10 راه دانشجویان می تواند کمک به افتخار جورج فلوید و پل

جورج فلوید مرگ موجب تغییر و عمل در تنها یک ماده از روز. هزاران نفر آب گرفتگی به خیابان ها و هر پلت فرم رسانه ه

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

جورج فلوید مرگ موجب تغییر و عمل در تنها یک ماده از روز. هزاران نفر آب گرفتگی به خیابان ها و هر پلت فرم رسانه های اجتماعی در جستجوی عدالت و به رسمیت شناختن و پاسخگویی برای مرگبار نتایج ناشی از تعصب و نابرابری نهفته است که در جامعه ما است. مردم در سراسر جهان از هر نسل خشم و الهام مایل به انجام بخشی خود را. اما بسیار اتفاق می افتد در چنین زمان کمی برای پیدا کردن منابع مناسب می تواند دشوار و گیج کننده است. این که آیا شما یک عضو از جامعه سیاه و سفید و یا مایل به خدمت به عنوان یک متحد بدانند چگونه به کمک موثر به زندگی مهم جنبش (پل) می تواند طاقت فرسا تبدیل شده.

در ادامه 10 راه برای ما به عنوان دانشجویان پشتیبانی می BLM و افتخار زندگی شده اند که به ناحق گرفته شده است.

1. اهدا

در این زمان ما باید گرد هم آمده و به آنچه ما می توانیم به کسانی که واقعا به آن نیاز دارید. این که آیا شما به کمک زیادی یا تنها چند دلار هر صد فقره است. شما می توانید پیدا کردن منابع مختلف برای کمک به بسته چه و/یا کسی که شما می خواهم برای کمک به. اگر شما می خواهم به طور مستقیم پشتیبانی جورج فلوید و خانواده خود را, شما می توانید کمک به جورج فلوید صندوق یادبود در GoFundMe. برای کمک به پرداخت وثیقه برای افراد و یا کسانی که دستگیر شدهاند در حالی که اعتراض شما می توانید کمک مالی به دانستن حقوق خود را اردوی ملی به قید وثیقه صندوق – رایگان جق زدن کلمبوس آزادی صندوق و لویی وثیقه صندوق. برای کمک به خانواده های دیگر قربانیان, شما می توانید کمک به جمع آوری اعانه مثل من با اجرای مود – عدالت برای Amaud Arbery و عدالت برای دیوید McAtee در GoFundMe. زمان را به تحقیق اگر وجود دارد هر یک از طرح های در درون خود جوامع است که شما می تواند کمک به.

بعلاوه, شما می توانید کمک به سازمان ها کمک به جوامع و افراد است که پشتیبانی از پل جنبش است. نمونه هایی از این گروه ها سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, اصلاح, بلوک, آیتالله سیستانی, مینه سوتا, سیاه سند چشم انداز جمعی, مبارزات انتخاباتی, صفر, تکشاخ, شورش, North Star, سلامت, و خیلی بیشتر. علاوه بر این شما می توانید اهدای لوازم به معترضان با ارسال آنها را به Northstar سلامت جمعی در مینیاپولیس به BIPOC مینه سوتا شفا فعالان عدالت و یا گروه های دیگر در شهرستانها که در آن تظاهرات در حال وقوع است. اگر شما در حال حاضر نمی تواند اهدا پول شما می توانید کمک مالی از راه های دیگر. چند نفر از افراد مانند Zoe امیره با دیدگاه های خود را برای یک چشم انداز تصویری ایجاد طرح بر روی یوتیوب برای اهدای درآمد تبلیغات به پل باعث می شود. توسط جریان این فیلم خود را در زمان ترجمه به پول اهدا کرد. فقط همیشه انجام تحقیقات خود را اول است. اطمینان حاصل شود که شما به کمک پول آن را به طور مستقیم می رود نسبت به این علت نیست که نسبت به سایت به ادامه ترویج شود.

2. ثبت دادخواست

بدون شک این سریعترین و ساده ترین راه شما می توانید پشتیبانی از BLM و جورج فلوید. در حالی که شما نباید اجازه امضای دادخواست فرم به میزان فعالیت شما نباید بی اعتبار ساختن این نوع کمک. "اما مسلم است که اعضای خانواده من نیست به عنوان فعال و مسلم است که من بخشی از جامعه سیاه و سفید, من احساس کردم که این وظیفه من به صحبت کردن. پخش كردن, دادخواست و لینک کمک کرده اند دیگر به شمول غیر سیاه مردم گسترش لینک کلیک کنید و حتی بیشتر. های دادخواست در توییتر باعث شده دیگران به ثبت نام و به اشتراک گذاری آنها را به عنوان" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا دانشجوی سال دوم ویکتوریا Shadwick. دادخواست رفتن به یک راه طولانی به عنوان آنها تعیین مقدار حمایت کند. این هر دو می فرستد یک پیام به مقامات و هشدار رسانه ها که باعث جلب کافی توجه عمومی به حکم پوشش آن.

برای حمایت از جورج فلوید شما می توانید با ثبت دادخواست در چند راه مختلف. متن 'FLOYD' به 55156 به امضای یک طومار از طریق ColorOfChange و همچنین پر کردن دادخواست در دادگستری برای بزرگ فلوید وب سایت به تقاضا که همه درگیر شارژ می شود. شما همچنین می توانید ثبت نام عدالت برای جورج کاخ سفید درخواست و متن 'عدالت' به 668366. برای حمایت از دیگر قربانیان امضای طومار در اجرا با مود وب سایت برای Ahmaud Arbery و امضای دادخواست برای Breonna تیلور و تونی در McDade Change.org. شما همچنین می توانید متن "به اندازه کافی" به 55156 به تقاضای عدالت برای Breonna تیلور و 'تونی MCDADE' به 484848. اینها فقط تعداد کمی از بسیاری از دادخواست های موجود برای ثبت نام. چندین استاد اسناد و سایت های در گردش است که جمع آوری تمام این منابع را در یک محل ساخت این اطلاعات خیلی بیشتر قابل هضم و قابل دسترس بنابراین حفظ در lookout برای کسانی که.

3. تماس با نمایندگان و مقامات

برای حمایت از هر دو جورج فلوید و پل جنبش تماس خود را محلی و نمایندگان و مقامات. صحبت کردن و صدای خود را به گوش مقامات که می توانید تغییرات ما می خواهم برای دیدن. "آن دیوانه که چگونه به سرعت همه چیز می تواند انجام شود زمانی که همه ما با هم کار کنند و من فکر می کنم که آنچه بسیاری از مردم در حال دیدن. این فقط در مورد وجود دارد که قدرت در اعداد و استفاده از اوباش اثر خوب نه بد دیدن مردم با نمایندگان و واقعا می خواهید برای ایجاد یک تغییر" گفت: دانشگاه مرکزی فلوریدا ارشد Lincy آنتوان. شما می توانید تماس تعدادی از افراد مختلف برای کمک به با مسائل متعددی مواجه شدن با این جنبش است.

به تقاضای عدالت برای جورج فلوید, تماس, مینیاپولیس, شهردار, یعقوب فری و همچنین مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون و فرماندار مینه سوتا تیم Walz. اگر شما می خواهم برای حمایت از معترضین شما می تواند کمک به کسانی که در کلمبوس اوهایو با تماس با شهردار Ginther و دادستان شهرستان ژاک کلاین و یا کسانی که در لوییویل با تماس با شهردار گرگ فیشر. برای کمک به معترضان بازداشت شده, شما می دانید, شما می توانید تماس بگیرید و ملی وکلا صنفی و یا تماس با وثیقه پروژه. مطمئن شوید که برای انجام تحقیقات خود را برای پیدا کردن نمایندگان در جامعه خود را, شما می توانید تماس بگیرید. تماس با آنها را در هر راه ممکن است از تلفن به ایمیل به حروف. صوتی عمل می رود راه طولانی و فشارهای مقامات به گوش دادن و عمل خود را.

4. آموزش خود را و اقامت

اگر شما آموخته اند که در مورد پل جنبش و یا مسائل combatted در گذشته مسئولیت گرفتن تحصیل کرده و مطلع باشید. "آن دیوانه که چگونه بسیاری از منابع در دسترس است که مردم می دانستم که هرگز در مورد دلیل آنها نیست نگاهی هم به حفاری عمیق تر. من حتی در حال تحصیل در چیزهای جدید; فقط به خاطر من سیاه و سفید و یک زن به این معنا نیست که من همه چیز را می دانم یا که من یکی با همه پاسخ درست" آنتوان گفت. مردم سیاه و سفید نمی حمل و تعهد به آموزش دیگران فقط به این دلیل آنها سیاه و سفید هستند. ابتکار و اختصاص وقت برای یادگیری. شما می توانید پیدا کردن منابع برای هر نوع یادگیرنده از کتاب به پادکست به فیلم, نشان می دهد, TED Talks, و بیشتر. استفاده از لیست های ایجاد شده توسط سارا سوفی سوسو زدن و الهام کلاین که نقطه اوج یک تنوع از منابع به مردم یاد می دهد چگونه به طور فعال زاد نژادپرستی.'

آموزش خود را نمی خواهد بود آسان سریع و یا بدون درد است. آن زمان را به طور کامل درک تاریخچه و درد پشت پل جنبش به خصوص اگر شما شخصا تجربه نکرده تبعیض و نفرت در این راه است. زمان را واقعا گوش دادن. غیرمتمرکز خود را تمرکز و توجه کامل خود را به این مسائل اجتماعی شما خواهد آموخت که بیشتر از همیشه قبل از. همراه با آموزش کار مطلع باشید. شما نمی توانید فقط یادگیری, درک می کنیم و حرکت می کند. نگه دارید تا تاریخ در زمان حوادث است. انجام تحقیقات خود را واقعیت-بررسی و با استفاده از متنوع منابع خبری به اطمینان حاصل شود که شما اطلاعات خود را از دریافت هر دو قابل اعتماد و دیدگاه های متنوع.

5. سازمان های دانشجویی

آیا دست کم گرفتن قدرت از سازمان های دانشجویی در دانشگاه خود را. این گروه متحد کردن مطالعه بدن. آنها را عامل تاثیر را در محوطه دانشگاه. کالج فصل از سازمان ها مانند سیاه اتحادیه دانشجویی و یا داد و NAACP, توسط طراحی و ایجاد فضاهای سیاه و سفید جامعه در دانشگاه و ارائه یک پلت فرم برای صدای خود را به بیان خوب و بد. "این جامعه ارائه شده من با این راحتی که من متوجه شدم که من تنها نیستم در تروما می آید که با هر لکه دار کردن microaggression و نژادپرستی سیستماتیک است که متاسفانه نسبت به مردم از رنگ" گفت: دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم هانا توماس. تبدیل شدن به یک عضو و یا به سادگی در تلاش برای حضور و ترویج رویدادها/طرح های. با حمایت از این گروه شما می توانید کمک به حفظ جایگاه خود در دانشگاه و بالا بردن صدای خود را به طوری که آنها خود را بیان نگرانی های آنها شنیده می شود توسط هر کس.

جستجو برای دانشجو orgs متمرکز بر فعالیت و ضد نژاد پرستی. درگیر شدن با این گروه ها اجازه خواهد داد که شما را به طور مستقیم تاثیر تغییر در خود دانشگاه و حمایت BLM. نمونه هایی از این سازمان بود که در دانشگاه فلوریدا دانشجو,دولت, دانشجویان اقدام علیه نژادپرستی (STAAR) یا نه در دانشگاه ما مبارزاترا در دانشگاه ها در سراسر ایالات متحده است. "به عنوان یک فرد بالغ جوان, در حال حاضر مواجه با کار جدید از مرور عمدتا سفید, موسسه, دانشگاه, فلوریدا, من می دانستم که من نیاز به طور فعال به دنبال یک جامعه در دانشگاه اگر من می خواستم برای ادامه کاوش و افراط در زیبایی از فرهنگ" توماس گفت. در صورتی که شما در پیدا کردن خود را در محوطه دانشگاه به خالی از این فضا شما نیاز به تغییر است.

این سازمان باید وجود داشته باشد در هر دانشگاه. اگر شما احساس می کنید خود را در پردیس فاقد منابع ابتکار عمل و ایجاد یک. تحقیق چگونه برای شروع یک سازمان دانشجویی در دانشگاه شما. پیدا کردن دانشجویان و استادان است که کمک خواهد کرد که شما آن را به زندگی است. حتی اگر وجود دارد برخی از, اما هنوز هم به اندازه کافی از این گروه ها در مدرسه خود را, شما نیاز به تغییر بیش از حد. اگر هیچ کدام وجود دارد به صورت عمده خود را و یا زمینه را به یکی. از همه مهمتر, این بار نمی تواند به سمت چپ به طور کامل در جامعه و سازمان خود را تغییر دهید و نشان دهنده پل حرکت در دانشگاه. هر سازمان دانشجویی است که برای رفاه دانش آموزان خود را (به عنوان آنها باید) نیاز به انجام بخشی خود را برای حمایت از این جنبش است. این که آیا شما یک رهبر و یا فقط یک عضو فعال در نگاه و بپرسید که چگونه گروه شما می توانید با استفاده از پلت فرم آن و نفوذ در محوطه دانشگاه برای کمک به.

6. اعتراض

طول اکثر اگر نه همه از رویدادهای مهم که در طول تاریخ ما, اعتراض به برگزار نقش حیاتی در آوردن تغییر. آن همان را انجام خواهد داد در این جنبش بیش از حد. "به عنوان یک فعال آن [جورج فلوید مرگ] من نا امید در این کشور به دلیل ثابت کار می کنند که قرار داده شده است توسط کسانی که روح شجاع در گذشته که اعتراض و مبارزه برای حقوق ما" گفت: دانشگاه مرکزی دوم Kéyuna Julien. اعتراض فراهم می کند یک راه برای متحد کردن جوامع و ابتکار. این تساوی توجه جهانی به مسائل در دست مجبور تغییرات ساخته شود. وجود دارد تظاهرات در شهرهای سراسر کشور است. اگر شما علاقه مند به شرکت, پیدا کردن یک محل مصرف نزدیکترین به شما. وجود دارد چیزهایی که شما باید بدانید و مراحل شما باید برای آماده سازی قبل از اینکه شما بروید.

به منظور اعتراض با خیال راحت شما نیاز به دانستن چه بپوشند و چه به ارمغان می آورد. مطمئن شوید که لباس خود را پوشش تمام بدن خود را (یعنی پیراهن و شلوار) و نمی خواهد شما را به ایستادگی کردن; همچنین در نظر گرفتن لایه بندی است. برای جلوگیری از خطرات بهداشتی پوشیدن یک ماسک و دستکش. در نظر آوردن عینک در صورتی که گاز اشک آور استفاده می شود. مطمئن شوید که موهای خود را گره خورده است تا و اجتناب از پوشیدن چیزهایی مانند طلا و جواهر و یا لنزهای تماسی. تا آنجا که آنچه را علاوه بر اعتراض نشانه مطمئن شوید که بسته به آب تنقلات کمک های اولیه لوازم و پول نقد. بالاتر از همه حقوق خود را بدانید و اطلاعات از هر کسی که شما ممکن است نیاز به تماس اگر چیزی اتفاق می افتد به شما. برخی از مردم ممکن است در نظر گرفتن تمام این اضافی و یا رفتن در دریا. شما باید واقع بینانه و همیشه آمادگی خود را برای هر احتمالی در اعتراض به وضعیت.گزارش این آگهی

در نهایت, شما باید بدانید که چگونه رفتار خود را در حالی که اعتراض. در حقیقت ما هرگز پیدا کردن یک جهانی راه حق اعتراض به. اگر شما نمی, سیاه, شما نمی توانید به دیکته چگونه مردم باید پاسخ به این وضعیت. تا آنجا که در اعتراض به رفتار می رود مطمئن شوید که برای دریافت به دانستن پرنیان از جمعیت می شوند. آیا هر چیزی که شما راحت نیست انجام است. مراقب باشید از مردم در تلاش برای شما تحریک به خشونت و تمرکز بر دلیل خود را برای اعتراض در وهله اول. زمانی که مستند یک اعتراض محافظت از هویت کسانی که در اطراف شما با سانسور و اجتناب از فیلمبرداری چهره و یا شناسایی ویژگی های. در نام خود پل مهم جنبش با تمرکز بر رفاه جامعه سیاه و سفید. رفتار شما باید بیش از حد. اگر شما سیاه و سفید نیست, همیشه باقی می ماند احترام به جامعه سیاه پوستان هنگام شرکت در تظاهرات به عنوان یک متحد.

7. با استفاده از پلت فرم خود را

نسل های قدیمی تر عشق می گویند ما صرف تمام زمان ما در تلفن های ما با استفاده از رسانه های اجتماعی درست است ؟ خوب در این وضعیت ما می تواند قرار داده که عادت به استفاده از خوب است. با COVID-19 هنوز هم به عنوان یک خطر برای سلامتی در جامعه ما سیستم عامل رسانه های اجتماعی اجازه می دهد تا شما را به صدای خود را شنید از امنیت خانه خود را. با استفاده از پلت فرم خود را برای به اشتراک گذاشتن اخبار و گسترش آگاهی است. "من شخصا تصمیم به نوشتن نامه ای سرگشاده به سفید و سیاه و سفید غیر followers on Instagram. من نه تنها به اشتراک گذاشته شده من احساسات شخصی اما التماس آنها را به برداشتن گام های واقعی به آموزش خود را. برای من این یک مسهل تجربه و من در نهایت برای به اشتراک گذاشتن چیزی که من تا به حال در ذهن من برای یک مدت زمان طولانی" گفت: دانشگاه فلوریدا دانشجو Adetola Alonge. هرگز دست کم گرفتن تاثیر فقط یک پست که منجر به افتخار جورج فلوید و پل جنبش است.

در هنگام نشان دادن حمایت بیش از رسانه های اجتماعی باقی می ماند آگاه از محتوا و شیوه ای که در آن شما در پست. اول مراقب باشید از نمایشی فعالیت. این فقط شامل ارسال رسانه های اجتماعی و زنجیر روند هشتگهای یا خالی اظهارات مانند 'Black Lives Matter'. این نه به طور فعال کمک به ساخت هر نوع تغییر دهید. هر کسی می تواند تگ برخی از دوستان خود Instagram داستان یا retweet هشتگ در توییتر. آموزش, ارائه, منابع, اخبار و یا به روز رسانی و مطمئن شوید که شما استفاده از رسانه های اجتماعی فعال است و نه منفعل. همچنین حفظ حساسیت در هنگام ارسال. جلوگیری از ارسال پس از سانحه یا گرافیک محتوا به عنوان آنجا که ممکن است. اگر شما تصمیم به مطمئن شوید که همیشه به مقدمه این نوع از نوشته ها با هشدارهای صریح برای پیروان خود را. بالاتر از همه, اگر شما بخشی از جامعه سیاه, مطمئن شوید که در تلاش خود را برای کمک به تقویت سیاه صدای که شما لازم نیست برای آنها صحبت می کنند.

8. شروع و ترویج گفتگو

مشاهده این پست در Instagram

در حالی که ما ادامه خواهد داد – و به شدت شما را تشویق همه به کمک های مالی و اعتراض در جوامع ما (اگر شما قادر) ما همچنین بر این باورند که یکی از بزرگترین چیزهایی که ما می توانید انجام دهید برای ایجاد یک تاثیر مثبت و کمک به ایجاد یک جامع تر جامعه حمایت این است که به اصل احترام + آموزشی, گفتگو با دوستان, خانواده, + کسانی که به طور یکسان. گفتگو در مورد نژاد پرستی +بی عدالتی در زمان می تواند مشکل برای برخی از هنگام مواجهه با فردی که بسته است فکر یا دفاعی که به چالش کشیدن راه خود را از تفکر است. در تصاویر بالا ما ایجاد کرده اند که چند نمونه از شروع گفتگو است که شما می توانید با مردم در حالی که هنوز احترام به فرد به عنوان یک فرد – با وجود ديدگاه مخالف. هدف ما در سل خواهر است که نه تنها به ارائه با کیفیت بالا و محصولات زیبا اما برای جشن + پشتیبانی از تمام جنبه های زندگی. ما امیدواریم که برای ایجاد یک فضای امن برای همه شما قادر خواهید بود به ترک پلت فرم ما احساس مثبت در حالی که به چالش کشیدن راه خود را از تفکر + داشتن اعتماد به نفس برای شرکت در این نوع از گفتگو با دیگران است. اگر کسی چیزی برای مشارکت – نمونه هایی از راه های شما با نزدیک شدن موضوع به ما یک نگاه به گفت و گو شما تا به حال با دیگران و یا هر چیزی مربوط لطفا نظر زیر. موثر ترین راه برای ما برای کمک به تغییر جهان است که به آموزش خود و دیگران – بیایید همه انجام بخشی از ما در انجام این کار! #blacklivesmatter

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط سل خواهر توسط مادر شوک (@solsisterofficial) در

تغییر شروع می شود در خانه ذهن و دل کسانی که در اطراف شما. آموزش و شروع به گفتگو با خانواده و دوستان خود ، ما نمی توانیم برای جلوگیری از مکالمات به دلیل ناراحتی یا ناخوشایند زمان'. کسانی که به بهانه آمده از محل امتیاز. یک تلاش جمعی در خانواده خود و یا دوستان گروه برای یادگیری و رشد با هم. اگر شما می دانید زبان های متعدد ترجمه اطلاعات به غیر فارسی زبانان در خانواده و یا جامعه است. جهل سرچشمه از عدم آموزش مناسب. ما باید شروع ادامه و ترویج گفتگو در مورد جورج فلوید و BLM. هیچ کس باید با استفاده از این بهانه که آنها نمی دانند یا آنها هرگز آموخته بودند در مورد آن. "به یاد داشته باشید: درست فعالیت های آموزش و پرورش و پاسخگویی نیست و نخواهد بود و راحت. آیا شما با ارسال یک جعبه سیاه در Instagram و خواستار آن یک روز و یا آیا شما واقعا تا برای تغییر" Alonge گفت. یاد بگیرند. آموزش.

همچنین به بحث و بررسی در سیاه و سفید خود را و دوستان و خانواده و عزیزان. این مکالمات ثابت کند فقط به عنوان حیاتی و ابزاری برای ایجاد اتحاد تشکیل درک و ارائه پشتیبانی. علاوه بر این همه ما نیاز به نگه داشتن مردم پاسخگو برای چیزهایی که آنها می گویند و انجام می دهند. آنها تماس بگیرید و آن را علنا اگر شما نیاز به. اشاره نفاق و نژاد پرستی هنگامی که شما آن را نمی اجازه دهید آن را اسلاید. مقابله با کسانی که مردم را انتخاب کنید که به اتخاذ فرهنگ سیاه و سفید اما سکوت در این زمان. بهانه را برای مردم فقط به خاطر اینکه شما نمی مانند تقابل و یا اینکه آنها خود را به دوستان و یا خانواده. "تغییر هرگز خاموش" Julien گفت. ما تنها می تواند قرار دادن یک توقف این رفتار اگر همه ما آن را غیر قابل قبول و بدون توجه به تعارض آن را باعث می شود.

9. رای گیری در تمام سطوح

اگر ما می خواهیم برای دیدن تغییر در ما قوه مقننه دولت و موسسات ما نیاز به قرار دادن پول ما که در آن ما است. این بدان معناست که رای گیری در هر انتخابات است. اولین و مهمترین, انتخابات ریاست جمهوری تنها می شود نزدیک تر و نزدیک تر به عنوان روز رفتن. در حال حاضر همه ما می دانیم تاثیر اجرایی نامزد منتخب ما ایجاد در فردی ما زندگی می کند. ما باید مطمئن شوید که نه به تمرکز تمام انرژی ما را فقط در یک مکان. تغییر اتفاق می افتد در تمام سطوح. ما باید مطمئن شوید که برای گرفتن توجه از نام های دیگر ما در رای گیری به عنوان به خوبی به عنوان دیگر انتخابات در جوامع ما. رای گیری خود را برای اعضای کنگره, فرماندار, دولت, قانونگذاران, شهردار, قضات, اعضای شورای شهر و دیگر نمایندگان محلی مهم است.

این افراد به نمایندگی از شما به طور مستقیم و تاثیر می تواند شما را فقط به عنوان اگر نه بیشتر از آن, به عنوان ریاست جمهوری انتخاب خواهد شد. "مردم من سن و دانشجویان هستند که در حال رشد همیشه شنیده ام" آه بچه ها نشستن,' اما در حال حاضر ما در حال آنهایی که در حال انجام مسائل همه چیز را سازماندهی راهپیمایی و حتی آواز" آنتوان گفت. رای ما مهم تر از همیشه. انجام تحقیقات خود را و آن را به حساب.

10. می گویند نام خود را به افتخار و حافظه خود را

هیچ چیز بدتر خواهد بود از برای ما به این همه در نهایت می میرند پایین. به منظور تغییر این نمی تواند فقط یکی دیگر از روند. جورج فلوید را تنها نمی توان نام دیگری بر روی یک لیست در حال رشد; او باید آخرین. فراموش نکنید که نام خود را در حفظ و گفت: آن را همراه با نام دیگر قربانیان. "آزمون واقعی است: در دو هفته شما هنوز هم می تواند آموزش خود و کسانی که در اطراف شما ؟ زمانی که شما قدم بر روی پردیس در پاییز که شما بیرون رفتن از راه خود را به صحبت کردن خود را در سیاه و همسالان که ممکن است شما را تا حد زیادی نادیده گرفته و وقت خود را در اینجا ؟ شما ثبت نام برای آمریکایی های آفریقایی تبار مطالعات دوره ها و دوره های دیگر در مورد نژاد و سیاه و تجربه به منظور واقعا آموزش خودتان" Alonge گفت. در ادامه به آموزش خود مطلع در زمان حوادث است. انجام بخشی خود را در بودن یک فعال طرفدار تغییر دهید.

بالاتر از همه به افتخار حافظه خود را هر روز با راه شما خودتان حمل و رفتار دیگران. "صحبت کردن در مورد یک وضعیت اجرا تغییر و عدالت و موقت من ناراحتی مقایسه نیست و در همه به ناراحتی قربانیان و خانواده های آنها را از طریق رفت. که گفت:, من نیاز به نمایندگی از صدا است که آنها را از دست داده و اگر دیگران به اندازه کافی در مورد حقوق بشر و سپس آنها باید بیش از حد" Shadwick گفت. ترویج مهربانی و برابری در هر درب شما پا در و با هر فردی شما روبرو می شوند در طول زندگی خود. در راه است که ما می توانیم نگاه به سوی آینده ای روشن تر. ما می توانید یکی که در آن سیاه و سفید زندگی می کند موضوع به همان اندازه به عنوان هر زندگی و افرادی مانند جورج فلوید به زندگی می کنند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن