2020 فارغ التحصیل می یابد یک خانه در میانه کالج

لوول — در ابتدا از جمهوری دومینیکن و نه یک بومی انگلیسی زبان سخنران التگرکیا سانچز در میدلسکس کالج آغاز شد و ب

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

لوول — در ابتدا از جمهوری دومینیکن و نه یک بومی انگلیسی زبان سخنران التگرکیا سانچز در میدلسکس کالج آغاز شد و با قصد یادگیری زبان به منظور به دست آوردن یک شغل.

سانچز علاقه MCC از آنجا بزرگ شد.

امروز از میان MCC را 2020 فارغ التحصیلی کلاس کالج اعلام کرد در سال های اخیر آزادی مطبوعات.

"بسیاری از مردم از سراسر جهان که هیچ کسی شانس احساس می کنم مثل یک خارجی" سانچز گفت: در مورد MCC. "تنوع ذاتی است MCC واضح است با متنوع کارکنان و جمعیت دانشجویی."

سانچز آغاز شده و با MCC را آماده برای حضور در دانشگاه برنامه رایگان noncredit که برنامه های ارائه شده خود را با پایه کلاس های زبان انگلیسی. او در تکمیل کلاس های, در زمان استراحت برای یک ترم و سپس ثبت نام برای دوره های سطح.

با توجه به MCC او به ثمر رساند یک نقطه در زیر نمره لازم برای زبان انگلیسی 101. به جای تصرف آزمون سانچز برای ثبت نام دانشگاهی به زبان انگلیسی برای دانش آموزان دو زبانه و دستور زبان و ویرایش دوره های آموزشی در توصیه MCC ویلی رامیرز.

رامیرز ارائه می دهد یک برنامه برای ارائه مشاوره به دانش آموزان لاتین با توجه به MCC.

تحصیلی زبان انگلیسی برای دانش آموزان دو زبانه دوره آموزش داده شد توسط استاد Anahit Shahinian که شد یک مربی برای سانچز.

"من می ترسم که حرف های من ممکن است به اندازه کافی برای بیان آنچه که او به معنای به من" سانچز گفت. "من کاملا مطمئن هستم که من داستان را بسیار متفاوت بوده است و بدون او. استاد Shahinian می خواهد هر کس که عبور از مسیرهای با او موفق شود."

پس از اتمام اولین دوره Shahinian توصیه می شود سانچز به عنوان یک فارسی زبان یادگیرنده مدرس از طریق MCC علمی مرکز برای غنی سازی است.

"کار در آس بخش به من چیزی نداشتم," سانچز گفت. "این بازی برای من یک حس تعلق. من احساس در خانه. در آس من شخصا و حرفه ای, و تا به حال افتخار ملاقات شگفت انگیزی که من سپاسگزار هستم."

سانچز رفت و تبدیل به یک نوشتن مدرس مکمل مربی رهبر و حسابداری مدرس برای گروه ریاضی.

او شرکت در کنفرانس ها در سراسر منطقه از جمله در حال اجرا یک کارگاه در منطقه ای شمال شرق کنفرانس SI رهبران در مارس 2019. ماه بعد او نشسته بر روی یک پانل در به چالش کشیدن زبان بی عدالتی در آموزش و پرورش سمپوزیوم.

سانچز همچنین شرکت در یک پانل در آموزش چند زبانه دانشجویان کنفرانس در یک همکاری بین MCC و UMass Lowell.

در علاوه بر این به Shahinian و رامیرز سانچز اعتبارات اساتید Vikram Sharma, ویرجینیا Drislane Noreen McGinness اولسون و Marijana Sapina-Kerkhove برای کمک به او موفق شوند.

"من می خواهم به قدردانی من به همه اعضای هیات علمی و کارکنان برای کمک به آنها را به همه دانش آموزان و خود را بدون قید و شرط تشویق" سانچز گفت. "MCC فقره فوق العاده افرادی که متعهد به انجام بهترین خود را."

سانچز به عنوان فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی-حسابداری عمده. او با دریافت این دستاورد برجسته در مرتبط در علوم مدیریت حسابداری برنامه جایزه و همچنین Brian Van Lierop زبان آموزان زبان انگلیسی جایزه.

با مدرک لیسانس از جمهوری دومینیکن, سانچز در حال حاضر حضور در UMass Lowell را منینگ مدرسه کسب و کار برای یک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی.

"فارغ التحصیلی احساس خوب" سانچز گفت. "این بدان معنی است که مهاجران مثل من — نه پس زن جوان مادر دو پسر — می توانید رویاهای اما با وجود همه ناملایمات اگر ما استقامت و کار سخت ما می تواند رسیدن به آن رویاها."

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن