20 خنده دار شوخی به هم اتا قی خود تجدید نظر Dorming

برای کسانی از ما که فاقد امتیاز به اجاره آپارتمان خود ما در خارج از دانشگاه برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق با ش

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

برای کسانی از ما که فاقد امتیاز به اجاره آپارتمان خود ما در خارج از دانشگاه برای به اشتراک گذاشتن یک اتاق با شخص دیگری می تواند یک نفرین. اتا قی خود را ممکن است زندگی یک مجموع گل همیشه نشسته در وسط یک ظرف غذا بزرگ mashing دکمه در حالی که فریاد در بالای ریه های خود در مقابل پلی استیشن. اگر شما تا کنون احساس اذیت شدن توسط هم اتاقی خود را, و یا اگر او یک فرد خوب است, اما شما فقط می خواهید برای گرفتن توجه خود را و کرک چند می خنددشما آمده ام به سمت راست مقاله. بعضی از آنها بی ضرر و حتی آموزشی, دیگران فقط معنی بنابراین معنی در واقع از آن می تواند او را انفجار سمت راست صورت خود را. شما هشدار داده شده است.

در زیر 20 شوخی شما می توانید خود را در اتاقی.

11 pصفوف به هم اتاقی شما از آنها بدم میاید:

1. آلبوم عکس بر روی چهار چرخ

nascar
pexels.com

دانشجویان امروز را می توان درخشان هنرمندان. یکی از آنها ایجاد یک نمایشگاه از هم اتاقی خود را رسانه های اجتماعی در زندگی و آن را بر روی چهار چرخ. "من به دنبال مرد به چهره" گفت: اراده ارشد در ویرجینیا کالج ویلیام و مری که کاهش به ارائه آخرین نام برای ترس از اقدامات تلافی جویانه "که چرا من می خواستم هر کس به آن را ببینید." نه چندان شناخته شده در این مورد هم اتاقی مرموز. در عین حال داشتن عکس های قدیمی از او چاپ شده از Facebook و گچ بری در سراسر ماشین خود می گوید همه شما نیاز به دانستن در مورد رابطه اش با خواهد شد.

2. Hungover و ترس: خوابگاه Edition

من.من

خسته از بوی و نزد تلف هم اتاقی? خلاص شدن از شر او را با قرار دادن او را در راهرو. احساس رایگان برای پرتاب یک بالش و پتو به خواب قبل از اینکه شما قفل ، بسته به چه مقدار از آنها ترس و وحشت خود را هر چند شب یک فشار سریع و نرم فرود خوب فیل بازی.د درب خود را کفایت خواهد کرد. که به او یاد می دهد که هر کس می تواند او را از خواب بیدار صبح روز بعد. قرار دادن یک ماسک هالووین در او به صورت اضافی تفریحی. فقط فراموش نکنید که برای برش سوراخ بنابراین او نمی خفه.

3. E-ساندویچ

Laptop
unsplash.com

گاهی اوقات آن را طول می کشد تا مقدار زیادی از قدرت برای شکستن ظریف پوسته–به خصوص وقتی که پوسته لپ تاپ خود را. چگونه می توانم به شما فکر می کنم اتا قی خود را واکنش نشان می دهند پس از کشف یک بیت از خود گوریل چسب ساخته شده راه خود را به صفحه نمایش و صفحه کلید خود را الکترونیکی تاسیسات? "من در وسط کلاس و رفت و برگشت [برای
من اتاق خوابگاه] به شتاب از من toolbox" گفت: دانشگاه میشیگان junior راجر یانگ. "سپس من فکر کردم برش کردن چسب با یک جعبه برش ممکن است آسیب چیزی." به تعمیرگاه او پرواز کرد. پس از خسته کننده سه روز یانگ احساس آرامش مرد در میز گفت: او هیچ چسب رفته بود به لپ تاپ. نرم افزار نکته: سعی نکنید این که یک هم اتاقی انتساب به علت روز بعد.

4. خوشمزه بیدارباش

unsplash.com

بریزید و سرکه را به صبح خود را در فنجان جو. زمانی که او می آید پس از شما را در مورد طعم و فقط به او بگویید که حداقل شما در حال تلاش به "ادویه" را در زندگی خود را. به طور جدی بیایید وانمود دهان او است کباب تا فلفل قرمز فلفل یا هر چیزی بیش از حد تند و عجیب و غریب است که برای این شوخی که اگر قهوه نیست به اندازه کافی. من شرط می بندم شما می خواهید برای دیدن او تقلا برای شیر بنابراین او می تواند به زبان خود ،

5. نیمه شب گردگیر

unsplash.com

غلغلک کسی را با یک پر در حالی که او خواب است که مطمئن شوید که حتی بیشتر می باشد افراد با نفس بریده بریده ناخودآگاه و توانم فحش دادن کلمات. اما قربانیان به سرعت گرفتن به تاکتیک های خود را. من خودم تنها آن را کشیده و یک بار هم اتاقی من قبل از او شروع به پوشیدن جوراب به تخت.

6. پرنیان خشم

ویدئوها مانند این به ما بگویید که مردم حفاری دیدن پارسه است که با صدای بلند و آزار دهنده است. اگر که خود را در اتاقی پنهان کردن یک نرم افزار در اتاق و جریان زندگی او را فریاد خود را به میکروفون. من مطمئن هستم که او سپاسگزار خواهد بود زمانی که او متوجه می شود او را در یک راه اکسپرس برای تبدیل شدن به بعدی الگوی رفتاری از قرن.

7. یدک کش-از-درب

unsplash.com

به اندازه کافی با آن سن ترفند قرار دادن سطل آب بالای درب. قربانی خود را هنوز هم می تواند در با روز خود را با تغییر به یک مجموعه جدید از لباس. این شوخی قرار می دهد می شکند و زندگی خود را در به دام انداختن او را در اتاق خود را به عنوان شما کراوات خود دستگیره به یک در سراسر راهرو بنابراین هر کسی داخل نمی تواند باز کردن درب با عقب کشیدن. "من آن را کردم از این یوتیوب ویدئو" گفت: ویلیام و مری دانشجوی سال اول Rainers Hermanovskis "و من تا پیش از آن برای کلاس [از هم اتاقی من می کند] بنابراین من در حال حاضر در خارج از زمان او." پس شما از دید, شانس هستند شما هم اتاقی حتی نمی خواهد می دانم آن را به شما. اما ارزش آن را تحمیل خشم نه یکی بلکه دو نفر به عنوان غریبه در طرف دیگر سالن نیز گیر کرده ؟

8. معدل پاره پاره کننده

unsplash.com

پنهان کردن مشق شب خود را, فتوکپی آنها را تکه تکه آنها را پرت کردن قطعات در صورت خود را و به تماشای او گریه. قبل از اینکه شما او را به پشت, اصلی, از او بخواهید چند ساعت او را به کار بر روی آن کاغذ یا آزمایشگاه, گزارش, پس, آن لطمه می زند ، آنها به عنوان راه رفتن از درب به سر کلاس های خود را با خرد در دست بکشد اصلی مقاله از مخفیگاه خود با یک بازی گاه به گاه "هی فراموش نکنید که برای مشق شب خود را." با این نسخهها کار بهترین برای کسانی که مراقبت کمی بیش از حد در مورد خود دانشگاهیان.

9. گرفتن یک آبجو

unsplash.com

بیش از چند دانشجویان را بسیار ترجیح می دهند به شنا در آبجو–از جمله خود هم اتاقی. در حال حاضر زمان برای قرار دادن عشق خود را به آزمون. "فقط نگاه همه جعلی شناسه های مورد استفاده در کافه ها و فروشگاه ها مشروب" گفت: دانشگاه ایلینوی دوم اتان پرادو. "کالج, مردم, مطمئن, عشق به گرفتن دست خود را در آبجو." بسته بندی دستگیره در آبجو خیس کاغذ توالت را تست چقدر حقیقت وجود دارد در بیانیه ای که هنگامی که او تبدیل حمام داخل به صورت یک تکه صابون بعد از سکس دهنی, انگشت کردن خاموش که خیس ظروف سرباز یا مسافر و حول آن به توالت.

10. آبجو با خدا ممنوع پنگ

unsplash.com

در اینجا چگونه شما می دانید که چقدر شما حرفه ای آبجو پنگ قهرمان یک هم اتاقی واقعا "حفاری" آبجو. خرید توپ پینگ پنگ خیس کردن آنها در آبجو روگرفت آنها را در کاسه توالت مثل یک گونی سیب زمینی و تماشای او را حفاری ، هر تلاش در این شوخی می افزاید: کاملا چند دلار به بعدی شما بودجه خرید اما آن را به خوبی به ارزش هزینه اضافی. حداقل این لوله کش نمی شود نوشیدن همه که آبجو.

11. شکار گنج

f3carpex.com

شما هم اتاقی همیشه به شما گفت که او می خواست به سعی کنید از کسانی که شکار گنج او را دیدم در تلویزیون است ؟ کراوات چرخ دوچرخه خود را همراه با قفل و زنجیره ای و کمی ترک یادداشت ها با معماهای همه در اطراف اتاق به طوری که او ممکن است پیدا کردن یک کلید. این می تواند چند دقیقه یا چند ساعت بسته به اینکه چگونه شما اختصاص داده شده بودند که گر چه هنر شکار. و چه کسی گفت که شما نیاز به توقف در مرزهای خود را, خوابگاه, چهار دیوار ؟ گسترش شکار گنج شامل سرنخ در سراسر کل ساختمان. مگر اینکه او واقعا هوشمند او فقط باید برای تماس با یک بارگذاری آن را به کلاس.

9 شوخی برای هم اتاقی های شما مانند:

1. Nerfing

unsplash.com

تیراندازی کسی با یک تفنگ nerf است که احتمالا بیشترین ضرر از شوخی. هم اتاقی من گفت: آن را مانند یک ماساژ در نقطه ای خالی محدوده. من می دانستم که او دروغ می گوید که یکی از کسانی که پینگ پنگ به اندازه رقیب توپ ساخته شده دندانه بر روی دیوار.

2. انسان مداد تراش

unsplash.com

برخی از هم اتاقی می تواند راه بیش از حد تنبل و مراقبت رایگان. اگر او خیلی unfazed توسط عمده ای که او حتی نمی زحمت تیز کردن مداد خود را و آن را وظیفه خود را به عنوان یک مراقبت هم اتاقی برای ایجاد یک لحظه آموزش. شکستن تمام مداد راهنمایی و تماشای او را به تلاش برای تیز کردن آنها را یکی یکی. ارزش درس زندگی برای هم اتاقی که همیشه فراموش به انجام این کار. مطمئن شوید را نیز مصادره برقی خود را مداد تراش و فقط او را ترک کند و با آنهایی که کوچک است.

3. Pringles جدید کاغذ نازک مخصوص

unsplash.com

در اینجا چگونه به یک هم اتاقی که ناسالم اشتها برای تنقلات و هرگز دو بار فکر می کند شما باید او را در برخی از. دست او را Pringles می تواند پر از کاغذ است. "من می دانم که چیزی اشتباه وجود دارد که من آن را گرفتن; وزن نمی توان حق گفت:" ویلیام و مری ارز دانشجویی Noel De Vos. آن را هرگز لطمه می زند به شکستن درب و دیدن آنچه که در داخل ، این می تواند آخرین عطر و طعم.

4. زود تماس بگیرید

unsplash.com

هوشمند کسیکه شوخی زننده کند مکان تقصیر را به گردن قربانی خود را. می شود که فرد خود را تنظیم همخانه زنگ ساعت 4 صبح و به او بگویید که او را فراموش کرده به بررسی زمان او در زمانی که هر دو شما از خواب بیدار. او خواهید بود چنگ می زنند از طریق لایه پتو فقط به وزوز تلفن در حالی که همه وضعیتی وخیم از خود سهل انگاری. در عین حال یکی دیگر از مهم درس زندگی برای افرادی که هرگز بررسی کنید. متاسفانه این ترفند نمی کند واقعا کار اگر هم اتا قی خود را به رختخواب می رود در 4 صبح هر روز.

5. پای سیب فوری

unsplash.com

اگر هم اتا قی خود را می گوید او را دوست دارد پای سیب است اما فقط بیش از حد شلوغ به یک امروز را روز به رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند در قالب یک شوخی است. مخلوط آب با شکر قهوه ای و تزریق آن از طریق یک سوزن به صبحانه خود را اپل. مطمئن شوید که برای زخم زدن به اپل از بالا تا خود مخلوط نمی چکه کردن و ظروف سرباز یا مسافر تا میز خود را. در حال حاضر من فقط یک کمی بیشتر آب در آن هر چند او هنوز هم gonna be mad اگر آن را می شود بیش از همه خود را کت و شلوار دقیقه پیش از یک مصاحبه شغلی.

6. تاکتیکی نقطه قرمز

unsplash.com

به یاد داشته باشید که صحنه از پیکسار WALL-E است که در آن WALL-E شروع به تعقیب یک نقطه قرمز که معلوم بود از یک موشک فضایی? من کاملا مطمئنم که شما هم اتا قی خواهد شروع به انجام همان هنگامی که شما هدف یک اشاره گر لیزری در او به اندازه کافی بلند. اگر شما یک چوب بیس بال و چرخش راه خود را و سپس او را به عنوان دوستانه به عنوان شما فکر می کنید.گزارش این آگهی

7. کانادا خشک

wikipedia.org

این یکی برای بچه ها که نمی نوشند اما تظاهر به انجام این کار توسط جرعه جرعه ginger ale. آن است که همان رنگ به عنوان آبجو, بعد از همه. بی سر و صدا تعویض شیشه ای خود را از کانادا خشک با آبجو در حالی که او صحبت کردن به دوست دختر خود را. او قطعا متوجه تغییر در طعم و مزه اما در آن نقطه آسیب انجام شده است. او بلافاصله تف نوشیدنی به هوا مانند سوریه? به احتمال زیاد او به معده آنچه که او می تواند قبل از ساخت سوئیچ برگشت به کانادا خشک است. همه شما باید انجام دهید این است به نظاره نشست و به تماشای او را فرو ریختن را به یک گلچهره لکنت زبان ظروف سرباز یا مسافر.

8. بالون آب

unsplash.com

همیشه لذت برای دیدن چگونه یک فرد واکنش نشان می دهد هنگامی که چیزی در چهره خود را. همه که مقید کردن انرژی در حال حاضر ترجمه را به یک مدل موی کثیف و چهره های پیچ خورده به یک گره. اگر چه چیزی بیرون می آید و می شود بیش از همه او را ؟ بهترین راه برای پیدا کردن است به دزدکی حرکت کردن پشت خود را همه جا بی خبر هم اتاقی و پاپ بالن در چهره اش. "زمانی که من آن را انجام داد من فکر پر کردن آن [بالون] با آب یا چیزی اما به علت مسائل اخلاقی," پرادو گفت. "بود که در ماه دسامبر است." کشیدن ترفند در آب و هوای سرد توصیه نمی شود. و مطمئن شوید که او را خیره به خود گوشی یا لپ تاپ و یا دیگری آن را به تعمیرگاه.

9. پیشگیرانه رد

memes
comicsandmemes.com

این شوخی گذشته نیز اتفاق می افتد به بسیاری باطل است. رویکرد خود را سرکوب و از او بپرسید برای ضبط یک پیام گفت: او همیشه از او متنفر بودم. وجود دارد شانس او را با تشکر از شما برای ساخت به او تمرکز کمتر بر گرفتن گذاشته و بیشتر در زمانی که او می یابد از این همه شوخی است. اما چه کسی می داند جایگزین سناریو ممکن است او گریه برای بقیه روز خود را و یا حتی بدتر رفتن در داد و بیداد خود را برای گرفتن انتقام قلب شکسته. گیج خطرناک قلمرو شما آج قبل از اینکه شما گیاه نهایی خود تصویری بمب ، بهترین کسیکه شوخی زننده کند می داند که به شوخی اما از همه مهمتر زمانی که به شوخی.

سلب مسئولیت: این نویسنده مسئول هر گونه خشونت و یا بدگویی اقداماتی که ممکن است به دنبال چنین است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب