10 راه برای مبارزه با تنهایی در انزوای اجتماعی

کالج مگزین | No comments

در تلاش برای مبارزه با گسترش COVID-19–نام دیگر این ویروس در حال حاضر در حال اجرا آشغال آتش است که در سال 2020–انزوای اجتماعی در خانه های ما تبدیل شده است هنجار جدید. برخی از دانشجویان به خانه بازگشت به زندگی با پدر و مادر خود را به دلیل کمبود مسکن است. در حالی که به دام افتاده در یک خانه 24/7, پیوند خانواده ممکن است صدا مانند شخصی خود را کابوس در حال حاضر. شما ممکن است ذهن خود را تغییر دهید به عنوان روز را صرف به تنهایی در یک آپارتمان خالی تبدیل به هفته… شاید حتی ماه. اگر شما تصمیم به آن را از چوب در پردیس آپارتمان وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای مبارزه با تنهایی که لزوما شامل ساختمان خود را دوست از رول کاغذ توالت.

در اینجا 10 راه برای مبارزه با تنهایی در طول دولت از انزوای اجتماعی.

1. شروع روز خود را با یک تمرین FaceTime

giphy.com

اینکه آیا یا نه شما در واقع در زمان استفاده از پردیس خود rec خدمات در حالی که آنها هنوز هم باز آن را هرگز خیلی دیر شده برای گرفتن دوستان تمرین و استراحت خوب عرق. “دوست من از ایمز و من FaceTime هر روز صبح در ساعت 9 به کار کردن با هم و گاهی اوقات ما FaceTime تقریبا تمام روز” دانشگاه ایالتی آیووا ارشد روشنک Kadoun گفت. پیدا کردن یک مدار خوب از پینترست یا متناظر در زمان تمرین خود را با یکی از بسیاری از YouTubers ارائه زندگی می کنند تمرین کلاس که شما هم می توانید دنبال کنید, در حالی که باقی مانده مایل از هم جدا. دریافت روزانه خود را تعامل اجتماعی خود را با بهترین دوستتان در حالی که نگه داشتن که جریان خون. هنگامی که شما کامل تمرین خود را در هیچ چیز متوقف کردن شما از ادامه که FaceTime برای اقامت در خانه صبحانه تاریخ.

2. خود را در دانشگاه و جامعه به خود جامعه مجازی

giphy.com

همه ما با استفاده از نوعی از ارتباطات مجازی پلت فرم چه می شود که پیام در سایت های رسانه های اجتماعی Snapchat, پیام های متنی, و غیره. اما بین خود را در دانشگاه دوستان این سیستم عامل باقی می ماند خارجی به عنوان یک راه برای اتصال. “زمانی که همه ما زندگی می کردند در همان دانشگاه ما واقعا به مکالمات واقعی بیش از متن و یا Snapchat ما خواهد متن هر یک از دیگر و قصد دارد به اویختن در فرد و بحث” سیمپسون کالج ارشد فضل هانی گفت. “در حال حاضر که ما نمی تواند انجام دهد که دیگر من متوجه شده ام من در واقع صحبت کردن با آنها را بیش از متن چرا که واقعا ما تنها گزینه است.” حتی اگر این وضعیت ایده آل برای هر دو حزب این پیام را به شما می دهد فرصت را به گپ زدن در طول روز خود را. پس در روز آپارتمان خود را احساس می کند کمی خالیتر از حد نرمال در طول قرنطینه بیرون بکشد تلفن خود و ارسال سریع ضربه محکم و ناگهانی.

3. هفتگی Netflix زوم احزاب

giphy.com

استفاده از زوم برای اطلاعات بیشتر از کلاس های خود را و خود را فیلم های قدیمی شب با دوستان به این دنیای جدید. ورود شما را به زوم حساب با کلیک بر روی برنامه گزینه انتخاب روز و زمان برای جلسه خود را و قرار دادن لینک دعوت به دوستان خود. هنگامی که همه گرد هم می آیند در جلسه, کسی که داوطلبان به عنوان ادای احترام (ترجیحا یکی از با اعتماد ترین لپ تاپ در دست) به عنوان Netflix میزبان برای شب. خوش شانس داوطلب سپس کلیک به اشتراک گذاری صفحه نمایش و شروع نمایش رویداد های نجومی.

شما می توانید رفتن با جریان و انتخاب یک فیلم در پرواز و یا شما می توانید شروع به مضمون شب مانند یک مارول شب یک oldies but goldies شب متحرک پر زرق و برق و بیشتر. و یا شروع یک نمایش شما تمام شده است در حال مرگ دیده بان اما فقط بدست نمی اطراف در واقع ضربه به بازی. با این ویدئو ویژگی در کنار صفحه نمایش خود را, شما ممکن است حتی فراموش نکنید که شما نه همه squished با هم بر روی نیمکت خود را برای یک شب در.

4. خود را تمیز دنگ خانه

giphy.com

گاهی اوقات بهترین دارو برای مقابله با اثرات خود انزوا به سادگی متشکل از یک فعالیت به ذهن خود را از همه چیز در جهان است. را وارد کنید در دوستان خود را از دست Swiffer و آقا Duster. به خصوص در دولت از یک بیماری همه گیر ثابت ضد عفونی و نگهداری از فضای زندگی خود را به عنوان ظهور یک جدید روزانه ضروری است. اما در حال حاضر زمان خود را که به تمیز کردن سطح بعدی و صرف یک بعد از ظهر یا دو حمله به کسانی که مشکل مناطق در آپارتمان خود را. شکستن خلاء انعطاف پذیری خود را از سازمان مهارت و کاملا احتمالا بهترین تاشو مهارت جهان ممکن است تا کنون مشاهده و دریافت پایین به کسب و کار. بهتر است پرتاب که تمیز کردن لیست پخش و انجام یک مینی کنسرت در حالی که مبارزه با این میکروب ها. شما می توانید کشتن چند ساعت دریافت برخی از ورزش و ایجاد یک فضای آرامش بخش به کار و لرز در روز آمده است.

5. یادگیری یک مهارت جدید خود را با هم اتاقی/خانواده

giphy.com

تنها بسیاری از نشان می دهد را تا Netflix کتابخانه. با توجه به این واقعیت است که این انزوا فاقد یک تاریخ پایان شما باید آن را بر خود شراب خواری دقیق تر و سخت تر نیست. نگاهی به برخی از زمان به دور از تلویزیون خود را برای یک یا دو ساعت یک بعد از ظهر به یادگیری یک مهارت جدید با یک هم اتاقی و یا اعضای خانواده. “من در حال حاضر cooped در زادگاه من با پدر و مادرم خیلی به من کمک کرده ام مادر من یادگیری یک زبان” دانشگاه آیووا junior Kaitlyn رای گفت. “به عنوان یک زبان شناسی عمده من واقعا jazzed در مورد یادگیری زبان های جدید, بنابراین این کمی ‘درس’ به من چیزی بتن به نگاه به جلو و به من اجازه می دهد برای به اشتراک گذاشتن شور و شوق من با مادرم.”

در نظر گرفتن این زمان برای برقراری ارتباط با کسانی که نزدیک به شما در اطراف یک مشترک فعالیت می تواند کمک به آوردن چیزی جدید به روز خود را بدون افتادن در Netflix بکشد ، “قرنطینه ساخته شده است آن را حتی ساده تر از قبل دروغ گفتن در تخت خواب در تمام طول روز بر روی تلفن خود را و فراموش نکنید که در مورد وجود فضا و زمان پس از حفظ برخی از جنبه های معمول کشیده است من از آن فانک کمی” رای گفت. وجود اقامت در خانه زندگی فراتر از جریان خدمات پس از نگاهی به زمان برای کشف یک فعالیت جدید برای اضافه کردن به روز خود را.

6. میزبان یک کنسرت مجازی

giphy.com

با کنسرت های نجومی در افق, بسیاری از ما (از جمله خودم) به دنبال به جلو به دیدن ما هنرمندان مورد علاقه انجام زندگی می کنند با نزدیکترین دوستان است. صندوق در حال حاضر پر از به تعویق انداختن یا لغو, اطلاعیه یک چیز شما به جلو نگاه به ماه ناپدید شد قبل از اینکه چشم خود را. در حالی که من نمی توانم ارائه یک راه حل معادل یک فرد در کنسرت تجربه من نشان می دهد شما را به کنسرت خود را در دست خود.

زوم دوستان شما به معنای حضور در این کنسرت و برگزاری یک نمایش خصوصی در این شب شما قرار بود به دیدن این هنرمند زندگی می کنند. لباس در کنسرت لباس ایجاد یک لیست پخش (یا سرپرستی ست لیست خود) و آماده به آواز خواندن همراه با دوستان خود را به آهنگ های مورد علاقه خود را برای بقیه شب. شما به سادگی می توانید موسیقی بازی در پس زمینه در حالی که شما شیرجه رفتن عمیق به آهنگ های خود را با دوستان و یا به اشتراک گذاری صفحه نمایش خود را به سازمان دیده بان قبل از اجرای زنده برای دریافت کنید که همان تجربه زنده در حالی که در خانه گیر کرده.

7. کشف احساسات خود را

giphy.com

با توجه به این که همکاران خود را/همکار همکلاسی برای آینده قابل پیش بینی تشکیل شده از کسانی که شناخته شده به عنوان من خودم از این زمان به ارتباط مجدد با خود و احساسات در حال حاضر در حال جمع آوری گرد و غبار. “به عنوان یک دانش آموز من با استفاده از این زمان برای من کلاس های هنر و طراحی کمک می کند تا بسیاری با [من] بهداشت روانی. من پیدا کردم آن را خوب فقط به رسم و نه نگرانی در مورد هر چیز دیگری چرا که جهان تا دیوانه در حال حاضر” Grandview دانشگاه junior, Alexandra مارتینز گفت. انتشار همه که مقید استرس از عدم جاری شدن سیل در جهان, در خارج از درب خود را و ایجاد کنید. سریع 15 دقیقه ای ابله و یا صرف تمام شب نقاشی. تمرکز بر روی کاری که در دست و اجازه دهید هر چیز دیگری سقوط دور. شما می توانید به تماشای اخبار فردا صبح.

8. شروع مجازی باشگاه کتاب

giphy.com

راه دیگر برای تلویزیون شما یک بیت از یک استراحت: شروع مجازی باشگاه کتاب با دوستان خود. نه تنها یک کتاب خوب به شما یک موضوع جدید برای بحث در مورد بیش از FaceTime, اما آن را نیز به ارمغان می آورد برخی از تنوع به فعالیت های روزانه خود را. صیقلی کردن قفسه های خود را به صورت یک کتاب دوستان خود نیز خود را و یا حرکت از طریق بسیاری از تخفیف e-book گزینه های در iBooks روشن شدن و یا حتی شنیدن (برای تمام کسانی که دوستداران کتاب صوتی) و فرو رفتن در. بعد علامت گذاری تقویم خود را برای یک شب به دیوانه یا بیهوده گویی در مورد آخرین جزئیات. در صورت تمایل به شیرجه رفتن عمیق با ارائه خواندن سوالات گروه و یا به سادگی صرف ساعت احساساتی در مورد شخصیت های مورد علاقه خود. این باشگاه خود را پس از انجام به عنوان شما لطفا. شما فقط می توانید بحث در مورد بسیاری از چیزهایی که پس از چند هفته ماندن در خانه پس این فرصت را به ارتباط با دوستان خود را در مورد چیزی غیر از یک بیماری همه گیر.

9. تفکر

giphy.com

در طول این زمان قطعیت جسمی قطع کردن از دوستان و عزیزان افکار مضطرب به طور مداوم اجرا از طریق ذهن خود را در تمام ساعات. به جای تغذیه به عجله خود را به اذعان به حضور خود و تمرکز بر روی خود درونی خود را. “نگاهی به زمان برای مکث. بررسی در با بدن خود را با کنجکاوی [آنچه من احساس چه احساس من تجربه?] با استفاده از این دقیقه فکر به عمیق نفس کشیدنبی سر و صدا منعکس تمرین قدرشناسی” روان درمانگر سارا گالاگر گفت. دنبال یک مراقبه هدایت تصویری آنلاین و یا به سادگی قرار دادن در برخی از موسیقی آرامش بخش برای صرف آن 15 دقیقه در روز برای آرام کردن کسانی که درونی تاکید می کند که آمده است همراه با اجتماعی فاصله.

10. به یاد داشته باشید که تنهایی خود معتبر است

giphy.com

بسیار شبیه Thanos تنهایی در خود به انزوا اجتناب ناپذیر است. احساس است که حس از دست دادن و برای بعد از ظهر شما صرف در یک کافی شاپ با دوستان یا رفتن به دیدن یک فیلم در یک شنبه معنا نیست که شما نسبت به این بیماری همه گیر در دست است. در حالی که شما قبول هنجار جدید, شما همچنین باید به احساس سرخوردگی خود را در مورد لغو مراسم فارغ التحصیلی یا که به تعویق افتاد کنسرت شما صبر کردم نزدیک به یک سال برای حضور در. و در حالی که شما ممکن است مایل به گرفتن یک نیزه به قلب خود تنها احساسات فراموش نشدنی خود را ساعت 3 صبح افکار آن را به سادگی کار نمی کند که راه. “من مطمئن هستم که ما می توانیم ‘مبارزه’ تنهایی. ما می توانیم تکیه به تنهایی و اجازه می دهد خودمان فضا به احساس احساسات ما,” او گفت:. “افتخار به بخشی از شما که احساس تنهایی در حالی که کنجکاو بودن در مورد دیگر احساسات شما ممکن است تجربه شود.”

به طور فعال اجتناب از احساسات خود را به دلیل ‘دیگران وجود دارد در جهان است که باید از آن بدتر” و یا به دلیل ‘شما نباید دیوانه در انجام بخشی خود را به سرعت گسترش” ایدز تنها در وزن خود را پایین. “فراموش نکنید که به reframe افکار خود را. این کاملا طبیعی است برای رفتن به یک محل catastrophizing و این مهم است که قاضی آن افکار بلکه آنها را با ارائه برخی از روشن شدن” گالاگر گفت. “برای مثال زمانی که تفکر” من نمی می توانید ببینید دوستان من در فرد’ سعی دارد تا دیدگاه برای ” من نمی می توانید ببینید دوستان من در فرد در حال حاضر.‘ این تغییر جزئی می تواند فوق العاده قدرتمند است.” روز دوباره خواهد آمد زمانی که ما یک بار دیگر می تواند در کلاس حضور اویختن با دوستان رفتن به ورزشگاه ایستاده نزدیک تر از شش فوت دور از دیگر انسان اما تا آن زمان درک کنند که اقامت خود را در خانه و سفر منحصر به فرد خود را و احساسات و تمام.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>