10 منابع است که شما را بهتر متحد

وجود دارد هیچ بهانه ای برای سکوت. دزموند توتو گفت: "اگر شما در حال خنثی در شرایط بی عدالتی شما را انتخاب کرده

توسط ATSHNEWS در 15 خرداد 1399

وجود دارد هیچ بهانه ای برای سکوت. دزموند توتو گفت: "اگر شما در حال خنثی در شرایط بی عدالتی شما را انتخاب کرده اند کنار كند." اگر شما یک فرد از رنگ شما باید افتخار به چشم پوشی از همه بی عدالتی در جهان نیست. را انتخاب کنید به مراقبت و گوش دادن به کسانی که در اطراف شما. متحدان به این جنبش باید این فرصت را به استفاده از امتیاز خود را برای حمایت از کار #BlackLivesMatter و جامعه به عنوان یک کل. فعالیت و allyship همزیستی: گوش دادن یاد بگیرند به عنوان خوانده شده نشانه حمایت از اعتراض و اهدا.

سلب مسئولیت: من یادگیری بهتر متحد. من تشخیص من امتیاز و وعده به انجام همه من می توانید به استفاده از آن را در راه است که پشتیبانی از کسانی که در اطراف من. من تحقیق اهدای, ارسال, self-آموزش و مهمتر از همه گوش دادن. من می دانم که من هرگز به طور کامل درک درد و مشکلات جامعه سیاه چهره در حال حاضر. اما من در انجام آنچه در آن طول می کشد به موضع آنها را به عنوان یک متحد به دلیل #BlackLivesMatter.

در اینجا 10 منابع ما می توانید استفاده کنید برای تبدیل شدن به بهتر متحدان.

1. گوش دادن.

Yayi Artwork
@yayira.rt

نشان دادن حمایت خود را و گوش دادن به POC صدای بدون نفس یا defensiveness. خود را تقویت افکار و داستان با استفاده از خود را امتیاز و پلت فرم. این روایت است اطراف شما اما نه آنچه شما می توانید برای حمایت از این جنبش است. در حالی که سیاه و سفید نیست مردم مسئولیت به شما آموزش, آن ضروری است که شما به آنها این فضا را به شنیده می شود. Instagram account "بنابراین شما می خواهید به صحبت در مورد..." (@soyouwanttotalkabout) بزرگ infographic سری در این موضوع خاص. وجود دارد مقدار زیادی از منابع در خارج وجود دارد برای خود شخصی, آموزش و پرورش, اما اولین گام برای هر allyship است که گوش دادن به آنچه که افراد شما می خواهید برای حمایت باید بگویم.

2. را دنبال کنید.

McFlyy Sensei Artwork
@mcflyy

رسانه های اجتماعی دارای قدرت زیادی است. این پلت فرم های باور نکردنی برای حمایت و یک فرصت عالی برای POC به صدای آنها را شنیده بود در یک مقیاس گسترده. قرار گرفتن در معرض مداوم به این حساب است که به آسانی به عنوان کلیک کردن بر روی "دنبال کنید" بنابراین شما هیچ بهانه ای برای خاموش ماندن و ناآگاهانه. مگ Zukin ارشد رسانه های اجتماعی سردبیر و نویسنده در مجله تنوع قرار داده و با هم 11 ضد نژادپرستانه حساب هایی که ارزش زیر که لیست POC سازندگان اثرگذارندهها و فعال گروه ایجاد و های ضد نژادپرستانه محتوا. در علاوه بر این به خوبی شناخته شده سازمان های خود را رسانه های اجتماعی: Black Lives Matter, NAACP, رنگ تغییر و ایالات رویای ما, در میان بسیاری دیگر. پس وکالت حساب diversifies خوراک خود را با نقطه نظر و آموزش و پرورش در این مهم جنبش است. علاوه بر این طرفداران شایستگی این را باید نظرات خود را شنیده و به اشتراک گذاشته.

3. درک خود را امتیاز.

Dani G Artwork
@ms_danig

آشنایی با افتخار به عنوان یک غیر POC می تواند مشکل اگر آن چیزی است که شما قبلا در مورد فکر و یا شاید هرگز تا به حال به. وجود دارد مقدار زیادی از منابع با اطلاعات در مورد آنچه امتیاز است و چگونه شما می توانید آن را به تصویب یک تاثیر مثبت در این جنبش است. هنرمند کورتنی Ahn مصور "یک راهنمای به امتیاز سفید" در تلاش برای تشویق دیگران به آموزش خود را در به قدرت خود امتیاز است. درمانگر Yolanda alexandria pro uk قرار دادن با هم یک سری از نقل قول-تصاویر محور چگونه پل جنبش در پاسخ به زمان بی عدالتی; "اگر خواندن این باعث می شود شما ناراحت کننده خود را بررسی کنید و امتیاز" همراه هر تصویر الهام بخش خوانندگان به سوال خود امتیاز برای آنچه ممکن است در اولین بار. جاده به درک امتیاز خود را به عنوان یک غیر POC به ارمغان می آورد احساس شرم و گناه و ناراحتی است اما لازم است برای مناسب وکالت. شما باید یاد بردن تمام است که جامعه سرند با سیستمیک بی عدالتی تدریس شما در مورد امتیاز و relearn چگونه شما می توانید استفاده از آن برای پایان دادن به ظلم و ستم. به عنوان Ahn می نویسد: "امتیاز سفید معنا نیست که خود را زندگی نکرده اند و این بدان معنی است که رنگ پوست شما نیست, یکی از چیزهایی که باعث می شود آن را سخت تر است." فراموش شده مشکل چیز طول می کشد زمان. شما خواهد شد ظروف سرباز یا مسافر تا که باشه–فقط متعهد به گوش دادن زمانی که شما در اشتباه هستند و تلاش برای تغییر عادات خود را برای خوب است.

4. به عنوان خوانده شده.

Sasha Martoni Artwork
@donttouchmy_hair

وجود دارد مقدار زیادی از کتاب در مورد allyship امتیاز و antiracism نوشته شده توسط دانشمندان و نویسندگان از زمینه های مختلف. وجود دارد مفید سایت راه شما می توانید کمک با مقدار زیادی از منابع از جمله یک لینک به یک سند با صدها نفر از مقالات و خواندن مطالب در مورد چگونه به بهتر متحد. هیلی میتلند یک برنامه ریزی و آخر هفته ویرایشگر برای رواج قرار داده و همراه ضروری ضد نژادپرستانه خواندن لیست برای شما برای یادگیری در مورد تاریخچه نژادپرستی سیستماتیک در آمریکا است. لوری هان Ganser روزنامه نگار متوسط ساخته شده یک لیست خواندن در پی قتل جورج فلوید به "خار را زاد نژادپرستی آموزش و خانواده خود را." بهتر است اگر شما شروع به یک باشگاه کتاب, شما می توانید معنی دار بحث به شما الهام بخش به دیگران برای پیوستن به شما را در یک سفر به سمت تبدیل شدن به یک بهتر متحد.

5. جلوگیری از نمایشی allyship.

Danny.lartiste Artwork
@دنی.lartiste

شده است وجود دارد مقدار زیادی از نمایشی allyship در رسانه های اجتماعی از اواخر سال–"اثرگذارندهها" نما در مقابل آسیب دیده عرض "فعالان" ترجمه یک صفحه خالی با هیچ اطلاعات دیگر از هشتگ در میان دیگران. موضوع نهفته در پشت آن قصد. نویسنده Latham توماس توصیف آن به عنوان "allyship که تنها در خدمت در سطح سطح به پلت فرم 'متحد' آن باعث می شود بیانیه ای جز رفتن نیست در زیر سطح است و نه با هدف شکستن دور از سیستم های قدرت است که ظلم و ستم." به اشتراک گذاری یک پست فقط برای اثبات شما نمی نژادپرستانه است نه یک انگیزه مناسب و فقط یک پست برای این روند مفید نیست یا. در واقع حتی اگر به خوبی به معنای های منحصر به فرد نمادین پست در یک Instagram داستان است به اندازه کافی برای تاثیر داشته باشد. بهترین راه برای جلوگیری از نمایشی allyship: تمرین آنچه که شما موعظه. با استفاده از پلت فرم خود را به آموزش خود تبریک می گویم. گسترش آگاهی است اما دادخواست های بودجه به دنبال کمک های مالی و یا لینک کلیک کنید برای خود آموزش منابع حتی بهتر است.

6. اهدا.

Carol Mason Artwork
@cmason_designs

حمایت از طرح های اختصاص داده شده به بهبود زندگی جامعه سیاه و سفید. یکی از اولین برای به دست آوردن کشش است مینه سوتا آزادی صندوق که به دست آورده 20 میلیون دلار در کمک های مالی تنها در چند روز. MFF انتشار بیانیه ای ضمن تشکر از مردم برای خود سخاوت و از آنها خواست برای کمک به دیگر سازمان ها: سیاه و سند چشم انداز جمعی NAACP, رنگ, تغییر, جورج فلوید یادبود صندوق عدالت برای Breonna تیلور, سیاه, زندگی, ماده, مبارزه, صفر ملی قید وثیقه و اصلاح بلوک, به نام چند. علاوه بر این فرد شهرستانها سازماندهی خود را وثیقه بودجه برای بازداشت معترضان جنگ در برابر بی عدالتی است. اگر شما معنی کمک های مالی هستند یک راه ساده برای حمایت از علت است. حتی کوچکترین مقدار تاثیر زیادی در این جنبش است.

7. تماس با محلی مقننه و ثبت نام دادخواست.

Paints by Chey Artwork
@thesorrelflower

ساده ترین فرم وکالت است ؟ یک متن و یا تماس بگیرید. اگر شما در حال حاضر نمی را در 30 ثانیه به تماس با این طرح:

  • امضای این طومار خواستار عدالت برای Breonna تیلور برنده جایزه EMT کشته شده توسط یک بخش از لویی اداره پلیس در طول یک غیر قانونی اعلام نشده حمله به خانه اش.
  • متن فلوید به 55-156 به نشانه رنگ تغییر دادخواست خواستار دستگیری چهار افسر مسئول جورج فلوید مرگ است.
  • متن عدالت به 66-8336 به ثبت نام MoveOn دادخواست خواستار چهار افسران درگیر در Floyd مرگ بود به اتهام قتل برگزار شد و به طور کامل پاسخگو.
  • تماس (612)-324-4499 برای رسیدن به منطقه وکیل مایکل فریمن که قدرت به دستگیری و اتهام چهار افسران و تقاضای او عمل می شود.
  • تحقیقات خود را قانونگذاران ایالتی و محلی' اطلاعات تماس و تماس و یا ارسال آنها را به حمایت گسترده دولت عدالت کیفری اصلاحات و نیاز به نژادی تاثیر اظهارات برای همه عدالت کیفری صورتحساب. بررسی وضعیت دولت خود را قانون اطراف این اظهارات در اینجا.

8. نگه دارید تا با زمان حوادث است.

Mawhyah Artwork
@mawhyah

در همه جا شما نگاه کنید مردم ناراحت عزاداری و مبارزه است. ما رسانه های اجتماعی خوردها و اخبار منابع تغییر در مقدار بسیار کوتاه از زمان آن را احساس نامطلوب و ناراحت کننده است. اما به نظر نمی آید دور فقط به دلیل آن است که ناراحت کننده است. این تغییر لازم است–"عادی" که ما استفاده می شود به نبود عادلانه یا فقط برای هر آمریکایی است. به عنوان اطلاعات گرافیک "این برای من سفید دوستان با خوراک خستگی" توسط ربکا Scolnick می گوید: "ما باید برای انجام این کار همه چیز را تغییر دهید. 'عادی' است که شما به بازگشت به مردم را می کشد و اگر شما مراقبت شما باید مایل به ترک آن را پشت سر گذاشت." سکوت طرف با ظالم و نه مظلوم. استفاده از امتیاز خود را به عنوان یک متحد و را انتخاب کنید به مراقبت از دیدن و عمل می کنند.

9. گفتگو با خانواده و دوستان است.

iamsaintrose Artwork
@iamsaintrose

نژادپرستی یک موضوع ناراحت کننده برای بسیاری از مردم به بحث در مورد اما به همین دلیل ضروری است به بحث در مورد آن. به اشتراک گذاشتن یک نقل قول و یا پست خود را Instagram داستان است نیمی از نبرد است; شما باید مایل به تمرین آنچه که شما موعظه و پایه آنچه شما باور و بدون پنهان شدن پشت یک صفحه نمایش. دعوت از خانواده و دوستان خود را به شرکت در بحث و گفتگو در مورد مسابقه: آنچه در زندگی خود تجربه آموخته است آنها در مورد نژاد خود را و چگونه آنها می خواهم به این رویکرد حرکت رو به جلو ؟ آموزش کسانی که در اطراف شما با آنچه شما یاد بگیرند به عنوان یک متحد. Dom رابرتز اتحاد آموزنده IGTV ویدیو در Instagram profile با عنوان "آیا شما تا به حال گفتگو در مورد نژادپرستی در خانه خود?" با راهنمایی های مفید تشویق به باز کردن بحث در مورد نژاد پرستی در درون خانواده خود را. این بحث دشوار اما ضروری است در جهت غلبه بر سیستمیک نژادپرستی ریشه دوانده در جامعه است.

10. رای دادن.

Stat Artwork
@stattheartist

در حال حاضر بیش از همیشه صدای شما نیاز به شنیده می شود. اگر شما ناراضی هستید با راه فعلی ما مقننه در پاسخ به این جنبش رای دادن. اگر شما می خواهید به تحریک تغییر رای می دهند. اگر شما در سن بالاتر از 18 رای. این که ساده است. رای صرفه جویی در امریکا است یک منبع بزرگ برای ثبت نام رای دهندگان اطلاعات در مورد نامزدها و فردی متحده انتخابات اطلاعات است. آرا سنگ دارای صفحات وب مورد دولت, رای, انتخابات, یادآوری و رای گیری غایب. بدون توجه به پس زمینه خود را, شما باید این حق اساسی را به صدای شما شنیده می شود. هرگز خود را حق رای اعطا شده; شما این فرصت منحصر به فرد برای تصویب تغییر برای بهتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن