15 بازی های سرگرم کننده را به بازی در زوم در حالی که اجتماعی فاصله

بیدار شدن از خواب در دوران کودکی من در بستر دانستن است که من نمی توانم ترک خانه من به جز دولت-مصوب, هوای آزاد,

توسط ATSHNEWS در 7 خرداد 1399

بیدار شدن از خواب در دوران کودکی من در بستر دانستن است که من نمی توانم ترک خانه من به جز دولت-مصوب, هوای آزاد, ورزش و یا به دلیل ضروری باعث می شود من احساس می کنم مثل من زندگی در یک dystopian رمان. با تعامل اجتماعی محدود کردن شما تنها به اعضای خانواده خود را, زندگی, شروع به رشد کمی کسل کننده است. ما باید به نقطه که در آن ما فقط نمی تواند نگه داشتن در تلاش برای سرگرم کردن خودمان است. هر کس نیاز به یک حواس پرتی از تمام اضطراب و عدم اطمینان است که هر روز ارائه. بهترین راه برای انجام این کار ؟ اتصال با دوستان است. در حال حاضر من می دانم آنچه شما باید تفکر "ما می توانید ببینید دوستان ما به دلیل خواهد بود که غیر مسئولانه خودخواه و احتمالا زندگی-به خطر انداختن." اما چه می شود اگر من به شما گفته زوم ندارد فقط برای تظاهر به گوش دادن به سخنرانی استاد در حالی که شما شده اند مخفیانه بازی بازی یک نفره در یکی دیگر از مرورگر ؟

خوانده شده در برای 15 بازی های سرگرم کننده را به بازی در زوم در حالی که اجتماعی فاصله.

1. انجام پازل جدول کلمات متقاطع

fun games to play on zoom
unsplash.com

ایالات متحده آمریکا امروز قرار می دهد از یک جدول کلمات متقاطع پازل جدید هر روز هفته. آنها احساس خستگی همه باید احساس آنها پاسخ دهد. زوم با مردم به عنوان بسیاری به عنوان شما می خواهید, اما گروه های دو یا سه بهترین کار برای این است. باید یک نفر به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود را با جدول کلمات متقاطع و دیگر فرد می تواند درخواست برای حاشیه نویسی و به این ترتیب هر دو نفر در زوم تماس دسترسی به صفحه نمایش و می توانید نوع به جدول کلمات متقاطع. کسی که سهام خود را روی صفحه نمایش نیز می تواند یک نفر که نوع و هر کس دیگری می توانید به آنها بگویید که در آن برای قرار دادن پاسخ. "من می خواهم انجام جدول در زوم به دلیل آن باعث می شود من در واقع استفاده از مغز من بر خلاف دیگر 97 درصد از قرنطینه" گفت: دانشگاه مریلند دوم لوگان o'connell. یک پازل معمولا طول می کشد حدود 15-20 دقیقه و پس از آن باعث می شود شما احساس می کنید شما سازنده است.

2. خط ناخوانا.io

fun games to play on zoom
unsplash.com

فکر می کنم Pictionary اما بیشتر مناسب برای اجتماعی فاصله. هنگامی که شما زوم تماس از پنج یا بیشتر مردم و نمی تواند شکل چه باید بکنید سعی کنید از خط ناخوانا.io. این کار نیاز به توان با زوم اما دیدن همه مبارزه به رسم و فکر می کنم از پاسخ باعث می شود بازی راه سرگرم کننده تر است. یک نفر در زوم تماس می توانید به خط ناخوانا.io و ایجاد یک حزب و ارسال آن در چت در زوم. سپس هر کس می تواند در پیوستن به. را تبدیل به نقاشی کامپیوتری-ایجاد کلمه در حالی که بقیه بازیکنان سعی کنید و حدس می زنم نقشه کشی. اگر شما تقسیم صفحه نمایش شما می توانید نیمی از صفحه نمایش خود را زوم تماس و نیم دیگر خط ناخوانا.io. "آن را سرگرم کننده را به بازی بیش از زوم دلیل آن را سخت برای پیدا کردن فعالیت های متعدد مردم می تواند تقریبا بازی گفت:" دانشگاه مریلند دوم Delaney Accomando. سریع تر شما حدس بزنید امتیاز بیشتری به شما کسب درآمد و پخش می شود که بیشترین امتیاز برنده است. شما می توانید تنظیم نقشه کشی زمان و تعداد دور شما بازی.

3. تخته سفید ویژگی

fun games to play on zoom
unsplash.com

زوم را تخته سفید قابلیت کردم تا به یکی از بهترین چیزها در مورد این نرم افزار علاوه بر البته توانایی تغییر پس زمینه خود را. هنگامی که به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را با کلیک بر روی "تخته سفید" گزینه است. بقیه زوم اعضا را ببینید تخته سفید و قادر خواهد بود تا بر حاشیه نویسی در بالای صفحه نمایش است که اجازه می دهد تا آنها را به قرعه کشی در تخته سفید به اشتراک گذاشته. تخته سفید از ویژگی های بسیار تطبیق پذیری — شما می توانید بازی یک تعداد نامحدود از بازی حرکات غیر ارادی اندامها-tac-انگشت پا و یا جلاد. "من درک زوم تخته سفید تابع به دلیل آن اجازه می دهد تا شما را به همکاری با دوستان خود و گسترش خلاقیت خود گفت:" جولیا دالتون دانشجوی سال دوم در دانشگاه مریلند است. طراحی یک شاهکار خود را با دوستان خود کمک و یا تقسیم صفحه نمایش به بخش و ایجاد یک گالری هنری با تمام ذهن خلاق. همیشه می خواستم به رسم ضعیف انجام می شود و تفسیر از لئوناردو داوینچی مونا لیزا با امضای خود و پیچ و تاب ؟ در اینجا شانس خود را.

4. هرگز به من همیشه

fun games to play on zoom
giphy.com

چه زمانی بهتر از اکنون برای یادگیری در مورد تمام چیزهای عجیب و غریب دوستان خود را و یا انجام نداده? هیچ کدام! هیچ زمانی بهتر! هرگز به من همیشه رتبه به عنوان یکی از ساده ترین بازی ها به بازی بیش از زوم چرا که شما تنها نیاز به دو چیز است: بسیاری از مردم و هر دو دست خود را. "هرگز به من همیشه سرگرم کننده است به بازی در زوم دلیل این که شما در یادگیری چیزی جدید در مورد مردم در هر زمان و شما چیزی نیاز نداریم اما انگشتان دست خود را و برخی از دوستان به بازی گفت:" سالزبری دانشگاه دانشجوی سال دوم جولیا براک. هر کس عاشق چیزی گفته آنها هرگز انجام می شود و اگر شما نیز انجام نداده اند که پس از آن شما لازم نیست با قرار دادن یک انگشت کردن, اما اگر شما آن را انجام داده اند قرار دادن انگشت خود را پایین. فرد با بیشترین انگشتان دست چپ تا برنده است. این بازی به شما کمک می کند یادگیری چیزهای خنده دار در مورد آنچه که دوستان خود را کرده اند و انجام نداده اند پس از آن واقعا مهم نیست که چه کسی برنده. این همه در مورد نزدیک شدن به هر یک از دیگر حتی زمانی که مایل از هم جدا.

5. که به احتمال زیاد به

fun games to play on zoom
unsplash.com

اگر شما هنوز هم نیاز به یک بازی را به بازی با یک گروه بزرگ سعی کنید بازی به احتمال زیاد به. دوستان من این بازی با استفاده از رای گیری عملکرد زوم — این باعث می شود بازی احساس شد. شما باید مطمئن شوید که هر کس شروع می شود جلسه را قادر می سازد رای گیری عملکرد. همان کسی که به ایجاد زوم شده است برای ایجاد یک نظرسنجی جدید در هر زمان وجود دارد فرضی. بازیکنان می توانید سوالات آنها فکر می کنم در چت و نگه داشتن بازی رفتن که راه. نمونه هایی از سوالات خواهد بود که به احتمال زیاد به ازدواج اول یا که به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به رئیس جمهور است. "من می خواهم بگویم این یک راه سرگرم کننده برای نگه داشتن مکالمه و شما اجرا کنید به این موضوع از هر کس صحبت کردن بیش از هر دیگر" گفت: دانشگاه جورجیا دوم استفانی نویل. بازی در خدمت دو هدف چون شما همچنین یاد بگیرند که چگونه دوستان خود را فکر می کنم از شما.

6. عکس رولت

fun games to play on zoom
giphy.com

همیشه می خواستم دوستان خود را به ببینید که تصادفی تصویر شما در زمان خود متن گفتگو با مادر خود را زمانی که او بود درخواست شما در مورد عفونت ادراري? البته شما و با تشکر از عکس رولت شما می توانید. بازی عکس رولت شما و دوستان خود را به دانلود نرم افزار. بازی در زوم باعث می شود عکس رولت راه بیشتر سرگرم کننده که شما می توانید دیدن همه واکنش به عکس. عکس رولت برای درخواست اجازه برای دسترسی به عکس های خود را و قبل از اینکه شما بازی را به شما حدود 24 تصاویر نگاهی به یا تایید و یا کاهش است. آن را به انجام این کار حدود پنج بار به طوری که آن را بازی خواهد کرد تنها با تصاویر است که شما می خواهید دیده می شود. زمانی که بازی آغاز می شود یکی از بازیکنان' عکسهای خواهد آمد و هر کس به حدس می زنم که آن عکس متعلق به. ما را تشویق زشت selfies.

7. Netflix, پارتی

fun games to play on zoom
unsplash.com

متاسفانه به دلیل برخی از جریان قوانین شما نمی توانید به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را و تماشای Netflix بکشد خود را با دوستان در زوم اما چیزی حتی بهتر وجود دارد به نام Netflix ، یک برنامه افزودنی chrome, Netflix, حزب اجازه می دهد تا شما را به تماشای Netflix با دوستان خود را در مکان های مختلف فقط با به اشتراک گذاشتن یک لینک. آن قرار می دهد همه در یک چت بنابراین اگر یک فرد نیاز به مکث و رفتن به حمام در همه صفحه نمایش مکث. یک چیز سرگرم کننده برای انجام با Netflix حزب خواهد بود به شروع به تماشای یک نمایش و یا فیلم ها با دوستان و سپس زوم با هر کس پس از آن و بحث در مورد آن. آن را مانند یک باشگاه کتاب اما همه به طور کامل در هماهنگی. فریاد تکنولوژی و فریاد Netflix برای اضافه کردن Avatar: The Last Airbender; من می دانم که دقیقا چه دوستان و من قصد دارم به شراب خواری ،

8. Psych

fun games to play on zoom
giphy.com

برای یکی دیگر از شاهکار از یک برنامه است که واقعا کمک می کند تا زمان پرواز سعی کنید از روان. روان شد ایجاد شده توسط الن و اگر چه آن را به معنای شد در شخص طرف زوم حزب با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی. انواع مختلفی از این بازی را می توان جز محبوب ترین و به نظر من بیشتر سرگرم کننده خواهد بود "و حقیقت بیرون می آید." این بازی را تشکیل می دهند سوالات با استفاده از بازیکنان نام به عنوان مثال: "اگر .... به زندان رفت چه خواهد بود" و هر کس بازی می نویسد: آنچه آنها فکر می کنم که بازیکن خواهد به زندان برود ، پاسخ آمد تا به صورت ناشناس پس هر کس پس از اتمام نوشتن. هر کس پس از آن به انتخاب کنید که پاسخ آنها فکر می کنم جالب ترین. یک بار همه رای پاسخ و نویسندگان خود را تا موسیقی پاپ و امتیاز پاداش به بیشترین برداشت پاسخ. بازی می شود خیلی بیشتر سرگرم کننده هنگامی که بازی بیش از زوم عمدتا به دلیل شما می توانید چانه زدن دوستان خود را به عجله.

9. جنگی

fun games to play on zoom
giphy.com

کپی و چسباندن این لینک en.battleship-game.org و ارسال آن را به کسی که شما احساس می کنید شما می توانید ضرب و شتم در یک بازی مجازی کشتی جنگی. این بازی دارای یک حالت کلاسیک و حالت (واقعا سخت) به ادویه تا مشکل و رقابت است. آنلاین جنگی دارای یک طرح ساده و ارائه می دهد راه های مختلف به تصویب زمان. مثل همیشه بازی بیش از زوم باعث می شود تجربه خیلی بیشتر سالم و بی خطر. این را می دهد که بازیکنان حس بازی در همان اتاق با هم و اگر شما از دست دادن شما همان احساس سرخوردگی به عنوان اگر شما با هم بودند.

10. فقط رقص

fun games to play on zoom
giphy.com

بسیاری از ما مجبور شده اند به پشت در خانه زندگی می کنند با خانواده های ما در دوران کودکی ما خانه. که می شود گفت در آن احتمالا عبور ذهن خود را به بازی Just Dance حداقل یک بار اما بازی توسط خودتان و همیشه منصرف شما. خوب حدس بزنید چه شما می توانید بازی Just Dance بیش از زوم با مردم به عنوان بسیاری به عنوان مورد نظر شما. اول شما دانلود Just Dance بر روی کامپیوتر خود را و سپس اضافه کردن برنامه به گوشی خود به عنوان کنترل کننده. شما می توانید بازی بیش از زوم و ایجاد "حزب اتاق" به طوری که هر کس می تواند با هم رقص.

11. Charades

giphy.com

کلاسیک خستگی بازی است که می تواند به راحتی بیش از زوم: Charades. به جای داشتن یک کاسه از چیزهایی را انتخاب کنید از بازیکنان می توانید با استفاده از یک کلمه تصادفی ژنراتور برای ایده. تخته سفید ویژگی را می توان به عنوان یک ابزار برای پیگیری از نقاط و قطع تابع می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر کسی را نگه می دارد خنده در طول خود را به نوبه خود. زوم باکلمات باعث می شود برای یک بازی بزرگ است چرا که اگر کسی را ترک کرده است شما فقط می توانید بازی سرگرم کننده از آن را با هیچ تیم و یا نقاط فقط به یکدیگر خنده. اکثر مردم شنیده اند باکلمات بنابراین هیچ نیاز به توضیح قوانین و بیش از بیش به این دلیل زوم خود را حزب می تواند اضافه کردن خاص خود را پیچ و تاب و به قوانین.

12. Chopsticks/انگشت شطرنج

unsplash.com

این بازی زندگی در هر 4 و 5 و کلاس درس است. یک بازی دو بازیکن, بازی, انگشت شطرنج به راحتی از طریق زوم. در این 1 v. 1 بازی هر بازیکن شروع می شود با دو انگشت اشاره گر. شما بازی شروع می شود با یک بازیکن "بهره برداری" و یا در این مورد "اشاره" در یکی از این دست از بازیکنان دیگر. هر کدام دست شما را به نقطه آنها را مجبور به قرار داده تا انگشت دیگر. بنابراین در حال حاضر, فرضی, شما هنوز هم باید هر دو دست را با یک انگشت در هر دست و بازیکن دیگر هر دو دست در یک دست و یک انگشت و از سوی دیگر دارای دو انگشت ، سپس به نوبت خود آنها همان را انجام دهید و اگر آنها با استفاده از دست با دو انگشت شما را مجبور به قرار دادن دو انگشت بر روی دست آنها شنود گذاشته باشند. اگر تمام انگشتان دست خود را بیا تا که دست می رود اما شما می توانید "دست انداز" انگشتان دست خود را بین دست های خود را به طوری که بازی را می توانید در ادامه به صورت دیگر. اولین کسی است که هر دو دست خود را از دست می دهد. یک بازی از chopsticks می توانید آخرین پنج دقیقه یا 30 دقیقه و بازی چند بازی را قرنطینه سرعت زمان کمی.

13. Mancala

unsplash.com

به دنبال یکی دیگر از انفجار از گذشته بازی ؟ چگونه در مورد Mancala? در این بازی شما سعی می کنید به جمع آوری بسیاری از قطعات با اهدای آنها و قرار دادن آنها را در جیب تا زمانی که شما اجرا. که آن را توضیح دهید ؟ اما با کمک از سرد ریاضی بازی شما می توانند یاد بگیرند که قوانین به اشتراک گذاری یک بازی Mancala از طریق تابع چت در زوم تقسیم صفحه نمایش و چالش دوستان خود را. اگر شما نیاز به یک بازی مهارت است که باعث می شود شما فکر می کنم کمی سخت تر Mancala است که استراتژی عنصر به آن. اما نگران نباشید, شما نمی خواهد که به کار مغز خود را بیش از حد سخت این نیست شیمی آلی.

14. چیزهای بی اهمیت

giphy.com

نیاز به برخی از تحریک ذهنی که نمی تواند به چیزی برای انجام با واقعی مدرسه شما در حال حاضر ؟ برخی از بازی چیزهای بی اهمیت است. سوال چیزهای بی اهمیت ژنراتور را می توان با یک جستجوی سریع در گوگل, و آنها به شما اجازه می دهد تا شما را انتخاب کنید به طور تصادفی از سوالات از همه به طور منظم دسته بندی ها, هنر, تاریخ, علوم, سرگرمی, جغرافیا و البته دانش عمومی. انتخاب یک نفر به الکس Trebek از شب به خواندن کارت و پاسخ. هنگامی که گفت: جواب شما یا می تواند آن را در چت و یا استفاده از خود را تخته سفید و یا کاغذ در خانه. در سه هر کس به نوبه خود. با بسیاری از تغییرات شما حتی می توانید یک چیزهای بی اهمیت در مورد شما و ببینید که از دوستان خود می داند که شما بهترین.

15. مقاله.io

giphy.com

این بازی نشان داده شد به من دبیرستان AP Psych که عاشق بازی یک بازی قبل از او شروع به آموزش. متاسفانه هر کس در کلاس به زودی معتاد شد و ما از آن ممنوع است. برای این روز از آن باقی مانده است یکی از بازی های مورد علاقه من برای بازی در کامپیوتر من. بازی کاغذ.io شما باید برای جمع آوری بیشترین فضا در هیئت مدیره با ساخت مربع. این بازی به شما نشان خواهد داد که چه درصد از هیئت مدیره شما باید جمع آوری شده از 100 اندازه کامل بازی هیئت مدیره است. نمی شود بیش از حد حریص هر چند از آنجا که شما می توانید به دیوار و یا مردم می تواند اجرا شود به شما و شما دست کشیدن از این بازی است. شما می توانید دوباره پیوستن به حزب به عنوان چند بار که شما می خواهید و شما می خواهید به خاطر مقاله.io است که اعتیاد عنصر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن