10 راه برای دریافت پیش بدون 2020 تابستان کارآموزی

در حالی که پیش دانش آموزان را تشویق می کردند زمانی که کالج ها آغاز شده تعویض به کلاس های آنلاین و گسترش pass/f

توسط ATSHNEWS در 12 خرداد 1399

در حالی که پیش دانش آموزان را تشویق می کردند زمانی که کالج ها آغاز شده تعویض به کلاس های آنلاین و گسترش pass/fail سیاست به طور موثر اجازه دادن به هر کسی با یک نمره بد کردن قلاب. نه تا این تابستان آنها پیدا کردن که COVID-19 بسیار زیبا به سرقت برده خود را در آینده. رویاهای کارآموزی برای برخی از نرم و صاف کردن شرکت لباس پوشیدن و در یک دست کت و شلوار و کراوات به عنوان نقش برآب اجتماعی فاصله قوانین لگد. چند آنهایی که خوش شانس زده طلا تنها گفته شود همان خط بعد از آن که به عنوان خوانده شده "ما در حال استخدام ندارد." اما نگران نباشید اگر همه رزومه کاری خود را می گوید شما حرف بتس در مک دونالد در دبیرستان.

در اینجا 10 راه شما می توانید تبدیل به رقابتی تر و بدون گرفتن 2020 تابستان کارآموزی.

1. تماس های سرد

summer internships 2020
unsplash.com

تماس های سرد نیاز بسیار کمی از شجاعت اما شما فقط ممکن است زمین در یکی از کسانی که آرزو کارآموزی ساخته شده فوق العاده نادر با این بیماری همه گیر. آیا منتظر نیست برای کارفرمایان برای آمدن به شما دلیل این که شما در حال رسیدن به آنها. "در یک ایمیل به آنها بگویید [درباره] مهارت های خود را و فقط از آنها بخواهید اگر آنها نیاز به کمک دارید با هر چیزی" گفت: ارین نبرد هماهنگ کننده برنامه در ویلیام و مری سی تابستان موسسه. "شما هرگز نمی دانید." اگر شما نیست به خصوص با استعداد و مرد در طرف دیگر می پرسد چه مقدار شما می توانید اضافه کردن به کسب و کار خود را? فقط می گویند شما در حال صرفه جویی او را از داشتن به واقع یک موقعیت شغلی با آن خسته کننده قوانین و مدارک.

2. نگه داشتن یک مجله

summer internships 2020
unsplash.com

هنگامی که خود را grandkids سوارکاری خود کوانتومی-صفحه hoverboards شما بپرسید چه اتفاقی افتاده است در دوران طاعون بزرگ از سال 2020 شما بهتر است با استفاده از یک داستان برای گفتن. اما نگه داشتن یک مجله نیز کمک می کند تا شما جلوتر در حال حاضر. "نوشتن جزئیات کوچک است که رخ داده است در این بیماری همه گیر را نشان می دهد شما یک وجدان فرد است که بسیاری از کارفرمایان عشق ورزیدن" گفت: LaTrina آنتوان مدیر گروه غیر انتفاعی سی شاهد. آن را نیز اجازه می دهد آنها را می دانم که شما در واقع انجام می شود چیزی غیر از mashing دکمه های پلی استیشن کنترل تمام تابستان.

3. نگاهی به کلاس های تابستان

summer internships 2020
unsplash.com

برای برخی از مصرف تابستان کلاس های زوم یک کابوس است. خرج کردن از هدفون خود را احساس می کند همیشه سخت تر به عنوان استاد صوتی تبدیل به یک هواپیمای بدون سرنشین و آنها به شدت نبرد اصرار به باز کردن یوتیوب در پنجره دیگری است. برای دیگران آن را یک فرصت. "شما دریافت می کنید به صحبت کردن با مردم هوشمند [و] برخی از کسب اعتبارات بنابراین شما باید زمان بیشتری برای آماده شدن برای مدرسه گراد و یا درخواست برای شغل بعد گفت:" جیمی حل و فصل یک استاد تدریس سیاست در ویلیام و مری. خیره در روی صفحه نمایش تمام تابستان صدمه دیده چشمان خود را کمی اما تفاوت از Netflix بکشد و یا سرپرستی?

4. یاد بگیرند که چگونه به ارسال ایمیل های تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی پست

summer internships 2020
unsplash.com

وای یا جوان امروز باید تسلط هنر از فروش خود را در رسانه های اجتماعی تلفن های خود را مسدود با توییت و یا Facebook پست در هر چیزی که کمی است که تصادفا به زندگی خود را. که همان حکومت می رود برای کسب و کار تولید کالا و خدمات است. کارفرمایان می خواهند افرادی که می دانند چگونه به گسترش این کلمه در مورد آنها به ویژه هنگامی که COVID-19 گرفته شده بیش از حد دهانه توجه کوتاه. "این بیماری همه گیر ممکن است باز کردن مناطق جدید برای مشاغل و یا کارآموزی که افراد جوان ممکن است بهتر مجهز به مانند جدید رسانه های اجتماعی مربوط به مواضع," آنتوان گفت. دریافت شروع خود را در بازاریابی رسانه های جهان امروز به دنبال "رسانه های دیجیتال استراتژی" در یوتیوب.

5. کار برای پدر و مادر خود را

summer internships 2020
unsplash.com

همیشه وجود دارد یک صفحه اصلی برای شما در مردمی خود را' زیرزمین هنگامی که شما هیچ جایی برای رفتن. چرا این فرصت را برای حمایت از خانواده کسب و کار بنابراین شما لازم نیست به طور کامل mooch از کارشناسی ارشد و Pa? "من نشان می دهد کمک کردن در پدر و مادر خود را' کارگاه یا فروشگاه صورتی که یکی پس از شما یاد بگیرند که چند معاملات حتی اگر آن را به کف mopping," نبرد گفت. "من می دانم که وجود دارد دانش آموزان در خارج وجود دارد [که] حتی نمی تواند انجام دهد." چنین بود باهم از هزینه های بیش از حد در یک زمان نوشتن مقالات مدت. در حال حاضر فرصت برای یادگیری چیزی واقعی است.

6. نوشتن افکار خود را در مورد اخبار مقالات

summer internships 2020
unsplash.com

به جای اجازه دادن به رسانه ها و صاحب نظران و روزنامه منجر راه در چگونه ما فکر می کنم در مورد این جهان چرا تولید خود را تفسیر? آن را مانند شما نمی توانید برای خودتان فکر می کنم. "کارفرمایان مانند کارمندان که به دنبال دستور اما همچنین می خواهم به آنها می گویند چیزهایی مانند "چه چیزی اشتباه است با این'" گفت: درو Stelljes یک هماهنگ کننده در ویلیام و مری سی تابستان موسسه. "[به همین دلیل] ما آنها را [آموزان در موسسه] نوشتن یک انعکاس اخبار و پادکست های ما تحت پوشش ام." نشان می دهد که شما در مورد مراقبت از این جهان و با گسترش آینده خود را با گفتن چیزی در مورد آن.

7. بیرون بروید و ورزش

unsplash.com

یک بیماری همه گیر می دهد مردم کامل بهانه به در خانه بمانند و به آرامی تبدیل شدن به یکی با یک شمع تنقلات در مقابل تلویزیون است. پس از آن می آید عدم قرار گرفتن در معرض نور خورشید به طوری که یکی ظهور از خانه خود را در صبح به عنوان یک خون آشام می کند از تابوت خود را. به هیچ وجه من اجازه این اتفاق می افتد و نه باید به شما. بیرون بروید و ورزش! دوچرخه سواری و یا تنه زدن با دمبل در دست شما است. فقط فراموش نکنید که برای اقامت شش فوت از هم جدا و تمام.

8. صحبت کردن با مردم به عنوان بسیاری که ممکن است

unsplash.com

شما نمی خواهید به اجازه مهارت های اجتماعی خود را آتروفی چون شما در نهایت باید آنها را برای مصاحبه های شغلی; مهارت های مانند بحث کوچک بدون رفتن به COVID و یا زمانی که به دنبال در چشم در هنگام صحبت کردن. "این که آیا آن را در زوم و یا در شخص من صحبت کردن با مردم من می دانم که به عنوان آنجا که ممکن است و یا دیگری من نمی قادر خواهد بود به آن را انجام دهد پس از این [COVID-19 مستند] است" گفت: دانشگاه ایلینوی junior لوکاس اسوالد. اگر شما عصبی در مورد نشان دادن چهره خود را بر روی زوم در حال حاضر این شانس را به شجاع ترس خود را به دلیل مصاحبه خواهد شد با استفاده از این برنامه بسیاری در طول این زمان نامشخص است.

9. شروع یک کانال یوتیوب

unsplash.com

به عنوان گنجینه ای از دانش که قبلا آموزش داده شده توسط تنها یک مشت از نخبگان دانشگاه های یوتیوب را قادر می سازد هر کسی که برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود را با جهان و یک تن از پول اگر شما به ویروسی. فراموش نکنید که در مورد انجام یک vlog در زندگی در طول coronavirus مستند به این دلیل که مردان و زنان در ووهان در حال حاضر outdid شما با یک میلیارد درصد در Infinite. به جای تمرکز بر روی یک چیز شما بهترین. من خودم پیانو روی یک صفحه کلید مجازی با جلوه های ویژه است و من تعامل با هر فرد وجود دارد که ضربه که دکمه اشتراک. با تشکر از آنها و آنها را به گسترش این کلمه در استعداد خود را. به یاد داشته باشید کسب درآمد در دسترس می شود هنگامی که شما در رسیدن به 1000 subs.

10. مطالعه سخت

unsplash.com

چرا تحصیل در تمام زمانی که آنها به شما اجازه درخواست برای تصویب/شکست ؟ آن را نمی خواهد نشان می دهد تا بر روی متن خود را که نمره شما واقعا سزاوار ، اشتباه است! "شما باید هرگز توقف تلاش خود را به بهترین مطلق," آنتوان گفت. "ما [کارفرمایان] آیا به زمان گذشته مانند این با کاهش استاندارد و یا به کسی که راحت تر به اهداف را تامین کند." رفتن برای یک پاس/خرابی درجه بدون شرایط تخفیف می گوید همه شما نیاز به دانستن در مورد چه مقدار کمی از تلاش کسی را به کلاس خود را. نمی شود که فرد.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن