10 چیزهایی است که کمک خواهد کرد که شما را به ایستادگی در مصاحبه بعدی خود را

چشمان خود را ببندید و تصور کنید که خود را در محل کار از رویاهای خود. غرق شدن به یک باقلا-کیسه pina-colada در د

توسط ATSHNEWS در 17 اردیبهشت 1399

چشمان خود را ببندید و تصور کنید که خود را در محل کار از رویاهای خود. غرق شدن به یک باقلا-کیسه pina-colada در دست...یا شاید فقط به طور منظم swirly صندلی و برخی از قهوه و هر آنچه که قایق خود را شناور. احساس شگفت انگیز ، اما شما می دانید آنچه را که احساس می کنید حتی بهتر است ؟ تبدیل این واضح بصری به واقعیت و در واقع کيسه این کار شما می خواستم برای انجام همیشه از مادر خود را شکست و آن را به شما است که تبدیل شدن به یک شاهزاده زمان فقط نمی تواند اتفاق می افتد. این که آیا شما تصویر خود را به عنوان یک بانکدار سرمایه گذاری, نرم افزار مهندس, معلم, حرفه ای سگ واکر یا تمام وقت شعبده باز–من اینجا هستم برای کمک به قضاوت نه.

اما در راه شما و رویا-کار ایستاده ده ها تن از دیگر آرای درست مثل خودتان. تنها شانس شما برای خودتان اثبات می آید در قالب بدنام مصاحبه. چگونه شما خود را به حداکثر رساندن زمان اختصاص داده شده با مصاحبه و واقعا خود را به علامت ؟ در مسلح برای مبارزه با این 10 آسان ابزار توسط کارشناسان توصیه می شود:

1. پوشش نامه و رزومه: نام و نام خانوادگی بهتر اواز یا موسیقی دو نفری. (شما نمی توانید)

giphy.com

من تا به حال برای شروع این با یک الاغ سبزه گربه وحشی پشمالو. رزومه و cover - etter دسته کوچک موسیقی جاز در عمل باید به عنوان یک جزء اصلی در مصاحبه خود ابزار-کیت. "حتی اگر شما آن را در شما نمی دانید که اگر مصاحبه شما در واقع آن را بخوانید و یا در زمان حال به رفتن را از طریق آن را در جزئیات. وجود دارد هیچ آسیبی در حمل یک کپی از رزومه کاری خود را به مصاحبه," دیجیتال و رسانه های اجتماعی مدیر نعل اسب در رسانه های تریش باتیستا گفت. بنابراین مطمئن شوید که شما به روز رسانی رزومه کاری خود را به طور منظم و نگه داشتن یک پوشه پر از ترد نسخه چاپی طوری که شما می توانید خودتان را از یک بحران یا دو زمانی که چاپگر خود را متوقف می شود کار ده دقیقه قبل از سوار خود می رسد.

اگر شما ترس تان شدیدا کردن جداگانه نامه برای هر موقعیت شما اعمال می شود به مانند من, من می توانم به شما اطمینان دهم که زمانی که آن را به پایان می رسد تا برنده بیش از مصاحبه خود را, شما خواهد بود ضمن تشکر از گذشته شما به صورت قطره قطره تایپ کردن یکی از. "حمل پوشش نامه است که همیشه یک ایده خوب به دلیل آن را نشان می دهد شما حرفه ای شما واقعا علاقه مند به کار و تحقیقات خود را انجام." روزنامه نگار در EF روابط عمومی آقای Keon پورتر گفت. "نامه ای است از یک مکمل به رزومه و من ترجیح می دهم به آن نگاه بیش از یک رزومه به دلیل آن را بسیار بیشتر داستان محور و متمرکز شده است. آن را به من می گوید زیادی در مورد یک فرد از یک رزومه می کندو اجازه می دهد تا شخصیت خود را از طریق درخشش و همچنین در نحوه اتصال آنها تجربیات خود را به این نقش است." اطمینان حاصل شود که شما ترکیب از طریق رزومه کاری خود را به برجسته کردن مهارت و تجربه شما واقعا می خواهید به نمایش گذاشتن و سپس لینک آن را به عقب به نقش شما می خواهید به امن. خواندن آن را یک بار دو بار سه بار قبل از چاپ و دوم جفت چشم نگاه آن را به مطمئن شوید که شما در میانهی شب رفته به طور کامل دریا توصیف چگونه خود مدال نقره در آن ترشی-مسابقه خوردن باعث می شود شما یک شخص فعال و زرنگ. شما می خواهید به تحت تاثیر قرار دادن نه پایمال کردن.

2. Researchin' است Rewardin'

giphy.com

من می دانم که بسیاری از اوقات شما درخواست برای مشاغل متعدد در یک بار دعا که حداقل یکی از آنها را از طریق آمده است. اما فقط به عنوان بد به عنوان قرار دادن تمام تخم مرغ خود را در یک سبد ثابت می کند تلاش برای حمل بیش از حد بسیاری از سبدهای در یک بار. در پایان شما را تا پایان با رها کردن هر تخم مرغ بر روی سنگ مرمر کف با صدای بلند میله تزئيني پشت صندلی. اطمینان حاصل کنید که مهم نیست که چگونه بسیاری از نقش های شما اعمال می شود را برای شما انجام تحقیقات کافی برای هر یک و دانستن هر چه مستلزم. در این روز و سن, یک ساعت خوب و یا پس از اینترنت FBI کار نمی تواند نگه دارید بسیار از شما. نگاه این شرکت به عنوان خوانده شده تا در مورد نقش و حقایق خود را پایین. "شما نیاز به نمایش یک درک عمیق از آنچه است که در مورد" شریک در دسترسی به سرمایه همکاران آقای Manish Pandey گفت. "آماده شده و در آمده با تحقیقات خود را انجام داده است. آیا شما واقعا علاقه مند به این کار و یا استفاده فقط برای خاطر آن است ؟ می دانم که نقش داخل به بیرونو دریغ نکنید برای پرسیدن سوال برای پر کردن شکاف." در روز مصاحبه در کنار ده دقیقه به قلم مو رنگ کردن در اطلاعات شما پیدا کردم به طوری که شما لازم نیست تا پایان خاموشی در مقابل مصاحبه.

انجام تحقیقات خود را از قبل خواهد شد نه تنها به شما احساس اعتماد به نفس بیشتری را با جدید پیدا دانش, اما شما همچنین برقراری ارتباط به مصاحبه است که شما کسب و کار متوسط. "شما می توانید بگویید اگر کسی نگاه کردن شرکت شما و یا مشتریان و زمانی که آنها قادر به من یک نمونه از کار خود را و آن را مربوط به تحقیقات آنها انجام داده ایم, من واقعا فکر می کنم که باعث می شود آنها را ایستادگی کردن" باتیستا گفت. به من اعتماد خود را با استفاده از ستارگان 'تحقیقات' مهارت های خوب و استفاده از آنها را فراتر از Instagram و Facebook ثابت می کند به عنوان یک بازی واقعی-changer.

3. اصالت بیش از نوابغ

giphy.com

شما ممکن است شده اند valedictorian در دبیرستان خود را که در آن هیچ کس واقعا می دانستم که شما تا مراسم فارغ التحصیلی است. شما ممکن است فکر می کنم شما هدیه خدا به کار گرفته شد. شما ممکن است در برنامه استعداد تا کالج شما را شکست. اما هنگامی که شما را به یک مصاحبه شغلی هیچ یک از این مسائل. بله شما میخواندم چیزی هوشمند صدایی تفکر آن را به شما پول خوبی برای شما است. اما باور من مصاحبه نیست در lookout برای نابغه; آنها می خواهند کسی که به نظر می رسد واقعی و صمیمی و کسی که آنها لذت بردن از صحبت کردن به.

نگاه گریه نکن–من نمی گویم که این 4.0 معدل شما قربانی بسیاری از زندگی اجتماعی خود را به خراش با هم نشان میدهد کاملا بیهوده است. من فقط گفت که از مصاحبه منظر اهمیت آن کمتر از چگونه با شخصیت و گرم شما در سراسر آمده به عنوان. "یک علاقه واقعی در یادگیری بیشتر در مورد این رشته یا صنعت شما به دنبال برای رفتن به outshines لیست مهارت های ذکر شده بر روی یک تکه کاغذ. در پایان روز مصاحبه فقط یک مکالمه واقعی بنابراین شما باید قادر به نگه مصاحبه با نشان دادن علاقه خود را در علاقه," پورتر گفت. اگر شما احضار به مصاحبه آنها احتمالا در حال حاضر فکر می کنم بسیار از هوش خود را.

اما اگر 'هوشمند' مبالغ تا همه شما و سپس ما ممکن است مشکل به این دلیل در پایان روز ترین شغل شامل کار مشترک تا حدودی محیط اجتماعی و هیچ کس می خواهد به در گیر کار با موشکاف پل که شخصیت یک شور ترقه. و اگر شما در حال برنامه ریزی برای پنهان کردن خود را در فقدان یک شخصیت در پشت یک صفحه نمایش در یک قرنطینه مصاحبه می توانند در آن است. "بسیاری از شخصیت شما می تواند ابلاغ حتی در مجازی مصاحبه; مصاحبه به احتمال زیاد به تمرکز بیشتر بر روی سوالات بشود نسبت به گرفتن به شما می دانید بیشتر به عنوان یک فرد. من فکر می کنم که آن را آسان به بگویید چگونه اعتماد به نفس کسی است و چگونه واقعا علاقه مند هستند در این نقش فقط از راه آنها پاسخ" Pandey گفت. جوک کنار اصالت ندارد به مشکل باشد - اگر شما در نظر خودتان را صمیمانه علاقه مند در یک نقش آن را نشان می دهد. و اگر شما خوب, آیا شما حتی خواندن نقطه #2?

4. بدون شک سوالات خوب

giphy.com

چگونه یک مصاحبه شغلی متفاوت از یک بازجویی پلیس? خوب یکی از شما باید یک مکالمه دو طرفه و در دیگر شما فقط نشستن وجود دارد و سعی کنید برای متقاعد کننده دروغ در حالی که سوالات اخراج شما. اگر شما نمی توانید کشف کردن که در آن شما احتمالا داشتن یک زمان تلاش برای به زمین ، "من همیشه لذت بردن از مصاحبه با یک نامزد که می پرسد سوال و دلیل آن را نشان می دهد که آنها در حال تلاش برای تماس با من. و در مورد آنلاین, مصاحبه, با توجه به فقدان ارتباطی دیگر نشانه ها مانند زبان بدن مصاحبه شونده واقعا باید اولویت بندی درخواست پیگیری سوال به منظور ایجاد تعامل" پورتر گفت. اقامت درگیر در تمام طول مصاحبه. منفجر نمی شات خود را با گوش دادن منفعلانه.

پس, دفعه بعد یک مصاحبه کننده می پرسد اگر شما هر گونه سوال, لطفا تنفس قابل شنیدن آه امداد و beeline برای درب زیرا آنها به پایان رسید سوال. نه در واقع آمده تا با برخی از سوالات خود را–آن را نشان می دهد مورد علاقه خود را در شناخت بیشتر و بهتر پنهان این واقعیت است که اضطراب اجتماعی خود را شمارش پایین تا زمانی که شما می توانید ترک. "به عنوان یک مصاحبه شونده شما باید درمان های مجازی مصاحبه فقط به عنوان شما را در یک فرد. قطعا در آمده خود را با سوالات آماده; مصاحبه با قدردانی از کسی که نشان می دهد آنها کنجکاو به دانستن بیشتر در مورد نقش و واقعا باز به یادگیری" Pandey گفت. در ضمن شما باید آمد تا با لیست از سوالات در حالی که تحقیق قبل از مصاحبه به عنوان این شما را تشویق به حفاری های عمیق تر و واقعا فکر می کنم در مورد چگونه شما می تواند به نفع از نقش و چگونه آنها می تواند به نفع از استخدام شما.

5. رسمی 'مناسب است که نشان می دهد شما مناسب

giphy.com

اگر من تا به حال یک دلار برای هر زمان من آغاز در "کسب و کار گاه به گاه" کد لباس برای مصاحبه من حتی نمی نیاز به یک کار. اما متاسفانه لباس مناسب کلیدی برای ساخت اولین برداشت خوب. اگر شما نشان می دهد تا sloppily لباس پوشیدن در sweatpants و تی شرت شما در خواب, شما به احتمال زیاد در سراسر آمده به عنوان به عقب گذاشته است. بیش از حد به عقب گذاشته است.

خطا در کنار احتیاط و لباس های حرفه ای حتی اگر به مصاحبه دعوت نمی کند به صراحت برای آن تماس بگیرید. هنوز مطمئن شوید که چه چیزی را می پوشند است ؟ "شما نمی توانید به اشتباه با یک ژاکت یا کت و شلوار طراحی شده. یکی از اولین چیزهایی که من متوجه مورد متقاضی است که اگر آنها به خوبی لباس می پوشد چرا که این ارتباط که آنها حرفه ای و کنار هم قرار دادن. هنگامی که در شک, لباس حرفه ای تر از کمتر," پورتر گفت. حتی اگر شما نمی توانید یک ژاکت حداقل پیدا کردن یک ترد پیراهن یا لباس خود را تایید. به خوبی نصب لباس می تواند شگفتی به من اعتماد. علاوه بر این نیست هفته مد میلان - هیچ کس انتظار دارد که شما را به نشان می دهد تا چکیدن در گوچی; در واقع من توصیه کرد ، "شما نمی خواهید به ایستادگی کردن از آنجا که خود لباس–لباس محافظه کارانه اما حرفه ای" Pandey گفت. به نظر می رسد به طوری که کارشناسان ما.

حقیقت گفته شود, شما ممکن است تلاش برای پیدا کردن تطبیق کراوات یا حق دامن طول زمانی که آماده پس لطفا انتخاب کنید ساز و برگ خود را و جلوتر از زمان و نگه داشتن آن را اتو بخار پز و آماده است. فقط یک چیز کمتر به نگرانی در مورد در روز مصاحبه.

6. Konfidence اما نمی توان آن را کارداشیان

Kardashian
giphy.com

بله اعتماد به نفس است که کلید اما شاید رزرو آمد و رفت در اطراف مانند یک طاووس چرا که بر خلاف مادر را بالقوه خود را به کارفرما ممکن است درک خود را ثابت خودشیفتگی. به یاد داشته باشید یک کار ارائه می دهد یک فرصت برای یادگیری و رشد می کنند چرا که هر چقدر درخشان شما در نظر خودتان, چاد همیشه به یاد داشته باشید دامنه برای رشد. "آنچه که ما به دنبال اعتماد به نفس است نه cockiness. شور و شوق است که متعادل با یک دوز از عفت" Pandey گفت. که گفت:, شما همچنین باید اطمینان حاصل شود که شما نمی نشان می دهد تا به مصاحبه تکان دادن و آشکار در آستانه از اشک. پس از همه, اگر شما خودت را باور نمی, چرا باید مصاحبه?

به عنوان تهدید آمیز آن را به عنوان ممکن است به نظر می رسد شما واقعا می خواهید به ارائه بهترین نسخه از خود را به مصاحبه خود را. اعصاب و وحشت به نظر می رسد اما حتی اگر شما فکر می کنم که فرود این کار می تواند زندگی حرفه ای خود را به خودتان یادآوری کنید که این فقط یک فرد در سمت دیگر که درب (یا صفحه) و خوردن گوشت هیولا. "شما هرگز نمی دانید که چگونه یک مصاحبه است که برای رفتن تا شما در واقع وجود دارد و آن را به طوری که هیچ نقطه ای نگرانی خود را بی ارزش از قبل. اعتماد به نفس نامزد همیشه باعث می شود یک برداشت اول بهتر از عصبی یک "پورتر گفت. قبل از مصاحبه یک لحظه فقط به انجام چیزی جز تمرکز بر روی تنفس خود را به خودتان کمی سریع ذهنی پپ-بحث قبل از اینکه شما آغاز خواهد شد. و اگر شما نوع از کسی که شروع به عرق کردن در صرف فکر گرفتن مصاحبه راه اندازی برخی از مسخره مصاحبه با یک مشاور مورد اعتماد دوست و پدر و مادر و یا مربی.

نفس عمیق عزیزم. "چیزی که من متوجه اولین بار در مورد یک مصاحبه شونده است که چگونه آرامش و اعتماد به نفس آنها. البته این مشکل به آرامش در یک مصاحبه اما من فکر می کنم اگر آنها را به تلاش برای ارتباط با شما از انسان به انسان است که می گوید زیادی در مورد چگونه آسان آنها ممکن است برای کار با. علاوه بر این اگر مصاحبه مجازی این کار نیز ممکن است مجازی, بنابراین حتی اگر شما اعتماد به نفس بیشتری در پشت یک صفحه نمایش زمانی که سازگار, شما باید قادر به رشد بدون در نظر گرفتن" باتیستا گفت. خوش شانس برای شما, اعتماد به نفس ثابت می کند آسان به جعلی–وضعیت خوب, یک ثابت دست دادن آسان لبخند. که همه آن طول می کشد.

7. پرتاب در کمی خلاقیت مامانی

giphy.com

مصاحبه مشغول برنامه به طوری که آنها به طور معمول مصاحبه متقاضیان کار back-to-back و بدون خیلی از استراحت در میان است. آنها حتی ممکن است خود را فراموش کرده ام در صورت در پایان روز اگر شما داده نشده آنها را به هر دلیل به. به ایستادگی کردن از دریای متوسط Joes, بسته کمی دلربایی به پاسخ شما. خم کردن است که خلاقیت یک کمی خود را به طوری که مصاحبه نمی کند و احساس وسوسه به تعطیل می کردن و فکر می کنم در مورد ناهار خود قصد دارد به جای.

اما رها نمی دلیل در نام خلاقیت; شما هنوز هم می خواهید برای آمدن در سراسر به عنوان یک متفکر انتقادی. "این همه در مورد چگونه شما رویکرد پرسش ما از شما–بنابراین مطمئن شوید که پاسخ شما به خوبی فکر کردن و متمایز است. ما واقعا می خواهم برای دیدن اگر شما می توانید فکر می کنم روی پای خود را. ما معمولا به شما یک مورد-مطالعه و از آنها بخواهید شما را به راه رفتن ما از طریق شما به عنوان کار بر روی آن به طوری که ما می توانید ببینید که چگونه شما فکر می کنم. آن را در مورد پیدا کردن جواب درست به همان اندازه به عنوان آن را در مورد روند پس از رسیدن به یک پاسخ" Pandey گفت. خلاقیت ممکن است نگاه مانند آن را شامل یک بیت از خودانگیختگی اما شما قطعا می توانید آموزش خود را به خلاقانه تر فکر می کنم با رفتن را از طریق برخی از آتیپیک سوالات مصاحبه از قبل.

آیا شما واقعا فکر می کنم مصاحبه خود را باور خواهد کرد که خود را بزرگترین ضعف این است که "کمال'? چرت زدن. آخرین مرد گفت که زن و مرد قبل از بیش از حد. سوئیچ آن را یک رویکرد متفاوت...اما شاید مقاومت در برابر اصرار به نشت لوبیا در مورد نوشیدن مشکل یا تعهد جدی به مسائل.گزارش این آگهی

8. بسته پانچ با مقدار زیادی از شور و شوق

giphy.com

یک لحظه به فکر می کنم در مورد اینکه چرا شما می خواهید این کار است. من امیدوارم که به خاطر خود که 'شور' باعث می شود آن را به حداقل سه نفر را در فهرست خود را. به عنوان قشنگ به عنوان آن ممکن است صدای شور و شوق نگه می دارد بسیاری از ما رفتن. آیا شما عشق ورزیدن, نقاشی, نوشتن, برنامه نویسی و یا نوشیدن نامقدس مقدار boba همه احساس پرشور در مورد چیزی. اگر شما واقعا می خواهید به کیسه این کار شما باید سعی کنید برای نشان دادن این مصاحبه که موقعیت نزدیک intertwines با شور و شوق خود را.

برای ورود به سطح کار شما بعید است که به یک تن از تجربه به هر حال, بنابراین شما نیز ممکن است بانک در باد آنها را با عشق مطلق. واقعا روح زندگی به گفت: "کیفیت نه کمیت,' درست است ؟ "بیشتر از این مقدار تجربه شما را با شما که مهم اما نه اگر شما عاشقانه درگیر در این نقش شما را تا. نشان می دهد که شما باید شور و شوق برای رشته شما در حال رفتن به کلید است. شور و شوق ندارد به شما بستگی دارد منطقه مورد مطالعه و یا عمده آن می تواند و اغلب را به خوبی فراتر از آن. این که آیا شما به فیلم, تلویزیون, نوشتن–به عنوان طولانی به عنوان شما در حال پرشور که باعث می شود شما ایستادگی کردن " پورتر گفت. بهترین چیز در مورد داشتن جوانان را در کنار خود شامل این واقعیت است که شما باید تمام وقت در جهان به پرورش شور و شوق خود را. به طور فعال شرکت در هر یک از نقش شما را در داخل و خارج از کلاس درس چون شما چیزی برای یادگیری از هر تجربه–یک راه برای تقویت شور و شوق خود را.

9.(رایگان) نمونه های بسیار!

giphy.com

شما می دانید که چرا من عاشق این نمونه رایگان در معامله گر جو? نه فقط به خاطر اینکه من بیش از حد شکست به واقع خودم خرید برخی از کسانی که کدو تنبل خوشمزه-چاشنی, کیک, اما به دلیل آن اجازه می دهد تا من به طعم محصول قبل از خرید آن. در راه همان, مصاحبه اغلب خواهم برای دیدن آنچه که خود را آینده نگر کارکنان را به ارائه قبل از آنها تصمیم به سرمایه گذاری در آنها. شما ببینید اگر شما در رزومه پر شده با کلمات وام گرفته شده از اصطلاحنامه و سوابق شغلی به سرقت رفته از برادر خود مصاحبه می دانید حق دور.

اثبات ادعای خود را با مدارک و شواهد از گذشته خود را کار می کنند. اگر شما می خواهید برای رفتن به مشاوره و کار کرده اند در مورد مطالعه قبل از مسابقات نشان می دهد این مصاحبه خود را. اگر شما می خواهید برای تبدیل شدن به یک ویرایشگر کپی آوردن مقالات شما کمک ویرایش در کالج خود را روی کاغذ. در واقع اگر شما به انجام هر چیزی را از راه دور مربوط به نقش شما می خواهید به امن و سپس انجام یک زن و شوهر از نمونه های مصاحبه خود را به بیش از رفتن به طوری که آنها می دانم که شما نمی پر از کرک. "حمل یک نمونه از کار های قبلی خود را بسیار مفید است زیرا آن اجازه می دهد تا به شما نشان دادن مهارت های ذکر شده در رزومه کاری خود را بسیار بهتر است. برای بازاریابی این می تواند طراحی گرافیک و یا نوشتن نمونه–هر چیزی که نشان می دهد خود را از تجارب گذشته. و اگر آن را مجازی و مصاحبه در صورت تمایل به صفحه نمایش-به اشتراک گذاری و نمایش کار خود را. نشان می دهد که ابتکار عمل." باتیستا گفت. از این رو معاون کشیش بخش یک پوشه از بهترین کار خود را و یا در نظر گرفتن شروع یک وبلاگ رایگان شامل آن برای مرجع آسان چرا که هر کس دوست دارد نمونه رایگان.

10.شور و شوق بیشتر مسری از سرد

giphy.com

به یاد داشته باشید ما هیچ شخصیت پل ؟ آره او نیست یک ضربه بزرگ در دفتر. و شما نخواهد بود یا اگر شما را فراموش کرده ام را به شور و شوق خود را برای مصاحبه. شما می گویند شما واقعا می خواهید این کار ؟ من مطمئن هستم که شما انجام دهد. اما مصاحبه نمی توانید در داخل سر خود را پس از آن پایین می آید به شما به آنها نشان می دهد که چقدر شما واقعا آن را می خواهم. "ملاقات در فرد است که قطعا یک تجربه متفاوت از ملاقات با آنها را آنلاین است اما حتی از طریق یک تماس ویدیویی شما قادر به بگویید اگر کسی پرشور و مشتاق است." آقای پورتر گفت. به خصوص به عنوان یک فرد جوان مردم از شما انتظار دارند شور و شوق–و چرا باید به شما نمی? بله در حالی که اقتصاد در حال حاضر در حال نزدیک شدن فروپاشی داشتن شانس به دنبال شور و شوق خود را و کمک به چیزی معنی دار هنوز هم باید ارزشمند باشد. و اگر شما را شناسایی به عنوان یک بنیادی عمده گیر در یک زمینه شما نمی خواهید به در خوب حداقل شما باید این فرصت را به برخی از پول نقد جدی. اجازه دهید که عمل به عنوان یک محرک اگر هیچ چیز دیگری ندارد.

اگر شما بیان صادقانه دوز از شور و شوق ترین مصاحبه گرم خواهد شد تا به شما فورا. "به خصوص در یک زمینه مثل من (امور مالی) که در آن ما از نزدیک کار در تیم های کوچک برای ساعت های طولانی از آن مهم است که روشنفکر و مشتاق به نمایش تمایل به یادگیری از گرفتن بروید. در زمانی که شما رسیدن به مرحله مصاحبه شما در حال حاضر ساخته شده است آن را از طریق یک زن و شوهر از دور از تصفیه پس از مصاحبه در حال حاضر می داند پس زمینه خود را و آنچه را در رزومه کاری خود را. هنگامی که شما راه رفتن به اتاق که آن را بیشتر در مورد اگر من می توانم خودم کار با شما به عنوان یک فرد. و کسی که می خواهد به کار با کسی که آنها را دوست ندارم؟" Pandey گفت. اساسا فکر می کنم در مورد های مورد علاقه خود را همکار یا همکلاسی و یک لیست ذهنی از چیزهایی که در مورد آنها که زحمت شما. انجام می شود ؟ در حال حاضر تبدیل آن به خرد کن چرا که شما نمی خواهید به قادر به تیک تیک کردن تنها چیزی که در این لیست است.

و از تمام چیزهایی که شما را به این مصاحبه به همراه داشته باشید مناسب و راحت جفت کفش به طوری که شما می توانید با شوق و ذوق قرار دادن بهترین خود را پا به جلو.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب