10 راه برای کار از خانه مانند یک رئیس در طول COVID-19

اعطا کار از خانه بد نیست هر بار و در حالی که اما با توجه به COVID-19 آن ممکن است شروع به ارسال شما به دیوانگی.

توسط ATSHNEWS در 24 فروردین 1399

اعطا کار از خانه بد نیست هر بار و در حالی که اما با توجه به COVID-19 آن ممکن است شروع به ارسال شما به دیوانگی. نگران نباشید — پس از چند مرحله ساده به شما کمک خواهد بود و حتی موفق تر از شما را در دفتر.

در اینجا برخی از راهنمایی و ترفندها است که به شما کمک به شما در حفظ و بر روی توپ با کار خود را از نیمکت.

1. لباس بخشی

giphy.com

البته همه رویاهای lounging در خود سهامی خاص در تمام طول روز در حالی که کار در خانه, اما در حقیقت زمانی که شما نمی "لباس برای موفقیت" شما نمی خواهد تا پایان که موفق است. "اگر من فقط می ماند در لباس کل زمان من نگران که من کار می خواهم درهم و برهم پس من ممکن است یا نه ممکن است احساس است بیش از حد معمول گفت:" لیندزی Goedert محصول و SEO Manager در Meredith Corporation. به عبارت ساده تر: لباس برای کشتن آن را در کار خود را.

2. ایجاد فضای میز شما

Work from Home
giphy.com

به جای حل و فصل خود را برای نیمکت و میز قهوه در مقابل تلویزیون خود را به عنوان خود را موقت میز یک میز سازمان فضایی به عنوان شما را در محل کار. "من میز به نظر می رسد در واقع همان میز من در محل کار از آن تیم ما را مجاز به هر دو ما مانیتور های صفحه اصلی برای کار با. این شده است مفید ترین نکته در نگهداری من بهره وری" Goedert گفت. داشتن فن آوری در خانه ایجاد خواهد شد تفاوت زیادی در کار خود و عادات. "تنها تفاوت این است که در حال حاضر من پوچ می توانید حلقه در کنار من در تمام طول روز–عمده پیروزی" Goedert گفت. اضافه کردن یک فنجان قهوه به آن و از آن برای تلفن های موبایل مانند یک برنده است.

3. برنامه ریزی کردن روز خود را–و نوشتن آن

giphy.com

فقط به خاطر اینکه شما در خانه کار می کنند در حال حاضر لزوما به این معنا نیست آن را رایگان برای همه. متاسفانه شغل با مهلت که تغییر ندهید حتی زمانی که جهان می شود آمار جهانی بیماری همه گیر. "من در جلسات و پروژه متوقف نشده و در آینده بنابراین من نیاز به مطمئن شوید که من متعادل تمام آن را به درستی" Goedert گفت: "ناهار است که هنوز هم در زمان عادی اما علاوه بر جدید به روز من است سریع راه رفتن در اطراف بلوک به من نگه داشتن سطح رهبری در طول روز است." به علاوه در یک تمرین سریع مانند راه رفتن و یا در حال اجرا کمک خواهد کرد که شکستن تا روز خود را کمی.

4. اقامت مطلع و برقراری ارتباط

Work from Home
giphy.com

ارتباطی با نام مستعار یکی از اصلی ترین کلید برای موفقیت در هر کار و کار از خانه به معنی شما نیاز به قرار دادن به جلو کمی تلاش بیشتر برای نگه داشتن شما همکاران و مدیران تا تاریخ در مورد آنچه در جریان است. بیش از برقراری ارتباط در طول زمان مانند این است که بهتر از انجام حداقل و شما هنوز هم می توانید آن را سرگرم کننده. "ما اضافه شده اند از دو هفته تماس های ویدئویی به برنامه های ما: اختیاری, سرگرم کننده, شاد ساعت در پایان هفته که در آن ما می توانید تمام چت ها در مورد کار های غیر چیزها و قهوه صبح جلسه در اوایل هفته به اجازه دهید تیم ما می دانیم در مورد چیزهای سرگرم کننده اتفاق می افتد در طول هر کس قرنطینه" Goedert گفت. به جای استارباکس اجرا می شود خود را با همکاران و شما باید به حل و فصل با مجازی قهوه اجرا می شود از خانه از طریق آشپزخانه خود را.

5. لازم نیست زیاد به خودتان

giphy.com

البته شما می خواهید به مولد اما کار ساعت 9 صبح تا 9 بعد از ظهر هنگامی که شما به طور معمول کار هشت به پنج کار نیست. مطمئن شوید که برای ماندن در کار باقی می ماند و مولد بنابراین شما لازم نیست تا پایان انجام کار بدون مزد اضافه کاری. همچنین به مقدار مورد نیاز روانی می شکند. رفتن برای پیاده روی انجام برخی از امتداد یا یوگا; آیا چیزی است که شما لذت بردن از انجام کمک خواهد کرد که شکستن تا روز خود را. سپس هنگامی که شما به بازگشت به میز کار خود تمرکز و کار انجام می شود!

6. چوب به یک روال

Work from Home
giphy.com

رفتن به رختخواب در 2 صبح و بیدار شدن از خواب در ساعت 10 صبح ممکن است پرواز بیش از حد بالا با رئیس خود اگر پروژه خود را در مهلت اولین چیزی که در صبح است. بنابراین مطمئن شوید که شما هنوز هم نگه داشتن یک خواب منظم برنامه بنابراین شما می توانید ادامه کار مثبت عادات. همچنین در حالی که نیاز به چرت زدن وسوسه می کند هر کس سعی کنید برای گرفتن نامنظم چرت زدن در طول روز است. دیگر چرت زدن می تواند گاهی اوقات آن را سخت تر به خواب رفتن در شب.

7. ایجاد لیست

giphy.com

یک لیست از چیزهایی که شما می خواهید برای تکمیل برای روز. و یا اگر آن را بیش از حد خاص برای شما یک لیست از چیزهایی که شما نیاز به انجام در پایان هفته. با این حال مشخص تر شما را به لیست های خود را بیشتر احتمال دارد شما در حال رفتن به آن را انجام داده. نوشتن تمام اجباری پروژه هایجلسات و متفرقه دیگر کار است که شما نیاز به انجام بنابراین شما می توانید نگه داشتن چشم خود را بر روی این جایزه.

8. سازماندهی

Work from Home
giphy.com

پس شما فقط از سرد شدن در خانه آن را نمی ممکن است به نظر می رسد مانند یک معامله بزرگ اگر شما خود در جلسه یادداشت ها همه در اطراف خانه اما اگر شما جا گذاشتن آنها و سپس شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در حالت وحشت. به خودتان ذخیره بدون هیچ زحمتی نگه داشتن همه چیز مربوط به کار در پوشه ها سازماندهی شده و نگه داشتن آنها را در میز کار خود را. به این ترتیب زمانی که شما به آنها نگاه کنید بعد از آن شما می دانید دقیقا همان جایی که آنها را پیدا کنید.

9. دریافت خلاق

giphy.com

زمانی که شما صرف زمان چسب به کامپیوتر خود و یا پریدن از زوم جلسه به زوم جلسه پیدا کردن چیزی جدید برای انجام. قرار دادن با هم یک پازل کراوات رنگ (رنگ یا سفید انتخاب شما) رنگ دیده بان قدیمی دوران کودکی فیلم و یا هر چیز دیگری خواسته قلبی خود را. فقط مطمئن شوید که شما به خودتان است که زمان برای باد کردن از کاری.

10. تنقلات

giphy.com

پس از کاغذ توالت از سوال اجازه دهید فقط تمرکز کردن در برخی از سالم و انرژی زا میان وعده را در دست دارند. نشسته در یک میز در خانه خود را می تواند طاقت فرسا و تخلیه به تنهایی بنابراین به جای رسیدن به آن چیپس سیب زمینی گرفتن یک میان وعده-اندازه کیسه های بادام و یا ترکیبی نوین برای افزایش فوق العاده از انرژی است. کار از خانه قطعا نیست به خصوص اگر شما آن را استفاده نمی شود. اما اگر شما یک جامد معمول است که باعث ایجاد فضا و زمان در طول روز خود را برای خودتان نیست نیمی از بد. همچنین, فراموش نکنید که برای چک کردن در کار خود bestie در طول این زمان غیر قابل پیش بینی. راه اندازی یک تاریخ قهوه از طریق Facetime. مهمتر از همه ایمن ماندن, سالم ماندن و انجام آنچه شما باید انجام دهید برای سالم ماندن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن