10 راه برای سنت جان دانشگاه دانشجویان را به مبارزه با Senioritis

با چشم انداز از کلاس های آنلاین و نادر لحظات سرد در محوطه دانشگاه بدون مراقبت در جهان senioritis احساس می کند

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

با چشم انداز از کلاس های آنلاین و نادر لحظات سرد در محوطه دانشگاه بدون مراقبت در جهان senioritis احساس می کند بیشتر و بیشتر قابل توجه برای به زودی به فارغ التحصیلان. بیشتر از همیشه کلاس 2021 Johnnies امید به تجربه سنت جان زندگی به حد کمال و بدون تسلیم شدن به پیژامه و شلوار شب تعویق. پیدا کردن شیار خود را و زندگی خود را بهترین زندگی ارشد در حالی که شما هنوز هم می تواند. سنت جان از شما استقبال با آغوش باز.

در ادامه برای بالا 10 راه Johnnies می گویند sayonara, senioritis و فارغ التحصیل با صدای بلند.

1. بینایی و دیدن اطراف بلوک

casa belvedere house
wikipedia.com

بدفع الو قت گذراندن با هدف و انجام برخی چشم دیدن به آن آب خلاق ، در زیر آفتاب اهل توسکانی vibes, موزه, شایسته, ایتالیایی, معماری و با شکوه شهر نیویورک را نادیده می گیرند نشان دهنده برخی از چشم انداز فقط در اطراف گوشه از سنت جان استاتن آیلند پردیس. Casa کوشک یا "خانه نمایش" مخفف پایین بلوک از دانشگاه. تصور بینایی seers به یک جهان یک بار زندگی می کردند آلاینده باغ و پشت تراس آب صحنه احساس مستقیما از یک فیلم کلاسیک. "کاسا کوشک باعث می شود شما احساس می کنید مانند شما در ایتالیا. پشت ایوان است که یک محل عالی برای نوشیدن و گرفتن با دوستان در حالی که با بهره گیری از یک نمای شگفت انگیز از Verrazano پل" ارشد Marley Cutrona گفت. به جای آن از به خواب رفتن بیش از کتاب های درسی, چشم لعاب بیش از یک قدم خارج از کتابخانه برای برخی از مقدار مورد نیاز روانی فرار و صرف چند دقیقه زل زده بود به ساختمان رویایی ظاهر. هنگامی که شما افکار پوچ خود را به rom-com فراموشی سر به دانشگاه و تسخیر senioritis با واضح تر طرز فکر (و چند فیلم سازگاری با شما به عنوان رهبری نوشته شود بعد).

2. Shhhh پیدا کردن کامل فضای آرام

dog reading a book
giphy.com

شما نمی توانید در خانه به خاطر 10 دقیقه در شما به خودتان پیدا کردن در میان بالش و مرتبا. ماشین شما به نظر نمی رسد برای کمک به هر دلیل که لیست پخش Spotify در نیاز به سرپرستی ASAP. در همه جا شما بروید حواس او را پرت به نظر می رسد برای تبدیل شدن به مخرج مشترک در یک لیست طولانی از چرا در سال آخر خود را از دست داده موجو. خوشبختانه سنت جان دانشگاه تضمین می کند که همه دانش آموزان پیدا کردن صلح آمیز نقطه به حلقه تا مخفیگاه و تمرکز. "کتابخانه تنها مکانی است که نگه می دارد من از procrastinating کلیشه آن را به عنوان برای تلفن های موبایل" دانشجو دینا گفت: سعید. "سنت جان دانشگاه کتابخانه در دو سطح طبقه بالا برای کار گروهی و حلق آویز با همسالان در حالی که سطح پایین تر به عنوان یک سکوت فضا برای آرام مطالعه. وجود دارد حتی عظیم میز است که به شما تن از حریم خصوصی. من همیشه در بر داشت که من ace آزمون است که من برای مطالعه در کتابخانه!" علاوه بر این کتابخانه وجود دارد مقدار زیادی از گزینه های دیگر آرام به اندازه کافی برای ارائه هر تاریخ و زمان آخرین دقیقه قراردادن مانند یک gazebo سراسر از چمن بزرگ و یا تیره و حواس پرتی کمتر جعبه سیاه تئاتر است. پیدا کردن یک نقطه منحصر به فرد برای شما خداحافظی به senioritis و سلام به+ پس+.

3. سوار Staten Island Ferry

rose and jack doing king of the world on the titanic
giphy.com

همیشه مشورت و تعلل کردند خیلی سخت است که خواب می شود دور حافظه جایگزین با ساعت بر ساعت از شب امتحان و نوشتن مقاله و گاه به گاه شکست? خوشبختانه سنت جان اتفاق می افتد به سقوط فقط یک کشتی سوار به دور از شهرستان که هرگز به خواب. این Staten Island Ferry تنها پانزده دقیقه از پردیس و نیم ساعت از شهر نیویورک را فراهم می کند یک نقطه مناسب برای خواندن آسان است, تولید ایده و یا به سادگی برای گرفتن معافیت از مشق شب است که نمی خواهد ترک در ستون. تغییر از مناظر یکی به عنوان خیره کننده به عنوان Manhattan skylineکمک می کند تا سنت جان دانش آموزان تمرکز بر روی سی دقیقه' ارزش هر گونه انتساب است. آیا توان خواندن کتاب درسی فصل در قایق و یا خوراکی غروب آفتاب, عکس برای عکاسی خود را با کلاس از کشتی فراهم می کند و آرامش را برای اولین بار به طور یکسان. به جای مصرف به طور معمول گوشه نقطه در کتابخانه و مطالعه (خیره در گوشی خود را) تا صبح هاپ در کشتی و اجازه دهید امواج را جلو خود را midterm انگیزه.

4. سرما در نقره دریاچه پارک

101 Dalmatians reading a book in a park
giphy.com

سمت راست پایین تپه از پایان دانشگاه نقره دریاچه پارک فراهم می کند یک پناهگاه امن برای دانش آموزان که نیاز به کمی از کار افتادگی بعد از یک روز طولانی خیره در روی صفحه نمایش کامپیوتر. "نقره دریاچه ها واقعا خوب است برای رفتن به بین کلاس ها کمی خوش منظره و زیبا راه رفتن و یا حتی به نشستن با دوستان پاتوق و یا انجام مشق شب" ارشد استفانی کین گفت. با مسیرهای پیاده روی در اطراف اتفاق می افتند برق زده دریاچه (پر از لاک پشت نوزاد ظاهر به عکس های خود را گرفته) بی امتداد زمینه های سبز و مقدار زیادی از سگ پسند مناطق نقره دریاچه ایجاد استرس گریز در دسترس همه دانش آموزان است. "بودن در خارج از همیشه به نظر می رسد به من احساس شادتر و کمتر تاکید کرد و از نقره دریاچه ها است که بسیار نزدیک به مدرسه را به من می دهد یک محل آرام برای فرار برای یک کمی!" کین گفت. با سر و صدا views شبیه به یک باب راس, نقاشی, نقره, دریاچه تضمین Johnnies گزینه ای برای از بین بردن فشار علمی و جرقه برخی از مشق شب و انگیزه و از بین بردن هر گونه مواد حواس او را پرت.

5. انتخاب کنید تا کافئین موجود در دانه ها و برگ های قهوه

beans and leaves coffee shop with outside seating
facebook.com

دانه و برگ های عجیب و جالب, فرانسه-کشور سبک قهوه خانه واقع فقط پنج دقیقه رانندگی از سنت جان باقی می ماند یک کافئین و وفل عاشق رویایی و همچنین محل مناسب برای هدف قرار دادن این کتاب. با ده ها تن از دست گردد قهوه و چای و شیرینی, کافی شاپ نشان دهنده علاقه پاتوق برای اولین بار در طول سال تحصیلی. "لوبیا و برگ تبدیل به یکی از مکان های مورد علاقه من در بین کلاس ها با توجه به آن فضای دنج و نوشیدنی های خوشمزه. این محل مناسب برای آن روز بارانی احساس و حتی بهتر است برای نشستن و انجام برخی از کار" ارشد جنیفر Tenuto گفت. بنابراین در حالی که شما را در زیبا دکور و پور بیش از, لیست تخصصی mochaccinos نرم افزار باز کردن لپ تاپ خود را و شروع به کار. برای تلفن های موبایل از دم کردن قهوه و دارچین رایحه شیرین فقط ممکن است باز کردن کلید برای غلبه بر اهمالکاری (یا مقدار فراوان مصرف کافئین باید فوت و فن انجام دهد و همچنین).

6. حضور در پاییز توپ

belle and beast dancing
giphy.com

کدو تنبل ادویه و همه چیز خوب به نظر می رسد ممکن تنها چیزی گرفتن سالمندان از طریق نهایی خود را در شکرگزاری ، استراحت ذهن شما است که اتفاق می افتد برای همیشه مستلزم سطل مدرسه کار به نحوی است که پس از اتمام خود را در یک پای سیب و ترکیه ابهام است. آماده به رها کردن و گرفتن نمره قبولی به جای قربانی سه روز از blissed مواد غذایی کوماس? سنت جان توپ پاییز ارائه می دهد برخی از لازم glitz و زرق و برق به عنوان یک حواس پرتی قبل از آخر هفته بزرگ. این رویداد سقوط تضمین نارنجی و قرمز پر زرق و برق از رقص شب دور و ساعت از غرفه عکس سرگرم کننده با دوستان (بدون تراش) همه در ازای گرفتن پایین به کسب و کار چند روز آینده. "پاییز توپ اجازه می دهد تا سنت جان دانش آموزان برای فرار از مدرسه خود را و لذت بردن از یک شب امن است. بهانه ای برای لباس و رقص شب دور لذت در هر دانش آموز چشم – ارشد یا دانشجوی سال اول. و برچسب قیمت مقرون به صرفه (معمولا جایی بین $20-$40) برای خوشمزه چهار دوره وعده غذایی در یک ناهار خوری زیبا سالن مهر و موم معامله برای ما دانشجویان ارشد" آریا Mutkoski گفت. در حالی که شما سرپا ایستادن کردن و تف ده صفحه به ارزش یک مقاله از روی علاقه به یاد داشته باشید خود را سیندرلا-esque توپ پاییز تجربه و تکرار: سه هفته بیشتر تا وقتی که تعطیلات زمستانی.

7. کانال درونی خود را Elle جنگل

elle woods saying what like its hard
giphy.com

قوانین را senioritis ساده و محدود که چه Elle جنگل همیشه می گفت درست است ؟ آتش راه مطمئن برای جلوگیری از slacking خاموش هنگامی که کلاس احساس بی معنی و یا سطحی حول محور سازمان خود و پاسخگویی. "من شکست تکالیف را به وظایف کوچکتر و اهداف خود را به طوری که آنها می تواند قابل کنترل تر" اخیر گراد Maegan اوستقویو گفت. "همیشه احساس خوب زمانی که من می بینم یک دسته از مارک ها و علامت برای چیزهایی که من کامل در طول روز. من احساس مولد! پس از آن آسان است برای غرق شدن در کار و یا تبدیل به تنبل نگه داشتن یک برنامه ریز و نوشتن همه چیز را به شما در حفظ و بر روی آهنگ." پیش بروید خودتان خرید یک نوت بوک در رنگ مورد علاقه خود را و یا خود گلوله مهارت های روزنامه نگاری که در راه اولویت مشق شب می شود تقریبا به طبیعت دوم. سپس برای تمام آینده فارغ التحصیلان احساس کودک پوستر برای senioritis مقابله با این بار سر. "من احساس می کنم مثل من هرگز بهبود از دبیرستان من senioritis! گاهی اوقات من فکر می کنم من باید زمان بیشتری نسبت به من در واقع," ارشد ژاکلین Lepore گفت. "بهترین راه برای به دست آوردن جلوتر از senioritis است که با داشتن توانایی برای متوقف کردن خودتان قبل از اینکه شما هاپ در هیئت مدیره به تعویق قطار." ماندن متمرکز و حد عالی رساندن مهارت های خود را در قسمت اخر مسابقه خود در سال آخر مجموعه یک سابقه برای آینده موفق خود. آنچه مانند آن را سخت ؟

8. توقف توسط کارناوال زمستانی

peanuts lighting the Christmas tree
giphy.com

زمستان استراحت می افتد فقط در اطراف گوشه و سالمندان شروع به واقعا احساس می دوزند نگرانی از بزرگسالی خزنده. آسمان تیره تر و سردتر آب و قطعا نمی زیادی برای دلجویی از این ترس است. اما سنت جان را ارائه می دهد یک مشخصه فیلم کریسمس-سطح کارناوال برای درمان هر گونه ارشد خود را از بحران وجودی یک حیوان پر شده در یک زمان. "کارناوال زمستانی در سنت جان یکی از لذت بخش ترین حوادث را در دانشگاه" دانشجو جسیکا اولسون گفت. "کارناوال بسیار سرگرم کننده و فضای جشن. چیزی وجود دارد برای همه برای انجام کار و فعالیت هستند یک راه عالی برای کاهش استرس از آینده نهایی." چادر در امتداد چمن بزرگ آمده است مربا بسته بندی شده با فعالیت های زمستان مانند چاشنی گوزن کوچک, اسباب بازی, نقاشی, زیور آلات, ساخت کاکائو داغ و حتی اطراف پردیس در یک اسب کشیده حمل و نقل. جشن موسیقی پر از هوا به عنوان دانش آموزان جمع آوری با هم برای روشنایی درخت کریسمس, مراسم, و شما حتی ممکن است برنده شدن در این عنوان آرزو از زشت ترین ژاکت (اما هنوز هم بسیار شگفت انگیز) در زشت ژاکت مسابقه. پس از چنین گرم و با نشاط مجموعه ای از فعالیت های مشترک در طول ساعت های پایانی فصل فقط ممکن است دلنشین تبدیل شده است.

9. یک مشروب الکلی شکستن

post malone doing cheers
giphy.com

بنابراین شما ارشد. با وجود این به trickling نگرانی از adulting یک جایزه از رسیدن به پایان سال مدرسه طول می کشد به شکل یک شماره بیست و یک. در عرض فقط چند دقیقه از سنت جان دانشگاه نهفته جنگل خیابان اصلی خیابان شلوغ با تن مواد غذایی و نوشیدنی ها و شب زنده داری گزینه برای دانش آموزان است. میله مانند آزادی میخانه محبت شناخته شده به عنوان "معاونت" به طور منظم و کتری سیاه و سفید ثابت فن مورد علاقه های شما به صورت شلوغ, از سن سنت جان دانش آموزان است. "معمولا روال زندگی روزانه من خواهد بود رفتن به کلاس از ساعت 9 صبح تا حدود 1:30 p. m. و پس از آن نیاز به کار از 2 تا 7 بعد از ظهر من یک پنجره کوچک برای به دست آوردن چیزی برای خوردن و استراحت برای یک بیت" ارشد کیار مائورو گفت. "یکی از دوستان من ذکر او واقعا عاشق کتری سیاه, بنابراین من برخی از بال و به پایان رسید تا رفتن به یک دسته از بار دیگر به دلیل چقدر خوب بودند و البته دلیل آن را به راحتی در واقع حق با مدرسه" آرایه ای از زندگی می کنند, موسیقی, چیزهای بی اهمیت منحصر به فرد شب و خاص ساعت و خوشحال اطمینان از دانش آموزان می توانید اجازه دهید شل پس از یک هفته پر استرس استفاده از گرادیان کلاس و یا فکر کردن در مورد کسانی که وام های دانشجویی. اجازه دهید من می شنوم شما آن را می گویند: آن را خوب به درمان خود را. یک روز اینجا و آنجا نیست شما محکوم به اعماق senioritis; همه ما سزاوار است که پنجشنبه شب دختر به یاد داشته باشید حرکت.

10. متوقف کردن و بوی سنت جان گل

pinterest.com

بدون توجه به جایی که شما نگاه کنید در سنت جان دانشگاه شما را تشخیص در هر صورت که می گذرد. با چنین کوچک پردیس vibes دانشجویان و استادان شدن خانواده است. پس از چهار سال به ارزش های معمول و آسایش ارشد سال scaries تبدیل همه بیش از حد واقعی برای اولین بار. هنگامی که مبارزه با senioritis که در آن وسوسه ترک یا ماندن در خانه را به روی واقعیت سعی کنید برای چند لحظه در محوطه دانشگاه و نفس کشیدن آن را در. "همه چیز را در یک روز در یک زمان. آن بود که همیشه برای من آسان تر به تمرکز بر روی آخرین ترم یک گام در یک زمان به عنوان مخالف به فکر کردن در مورد سال به عنوان یک کل" اخیر "گراد" سامانتا اسپوزیتو گفت. پیوستن به یک گروه از دانش آموزان در حال بازی فوتبال در چمن بزرگ نشستن در یک باشگاه انگلیسی باز کردن میکروفن و یا ورزش های رقابتی خود را در طول خط یونانی در هفته است. "هنگامی که دانش آموزان به من با نگرانی در مورد 'Senioritis,' یا من گمان می کنم آن ممکن است رخ دهد من همیشه آنها را تشویق به مشارکت بیشتر در محوطه دانشگاه خود باشگاه ها و/یا نگاه به اضافی کارآموزی فرصت. تحقیقات نشان می دهد دانش آموز دخالت اغلب منجر به افزایش احتباس و نرخ فارغ التحصیلی," سنت جان مدیر ارتباطات دکتر نانسی DiTunnariello گفت. نمی سقوط طعمه به از دست دادن و کروز گذشته خود را طی دو ماه از اقامت در حال حاضر. متوقف کردن و بوی قرمز و سفید گل adorning دانشگاه و بالا پنج جانی پرنده طلسم بودن واقعا وجود دارد برای هر لحظه. وقتی که می آید زمان برای شما به نوبه خود tassel, لبخند, به یاد چهار سال well-loved به خوبی ایفا کرده و به خوبی به سر برد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن