12 راه را در شهر نیویورک بالا داغ تابستان

شهر نیویورک است. آب و هوای سرد در زمستان نارنجی از سقوط و سایه بهار. اما در فصل تابستان می توانید آن را چسبنده

توسط ATSHNEWS در 6 تیر 1399

شهر نیویورک است. آب و هوای سرد در زمستان نارنجی از سقوط و سایه بهار. اما در فصل تابستان می توانید آن را چسبنده. اما نگران نباشید مقدار زیادی از فعالیت های داخلی در انتظار شما را به نگه داشتن شما سرد است. فراموش نکنید که در مورد ماندن در هوای سرد اتاق هتل. شما به اپل بزرگ برای یک دلیل. در حال حاضر خارج وجود دارد و کشف.

در ادامه برای 12 راه سرگرم کننده برای صرف شهر نیویورک در داخل خانه.

1. لرز و بازی در پارک برایانت

two brown-and-black patio umbrella
unsplash.com

واقع در قلب منطقه منهتن نیویورک یک پارک در انتظار شور و هیجان خود را. پارک برایانت نهفته است فقط در خارج از میدان تایمز هرج و مرج است. با الهام از یک سبک کلاسیک آن باقی مانده است یک گوهر پنهان در نیویورک به عنوان محل مناسب برای استراحت. "این واقعا آرامش بخش و صادقانه بنابراین صلح آمیز است. مادر من و من تا به حال یک پیک نیک وجود دارد. این خیلی خوب است به یک پارک برای مردم به خارج از شهر احساس برای مردم فقط آرامش" دانشگاه فلوریدا junior سارا Dastgerdi گفت. در طول هفته کلاس شامل گروه های زیادی از مردم از انجام هر کاری از یوگا به نرده. اگر ورزش کار نمی کند برای شما راه رفتن پایین کمی دورتر به گرفتن یک آکوردئون نشان می دهد. در پارک برایانت, شما همیشه می توانید پیدا کردن چیزی برای انجام. هنگامی که شما وارد فاز مرگبار گرما به تب درخت ایوان و پارک برایانت کوره و کافه به قرض گرفتن برخی از هوا مطبوع و گرفتن یک میان وعده برای جاده ها است.

2. تماشای فیلم n' لرز

giphy.com

این Angelika فیلم مرکز (AFC) در سوهو نه تنها شامل معماری زیبا اما ارائه ترین فیلم های کلاسیک. اگر شما می خواهید به نشستن در یک ساختمان تاریخی خبر خوب: کنفدراسیون فوتبال آسیا در سال 1989 افتتاح. این منحصر به فرد تئاتر نقش موثر و مختلف مخلوطی از فیلم هایی مانند "راکی." تجربه ضربان کلاسیک AMC یا شاهوار تئاتر. قبلا Angelika فیلم مرکز مورد استفاده به عنوان مجموعه ای به صورت هفتگی مجموعه تلویزیونی "در Angelika," توزیع شده توسط IFC Films. تئاتر احساس می کند مانند یک فیلم از خود را دارد. تاریخی فضای ارائه پویا اطراف آن که دلسرد کننده با دوستان خود در تئاتر طول می کشد تا یک سطح کاملا جدید. شما حتی می توانید دزدکی حرکت کردن یک میان وعده در تایمر غرفه قبل از این فیلم است.

3. بازدید Comedy Cellar

white the Comedy Store neon signage
unsplash.com

اتمام Comedy Cellar اگر آب و هوای گرم شما قرار می دهد پایین در افسردگی. نشان می دهد به طور معمول شروع در هر نقطه بین 6:00 بعد از ظهر تا 11:30 p. m. کمدین آیند و می روند اما این انبار ادعا می کند برای نشان دادن بهترین کمدین در جهان مانند Marc Maron و Keith Robinson. "من از طرفداران بزرگ از standup comedy خیلی دوست دارم برای رفتن به متفاوت نشان می دهد و باز میکروفون شب.... انبار بود واقعا پرنیان متفاوت از دیگر باشگاه های کمدی من شده است به" دانشگاه فلوریدا junior جاستین McClimont گفت. چرا گام در داخل و گوش دادن به برخی از استندآپ کمدی? اگر شما عمل می کنند مانند یکی از این افراد عجیب و غریب را که حس شوخ طبعی شما می توانید خنک کردن به برخی از موسیقی زنده به جای.

4. گربه نوازش زمان

cat sleeping on bed
unsplash.com

Meow, شما راه می رفت در برای درمان کمی. اگر شما ادعا می کنند به عنوان یک عاشق گربه میومیو سالن انجام خواهد شد خود را در سرزمین خواب وخیال. کمی کافه لوازم خوشمزه پخته محصولات در حالی که شما را ملاقات های آینده خود را ، این گربه ها آزادانه پرسه زدن در اطراف کافهبنابراین شما می توانید از فرصت برای دیدار با هر یک از آنها. به جای سرعت دوستیابی سعی کنید با سرعت گربه دوستیابی! کافه ایجاد سرما جو به ارائه ترین بازی گاه به گاه تجربه می کنند. برای یک زمان خوب برو از گرفتن یک میان وعده و دیدار با یک گربه است.

5. یک روز از جشن گرفتن در Atera

woman holding fork in front table
unsplash.com

اعتیاد به مواد مخدره تا جوانه های چشایی شما به خاطر این هدیه را درمان می کند. شهر نیویورک همیشه منابع خوب غذایی است. در هر نقطه که شما بروید و شما نمی توانید به اشتباه. اما زمانی که در جستجوی ماجراجویی یک رستوران به نام Atera می داند که راه خود را در اطراف یک آشپزخانه. آنها با استفاده از محصولات تازه است که به ارمغان می آورد صفحه خود را به زندگی. منو حتی تغییرات بسته به فصل برای اطمینان از تازگی است. سرآشپزها و کارکنان افتخار مواد غذایی به عنوان یک شاعر افتخارات طبیعت و خلاقیت است. در اینجا Atera بر جهان از حواس. بوی ایجاد لرزش در خود بینی است که جرقه بزند از توجه شما. من امیدوارم که شما نمی خوردن صبحانه به دلیل 20-البته وعده غذایی می آید راه خود را. در Atera آماده برای نمونه مانند قبل از هرگز.

6. شیرینی روز در خمیر پیراشکی

آیا رفتن به شهر نیویورک بدون خوردن یک شهر نیویورک شیرینی بی شیرینی. خمیر را برآورده هر ولع مصرف و بافت شما همیشه می تواند میل. ساخته شده از یک brioche-نوع خمیر این دستباف دونات ساخته شده با عشق. طعم منحصر به فرد ضربه از هر جهت که به شکل شخصیت خود را مانند ترش, لیمو زغال اخته, خون, نارنجی, Nutella, و بسیاری دیگر. "این دونات بهترین هستند! آنها بهتر از Krispy Kream," موسسه تکنولوژی ماساچوست junior کیت لامپ گفت. مطمئن شوید که درخواست اقامت به عنوان تازه به عنوان ممکن است خمیر را باعث می شود دسته های کوچک در طول روز. اما ما می دانیم که در شهر نیویورک انتظارات بالاتر و بالاتر. در حال حاضر شما می توانید شاهد کارشناسان ساخت دونات. در خمیر شما می توانید روند و عشق است.

7. مخلوط کردن آن در نیویورک مدرسه عهد بوق

giphy.com

دانستن چگونه به درستی یک نوشیدنی در مقابل ساخت یک نوشیدنی بگویید دو داستان مختلف. شروع روز راست و آشنا با هنر نوشیدن. نیویورک Bartending مدرسه مجهز newbies با مناسب عهد بوق و mixology مهارت. حتی اگر شما فکر می کنم شما می دانید همه چیز شما نیست. تمام سطوح از تجربه می توانند یاد بگیرند که چیزی از این حرفه ای. شناخته شده بودن بزرگترین مستقل bartending مدرسه در جهان, نیویورک, عهد بوق مدرسه ارائه می دهد سه دوره متفاوت فقط برای شما. قرار دادن خود را در کالج دانش به استراحت و اضافه کردن عهد بوق به رزومه کاری خود را.

8. یاد بگیرید چگونه به یک قنادی در Mille-Feuille نانوایی

baked pastries on saucer
unsplash.com

ما همه می آیند با یک دندان شیرین یک بار در در حالی که. برای جلوگیری از فکر کردن در مورد پرداخت پول برای درمان شیرین را در یک کلاس و خود را ایجاد کنید. در Mille-Feuille نانوایی واقع در روستای گرینویچ آنها خوراک شما خوشمزه رفتار و آموزش به شما چگونه به پخت. الیور Dessyn پاریس, آموزش شیرینی آشپز صاحب نانوایی و قطار مشتریان کنجکاو. بدیهی است که محبوب ترین دسر باقی می ماند, فرانسوی, پاکسازی و کروسانت. اگر شما در نظر خودتان را به یک حرفه ای در اصول اتمام Millie-Feuille و éclair دوره.

9. دریافت Artsy در موزه هنر عامیانه آمریکایی

things to do in new york city
wikimedia.org

خود را با شتاب عینک, قلم مو و اکثر artsy ساز و برگ. آمریکا عامیانه موزه اختصاص داده است خود را به زیبایی درک و خلاقیت. هنرمندان خود را نشان می دهد آزادی بیان و به تصویر کشیدن تمام محدوده از خلاقیت است. هنرمندان ایجاد قطعات آموزش و کار و سفر از سراسر جهان فقط به ارائه قطعات خود را در اینجا. اگر شما می خواهید یک دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن از کار خود را, چک کردن نسخه آنلاین.

10. مغازه در بروکفیلد محل

two brown table outside
unsplash.com

دریافت به کیسه خود را به دلیل خرید خود را روز رسید. در یک روز گرم تابستان همه ما واقعا تمایل سرد سرد قهوه از یک فروشگاه محلی. آنچه که می رود با بهترین قهوه ؟ خرید. سر و مغازه در بروکفیلد محل. به عنوان یک هشدار آن را به عنوان واجد شرایط نیست ارزان به دلیل تن از high-end فروشگاه. با برترین برندها مانند Babesta, باربری, گوچی, Madewell و بسیاری دیگر شما احساس می کنید مانند سرنا های Van Der Woodson آمد و رفت از فروشگاه به فروشگاه. خرید پنجره اجازه می دهد تا ما را به رویا. بروکفیلد محل نگه می دارد به ویژه رویدادهای نمایشگاه سخنرانان و هنرمندان است که نگه داشتن این تجربه منحصر به فرد است. به عنوان شما سر پایین مرکز عظیم راه پله, شما همچنین ممکن است سفر به یک کشور جدید در جنوب... طبقه اول. درختان نخل مستقیم بازدید کنندگان به سمت شهر نیویورک افق را منعکس کردن آب اقیانوس اطلس.

11. لذت بردن از یک روز اسپا در ایر باستان حمام

woman in white bathtub holding clear drinking glass
unsplash.com

گاهی اوقات نیویورکی فقط نیاز به باز کردن از پیچ. خوشبختانه در این شهرستان فراهم می کند بهترین چشمه های معدنی شناخته شده است. این شهرستان را فراهم می کند لوکس ترین درمان های آبگرم مناسب برای تعطیلات است. ایر باستان حمام اسپانیایی, واردات, شرکت, افزایش, حمام کردن تجربه. از سه طبقه زیرزمین خانه باز, اتاق ورزش های آب شور حمام. آنها حتی با جت برای تجربه نهایی! در این فضا شما همچنین می خواهید پیدا کردن بخار و سنگ داغ اتاق به باز کردن از پیچ. اگر شما حضور کمی عاشقانه, باستانی, حمام نیز خانه های خصوصی شراب قرمز حمام.

12. سیب زمینی نیمکت کانون در مرکز Paley

giphy.com

به طور معمول گرمای قفل ما در داخل به پوسیدگی دور در مقابل تلویزیون با کیسه یخ روی معده است. اجازه ندهید وسوسه از استحمام بر روی نیمکت را در نیویورک تجربه به دور از شما. Paley مرکز رسانه ارائه یک راه جدید برای مشاهده تلویزیون و رادیو و رسانه های دیجیتال است. در اینجا شما خواهد شد یادگیری در مورد فرهنگی خلاق و اجتماعی اهمیت فن آوری است. علاوه بر کتابخانه انفجار با بیش از 160000 تلویزیون و رادیو را نشان می دهداین مرکز دارای ویترین های مختلف فیلم های کلاسیک مانند "دکتر کریسمس قسمت ماراتن." در حالی که بازدید از شهر نیویورک لطفا انجام نمی اتلاف وقت خود را در هتل. بازدید از یک مکان منحصر به فرد و تمدید vacay برای استراحت.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن