20 بهترین LGBTQ+ فیلم در Netflix بکشد به شراب خواری در طول غرور ماه

ساخت راه ما را به هفته دوم ماه ژوئن این غرور ماه دستگیر میشوند از هنجار در بسیاری جهات. با بسیاری از مردم هنوز

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

ساخت راه ما را به هفته دوم ماه ژوئن این غرور ماه دستگیر میشوند از هنجار در بسیاری جهات. با بسیاری از مردم هنوز هم به تمرین های اجتماعی فاصله و ناآرامی های اجتماعی در حال وقوع نه فقط در کشور ما بلکه در سراسر دنیا ما را به یاد داشته باشید در این ماه برای مدت زمان طولانی. ما نباید اجازه اهمیت این ماه لغزش ذهن ما حتی با این شدت پیش بینی شده در سراسر کشور افتخار جشن و جشنواره در حال حاضر تنها یک دور ، همه ما می تواند هنوز هم به رسمیت شناخته و جشن غرور ماه از راحتی از خانه ما.

چنگ زدن به برخی از پاپ کورن و راحت خوانده شده در یک لیست از 20 تجاوز+ فیلم به شراب خواری در سراسر غرور ماه.

1. فیلادلفیا

lgbt movies on netflix
mentalfloss.com

برای یک باید ببینید کلاسیک برای تماشای طول غرور ماه به خصوص برای همه شما مشتاق فیلم علاقمندان در خارج وجود دارد به نوبه خود در فیلادلفیا. در سال 1993 منتشر شد, بازیگران, بازیگری, افسانه تام هنکس و Denzel Washington, این درام مراکز در یک تجربه شخصی در حالی که به طور همزمان به تصویر می کشد گسترده تر روایات در مورد اچ آی وی/ایدز بحران همجنسگرایی و همجنسگرا ستیزی در جامعه ما است. پس وکیل اندرو بکت یک مرد همجنسگرا که قرارداد ایدز فیلم ویترین تلاش خود را برای مبارزه با تبعیض در محل کار هنگامی که او تصمیم می گیرد برای خود شکایت حقوقی برای برکناری او پس از تحقق خود را تشخیص. شناخته شده به عنوان یکی از اولین جریان اصلی سینما به تأیید و تشریح این موضوعات فیلادلفیا ستارگان بازیگران نیز اجازه آن را به رسیدن به مخاطبان قبلا ناآشنا بی سواد و یا بی علاقه در این فیلم موضوع است. "این فیلم به تماشای تا مردم درک چقدر دشوار بود برای تجاوز+ جامعه در آن زمان و چگونه سخت آنها را مجبور به کار و مبارزه برای کسب احترام دیگران فقط به دلیل آنها می خواهند به عشق هر کس که آنها می خواهند بدون پیامدهای" دانشگاه بین المللی فلوریدا دانشجوی سال دوم آریانا مارتین گفت. درآمد تام هنکس به خوبی سزاوار بهترین بازیگر اسکار, برنده, این محوری ایجاد ترکیب کاملی از آموزنده و احساسی آوردن داستان سرایی و باید در بالای همه LGBTQ+ فیلم در Netflix بکشد شراب خواری لیست.

2. مهتاب

lgbtq movies on netflix
giphy.com

پس از بزرگ اسکار اشتباه در سال 2017 (با عرض پوزش La La Land) , مهتاب درنگ در ذهن برای یک دقیقه. اما این فیلم به دست آورد به رسمیت شناختن و تحسین حتی قبل از حادثه سرنوشت ساز. این coming-of-age درام را پوشش می دهد یک قلمرو از افراد از نژادی و هویت جنسی جسمی و عاطفی, سوء استفاده, به, مردانگی به, تقاطع, بین همه این چیزها. "مهتاب یکی از اولین فیلم هایی که من دیدم که شجاعانه کاوش تقاطع نژاد و queerness در راه عمیق. به عنوان عجیب و غریب یک فرد از رنگ وجود دارد بنابراین بسیاری از لحظات که من متصل به دلیل راه من," دانشگاه فلوریدا دانشجو Alex Hernandez گفت. در طول غرور ماه ما باید مطمئن شوید که به اذعان و آموزش خود را در جوامع مختلف و هویت وجود دارد که در تجاوز+ جامعه است. این فیلم فراهم می کند یک منبع بزرگ برای انجام درست آن. مهتاب شرح زیر است Trevante رودز' شخصیت Chiron سفر خود را از طریق دوران کودکی و بزرگسالی با روایت نیز تقسیم این سه فصل با عنوان کمی Chiron و سیاه و سفید. این همه نشان دهنده شخصیت اصلی همیشه در حال تغییر هویت به عنوان او را از طریق زندگی می رود. "این فیلم به ارمغان آورد آگاهی در مورد فقیر تجاوز+ POC برای من. پس از این فیلم بود مستقر در میامی احساس کردم پیام فیلم حتی بیشتر به شدت دانستن قوی machista تمایلات اینجا" دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم امیلی لوپز گفت. این بسیار صادق و آسیب پذیر فیلم ثابت می کند خود را به عنوان پیشگامی در بسیاری از راه های تبدیل شدن به اولین تجاوز+ فیلم با همه سیاه و سفید بازیگران برنده جایزه اسکار برای بهترین عکس در میان دیگر دستاوردهای. علاوه بر این همه مهتاب astounds با زیبا فیلمبرداری و حیله گر داستان سراییاین همه در اطراف تاثیرگذار فیلم به تماشای.

3. مرگ و زندگی از مارشا P. Johnson

lgbt movies on netflix
giphy.com

شما نمی توانید جشن غرور ماه بدون تصدیق میراث مارشا P. Johnson. شما می توانید به تماشای مرگ و زندگی مارشا P. Johnson. این Netflix اصلی مستند منتشر شده در سال 2017 غواصی به داستان زندگی او را در حالی که همچنین بررسی پشت رمز و راز مرگ او در سال 1992. "مارشا P. Johnson نمی شد به سادگی یک ترانس زن را برای مبارزه با ترانس زنان است. او یک سیاه ترانس زن را برای مبارزه با مردم - مردم فقیر, گی, مردم, ترانس, مردم, همه, است که به طور سیستماتیک ستم" دانشگاه فلوریدا alumna Nate کوین گفت. "از آنجا که او می دانست که بی عدالتی در برابر مردم تقاطع در سراسر تنوع از هویت مارشا P. Johnson قادر به بسیج مردم به مظلوم در مقابل این سیستم به جای یک گروه مظلوم رقابت یا مبارزه با یکی دیگر از برای خود 'به اشتراک بگذارید' عدالت و پیشرفت است. برای کسانی از شما که نمی دریافت درس خود را در دبیرستان کلاس تاریخ (به معنی همه ما) مارشا P. جانسون, سیاه, زن نما فعال و کشیدن ملکه به خصوص به رسمیت شناخته شده برای نقش برجسته در شورشهای استون وال در سال 1969. شامل آرشیو مصاحبه با جانسون خودش را به عنوان به خوبی به عنوان با آیکون عزیزان و فعالان دیگر این فیلم نشان می دهد مقدار زیادی در مورد مدت زمان در حالی که همچنین طراحی اتصالات مهم برای جامعه امروزی ما و ادامه مشکلات. "غذای آماده کلیدی از این فیلم این است که هیچ موضوع وجود دارد و در خلاء" کوین گفت. این فیلم اجازه می دهد تا ما را به نگه داشتن جانسون حافظه زنده و یادگیری در مورد زنی که هموار راه را برای تجاوز+ جامعه.

4. راز عشق

https://tarmanwantsurbrains.tumblr.com/post/617021036491390976/a-secret-love-is-such-a-beautiful-documentary

این بعدی Netflix اصلی مستند منتشر شد در این سال می گوید یک داستان عشق هر دو در گذشته و حال. این فیلم با تمرکز بر روابط عاشقانه بین زندگی واقعی زن و شوهر تری Donahue و پت Henschel. راز عشق بازگو اوایل سال جفت عشق, داستان در 1940s زمانی که Donahue بازی برای همه دختران آمریکایی حرفه ای بیس بال لیگ در طول جنگ جهانی دوم است. ما را به دیدن زندگی این زن و شوهر در یک زمان که در آن عشق خود را یک راز است و به جهانو حتی کسانی که نزدیک به آنها را به عنوان آنها در تلاش برای پایبندی به قوانین و استانداردهای اجتماعی ، اما به عنوان فیلم نیز به نمایش گذاشته است خود را در حال حاضر-بعد رابطه و ما نیز به ببینید که چگونه عشق خود را فراتر طول سال. با این کار ما همچنین شاهد مبارزه خود را نگه داشتن حقیقت مخفی و در نهایت آمدن به عزیزان خود. این مستند را فراهم می کند بی ریا و صادقانه تجسم عشق است که می داند هیچ مرزهای و یکی از ضروری تجاوز+ فیلم Netflix برای تماشای دوباره و دوباره در طول غرور ماه.

5. یک مرد تنها

lgbtq movies on netflix
giphy.com

اگر شما طلب دیگر احساسی شده فیلم یک مرد تنها. آن را به طور همزمان حرکت شما و شما را با جعبه دستمال کاغذی. با یک کارگردان از اولین طراح مد تام فورد و عملکرد باور نکردنی از, Colin Firth, اين 2009 انتشار غافلگیر مخاطبان و انتقادات به طور یکسان. فیلم می گیرد و در سال 1962 داستان جورج Falconer. جورج شخصیت می شود مصرف شده توسط غم و اندوه و تصمیم به خودکشی پس از مرگ او شریک دیرین جیم. این فیلم دارای زیبا costuming و هنر جهت تحسین شده توسط منتقدان. بدون در نظر گرفتن, فیلم زیبایی واقعی می آید از راستگو تصاویر عشق از دست دادن غم و اندوه و زندگی از طریق هر دو بازیگری و نوشتن. تلخ و شیرین در بهترین راه این فیلم قطعا به دست آورده و آن نقطه را در این لیست از بهترین LGBTQ+ فیلم در Netflix بکشد حق در حال حاضر.

6. سوپر لوکس

برخی از شما ممکن است دریابید خودتان آن را به شماره شش در عین حال برای اضافه کردن یک فیلم به شما تجاوز+ فیلم در Netflix بکشد لیست سازمان دیده بان. اخم نکنید زیرا هنگامی که شما از شنیدن در مورد سوپر لوکس شما تقلا برای کنترل از راه دور در هیچ زمان. منتشر شده در سال 2019 این فیلم هندی در اصل ساخته شده در زبان تامیل را فراهم می کند چند روایت هیجان انگیز. این شامل نوع عمل اتصال و عمق شما می خواهم در مورد علاقه خود را کوئنتین تارانتینو فیلم. در بالای همه که ما LGBTQ+ نمایندگی است که همه ما دوست دارم برای دیدن. فیلم ویترین چهار فرد کرت های فرعی که شما در حفظ و بر روی انگشتان شما به عنوان آنها گاهی کراوات به یک دیگر. سوپر لوکس را پوشش می دهد افراد از خیانت به قتل به سوء استفاده از قدرت به تراجنسی به دین ، حتی معرفی عناصر جادویی, این فیلم هرگز آنچه شما انتظار می رود. این ممکن است تبدیل به مورد علاقه خود را در فیلم, بنابراین شما نیاز به سازمان دیده بان این یکی ASAP.

7. دیگر مردم

هر کس دوست دارد یک خانواده خوب درام ساخته شده حتی بهتر با برخی از کمدی. اگر شما به دنبال برای یک فیلم مربوط به این نیمه اتوبیوگرافیک فیلم به کارگردانی شنبه شب زنده نویسنده کریس کلی باید مناسب کامل. راست کردن خفاش افراد دیگر ثابت می کند و امیدوار کننده با چهره های آشنا از Jesse Plemons, Molly Shannon, Maude apatow آمده و بیشتر. این فیلم به شرح زیر Plemons' شخصیت دیوید یک مرد همجنسگرا که به خانه برگشت به او محافظه کار مذهبی خانواده را به مادر خود را به عنوان او می رود از طریق درمان سرطان است. نمایش صادقانه پویایی خانواده, درگیری در اعتقادات اشتیاق برای پذیرش و رسیدگی به موضوعات جهانی از دست دادن زندگی و مرگ است. قطعا نمی نوشتن این فیلم به عنوان فقط یک ملودرام; آن ظرافت و هوشمند نوشتن ممکن است شما را متعجب.

8. نیمی از آن را

https://sharmenthelword.tumblr.com/post/617065136586407936

مهم نیست چقدر پیر ما اکثریت ما همیشه طرفداران آن آمدن از سن ، متاسفانه یک ننگ و شرم دریافت انجام شده با این. در نتیجه ما باید مخفیانه صبر در پیش بینی برای آینده دبیرستان رام-com برای آمدن به تئاتر. این Netflix اصلی منتشر شده در این سال آمد و به عنوان هدیه ای از آسمان است. نیمی از آن رانوشته و کارگردانی شده توسط آلیس وو می گوید مناقصه و صمیمی روایت در مورد دوستی, عشق اول, هویت و پذیرش. شخصیت اصلی Ellie چو وسیله انتقال بی سر و صدا هوشمند و دختر از یک خانواده مهاجر. Ellie با مبارزات خود پذیرش و تعهد به خانواده اش. من همچنین باید ذکر او باید پنهان کردن این واقعیت است که او همان دختری است که او کمک می کند تا یک پسر مثل او. همه در همه, این, احساس خوب, فیلم فراهم می کند سرگرمی برای همه, بنابراین شما قطعا باید آن را یک فرصت است.

9. جواهر گرفتن یک

این یک بعدی قطعا بدست آورده یک نقطه به عنوان یکی از بهترین فیلم مستند بر روی پلت فرم و در این لیست 20 بهترین LGBTQ+ فیلم در Netflix بکشد. جواهر گرفتن یکی می گوید تاریخ عنوانی باشگاه در لس آنجلس ، این باشگاه شد و یکی از اولین دیسکو سیاه در ایالات متحده. گرفتن یک ایجاد یک فضای امن برای تجاوز+ و جوامع اجازه می دهد هر کسی برای ورود و باقی می ماند خود را بدون قضاوت. مستند امکانات صدای کسانی که با حضور در باشگاه در آن نخست. آن را نیز به نمایش گذاشته نادر (به عنوان باشگاه صاحب جواهر تایلند ویلیامز ایجاد یک هیچ دوربین های حکومت) فیلم آرشیوی از کاربران از این باشگاه است. باشگاه شهرت و نفوذ خود را حتی جلب توجه و حضور و غیاب از مشاهیر مانند مدونا, ویتنی هوستون ، با چنین اهمیت تاریخی برای تجاوز+ جامعه این مستند قطعا نیاز به برخی از نمایش ها در طول غرور ماه.

10. Laerte-se

https://lokialdebaran.tumblr.com/post/161208390386/laerte-se-2017-after-living-as-a-man-for-nearly

این ماه ما باید نگاهی به زمان برای یادگیری و بالا بردن داستان از اعضای با نفوذ در جامعه+ جامعه است. برزیل مستند Laerte-se نشانی از یک کار شگفت انگیز از برجسته تجربه Laerte Coutinho. Coutinho, محترم, برزیلی, کاریکاتوریست آمد به عنوان یک تراجنسیتی زن پس از نزدیک به 60 سال از زندگی خود را. این مستند به بررسی سفر خود انتقال او ایده در هویت جنسی و استفاده از کارتون به بیان خودش است. این فیلم فراهم می کند عاطفی اما صادقانه نگاه به یک زن تجربهو همچنین ایجاد تغییر و تحول قدرت از هنر است.گزارش این آگهی

11. برگزاری مرد

https://mister-wood.tumblr.com/post/150178817504

برای یک عاشقانه درام مطمئن به جلو در خود heartstrings, برگزاری مرد را به شما لبخند و گریه در سراسر. این فیلم پوشا در زمان از اواخر دهه 1970 تا اوایل 1990s داستان پر سر و صدا زندگی می کند و رابطه بین دو مرد تیموتی Conigrave و جان Caleo. دو چهره بسیاری از موانع در تلاش خود را برای با هم بودن. از خانواده دخالت به خیانت به فاصله آنها هنوز هم همیشه پیدا کردن راه خود را به هر یک از دیگر. "از آن ساخته شده من در طلب عشق و به دست آوردن درک عمیق تر در مورد چگونه برای شاد بودن در پوست خود را بدون در نظر گرفتن آنچه که مردم ممکن است فکر می کنم و یا می گویند. به طور کلی, این فیلم من را به دست آورد یک مقدار گسترده ای از عشق به عرض دو و نیم ساعت آن را زد" دانشگاه ایالتی فلوریدا دانشجوی سال اول دیوید پرز گفت. اگر شما تا به حال به خودتان پیدا کنید در خلق و خوی برای عشق خوب, داستان نگه داشتن این در ذهن است.

12. من الهی

lgbt movies on netflix
giphy.com

حرکت بیش از RuPaul, the O. G. ملکه کشیدن می درخشد در این بعدی, مستند I am Divine. برای کسانی از شما که نمی دانید من پیشنهاد می کنم شما انجام تحقیقات خود را بلافاصله. با اینحال من به برخی از زمینه سریع. این مستند بر زندگی الهی متولد هریس گلن Milstead یک بازیگر, خواننده و, مهمترین, یک کشیدن مجری. به عنوان یک پیشگامی و فرقه شکل به خصوص در LGBTQ+ جامعه او الهام بخش بسیاری از طراحان پس از او. شما ممکن است تشخیص دهند او را به عنوان ادنا Turnblad در اصل اسپری مو. شما همچنین ممکن است فکر می کنم او هر بار که شما با تماشای پری دریایی کوچک (او الهام بخش برای اورسولا شخصیت). در نهایت از طریق ترکیبی از معاصر مصاحبه از کسانی که نزدیک به ستاره این فیلم می دهد در عمق نگاه الهی به عنوان یک فرد و همچنین به عنوان میراث او را پشت سر گذاشت.

13. Lez بمب

lgbt movies on netflix
giphy.com

چه ماه شما می توانید شروع به تماشای فیلم تعطیلات بدون اینکه در نظر گرفته? ترفند سوال; مردم همیشه قضاوت شما در تعطیلات نوروز تماشا کنید فیلم هر زمان که شما می خواهید. به عنوان یک ماده در واقع شما باید یک شرکت در طول غرور ماه. سعی کنید Lez بمب, همچنین شناخته شده به عنوان های مورد علاقه خود را فیلم تعطیلات. این کمدی-درام شرح زیر لورن او به عنوان سر خانه برای روز شکرگذاری است. او می رسد به قصد بیرون آمدن به عنوان یک لزبین را به خانواده او و معرفی آنها به او دختر هایلی. نه همه چیز می رود با توجه به طرح هر چند که او هم اتاقی مرد به پایان می رسد تا به عنوان به خوبی. نتیجه تحقیق و بحث یک سری از خنده دار miscommunication و عوارض لورن به عنوان او تلاش می کند برای پیدا کردن یک راه برای رها کردن "Lez بمب" در خانواده است. این نشاط فیلم را پوشش می دهد و اغلب وضعیت دشوار از بیرون آمدن. این همچنین شامل موضوعات مهم از عشق و دیوانه پویایی خانواده آمده است که به نور در هر تعطیلات جمع آوری است.

14. ملکه

lgbt movies on netflix
giphy.com

ملکهدر اصل منتشر شد در سال 1968 به عنوان نهایی ملکه کشیدن کپسول زمان. این فیلم به تصویر می کشد 1967 از دست همه-امریکا اردوگاه مسابقه زیبایی برگزار شد و در شهر نیویورک سالن شهر. در اینجا ما دریافت نگاه کردن به درون در چه رقابت در گرفت و همچنین drag queens که شرکت کردند. در کنار حوادث, مسابقه, مستند همچنین ویژگی های شخصی مکالمات بین شرکت کنندگان است. آنها بحث در مورد موضوعات مختلف از زندگی یک ملکه کشیدن جنسی و هویت جنسیتی. با تمام است که آن قطاری از این فیلم به شکل یک موضوع جالب از مقایسه جامعه امروز و مسابقه کشیدن از زمان حال است. همه این باعث می شود آن را یکی از فیلم های در Netflix بکشد به ارزش تماشای این غرور ماه.

15. هانا Gadsby: Nanette

lgbt movies on netflix
giphy.com

این آیتم بعدی در این لیست دستگیر میشوند به دور از این فیلم در ژانرهای قبلا پوشش داده شده است. هانا Gadsby کمدی نیازهای ویژه یک نقطه در هر کس را در حال اجرا لیست فیلم. برخی می گویند که خنده بهترین دارو است. برای Gadsby این درست ثابت می کند او به عنوان منعکس کننده تجربیات شخصی خود را با تبعیض جنسی, همجنسگرا ستیزی و دیگر دوران کودکی آشفتگی. ارائه relatable و خنده دار مواد خود مجموعه Gadsby ویژه دارای مقدار زیادی از مکالمات مهم در جنسیت و تمایلات جنسی. او همچنین موفق به انجام این کار در حالی که شما گریه از خنده. این کمدین در افزایش سزاوار همه اعتیاد به مواد مخدره. "نیمه دوم این مجموعه همه چیز بود. شروع کردم به گریه در پایان. من خیلی خوشحالم که Netflix بکشد به او مانند یک پلت فرم بزرگ برای گسترش داستان و پیام" دانشگاه ایالتی فلوریدا دانشجوی سال دوم ابیگیل Thielen گفت. اگر شما نیاز به یک خنده خوب تماشای این ویژه. شما همچنین باید بررسی کنید و کمدی ویژه که در این سال قبل از ادامه راه خود را از طریق این لیست.

16. خوش تیپ شیطان

https://landmvrk.tumblr.com/post/163886766286/handsome-devil

فیلم بعدی در این لیست دیده بان فیلم در Netflix بکشد فراهم می کند برخی از بیشتر دبیرستان coming-of-age movie خدمات فن. خوش تیپ شیطان مراکز حدود دو پسر ند و کانر و خود را در حال تحول دوستی. دو دیدار پس از تبدیل شدن به اتاقی در تمام پسران مدرسه شبانه روزی در ایرلند. این فیلم عبارتند از دوستان آنها به عنوان مقابله با قریب به اتفاق سمی مردانگی فشار همسالان و هوموفوبیا در حال حاضر در مدرسه خود را. حتی با آن سنگین مرده شاعر جامعه vibes, این فیلم هنوز هم ثابت می کند بسیار صمیمانه و بزرگ, احساس خوب, فیلم جشن غرور ماه ،

17. The Untold Tales of Armistead Maupin

بعدی این مستند ارائه می دهد تا پتانسیل جدید, فیلم مورد علاقه. شما ممکن است برخی از کتاب های جدید به عنوان خوانده شده در طول غرور ماه از آن را به عنوان به خوبی. The Untold Tales of Armistead مراکز در اطراف زندگی و میراث معشوق و نویسنده مشهور. با مصاحبه از Maupin و همچنین چندین شناخته شده ستاره مانند Laura Linney و Sir Ian McKellen, مستند ثابت می کند خود را به عنوان یک بازی واقعا سرگرم کننده, خنده دار و عمیق دیده بان. بررسی تیاو قصه های شهر خالق زندگی ما دریافت نگاه کردن به درون خود را به یکی از یک نوع تجربه است. او می رود و از جنگیدن در ویتنام به تبدیل از محافظه کار به یک, گی, فعال حقوق بشر و رمان نویس. Maupin شد یک نویسنده که آثار الهام گرفته از افراد در سراسر جهان است. شما قطعا باید به زمان برای رسیدن به می دانم که او در این فیلم مستند است.

18. جمع آوری

lgbtq movies on netflix
movfreak.blogspot.com

دوستان کمدی همیشه سرگرم کننده به تماشای. این می شود به ویژه هنگامی که دوستان گروه در این فیلم نشان می دهد دقیق نمایندگی از زندگی واقعی دوست شدند. جمع آوری ومنتشر شده در سال 2003 می کند که فقط در تاریخی ترین راه است. فیلم اول شد اندونزیایی فیلم به ویژگی های گی تم. این کمدی-درام همچنین مراجعه کننده به عنوان Arisan!, در جاکارتا اندونزی حول محور چهار شخصیت. اساسا همه آنها به صورت شخصی و سختی در حالی که تلاش برای حفظ یک تصویر از کمال. از طلاق به مسائل مربوط به ارتباط به پذیرش یک هویت جنسی این فیلم چالش شخصیت های آن دوباره و دوباره. تنها چیزی که می تواند این فیلم بهتر خواهد بود این واقعیت است که شما می توانید پیدا کردن آن عاقبت Arisan! 2, on Netflix نیز هست.

19. عزیز Ex

https://forgottten.tumblr.com/post/185525293664/dear-ex-2018

عزیز سابقچینی داخلی کمدی-درام توازن حس relatability با هوا از فردیت. این فیلم به پایان می رسد تا احساس آشنا و جدید در همان زمان. عزیز سابق می گوید داستان از این وضعیت پیچیده بین سه شخصیت های پیچیده. متمرکز بر روی یک مادر و پسر و مرد نشان داد که متوفی پدر عاشق روایت شیفت به نمایش گذاشتن هر یک از شخصیت چشم انداز. این روش را فراهم می کند این فیلم با در عمق داستان سرایی رویکرد است. به طور کلی این دلگرم کننده فیلم ارائه می دهد تصاویر تاثیرگذار از دست دادن تمایلات جنسی پویایی خانواده و عشق پایدار.

20. ممنوع بازی: جاستین Fashanu داستان

این فیلم بعدی را فراهم می کند یکی دیگر از زندگی واقعی داستان ترکیب عرصه ورزش و تمایلات جنسی. ممنوع بازی: جاستین Fashanu داستان ویترین غم انگیز و در عین حال محوری تجربه جاستین Fashanu. Fashanu اول شد آشکارا گی, فوتبال حرفه ای بازیکن زمانی که او بیرون آمد عموم در سال 1990. منتشر شده در سال 2017, این مستند در حالی که خود را با شرح ویرانگر خودکشی نیز بر Fashanu میراث. این فیلم را به رسمیت می شناسد وضعیت خود را به عنوان یک محترم ورزشکار و شکل از تجاوز+ جامعهو همچنین موقعیت خود را به عنوان یک ورزشکار در یک زمان که در آن انگلستان باشگاه های فوتبال شد و هنوز هم در درجه اول سفید است. در نهایت این فیلم را فراهم می کند یک پلت فرم برای برجسته کردن Fashanu داستان. همه ما باید نگاهی به زمان برای یادگیری و به یاد داشته باشید او را به عنوان ما جشن غرور ماه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب