24 همه چیز برای انجام در 24 ساعت در UCF در اورلاندو

اورلاندو می تواند به عنوان یک شهر بزرگ به خصوص اگر شما فقط نقل مکان کرد و در اینجا به عنوان یک دانشجو. اگر شما

توسط ATSHNEWS در 23 فروردین 1399

اورلاندو می تواند به عنوان یک شهر بزرگ به خصوص اگر شما فقط نقل مکان کرد و در اینجا به عنوان یک دانشجو. اگر شما در UCF و یا فقط اتفاق می افتد برای جلوگیری از این منطقه انتخاب یک محل برای خوردن پیدا کردن یک محل برای برخی از سرگرم کننده و یا چیدن بهترین آویزان کردن نقطه می تواند در ابتدا ترساندن شما. اجازه دهید نگرانی های خود را ناپدید می شوند به دلیل اورلاندو اگر چه بزرگ و شلوغ و متناسب به عنوان محیط مناسب برای تلاش چیزهای جدید و کشف مکان های جدید.

گرفتن پمپ برای این بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز 24 ساعته راهنمای در UCF در اورلاندو!

6 A. M. امام جواد توسط حافظه بازار

twitter.com

شروع صبح در آرامش بخش دولتی در حافظه بازار. در طول روز شما خواهد شد بسیاری از دانش آموزان حلق آویز کردن خود hammocks با حافظه بازار برای مطالعه و یا فقط استراحت. بالهd برخی از صبح ذن برای روز پر مشغله خود را با hammocking به صورت یک بیت در زیر برخی از درختان نخل در حالی که شما تماشای پرنده زود هنگام دانش آموزان از رفتن به کلاس (یا استارباکس پس از آن می ایستد درست در کنار حافظه در فروشگاه که در سمت راست وجود دارد).

7 A. M. صبحانه در نوار املت

facebook.com

شروع روز خود را با مهم ترین وعده غذایی روز است. بودن فن های مورد علاقه و غیره در مجاورت دانشگاه املت نوار شروع روز خود را در یک راه خوشمزه. "آن را به یک فضای منحصر به فرد است و نه یک زنجیره بنابراین آن چیزی که من نگاه به جلو به زمانی که من در اورلاندو" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم پارکر Rendell. "این یک انتخاب خوب از غذاها و بسیار خوب قهوه." از وافل, فرانسوی, toasts و املت بریزید البته شکم خود را خواهد شد با تشکر از شما برای غذا خوردن در اینجا.

8 A. M. یک روز صبح قدم زدن در جی بلانچارد

yelp.com

حدود 10 دقیقه پایین جاده شما می توانید پیاده روی صبحانه خود را در جی بلانچارد پارک. در اینجا شما می توانید به خودتان پیدا کنید انتهایی از طریق 84 هکتار پارک در مجاورت یک رودخانه که در آن شما را جذب یک بزرگ دوز صبح مناظر. مجهز به دادگاه های بسکتبال و زمینه را برای فوتبال و یا یک بازی تگ بلانچارد پارک کمک می کند تا به شما انرژی برای روز.

9 A. M. خنک کردن در دریاچه کلر

facebook.com

یک انسان عاقل یک بار گفت: "همه کار و هیچ بازی باعث می شود جک کسل کننده است." خوشبختانه UCF دانش آموزان فراهم می کند با منابع استرس پس از یک هفته طولانی و یا بعد از کلاس. دریاچه کلر موجود به طور مستقیم در UCF را به دانشگاه فراهم می کند دانش آموزان و مهمانان زمان زیادی برای استراحت و آرامش. "شما می توانید یک قایق اجاره یا والیبال بازی بر روی شن و ماسه" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم فیلیس علم. خانواده و مهمانان و دانش آموزان همیشه لذت بردن از امکانات دریاچه کلر ارائه می دهد. من می دانم که چیز های مورد علاقه من در مورد دریاچه کلر بود قایقرانی در یک روز زیبا. شما حتی ممکن است برای دیدن برخی از لاک پشت دوستان در حالی که wading را از طریق دریاچه.

10 A. M. گرفتن یک فنجان قهوه در دم روباهی

yelp.com

Kickstart بقیه روز خود را در دم روباهی. رستوران مفهوم ناشی از صنعتگر صنایع دستی متمرکز بر جامعه آن پذیرای روستایی و محیط های عجیب و جالب. دم روباهی اگر چه در حال حاضر در شهرهای دیگر باقی مانده است UCF فن های مورد علاقه در میان دانش آموزان است. "آن است که مقرون به صرفه است خوشمزه قهوه و مواد غذایی است. آن را نیز خوب و آرام و نه چندان شلوغ جایی برای مطالعه" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا junior امبار رودریگز. برنامه ای برای گرفتن پمپ برای بقیه روز خود را در یک خوشمزه و نه به ذکر است زیبایی خانه رعیتی محیط زیست است.

11 A. M. تور UCF این دانشگاه در برخی از چرخش اسکوتر

gramho.com

نیاز به اطراف پردیس سریع و کارآمد ؟ یکی از UCF جدیدترین اضافات چرخش اسکوتر به نظر می رسد همه در اطراف محوطه دانشگاه. با کمک این برنامه بر روی تلفن خود را هنگامی که شما ببینید یک روروک مخصوص بچه ها شما آن را گرفتن شما آن را اسکن و رفتن. "آنها یک راه سرگرم کننده برای رفتن در اطراف دانشگاه و کاوش مناطق مختلف در محوطه دانشگاه" گفت: Rendell. را به وزن کردن پاهای خود را از راه رفتن تمام صبح و با استفاده از چرخش اسکوتر به شما کمک کند کشف UCF بزرگ پردیس.

12 P. M. ضربه محکم و ناگهانی یک عکس در UCF را بازتاب برکه

flickr.com

نمادین به UCF را پردیس, انعکاس, برکه کل روابط پردیس هم با ارائه یک منطقه خوب برای نشستن و شیب پا خود را به چشمه. "اگر شما در UCF پردیس, شما باید چک کردن انعکاس برکه!" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا junior Lindzie خاکستری است. "به نظر من این یکی از آرامش بخش ترین نقاط در محوطه دانشگاه و آن را واقعا فقط یک جای خوب برای منعکس کردن *چشمک چشمک* در همه چیز." اگر شما واقعا می خواهید به مانند یک UCF دانشجو است که بعد مطمئن شوید که برای گرفتن یک عکس از آن و به اشتراک گذاری آن را در رسانه های اجتماعی خود را ،

1 P. M. چالش خود را در UCF را طناب دوره

flickr.com

رایگان برای دانش آموزان UCF فراهم می کند فرصت برای افزایش ذهن و بدن خود را با مهارت های خود را به طناب ، "شما را به دیدن اگر شما در حال برش دادن به یک نینجا" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم Kitana Rojas. اگر نیست که صدای هیجان انگیز به شما من نمی دانم چه. شما به عنوان خوانده شده که به درستی–یک طناب البته در محوطه دانشگاه. نه تنها این دوره خود را به چالش چابکی و مهارت حفظ تعادل, اما آن را نیز به چالش می کشد که چگونه به خوبی شما می توانید ارتباط خود را با تیم. نگران نباشید. اگر شما نشان می دهد تا به تنهایی در پایان این چالش شما یک دوست جدید و یا دو. به چالش کشیدن اما با این وجود فعالیت های زیادی.

2 P. M. ناهار در کیتا دی کاستلو

facebook.com

شما قطعا نیاز به یک ناهار بعد از تمام کسانی که در فعالیت های. چگونه یک توقف سریع برای ماکارونی صدا ؟ "این مواد غذایی را سریع ماکارونی" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا ارشد میراندا Magnan. "بیا که نمی گویند بله؟" کیتا دی کاستلو ارائه می دهد انواع شامل گزینه های: آلی سالاد substitutable, gluten-free, پاستا و گزینه های گیاهی. اگر شما اتفاق می افتد به حمل دانشجویی خود را ID شما می توانید جهت انتخاب پاستا با سه مواد تشکیل دهندهسس Focaccia نان و یک چشمه نوشیدنی برای تنها $7. در کیتا دی کاستلو را شما پر کردن شکم خود را با برخی از بهترین و سریعترین مواد غذایی ایتالیایی.

3 P. M. ارتباط با طبیعت در UCF را به باغ

twitter.com

UCF را باغ مناسب برای دوستداران طبیعت اجازه می دهد تا دانش آموزان و بازدید کنندگان به یادگیری در مورد زندگی گیاهان و دیگر زیبایی های طبیعی در UCF را در محوطه دانشگاه. گاهی اوقات باغ میزبان رویدادی که در آن شما می توانید به دست آوردن تجربه ای مبتنی بر یادگیری است. باغ را پوشش می دهد در حدود 80 هکتار از زمین و شامل بیش از 600 گونه از گیاهان. باغ اجازه می دهد تا دانش آموزان برای شرکت در دست در یادگیریمانند یادگیری چگونه برای تکثیر گیاهان و یا چگونه برای شروع یک باغ سبزی.

4 P. M. UCF را داخل سالن سنگ نوردی

UCF rock climbing
youtube.com

UCF تفریح و سلامتی مرکز ارائه انواع تجهیزات مانند دستگاه وزن و دادگاه; اما داخل سالن سنگ-بالا رفتن از دیوار و خارج از غرفه را از بقیه از این مرکز امکانات. از تجربه شخصی به نظر می رسد آسان برای انجام در سر من از واقعیت است. خوشبختانه آنها ارائه سطوح مختلف توانایی به طوری که هر کس می تواند لذت ببرید و تجربه rock-بالا رفتن از دیوار.

5 P. M قرار دادن ماهی Koi Pond

pinterest.com

پیدا کردن ماهی koi pond در UCF را پردیس همچنان یکی از UCF دانش آموز سطل لیست to-do است. تا آنجا که من دوست دارم به شما بگویم که در آن برای پیدا کردن آن است که خواهد شکست تمام هدف. برکه خود پنهان است اما بسیاری از دانش آموزان نمی گذرند محل آن است. هنگامی که دانش آموزان به نظر می رسد و نه به اشتباه گرفته شود چرا که آنها حتی نمی دانند که در آن وجود داشته است. هنگامی که شما پیدا کردن آن فقط می دانم آن را به عنوان یک بسیار مسالمت آمیز و منطقه سایهدار برای استراحت. "پیدا کردن Koi pond" گفت: Magnan. "آن زمان من چهار سال است." موفق باشید!

6 P. M. بازی بازی در بازی های آنلاین هیولا

facebook.com

بزرگترین بازی های آنلاین در مرکز فلوریدا طول می کشد حدود یک درایو 10 دقیقه برای رسیدن به از UCF. تنها با یک نرخ ثابتی را برای خود دست بند شما می توانید نامحدود بازی کنسول بازی ها, گذرگاه طاقدار بازی ها, شیطان پین بال دزد و واقعیت مجازی بازی. "این گذرگاه طاقدار بازی ها از '70s, 80s و 90s و وجود یک دانشجو شب پنج شنبه هاگفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم مایا Lewis. در تمام سنین می توانید پیوستن به در در سرگرم کننده برخی از غذا ها و بازی ها.

7 P. M. برخی از چاله ها در کنگو مینی گلف

facebook.com

هر کس دوست دارد یک بازی خوب از زدن توپ زدن توپ. فقط در مورد یکی دیگر از 10 ساعت از پردیس, شما می توانید برخی از بازی سوراخ در کنگو مینی گلف. "من عاشق مینی گلف به طور کلی اما این مقرون به صرفه است یک شکار روبنده گنجانده شده است و حدود یک ساعت و تغییر برخی از سرگرم کننده" گفت: رودریگز. مینی گلف به ارمغان می آورد شما را در طول یک کل آفریقایی ماجراجویی را از طریق آبشارهایمرموز غار و جنگلهای انبوه مناطق گرمسیری.

8 P. M. ناهار خوردن در تست

facebook.com

پنیر کبابی را به حداکثر. در تست شما استقبال خواهد با یک جدول تناوبی از انواع پنیر بر روی دیوار آویزان. نام پنیر و من به شما قول می دهم که آنها به احتمال زیاد آن را داشته باشد. تست ارائه می دهد بسیار فراگیر منو ارائه گیاهی فاقد گلوتن و لاکتوز-گزینه های رایگان. "شما هرگز انتظار می رود این از یک پنیر کبابی اما لعنتی," Rojas گفت. "تیسجاف رزماری سیب زمینی? آشپز بوسه." آن ممکن است صدای قشنگ, اما چگونه می تواند شما را در یک مکان به طوری پنیر گودا? (هاها آن را دریافت ؟ خوب. من در اینجا انجام می شود).

9 P. M. راه رفتن در اطراف دریاچه واترفورد

yelp.com

از خرید خوردن یا تماشای یک فیلم Waterford, دریاچه caters به تمام جاذبه های. Waterford, دریاچه پلازا در حدود 10-15 دقیقه برای رسیدن به پایین جاده از UCF را در محوطه دانشگاه. آن را می سازد برای یک پاتوق و ارائه می دهد انواع مختلفی از مکان ها به جویدن و فروشگاه. "وجود دارد بسیاری از مکان ها را انتخاب کنید و آن را به یک منطقه امن به خارج در شب" گفت: Rendell. از هدف به راس (کسانی که معاملات), Panera به Chick-Fil-A یا شاهوار تئاتر به بارنز و اشراف واترفورد حمل آن است.

10 P. M. اعتصاب در مرور کاسه

yelp.com

بولینگ باعث می شود برای زمان زیادی که آیا شما در یک گروه و یا توسط خودتان. اگر بولینگ نیست "اعتصاب" علاقه به شما, اما آن را برای گروه شما خوشبختانه مرور کاسه متشکل از انواع فعالیت های. اب شلپ شلپ کردن با بازی های مختلف از بازی بولینگ به بازی های آنلاین به واقعیت مجازی و بیلیارد. مرور کاسه caters برای تمام سنین ارائه یک نوار برای بزرگسالان, بازی های آنلاین برای مهمانان جوان و حتی یک کمدی نشان می دهد. آن را نیز پر می کند آن را در فضا با 80 خطوط بولینگ!

11 P. M. گرفتن لوله برش پیتزا در ماه تنبل

facebook.com

پیتزا را دوست دارید ؟ بزرگ. چگونه در مورد یک غول تکه از پیتزا ؟ حتی بهتر! تنبل Moon, یافت, درست کردن پردیس هرگز اجازه می دهد تا دانش آموزان به پایین. "من مطمئن هستم که اگر من آن را دوست دارم به خاطر یک تکه بزرگتر از سر من و یا آن را واقعا جالب بیش از حد" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال اول Lexis ثابت است. که می تواند به نوبه خود یک غول تکه از پیتزا به صورت تنها در حدود 4? شما می توانید برخی از بازی Bocce داخل restaurant خود را. شما بازی Bocce ball, همچنین به عنوان شناخته شده ایتالیایی, چمن, بولینگ با پرتاب و گرفتن توپ bocce به عنوان نزدیک به کوچکتر توپ هدف (به pallina) به عنوان احتمالا شما می توانید. تنبل ماه حتی میزبان توپ Bocce مسابقات. غذا خوردن در Lazy ماه به اندازه کافی و شما ممکن است در نهایت یک Bocce قهرمان.

12 A. M. آمار شبانه در UCF: Pub/Lib

facebook.com

هیچ چیز فریاد می زند: "بچه های شب" بیش از کلمه چماقی! شوالیه کتابخانه (Lib اگر شما سرد) و میخانه دارای استاندارد اولیه خود را در کالج شبانه. "میخانه بزرگ است برای رفتن با یک گروه بزرگ به دلیل آن است که بیشتر ایرانیان از Lib" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم بریتنی Gootar. "Lib مثل هد زدن دیوانه دستمال پرتاب اما نوشیدنی های خوب هستند." رقص شب دور در یکی از UCF رایج ترین باشگاه است.گزارش این آگهی

1 A. M. خوردن برخی از Tacos در Gringos Locos

facebook.com

به من اعتماد کن. شما آن را می خواهم. باز تا 3 صبح Gringos شما را برآورده پس از چماقی هوس که آیا آن شامل tacos, burritos و یا چیپس و سالسا. "Gringos است به معنای واقعی کلمه فقط بهترین تاکو من تا به حال گفت:" ثابت است. Gringos در خدمت غول burritos شکم پر با دانه های خود را انتخاب گوشت, برنج, پنیر, پیکو د گالو و تمام انواع از گزینه های. آنها همچنین ارائه انواع tacos مانند سنتی خیابان تاکو و ماهی تاکو. دهانم آب فقط فکر کردن درباره آن. واقع در سمت راست در محوطه دانشگاه Gringos طبقه بندی به عنوان یک UCF کلاسیک.

2 A. M. دریافت درمان شیرین از بی خوابی کوکی ها

facebook.com

اعمال شما را می خوردند, بازی های برگزار شده و partied در تمام طول روز. برای تلفن های موبایل مانند شما نیاز به یک کمی عجله قند برای بیدار ماندن. در نام خود و بی خوابی و کوکی ها با افتخار در خدمت شما در اوایل صبح "بی خوابی کوکی ها است که در آن!" رودریگز گفت. "شما در راه رفتن به فروشگاه و از آن فقط بوی شگفت انگیز! خوب کوکی ها را که پر از عطر و طعم! آنها همچنین قیمت عالی!" یک جعبه تخصص کوکی ها اعم از دو نعناع شکلات M&M یا کلاسیک شکر کوکی (تنها خسته کننده تا زمانی که شما سعی می کنید بی خوابی است) باعث می شود برای درمان شیرین برای به اشتراک گذاشتن با دوستان خود.

3 A. M. درایو را از طریق مرکز شهر اورلاندو

flickr.com

UCF به تازگی افتتاح شد مرکز شهر پردیس به طوری که منطقه مملو با دانش آموزان است. اگر چه آن طول می کشد حدود 20 دقیقه به مرکز شهر از UCF, اگر در تعطیلات آخر هفته شما به خودتان پیدا کنید در اورلاندو درایو را از طریق به گرفتن چشم از مرکز شهر شب زنده داری. رول ویندوز و رعایت تمام چیزهایی که منحصر به فرد موجود در اورلاندو است. شما ممکن است قدم زدن در یک صحنه و لباس, شب, یک رویداد موسیقی و یا یک سوراخ در دیوار باشگاه شب. مرکز شهر اورلاندو شب زنده داری نمی توان گذشت. پیوستن به در در سرگرم کننده!

4 A. M. تور و تجربه بزرگترین مک دونالد

yelp.com

تصور کنید که سفارش یک پیتزا در مک دونالد. مفهوم جمله این فقط اتفاق می افتد در اینجا. اگر چه در مورد a 25-minute drive چه بهتر از راه برای پایان دادن به شب از با برخی از مک دونالد ؟ این مک دونالد می آید بسته بندی شده با یک بازی به طبقه بالا (بله سه داستان) که در آن شما می توانید بازی هوا هاکی و تمام کلاسیک. آنها عرضه یک منو قابل تنظیم با گزینه های مانند ژامبون و پنیر, نان تست فرانسوی و یا ماکارونی. من در مورد شما نمی دانم, اما, i'm lovin' it.

5 A. M. گرفتن طلوع آفتاب در بالای UCF گاراژ

UCF sunrise
flickr.com

پایان روز خود را (و یا شروع صبح خود را) در روز روشن و توجه داشته باشید با تماشای طلوع آفتاب. UCF شامل بسیاری از پارکینگ که اکثر span حدود پنج داستان در ارتفاع. از آنجا که بسیاری از مردم نمی رسند این در اوایل برای کلاس و در عین حال جو احساس می کند بسیار آرام. امکان استفاده از پوچی و ضربه محکم و ناگهانی برخی از طلوع آفتاب عکس برای گرم! انتخاب یک گاراژ و لذت بردن از شروع یک روز جدید با دوستان خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن