11 عجیب و غریب کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان گیر در قرنطینه

در حال حاضر آن را احساس می کند مانند coronavirus ساخته شده در جهان متوقف عطف و که زندگی هرگز به حالت عادی بازگ

توسط ATSHNEWS در 21 خرداد 1399

در حال حاضر آن را احساس می کند مانند coronavirus ساخته شده در جهان متوقف عطف و که زندگی هرگز به حالت عادی بازگشت دوباره. با وجود احساس یخ زده در زمان, که گران قیمت شهریه کالج لایحه هنوز در پست آمده در چند ماه و در زندگی به ناچار از سر واقعیت است. اما هزاران نفر از بورس های تحصیلی کالج وجود دارد در نوک انگشتان خود را فقط در حال انتظار برای نرم افزار خود را. اگر چشم انداز از استفاده و در عین حال یکی دیگر از generic بورس مانع و مانع شما بی شماری از سازمان های ارائه منحصر به فرد و عجیب و غریب کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان با تو رفتگی در دیوار ،

نگاهی به این عجیب و غریب و غیر معمول کمک هزینه تحصیلی به دلیل یک نرم افزار می تواند زندگی خود را تغییر دهید.

1. مارچوبه باشگاه

scholarships
unsplash.com

پرشور در مورد خوردن مارچوبه و فروشگاه مواد غذایی خرید? ملی فروشنده Association بنیاد ارائه می دهد حداکثر 10 کمک هزینه تحصیلی در هر سال به متقاضیان واجد شرایط به تحصیل در رشته مواد غذایی, مدیریت کسب و کار و یا دیگر مربوط به مطالعات منجر به یک حرفه ای در مستقل خرده فروشی فروشگاه مواد غذایی میباشد. هر یک بورس تحصیلی 2000 $در هر سال است و تجدید پذیر به مدت چهار سال. آماده به خوردن سبزیجات خود را در حال حاضر ؟

2. Doodle 4 Google رقابت بورس

scholarships
unsplash.com

آیا شما تا کنون صرف راه بیش از حد زمان doodling در کلاس در واقع از توجه? خوب برای یک بار که در واقع ممکن است پرداخت. در این رقابت سالانه گوگل مصرانه از شما برای ایجاد یک ابله بر اساس آنچه مهربانی به معنی. دانش آموزان می توانند با استفاده از هر گونه مواد آنها می خواهند برای ایجاد آثار هنری خود را, اما همه متقاضیان می بایست درخواست خود را با استفاده از Google doodles ورود فرم با دستورالعمل های دقیق در doodles.google.com. برنده ملی دریافت $30,000 بورس تحصیلی کالج, a $50,000 تکنولوژی بسته بندی برای مدرسه/غیر انتفاعی گوگل سخت افزار و بیشتر. فینالیست و نایب همچنین دریافت جوایز متعدد. شرط می بندم شما نمی دانید doodling می تواند به شما پول.

3. Lil Nas X بورس

scholarships
giphy.com

آیا شما صرف تمام تابستان انفجار شهر جاده ؟ که قطعا نه آخرین میشنوید از Lil Nas X زیرا در حال حاضر او به تازگی با همکاری Scholly, یک سازمان است که ارتباط دانش آموزان با بورس های تحصیلی کالج. با هم ابتکار عمل خود را با هدف کمک به دانش آموزان در تلاش برای پرداخت خود را برای آموزش عالی ارائه شده توسط $10,000 بورس تحصیلی به سه دبیرستان و دانشجویان. در آن طول می کشد کمتر از دو دقیقه برای اعمال بر روی وب سایت خود را در مورد همان زمان آن طول می کشد برای گوش دادن به شهر و جاده.

4. من یک رویای بورس

scholarships
pexels.com

بدون این کمک هزینه تحصیلی مربوط است به مارتین لوتر کینگ جونیور معروف انقلابی گفتار. آن را می پرسد شما را به نوشتن همه چیز در مورد خود را عجیب و غریب و رویاهای دیوانه. ارسال یک مقاله کوتاه در مورد عجیب و غریب رویای که گیر با شما در طول روز و یا آرزوهای خود را برای آینده برای یک شانس برای برنده 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی. "این می تواند هر چیزی باشد. هر فرد رویایی است که به عنوان منحصر به فرد به عنوان شخص خودش همیشه پس هیچ دو مقاله در حال رفتن به همان خواهد بود. این واقعا یک زمان را برای شما به نوشتن در مورد چیزی که منحصر به فرد به شما و به ما می گوید که شما هستند. و به طور بالقوه, آنچه شما می خواهید به انجام آنچه شما را نگه می دارد تا در شب و یا آنچه میله در بالای ذهن خود را" مدیر بازاریابی و مشارکت در آموزش و پرورش پویایی LLC آیلین کافمن گفت. نمی خجالت — به اشتراک گذاری رویاهای خود را با جهان است.

5. پنجم ماه بورس تحصیلی

scholarships
unsplash.com

این ممکن است آن را احتمالا طبیعی را برای شما به صرف هر روز بی حوصله خارج از ذهن خود را در خانه با هیچ کلاس های آنلاین و هیچ چیز به شما را مشغول نگه دارید. اما کمک هزینه تحصیلی اختصاص داده شده به پنجمین ماه سال و تعداد پنج خودی خود می تواند شما را از خود بی حسی. "این است که فقط برای دانش آموزان به خلاقیت خود را و چیزی متفاوت است که آنها می توانند خودشان را با. و ما همچنین می خواستم چیزی است که هر کس می تواند با شناسایی. هر کس می تواند در مورد نوشتن عدد پنج است. آن را با انتخاب یک گروه از دانش آموزان آن را واقعا باز به هر کس که ما فکر می کنیم که واقعا مهم است" Kaufman گفت. اگر شما نوشتن خلاق مقاله از 250 کلمه و یا کمتر در مورد آنچه باعث می شود این تعداد پنج ویژه به شما به جای نشستن در خانه شراب خواری-تماشای Netflix بکشد شما می توانید برنده 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی.

6. اتحادیه بین المللی د لا Marionnette-ایالات متحده آمریکا (UNIMA-ایالات متحده آمریکا) بورس

scholarships
giphy.com

آیا نمی شود ترس از طولانی نام این بورس می تواند شما را به کشورهای عجیب و غریب در سراسر جهان به مطالعه نادر و مرگ هنر در ایالات متحده آمریکا –عروسکی. UNIMA-ایالات متحده آمریکا هدف جایزه مشتاق puppeteers که قصد مطالعه عروسک خیمه شب بازی در یک کشور در خارج از ایالات متحده است. "تعدادی از مردم رفته اند به آسیا مورد مطالعه قرار گرفت و با برخی از پزشکان برجسته, واقعا, باستانی, قدیمی, سنتی عروسکی. سپس آنها را به عقب می آیند و آن را تبدیل به راه است که آنها فکر می کنم از هنر فرم و چگونه آنها را تا پایان در حال توسعه حرفه ای خود را" رئیس UNIMA-ایالات متحده آمریکا بورس تحصیلی کمیته Stephen Kaplin گفت. اگر تماشای پینوکیو ساخته شده شما در نظر بگیرید یک تغییر شغل در نظر گرفتن استفاده از این 1000 $در بورس.

7. آن را فریاد بورس

scholarships
unsplash.com

اگر شما تا به حال هر کس در جهان در چنگ خود را آماده برای گوش دادن به آنچه که شما تا به حال به می گویند ؟ آیا شما لکنت و گام پایین و یا شما خواهد جیغ آنچه که شما تا به حال به می گویند در بالای ریه های خود را? این بورس تحصیلی انگیزش دانش آموزان نه تنها به اشتراک گذاری نظرات خود را با جهان اما به فریاد آنها را با صدای بلند. Unigo.com می پرسد دانش آموزان برای پاسخ سریع در مورد آنچه که آنها می گویند به کل جهان در یک بار اگر آنها می تواند یک فرصت برای برنده 1500 دلار کمک هزینه تحصیلی. آماده به فریاد در حال حاضر ؟

8. Foreclosure.com برنامه کمک هزینه تحصیلی

scholarships
unsplash.com

بحث بین داشتن یک خانه و اجاره یک باقی می ماند یک موضوع داغ در میان دانشجویان قادر به پرداخت هزینه یک خانه برای خود و همسر ثروتمند بزرگسالان است. اکثر بزرگسالان جوان را به اجاره یک مکان به مکان زندگی می کنند در حالی که آنها همچنان پرداخت بدهی دانشجویان خود را. Foreclosure.com ارائه می دهد پول کمک هزینه تحصیلی برای هر دانش آموز است که می تواند به طور موثر مورد بحث اجاره به خود اجاره گزینه را به نهایت رسیدن به مالکیت خانه در یک مقاله حداقل 800 کلمات به برنده برترین جایزه $2,500. "هر کسی می تواند این کار را; آن را فقط یک ماده از تحقیق و نوشتن یک مقاله خوب در موضوع" Foreclosure.com مدیر خدمات مشتری اندی میلر گفت. دوم و سوم برندگان هنوز هم به برنده 500 دلار برای آنها قانع کننده مقالات بنابراین در حال حاضر ممکن است زمان زیادی را به قلم مو رنگ کردن بر روی کاغذ خود را مهارت های نوشتن. آیا شما به طور ناگهانی احساس پرشور در مورد بازار مسکن از همیشه قبل از ؟

9. انجام بیش از کمک هزینه تحصیلی

scholarships
giphy.com

بسیاری از ما ساخته شده بیش از حد بسیاری از اشتباهات به دفعات مشاهده شده در فردی ما زندگی می کند. اما می تواند به شما به یاد داشته باشید یک لحظه خاص شما همیشه آرزو شما می توانید انجام دهید-بیش از بیش از هر چیز دیگری است ؟ چرا و به چه کار می کنید متفاوت است ؟ شما در نهایت باید یک فرصت به خودتان توضیح دهید که با این بورس فرصت و یک راه برای برنده شدن 1500 $برای اعتراف به گناهان خود را. هر کس اشتباه می کند اما نه هر کس می شود برای برنده شدن در یک بورس تحصیلی برای آنها.

10. پارسه کمک پارسه بورس

scholarships
unsplash.com

نمی پشیمانی رشد تا بازی بازی های ویدئویی به از آن لذت ببرید و باز کردن از پیچ بعد از یک روز طولانی به دلیل در حال حاضر شما می توانید برنده شوید پول کمک هزینه تحصیلی خود را با سرگرمی های مورد علاقه. اگر شما عشق بازی فانتزی, کارت بازرگانی, بازی سحر و جادو: جمع آوری و شما می توانید با ارسال یک بیانیه نوشته شده است که در مورد کارت های سحر و جادو شما احساس ترین و حداقل در مورد پرشور و چگونه در بازی های ویدئویی خود را به شما آموخته غیر قابل فسخ درس زندگی برای برنده شدن در یک بورس تحصیلی $5,000. در حال حاضر شما احتمالا احساس می کنید مانند خندیدن به هر کسی که به نام شما تنبل برای بازی کردن بازی های ویدئویی در تمام طول روز.

11. ملی پستی موزه جوایز برای بورس تحصیلی در پستی تاریخچه

scholarships
unsplash.com

U. s. خدمات پستی تاسیس این جایزه به افتخار ریتا لوید Moroney, خدمات پستی اولین مورخ. بورس به دنبال پاداش دادن به دانش آموزان بر اساس چه مقدار از آنها در مورد خدمات پستی ایالات متحده ، متقاضیان می توانند مطالب را در قالب مقالات دانشگاهی, فصل های کتاب و یا مقالات. بنابراین اگر شما یک ثروت از ایالات متحده خدمات پستی دانش شما بوده ام در حال مرگ به اشتراک گذاری این از 1000 $-$2,000 بورس تحصیلی برای شما.

کارشناس راهنمایی برای دانش جستجو

امیدوارم این تو رفتگی در دیوار بورسیه الهام گرفته اند به شما اعمال می شود و شروع به جستجو برای کمک هزینه تحصیلی برای منافع خود را. اما اگر شما هنوز هم احساس ضعف این ایده به دنبال از طریق توده ها از بورس های تحصیلی آنلاین نگران نباشید زیرا شما احتمالا برخی از منابع در دسترس به شما در خود دانشگاه. پن استیت از کمک به دانش آموز کمک می کند تا دانش آموزان برای پیدا کردن سرمایه گذاری خارجی فراهم می کند و توصیه های مفید به راهنمای آنها را از طریق بورس روند درخواست. "ما فراموش پست در مورد این نوع از فرصت های بورس تحصیلی از طریق Facebook و توییتر صفحات و بنابراین ما به شدت توصیه می کنند که دانش آموزان به دنبال ما" گفت: Tammy Irion مدیر خدمات دانشجویی و کمک رسانی برای Penn State دفتر کمک های دانشجویی. اتمام مدرسه خود را رسانه های اجتماعی برای دیدن آنچه که بورسیه آنها ترویج.

scholarships
unsplash.com

وقتی که می آید به دنبال پول رایگان وجود دارد چنین چیزی به عنوان شروع خیلی زود و از آن خواهد شد آسان تر برای پیدا کردن کمک هزینه تحصیلی که تراز خود را با نقاط قوت و سرگرمی اگر شما شروع به جستجو به عنوان به زودی به عنوان شما می توانید. بسیاری از سازمان ها ارائه بورسیه شش ماه تا یک سال قبل از سال تحصیلی شروع می شود اما نمی احساس تحت فشار به خالی کردن کیف پول خود را هنگامی که شما شروع به دنبال. "ما توصیه می کنیم که دانش آموزان نمی پرداخت برای هر یک از این کمک هزینه تحصیلی ارائه خدمات جستجو. ما چهار ذکر شده که به صورت رایگان به Penn State دانش آموزانبه طوری که آنها هرگز مجبور به پرداخت برای این که" Irion گفت. Penn State ترویج FastWeb, کالج, هیئت مدیره, وزارت کار ایالات متحده و Unigo.com به عنوان برخی از بهترین و مهمتر از همه رایگان بورس موتورهای جستجو در دفتر کمک های دانشجویی وب سایت.

به عنوان مفید به عنوان آن را برای دانش آموزان به یک جامد معدل و راضی مدرک مورد نیاز به درخواست برای برخی از این بورسیه بالاتر از همه دانش آموزان نیاز به ایستادگی کردن. "من فکر می کنم بهترین چیزی که می توانید انجام دهید این است که فقط واقعا توان واقعی خود را و نقاط قوت خود را واقعا هستند چرا که احتمالا وجود دارد یک بورس تحصیلی در خارج وجود دارد برای فقط در مورد هر علاقه و مجموعه ای از مهارت های شما" Irion گفت. او خواستار دانش آموزان به استفاده از خود پشتکار و قرار دادن زمان به انتشار احساسات خود را به مقالات خود را. پن استیت مرکز آموزش مجازی ارائه می دهد حتی دست مجازی جلسات این تابستان به نقد و بررسی برنامه های بورسیه و کمک به دانش آموزان نوشتن مقالات خود را. از دانشگاه ایالتی پن کتابخانه سایت نیز ارائه می دهد یک اطلاعاتی آنلاین راهنمای نگارش با منابع متعدد برای کمک به دانش آموزان در پالایش مهارت های نوشتن خود را. پس ببینید اگر شما مدرسه تدریس خصوصی در مرکز و کتابخانه ها در حال دادن همان کمک های ارزشمند و بیشتر.

فقط به این دلیل که coronavirus است بی خانمان برنامه های اصلی ما معنا نیست که ما باید تمام امید از دست دادن; امکان استفاده از آینده خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن