. M. – خرید بروید در انبار ردیف

The Passage Water Walk
instagram.com

انبار ردیف ارائه می دهد یک انتخاب خوب از رسانه های خرده فروشی و رستوران و گزینه های. شما می توانید فهرست را از طریق مغازه ها مانند Anthropologie, J. Crew و lululemon athletica, در میان دیگران. اگر هر کس در گروه خود را مشغول خرید اما شما نمی خرید-ولگردی و قانونی شکنی نوع شما می توانید یک میان وعده در یکی از پنج سایت رستوران یا کافی شاپ. را در محیط اطراف, و یاد بگیرند که راه خود را در اطراف آنجا که شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در پشت انبار ردیف بعد در روز.

1:00 P. M. – چک کردن استفاده می شود و کتاب های کمیاب در تمام کتاب

24 things to do in 24 hours
unsplash.com

همه کتاب ارائه می دهد یک مجموعه التقاطی نادر و قدیمی, کتابهای دست ساز همراه با کلاه, شال و تخصص نخ. قفسه های کتاب پراکنده با انبوهی از tomes خواندن صندلی و کالاهای دست ساز. همه از این است که در واقع در داخل یک انبار قدیمی-نوع ساختار است. اگر شما به دنبال یک هدیه منحصر به فرد و یا سوغات را به بازگشت به خانه, این ممکن است جایی برای رفتن.

2:00 P. M. – خوردن ناهار در خانه

The Passage Water Walk
unsplash.com

شما در حال حاضر می دانم که چگونه برای رسیدن به خانه آن را به عنوان واقع در انبار ردیف. در اینجا شما می توانید یک منوی کامل از, تازه, منابع محلی و هنرمندانه آماده جنوب مواد غذایی است. وعده های غذایی در محدوده اندازه از تنقلات مانند فلفل شیرین پنیر به صفحات اصلی مانند شراب قرمز پخته کباب گلدان. عمومی خانه نیز ارائه می دهد مقدار زیادی از جنوب غذاهای گیاهی مانند خورش کدو و سیر پوره سیب زمینی. اگر شما در خلق و خوی برای یک کوکتل خود را با ناهار خانه عمومی شناخته شده است به ارائه یک انتخاب با کیفیت از ارواح بیش از حد.

3:00 P. M. – فرار تجربه – یک-ساعت فرار اتاق چالش

The Passage Water Walk
unsplash.com

امیدوارم شما هیچوقت بیش از حد آن در کوکتل در طول ناهار از آنجا که شما در حال رفتن به نیاز تمام عقل خود را در مورد شما در فرار از تجربه. این کسب و کار ارائه می دهد یک ساعت طول فرار از تجربه است که شما را به چالش در میان چیزهای دیگر, جلوگیری از یک جنگ هسته ای و متوقف کردن یک آینده همه گیر. اگر صرفه جویی در جهان برای تلفن های موبایل پر استرس و نگران نباشید ما یک فعالیت آرامش بخش به دنبال این است.

4:00 P. M. – قدم زدن از طریق پارک مونتاگ

The Passage Water Walk
facebook.com

به شما به عنوان ادامه سفر خود به جنوب به سمت مواظب کوه شما می توانید از قدم زدن و یا حتی استراحت در مونتاگ پارک. یک سایت مجسمه سازی باغ را فراهم می کند یک فرصت عکس و نرم, زمینه های پوشیده از چمن ارائه یک محل عالی برای فقط نشستن و استراحت.

5:00 P. M. – درایو برای Lookout Mountain

Chattanooga City Guide
unsplash.com

با بعد از ظهر نزدیک شدن به آن را زمان برای سفر به Lookout Mountain. بسته به اینکه آیا شما باید یک وسیله نقلیه و یا در حال گرفتن حال بارگذاری/Lyft/تاکسی های مسیر خاص می تواند متفاوت باشد. درایو تا مواظب کوه نفس گیر است. در آب و هوای خوب در دوره های کنار جاده ای مشرف ارائه باد زاویه نمایش از اطراف تپه ها و دره ها. باد می وزد جاده در داخل و اطراف مواظب کوه (و در نزدیکی سیگنال کوه) مناسب برای نورد ویندوز پایین و وافغان موسیقی.

6:00 P. M. – بازدید از نقطه پارک

commons.wikimedia.org

نقطه پارک 10 هکتار یادبود که مشرف Lookout Mountain جنگ داخلی در میدان جنگ. اگر شما به تاریخ وجود دارد مقدار زیادی در این سایت. اگر شما فقط می خواهید برای کشف و در این مناظر وجود دارد مقدار زیادی از لباس های زیبا را نادیده می گیرند و همچنین. "چیزی که من بیشتر شگفت زده در مورد این است که مهم نیست که چقدر صنعتی و یا توسعه رخ می دهد در اینجا آن را فقط به یک مکان زیبا" چاتانوگا-بومی ون دسته گفت. نقطه پارک یک مکان بزرگ را که در زیبایی دست اول.

7:00 P. M. – به تماشای غروب آفتاب از غروب سنگ

Chattanooga City Guide
unsplash.com

غروب سنگ دنباله است .3 مایل کردن-و-پشت دنباله دار است که در واقع در Chickamauga و Chattanooga ملی نظامی پارک. در رابطه با نقطه پارک این است که فقط یک درایو کوتاه در بالای مواظب کوه. ون دسته ادعا پارکینگ می تواند سخت است به خصوص در تعطیلات آخر هفته در سراسر غروب, اما اگر شما پیدا کردن یک محل برای پارک محلی می گویند این دیدگاه است که به خوبی ارزش سفر.

8:00 P. M. درایو را به مرکز شهر چاتانوگا

The Passage Water Walk
unsplash.com

این درایو را نباید بیش از حد طولانی اما ممکن است آن را به ارزش آن را به آن را آهسته است. درایو را از طریق کوه های اطراف Chattanooga می تواند به خصوص در اطراف غروب آفتاب. انحنا, باد می وزد جاده های هنجار در اینجا. اگر شما احساس پرماجرا را دور-در مورد مسیر به مقصد بعدی خود را و رول پنجره پایین. یک راه برای انجام این کار را بدون گرفتن از دست, این است که نقشه های گوگل ایجاد یک مسیر است که اجتناب از بزرگراه ها.

9:00 P. M. – چنگ زدن به برخی از صرف شام در پرواز سنجاب

The Passage Water Walk
facebook.com

این رستوران ها و کافی ارائه دهد و در عین حال جالب دیگر در غذاهای جنوبی. پرواز سنجاب یک فضای منحصر به فرد با هر دو محیط داخلی و فضای باز ناهار خوری در غیر متعارف ساختمان. پس از یک روز پر از گشت و گذار این یک محل عالی برای گرفتن یک وعده غذایی و یک یا دو نوشیدنی. آن را نیز محل خوبی برای شروع سفر از طریق مرکز شهر به هتل خود و یا در سراسر ایالت تنسی رودخانه بسته به جایی که شما اقامت.

10:00 P. M. – هنوز در خلق و خوی برای نوشیدنی و تنقلات? بررسي فايلهاي اجتماعی

The Passage Water Walk
facebook.com

واقع در انبار ردیف (شما احتمالا یک نرم افزار در پیدا کردن این محل در حال حاضر) اجتماعی ارائه می دهد و آنچه به آنها تماس بگیرید "جنوبی-سبک باش و صنایع دستی کوکتل" در "دنج پاتوق." داخلی ادای احترام به Chattanooga صنعتی و آشفته گذشته است. آن را مکانی مناسب برای چت و استراحت خود را با همراهان سفر و شاید چند مردم محلی بیش از حد. نوشیدنی شامل همه چیز از هنر و صنعت کوکتل به هنر و صنعت آبجو. صفحات کوچک (nachos در سرخ شده, ترشی, و غیره.) در فروش برای $5 هر دوشنبه تا جمعه از ساعت 2 بعد از ظهر – 6 p. m. شما همچنین می توانید برخی از موسیقی زنده از 8 p. m. – 10 p. m. روز پنج شنبه و 10 p. m. – 12 p. m. روز جمعه. اما اگر نیست که متناسب با برنامه خود را نگران نباشید — مقصد بعدی خود را برآورده موسیقی هوس.گزارش این آگهی

11:00 P. M. – گرفتن برخی از موسیقی زنده/کمدی در JJ بوهمیا

Chattanooga City Guide
facebook.com

خود توصیف "no-frills تكیه برای آبجو و زنده را نشان می دهد" JJ بوهمیا است یک سوراخ در دیوار Chattanooga موسیقی محل میزبانی گروههای محلی و کمدی عمل می کند. یک "24 ساعت در Chattanooga ولگردی و قانونی شکنی" کامل نخواهد بود بدون موسیقی زنده و زمان صرف شده در یک شیرجه نوار. توقف و بررسی نشان می دهد تا ببینید که چگونه Chattanooga صحنه موسیقی متفاوت است که از نشویل و ممفیس. اما اگر شما نمی توانید تحمل دود سیگار و یا نمی تواند ایستاده واقعی شیرجه نوار, شما ممکن است بخواهید به تصویب JJ. اما اگر شما به دنبال برای شنیدن برخی از بهترین محلی عمل می کند و باند, این جایی است که باید بروید.

12:00 A. M. – توقف توسط Unknown Caller

Chattanooga City Guide
facebook.com

این انگلیسی مضمون نوار ارائه می دهد هات داگ و کوکتل. و شما باید برای ورود به محل از طریق یک تلفن و جعبه بسیار شسته و رفته درسته ؟ دیوارهای آجری گرم و روشنایی و سالن بسیار راحت و صندلی تعریف داخلی های ناشناس تماس گیرنده. این نوع از محل های محلی خود را به خارج از شهر با دوستان و خانواده بیش از حد و به speakeasy موضوع احساس طبیعینه مصنوعی و یا توریستی. اگر نیمه شب است و شما نیست برای تماس آن شب و در عین حال توقف تماس گیرنده ناشناخته. فقط به یاد داشته باشید که شما باید برای پاسخ به یک سوال چیزهای بی اهمیت به درستی به باز کردن تلفن درب جعبه بنابراین مطمئن شوید که شما حق انتخاب دوست یا عضو خانواده را به مسابقه.

1:00 A. M. – اتمام گردو خیابان پل زیر چراغ.

The Passage Water Walk
flickr.com

پل عابر پیاده کردم که شما در سراسر رودخانه تنسی باز است, در تمام طول روز و تمام شب; پس چرا به اتمام شهر چراغ ؟ این یک محل عالی برای چند اواخر شب, عکس, و در مرکز شهر در پایان از پل وجود دارد یک اتصال تمام شیشه ای پل که چراغ در شب. در این مرحله شما در حال نزدیک شدن به پایان دوره خود را تا 24 ساعت گشت و گذار حمله رعد اسا — قوی باش! این یک روز طولانی اما وجود دارد فقط کمی بیشتر سایت ها و نیش سمت چپ برای شما برای دیدن و افراط در.

2:00 A. M. – عبور آب راه رفتن

The Passage Water Walk
visitchattanooga.com

یکی دیگر از باز کردن-همه-شب سایت عبور آب راه رفتن از پله ها تحت پوشش در جریان آب است. این صدا ممکن است به عنوان هیجان انگیز به عنوان یک پارک آبی, اما اگر شما در حال بازدید از چاتانوگا در فصل تابستان آن را یک محل عالی برای خنک کردن. اطراف منطقه نیز از ویژگی های و حتی بیشتر پل های عابر پیاده و گردشگاهها عمومی هنر و مجسمه. این نوع منحصر به فرد چشم انداز شهری که فقط به عنوان سرگرم کننده برای کشف در شب به عنوان آن را در طول روز. که گفت: همیشه به یاد داشته باشید ایمنی و آگاهی از محیط اطراف خود را در شب به خصوص اگر شما و گروه خود را به مصرف هر نوع الکل است.

3:00 A. M. اواخر شب درمان در Krispy Kreme دونات

Chattanooga City Guide
unsplash.com

اگر شما یک ماشین و یک راننده تعیین شده (و یا از ذهن نیست به صرف پول در یک بارگذاری و یا تاکسی) شما می توانید یک درایو 15 دقیقه ای از مرکز شهر به 24 ساعت در روز Krispy Kreme برای یک میان وعده آخر شب. دانشگاه فلوریدا دانش آموزان که در منطقه Midtown می دانم که شادی محض است که در 3:00 صبح اجرا به Krispy Kreme در خیابان 13.

4:00 A. M. – را (امن) درایو بازگشت به هتل خود را و یا Airbnb.

Chattanooga City Guide
unsplash.com

Chattanooga, نیست, نیویورک شهرستان, این شهرستان که آیا خواب. 4:00 صبح آن را احتمالا زمان خوبی برای بازگشت به هتل خود را و یا Airbnb. وجود دارد به سادگی نیست بسیاری از مرکز شهر کافه ها و یا باشگاه ها هنوز باز در این زمان و به عنوان یک توریست کمین در اطراف پارک های عمومی در 4 صبح احتمالا بهترین ایده است. اما پس از 24 ساعت در چاتانوگا که هتل را به نام خود را خواستار. هنگامی که شما از خواب بیدار صبح روز بعد شما می توانید بقیه مطمئن باشید هنوز هم وجود دارد بسیار بیشتری برای انجام در داخل و اطراف Chattanooga — اگر شما انرژی!



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب