21 راه Gators در گینسویل, فلوریدا

آیا شما در مورد به نوبه خود 21 و به دنبال جای مناسب برای جشن? بدون نیاز به سفر به میامی یا اورلاندو به انجام ی

توسط ATSHNEWS در 26 فروردین 1399

آیا شما در مورد به نوبه خود 21 و به دنبال جای مناسب برای جشن? بدون نیاز به سفر به میامی یا اورلاندو به انجام یک نوار تور. خود را در کالج شهر در خدمت به شما را با ارائه سرگرم کننده شما نمی توانید پیدا کنید هر جای دیگر.

خوانده شده در برای پیدا کردن تراکم بالا از کافه ها و باشگاه ها برای Gators به دنبال یک زمان خوب است.

1. چاق, پدر, دختر, را

21 things to do 21
instagram.com

محل سکونت: 1702 W University Ave, Suite A1, گینسویل FL

به دنبال یک محل به رقص در نوار تاپ و تلف, در, رنگارنگ, slushies? توقف هیچ بیشتر از چربی بابا. آنها همچنین باید فیلادلفیا استیک و بستنی. "من خود را دوست دارم Jell-O عکس و منجمد, slushies, اما زمانی که من احساس بیشتر محفوظ است, من می خواهم یک مسکو قاطر آنها بزرگ!" دانشگاه فلوریدا آلوم ناتاشا عواد گفت. احساس روح مدرسه و گرفتن یک نارنجی و آبی slushie.

2. Madrina را

21 things to do when you turn 21
facebook.com

محل سکونت: 9 W خیابان دانشگاه, گینسویل FL

برای طرفداران سوپر هیپ کوکتل, کافه Madrina را در خدمت مجموعه ای از نوشیدنی های خوشمزه هیجان انگیز با نام مثل گواوا کلبه ساخته شده با ودکا و بتها آهک aperol و وانیل. شما می توانید سفارش Chupacabra ساخته شده با میوه شور رم و ودکا و یا نگه داشتن آن ساده با پینا کولادا. "آنها بیشتر زیبایی خشنود می نوشد و آن را به محل مناسب برای عکس خود را گرفته با یک نوشیدنی خوب برای جشن قبل از شب می شود بیش از حد دیوانه" عواد گفت. برای گرمسیری شب سر به Madrina در خیابان دانشگاه.

3. باتلاق سر آبجوسازی

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 3650 SW 42 Ave, گینسویل FL

برای خنک شب بازدید از باتلاق سر آبجوسازی برای یک فضای باز/سرپوشیده منطقه با یک بازی اتاق در مرکز خود آبجوسازی. نشستن پشت و لذت بردن از یک آبجو زیر چراغ در حالی که شما گوش دادن به یک گروه زندگی می کنند و یا سر به عقب و پرتاب دارت خود را تحت غول آبجوسازی مخازن. "من عاشق رفتن به باتلاق آبجوسازی با دوستان من زمانی که می خواهیم یک لرز شب. ما معمولا گرفتن یک آبجو و بازی و هم بزرگ است!" دانشگاه فلوریدا junior سوفی میلر گفت. و آنها اجازه می دهد حیوانات خانگی, بنابراین مطمئن شوید که برای آوردن سگ خود را و یا حیوان خانگی آنهایی عبور شما را در راه خود را به نوار.

4. نوار بازی های آنلاین

21 things to do in Gainesville
facebook.com

موقعیت: 6 E خیابان دانشگاه, گینسویل FL

بازی نوار بهتر به عنوان شناخته شده Barcade به مردم است که یکی از منحصر به فرد تر میله در مرکز شهر گینزویل. آن را شامل سه داستان بازی با دو میله و یک اتاق و حیاط خلوت DJ. "مکان های مورد علاقه من برای رفتن به زمانی که من هم 21 بود Barcade! آن را تا به بسیاری از سرگرم کننده بازی های آنلاین, بازی و هر بار که من به آنجا رفتم با دوستان ما همیشه بهترین زمان و با بهترین موسیقی و نوشیدنی خوب می پردازد!" دانشگاه فلوریدا ارشد بریتنی Escobar گفت. گرفتن نشانه های خود را و ضرب و شتم دوستان خود را در قاتل ملکه عالی 10 بازیکن بازی خواهد کرد که قطعا باعث یک شورش. سپس سر طبقه بالا و رقص شب دور به بازدید و جدید bops بعدی به Skee-Ball ماشین آلات.

5. Felipe را Taqueria

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 1209 W خیابان دانشگاه, گینسویل FL

جشن در بودجه و عشق tacos? ما به شما کردم. Felipe را Taqueria ارائه می دهد margaritas برای به عنوان کم به عنوان $6.50. نه به ذکر خوشمزه خود را مجموعه ای از tacos, burritos و chimichangas. "زمانی که من می خواهم به سطل آشغال من در شروع Felipe را Taqueria روز جمعه خود را margaritas در حال بگو و دو است که به اندازه کافی به شما احساس حق" Escobar گفت. برای تلفن های موبایل مانند یک محل عالی برای یک شام تولد.

6. داد و بیداد کن خزندگان

21 things to do in Gainesville
instagram.com

محل سکونت: 1702 W خیابان دانشگاه

بیا به جایی که Gators در گرفتن داد و بیداد کن! شما $3 سفید پنجه و لذت بردن از برخی از بال و همبرگر با دوستان خود. آن را نیز یک محل عالی برای دریافت سست و رقص شب دور. آنها بازی انواع موسیقی پس هر کس مطمئن شوید که برای پیدا کردن خود را در شیار. در روز سه شنبه امکان استفاده از دو دلار در روز شنبه ویژه — $2 دو برابر $2 دام های اهلی از 7 تا 2 صبح در راه رفتن به midtown از خوابگاه خود را و داد و بیداد کن خود را با gator بگیرید و یاد دهید.

7. DTF

محل سکونت: 112 S Main St, گینسویل FL

instagram.com

مرکز شهر چربی یا DTF یکی دیگر از مورد علاقه Gator نقطه داغ. امکان استفاده از ورود و محبوب موسیقی هر کس می تواند رقص ، "من دوست دارم با شروع شب در DTF, نوشیدنی عالی هستند و دوستان من و من فقط عشق به رقص و دست انداز به گروه های دیگر از UF," دانشگاه فلوریدا ارشد جسیکا پری گفت. لذت بردن از یک آبجو در نوار و آمار رقص با دوستان خود.

8. White Buffalo

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 111 S Main St, گینسویل, فلوریدا

فوق العاده شیک محل به رقص و فقط حق در سراسر خیابان را از DTFبنابراین شما می توانید نوار-hop بین هر دو برای یک شب فراموش نشدنی. آن را به یک نوار در مرکز بنابراین شما می توانید راه خود را در اطراف و بررسی صحنه در حالی که شما سفارش کوکتل. "بوفالو سفید یکی از مکان های مورد علاقه من چون من می تواند ملاقات با یک گروه بزرگی از دوستان و رقص تا من همه عرق" پری گفت. با صدای بلند موسیقی به طور مداوم شما و دوستان شما مطمئن هستید که به رقص شب دور.

9. شور سگ سالن

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 1712 W خیابان دانشگاه, گینسویل FL

شناخته شده به عنوان "شور" و یا "سگ" به گینسویل, محلی, شور, سگ سالن سرما نوار کامل در بازی روز. مطمئن شوید که برای گرفتن یک آبجو و به اشتراک گذاری برخی از بال با دوستان برای یک جشن تولد به یاد داشته باشید. "در شب جمعه, من همیشه می خواهم برای شروع در شور است. این مجموعه خلق و خوی برای تمام شب" دانشگاه فلوریدا ارشد گلپر سوارز گفت. شور–یک محل عالی برای جشن و یک نوشیدنی با دوستان.

10. اجتماعی در میدتاون

21 Things to Do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 1728 W خیابان دانشگاه, گینسویل FLگزارش این آگهی

اگر شما لذت بردن از زندگی اجتماعی باعث می شود کامل شب مقصد. شروع به در ورودی — لذت بردن از چراغ ها و طیف گسترده ای از موسیقی. برای بیشتر گرفتن یک نوشیدنی و سر طبقه بالا خود را به پشت بام سالن که در آن شما هم می توانید این بازی را در یک نوار دوم و یا گرفتن یک جدول با دوستان خود و چت در زیر ستاره ها. "دوستان من و من می خواهم به سر و اجتماعی خود را دریافت کنید $4 Gator گینس عکس," دانشگاه فلوریدا ارشد لورن هریسون گفت. شما همیشه می توانید یک اسراف در اجتماعی.

11. حیاط خلوت در بوکا فیستا

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 232 1/2 SE 1st St, گینسویل FL

حیاط خلوت–واقع در سمت راست در خارج از بوکا را ران و شیک رستوران مکزیکی– یک نقطه بزرگ برای طرفداران جایگزین راک و موسیقی indie در, ورزش و نوشیدن. لذت بردن از اجراهای زنده محلی indie در گروههای زیر چراغ و سر در داخل به بوکا را برای برخی از خوشمزه margaritas و tacos. "مکان های مورد علاقه من در حال حاضر رفتن حیاط خلوت است و من معمولا یک بوکا مارگاریتا یا دو!" پری گفت. سفارش $8 مارگاریتا از بوکا را در سفر بعدی خود را; آنها در رایگان کلکسیونی ماسون کوزه و شما می توانید با اضافه کردن توت فرنگی یا jalapeños فقط برای یک دلار. آنچه که می تواند ضرب و شتم ؟

12. Loosey را در مرکز شهر

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 120 1st Ave SW, گینسویل FL

آبجو همبرگر و موسیقی زنده را Loosey را در نقطه مناسب برای شما و دوستان خود را به مونک در یک وعده غذایی خوب در یک فضای بزرگ. خود را بررسی کنید منو برای انواع غذاهای وگان و گزینه های گیاهی و همچنین, و مجموعه ای از هنر و صنعت آبجو است که مطمئن شوید که برای برآوردن. شما می توانید در استخر و یا سر خود را به سوپر برروی موسیقی زنده در منطقه و سنگ را در یک indie در کنسرت تنظیم.

13. آجر

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 112 SW 1st Ave, گینسویل Fl

بیا به آجر' برای خانم ها شب و شب را در فضای سرگرم کننده و حتی بهتر از نوشیدنی است. $5 کوزه $4 margaritas و شما و دوستان شما می توانید تقسیم قلیان برای شب! سعی کنید خود را به $2 ویژه عکس های متفاوت است که با توجه به روز هفته. خود را جمعه خربزه توپ و شنبه گوی های آتشین را به شما turnt راه به شب.

14. Grog خانه

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 1718 W خیابان دانشگاه گینسویل, فلوریدا

دانشگاه فلوریدا دانش آموزان عشق رفتن به خانه برای عرق خوردن و قیمت های بزرگ. "آنها تا به حال بهترین موسیقی و آهنگ بازی است که هر کس در واقع می تواند آواز خواندن همراه و به طور کلی جمعیت بزرگ. 10/10 شب" عواد گفت. شما می توانید "ضرب و شتم ساعت" در روزهای جمعه که بدان معنی است که 25 درصد نوشیدنی های شروع در 9 بعد از ظهر را دوست دختر خود را به, خانم ها شب چهارشنبه.

15. Durty نلی ' میخانه ایرلندی

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 208 W خیابان دانشگاه, گینسویل FL

Durty نلی را ارائه می دهد موسیقی زنده و سرگرمی و قیمت های بزرگ در نوشیدنی برای هر روز از هفته, همه در یک , از مد افتاده, به دنبال میخانه ایرلندی. Sip در یک آبجو در حالی که شما تماشای این بازی در معتبر و لرز جو است. چنگ زدن به دوستان خود برای کارائوکه شب و امکان استفاده از رایگان, Jell-O عکس برای همه خوانندگان.

16. حیله گر حرومزاده رستوران

21 Things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 4860 NW 39 خیابان, گینسویل FL

آیا دوست دارید همه شما می توانید خوردن بال? چگونه در مورد یک انتخاب از 60 کرافت آبجو که همیشه در حال تغییر است ؟ خب پس فریبنده حرامزاده است که مطمئن شوید که برای تحت تاثیر قرار دادن شما و دوستان خود را در طول جشن بعدی شما و یا فقط یکی دیگر از به طور منظم سه شنبه. بیا به اندیشه و ضرب و شتم در مرکز شهر و Midtown جمعیت.

17. بانک Bar & Lounge

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 22 W, خیابان دانشگاه, گینسویل FL

لذت بردن از یک نوار با یک بیت از تاریخ است. بانک ساخته شده بود در طول دوران بازسازی در طول سال 1873 استفاده می شود و یکی از اولین بانک در فلوریدا. در حال حاضر تنها چیزی که شما می توانید سرمایه گذاری در این speakeasy-سبک بار است که یک زمان خوب است. گرفتن یک کوکتل و یا برخی از ویسکی ایرلندی و سفر به زمان های مختلف. در شنبه شب در آمده برای $5 کوکتل و یک رقص. چه بیشتر می تواند شما می خواهید ؟

18. هاپ بالای سالن

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 1207 SW 16th Ave, گینسویل FL

این Hop بالا سالن ارائه می دهد یک "شادتر ساعت" ویژه در روزهای شنبه که طول می کشد در تمام طول روز و شامل 3 پارچ Gensee کرم آل. تماشای بازی بسکتبال به شما به عنوان sip در نوشیدنی خود را. بیا به بازی و لذت بردن از پیش نویس خود را در راحت و خنک سالن است که متناسب با شما و تمام دوستان خود را.

19. گاو نر

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 18 1st Ave SW, گینسویل FL

گاو نر بسیار جذاب نقطه به لرز به موسیقی زنده و لذت بردن از یک طیف گسترده ای از نوشیدنی را از 26 انتخاب آبجو به 13 انتخاب از شراب و نوشیدنی های قهوه و چای. ورزشی بسیار بسیار راحت و گاه به گاه دکور آن را قطعا آسان بر روی چشم. شما و دوستان شما می توانید خنک در نوار و گوش دادن به برخی از مرزه آهنگ برای ساعت ها در پایان.

20. اطلس Nightspot

موقعیت: 15 N Main St, گینسویل, فلوریدا

اطلس Nightspot ارائه می دهد اجرای زنده از بزرگ محلی مستقل گروههای موسیقی مانند مروارید و صدف و یک شب کارائوکه , بنابراین شما و دیگر دوستان مست بخوان از همه سرخوردگی خود را در روزهای یکشنبه. آنها را دنبال کنید در توییتر @atlanticgvl برای پیدا کردن آنچه در گروههای انتظار می رود. پاداش: شما می توانید به جست و خیز پوشش است که بسیاری از مکان در مرکز شهر شارژ.

21. سیگنال

21 things to do in Gainesville
facebook.com

محل سکونت: 7 SW 1 St, گینسویل FL

آیا شما یک فن از raves? آمده و در سیگنال! سیگنال شدید پرنیان خواهد هیجان شما با دی جی بازی در مقابل یک روانگردان پس زمینه و چراغ چشمک زن. یک شب به یاد ماندنی ببنج سر خود را به این آهنگ. بررسی کنید در هر هفته برای جدیدترین امضا کوکتل–قبلی شامل نپتون: یک آخرتی آبی مارتینی های ون گوگ ودکا را acai با-زغال اخته ودکا. پایین آمدن به سیگنال برای روانگردان جشن.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن