10 بنیادی در زمینه آینده

ماهیت بنیادی است که آن را همیشه در حال تحول به عنوان محققان و مخترعان ساخت در گذشته دانش به جرقه نوآوری است.

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

ماهیت بنیادی است که آن را همیشه در حال تحول به عنوان محققان و مخترعان ساخت در گذشته دانش به جرقه نوآوری است. نرم افزار تلفن همراه توسعه دهندگان داده های بزرگ تحلیلگران و اتومبیل بدون راننده مهندسین تمام و آینده نقش در زمینه های است که تنها وجود دارد به دلیل بی پایان به جلو مارس بشر در حال پیشرفت است.

نگه داشتن یک چشم را برای این 10 ظهور بنیادی در زمینه های.

1. هوش مصنوعی

stem fields
giphy.com

هنگامی که ما فکر می کنم در حال ظهور بنیادی در زمینه های بسیاری از ما خواهد شد فکر می کنم هوش مصنوعی–برای یک دلیل خوب. "هوش مصنوعی است که توانایی ساخت ماشین آلات که هوشمند هستند یعنی که می تواند درک جهان و یا استنباط اطلاعاتتبدیل اطلاعات به دانش و استفاده از دانش و یا متن به کار در محیط آن," دکتر گفت: هنریک کریستنسن مدیر موسسه متنی رباتیک. معلوم هوش مصنوعی نیست فقط در مورد روبات ها و ماشین بدون راننده. هوش مصنوعی در تشخیص بیماری سهام, پیش بینی بازار, توصیه های موسیقی در Spotify در, تمرین, توصیه هایی برای برنامه های ناوبری و بیشتر. "تعدادی از مکان های که در آن ما با استفاده از A. I. تقریبا بی نهایت...بسیار کمی وجود دارد مکان هایی که A. I. نمی خواهد نقش بازی در آینده ما" کریستنسن گفت. "این فن آوری هسته ای قادر می سازد که تمام برنامه های کاربردی." در آینده A. I. خواهد شد به احتمال زیاد ضروری در تولید و بهداشت و درمان و حمل و نقل. هوش مصنوعی دیگر خواهد بود الهه شعر و موسیقی از dystopian داستان های علمی تخیلی.

2. بیوانفورماتیک

stem fields
pexels.com

بیوانفورماتیک است نه برای ضعیف النفس. "Bioinformaticians می تواند 'ابزار-سازندگان" که طراحی و پیاده سازی الگوریتم های به پرس و جو داده های زیستی و یا اطلاعات دانشمندان' که با استفاده از این ابزار را بیولوژیکی اکتشافات," دکتر گفت: Vineet Bafna مدیر بیوانفورماتیک برنامه در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، امروز bioinformaticians در برای درمان واقعی است. با ظاهر بی پایان تورنت از داده های زیستی تولید شده bioinformaticians در تقاضای بالا هستند برای ساخت الگوریتم برای ایجاد حس از مجموعه داده های بزرگ. بیوانفورماتیک درایوهای تحقیقات پزشکی و کشف مواد مخدر باعث داروسازی و شرکت های نرم افزاری به دنبال حرفه ای با بیوانفورماتیک تجربه. "بدون بیوانفورماتیک ژنوم علوم و بسیاری دیگر از زمینه های بیولوژیکی پرس و جو نمی تواند وجود داشته باشد" گفت: دکتر جاستین مایر, دستیار استاد و محقق در دانشگاه سان دیگو. "بیوانفورماتیک تبدیل خواهد شد بیشتر و بیشتر رایج و برای تحقیقات پزشکی, آن را تبدیل به فقط یک علوم پایه دوره مشابه به شیمی و یا زیست شناسی" دکتر گفت: Ferhat Ay موسسه رهبری استادیار زیست شناسی محاسباتی در لا جللا موسسه ایمونولوژی. برای بیوانفورماتیک آسمان را محدود است.

3. پروتئوميکس

stem fields
giphy.com

پروتئوميکس مطالعه proteomes. اگر چه همه ما می دانیم آنچه که "پروتئوم" من شرط می بندم ما همه آشنا با پسر عموی خود و پروتئین. اگر ژن های ما نشان دهنده چه تمام سلول ها در بدن ما می توانید انجام دهید و سپس proteomes (مجموعه کامل پروتئین) نشان دهنده همه چیز سلول ها در واقع انجام می دهند. پروتئوميکس زمینه اختصاص داده شده به درک چگونه پروتئین عملکرد و تعامل را برای انجام وظایف درون و بین سلول های بافت ها و موجودات. "نه تنها پروتئین های واقعی 'موتور از زندگی,' پروتئین ها نیز از اهمیت حیاتی در چگونه ما به بیماری در دو راه اصلی: خود ما سیستم ایمنی بدن در پاسخ به عفونت با ساخت آنتی بادی پروتئین و اکثریت قریب به اتفاق مواد مخدر اهداف پروتئین های درگیر در زمینه فرآیندهای بیولوژیکی," دکتر گفت: Nuno بندیرا مدیر اجرایی در مرکز محاسباتی اسپکترومتری جرمی. تجزیه و تحلیل proteomes متکی بر داده های به اشتراک گذاشته شده در میان یک جامعه جهانی از دانشمندان و مهندسین و حتی نمایندگان مجلس است که تصمیم می گیرید که چگونه اطلاعات باید تبدیل جامعه به خصوص در داده های علمی و پزشکی برای درمان بیماری هایی مانند سرطان است.

4. زیست شناسی مصنوعی

stem
unsplash.com

در حالی که اصطلاح "زیست شناسی مصنوعی" ممکن است نسبتا جدید و ایده انسان داشتن توانایی برای طراحی مجدد و reengineer زندگی اطراف بوده است حداقل فرانکشتاین. با استفاده از بیوانفورماتیک و شبیه سازی ابزارهای مصنوعی, زیست شناسان ساخت مدارات که معرفی خواهد شد و یا تغییر در عملکردهای بیولوژیکی. و فقط به عنوان مهندسین شرکت طراحی مدارهای مبتنی بر خواص فیزیکی مواد مصنوعی و زیست شناسان به زودی طراحی و ساخت مهندسی سیستم های بیولوژیکی. داروسازی و انرژی و پزشکی و کشاورزی شرکت ها با استفاده از زیست شناسی مصنوعی برای ایجاد بسیاری از چیزهایی که نمی خواهد در غیر این صورت ممکن است در برنامه های کاربردی به عنوان متنوع به عنوان گیاه, کود, واکسن و حتی مد. وجود دارد بسیاری هنوز رمز و راز موجود در زمینه زیست شناسی و آن را به مصنوعی زیست شناسان برای کشف (برخی از) آنها است.

5. داده های بزرگ و داده های علوم

stem fields
unsplash.com

ما همه بیش از حد آشنا با رسانه های اجتماعی چگونه می توانید میلیون ها نفر از مردم هر روز و چگونه به سرعت اطلاعات به اشتراک گذاشته شده است و تولید شده است. اما چگونه است بزرگ و متنوع مانند داده های این مدیریت پردازش و ذخیره می شود ؟ این است که در آن داده های بزرگ می آید را به بازی. Big data analytics استفاده از پیشرفته تکنیک های تحلیلی در برابر بسیار بزرگ و متنوع مجموعه داده. این مجموعه داده ها بسیار زیادی در حجم و سرعت و تنوع که سنتی پردازش داده ها الگوریتم ها نمی تواند آنها را مدیریت کند. داده های بزرگ کمک می کند تا مردم نقطه روندهای کسب و کار, جلوگیری از بیماری ها مبارزه با جرم و جنایت و خیلی بیشتر. در حال حاضر داده های بزرگ است که یک بازی بزرگ-تعویض در اکثر اگر نه همه انواع صنایع مدرن در طول چند سال گذشته. داده های بزرگ انقلابی در فن آوری اطلاعات و هدایت می شود و پژوهش های علمی توسط سازمان جمع آوری مقدار زیادی از عملیاتی و رفتاری اطلاعات برای ایجاد خدمات جدید است. در واقع داده های بزرگ را تحت تاثیر قرار همه ما شخصا. از GPS به Spotify در و Netflix بکشد جریان...داده های بزرگ است در همه جا.

6. علوم محیط زیست و سیاست

stem fields
giphy.com

علوم محیط زیست همیشه سبز است زمینه مطالعه و پژوهش و طراحی در بسیاری از رشته ها. تجزیه و تحلیل تعامل بین انسان و زمین, دانشمندان, تحقیقات مسائل زیست محیطی و کار با سیاستگذاران برای رسیدگی به مشکلات زیست محیطی و پیاده سازی مبتنی بر علم حل است. "خوب سیاست های زیست محیطی نیاز به یک درک عمیق از اساسی زیست محیطی, علم و همچنین علوم اجتماعی است که شکل سیاستگذاری تصمیم گیری," دکتر گفت: Joshua Zivin اقیانوس آرام همکاری های اقتصادی صندلی در روابط اقتصادی بین المللی در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، "ما قادر به تغییر این دوره از سیاره ما بدون درک قوانین فیزیکی حاکم بر علت و معلول است. در همان زمان, ما قادر به تغییر آن باعث' بدون اجتماعی و اقتصادی ابزار مورد نیاز برای نفوذ فردی و جمعی تصمیم گیری. آن است که دقیقا این تقاطع است که تمرکز میان رشته ای مطالعات زیست محیطی برنامه های خود را." بدون یک "سیاره B" برای ما به ساکن و در عین حال محیط زیست, علم تنها رفتن به تبدیل شدن به مهم تر در آینده است.

7. شناختی اقتصاد

stem fields
giphy.com

چه مردم مایل به رها کردن برای به دست آوردن یک محصول یا خدمات ؟ چقدر ارزش آن را ؟ چگونه می تواند جامعه را برآورده سازد همه را روانی و خواسته های مادی? شناختی اقتصاد می تواند کمک به پاسخ به این پرسش با نگاه کردن به حالات ذهنی و باورها و احساسات است. شناختی اقتصاددانان دیدن افکار به عنوان ورودی و خروجی هزینه ها و تجارت-آف–ایده هایی که در حال اساسی به اقتصاد است. شروع در سطح پایین تر از یک مقیاس کوچک مدل از مردم چگونه تصمیم می گیرند, cognitive اقتصاددانان کار به سمت بالا از لحاظ تئوریبه منظور توسعه یک مدل در مقیاس بزرگ اقتصادی رفتار است. معلوم اقتصاد نیست فقط در مورد بازار و اعداد. تعداد زیادی از تفکر و روانشناسی عوامل به آن را به عنوان به خوبی.

8. Neuroethics

stem fields
giphy.com

با پیشرفت در علوم و تکنولوژی, دیوانه, حتی ترسناک, اسباب بازی برجسته در dystopian نمایش سیاه و سفید آینه ممکن است تحقق زودتر از ما تصور کنید. بسیاری از مردم نگران اخلاقی پیامدهای گسترش ما عصبی و فن آوری دانش. اخلاقی و معضلات مانند اینها نامیده می شوند "neuroethics." این زمینه مطالعه پیش بینی و آدرس مسائل اخلاقی در تحقیقات علوم اعصاب. بیش از آن است که در این فیلد آدرس سوال باید مانند مغز تصاویر تواند مورد استفاده قرار گیرد به منظور بررسی جرم های جنایی متهمان? باید دانش آموزان و یا استفاده از کارگران بیداری-ترویج مواد مخدر به عملکرد به معنای واقعی کلمه 24/7 است ؟ آیا آن را خوب به دستکاری سیستم های عصبی به منظور افزایش جنایی بازجویی? آنچه در مورد مغز حریم خصوصی و سوء استفاده بالقوه از تصویربرداری اطلاعات ؟ با کمک neuroethics امیدوارم ما قادر خواهد بود برای رسم خط بین مولد و غیر اخلاقی فن آوری است.

9. بهداشت جهانی

stem fields
unsplash.com

از شیوع بیماری های عفونی به بیماری های غیر واگیر مانند سرطان به سلامت, اثرات آلودگی های زیست محیطی و تغییرات آب و هوایی و انسانی بحران بهداشت جهانی در حال تبدیل شدن به طور فزاینده مهم است. بهداشت جهانی فراملی بررسی مسائل مربوط به سلامت و راه حل ها و ترکیب جمعیت مبتنی بر پیشگیری با فردی در سطح مراقبت های بالینی. "مطالعه [بهداشت جهانی] است که فرصتی برای درک بیشتر فردی و اجتماعی تجربه از سلامتی و بیماری و تجزیه و تحلیل این فرآیند از نظر ساختارهای قدرت و پویایی جامعهگفت:" دکتر پائولا سرویا پزشکی شناس در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، نه تنها بهداشت جهانی خار خلاقیت و شور و شوق اما آن را نیز افزایش آگاهی سیاسی و تعامل جامعه و conflates دیدگاه از مردم از فرهنگ های مختلف و اعتبار در هنگام ساختن راه حل های بهداشت. "من نمی توانم تصور کنید که مشغول به کار در زمینه های مختلف گفت:" دکتر سرویا, بازگویی تجربه خود در کار با افراد مختلف از تجربه و تخصص. وجود دارد یک محل را برای شما در بهداشت جهانی اگر شما ترجیح می دهند, علوم, علوم اجتماعی مانند جامعه شناسی و علوم سیاسی و یا عدالت اجتماعی حمایت برای توانمندسازی جوامع در سطح جهان است.

10. محاسباتی علوم اعصاب

stem fields
giphy.com

سرگرم کننده واقعیت: بیشتر وجود دارد سلول های عصبی در مغز ما (100 میلیارد دلار) از ستارگان در کهکشان ما. این است که چرا تحقیق چگونه مغز ما است که هرگز پایان دادن به. محاسباتی علوم اعصاب ما کمک می کند تا درک کنند که چگونه ما قادر به فکر کردن و پردازش اطلاعات در مغز ما. با استفاده از ابزار ها و نظریه های محاسباتی علوم اعصاب شامل روش های از مهندسی برق و علوم کامپیوتر و فیزیک به کمک به ما در درک چگونه ما قادر به فکر کردن و پردازش اطلاعات در مغز ما. یکی از مهمترین و به سرعت در حال رشد گرایش ها در علوم اعصابمحاسباتی علوم اعصاب نیز تبدیل به مهم در سطح جهان و نه فقط در علوم اعصاب اما در صنعت که در آن هوش مصنوعی و تحقیقات در حال افزایش است. حتی اگر علمی و محاسباتی تحقیقات پیشرفت روز به روز آن را هنوز هم محدودتر در مقایسه با پیچیدگی ذهن ما است. به همین دلیل مدل های ساختمانی است که بسیار مهم است - این کمک می کند تا دانشمندان درک بهتر مشکلات پیچیده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن