10 دلیل که چرا غربی دانش آموزان فکر می کنم NU بهتر است از UChicago

تنها 20 مایل از هم جدا, دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه شیکاگو هر دو اقامت در مشهد. با توجه به اخبار ایالات متحده

توسط ATSHNEWS در 26 خرداد 1399

تنها 20 مایل از هم جدا, دانشگاه نورث وسترن و دانشگاه شیکاگو هر دو اقامت در مشهد. با توجه به اخبار ایالات متحده 2020 بهترین دانشگاه ملی رتبه بندی دو دانشگاه در آن ساخته شده به بالا 10 ردیف. این دو دانشگاه حفظ ظریف رقابت اما احترام به یکدیگر. برای دانش آموزان آینده نگر انتخاب بین این دو مدارس, نگاهی به چرا NU باید انتخاب خود را #1.

در اینجا 10 دلیل که چرا غربی دانش آموزان فکر می کنم NU بهتر است از UChicago.

1. برنامه درسی

unsplash.com

هسته اصلی برنامه درسی در UChicago نیاز به همه دانش آموزان را به 15 دوره بیش از هفت مناطق دانشگاهی و این دوره ها را به عنوان بسیاری از 1500 واحد از حداقل 4200 واحد مورد نیاز برای فارغ التحصیلی. از سوی دیگر NU ندارد چنین سفت و سخت مورد نیاز است که اجازه می دهد تا دانش آموزان برای انتخاب بیشتر کلاس ها با توجه به منافع خود.

2. پیش حرفه ای

unsplash.com

UChicago تنها یک مدرسه در مقطع کارشناسی در این دانشکده است که سنتی هنرهای لیبرال تمرکز در حالی که NU ارائه می دهد شش مدارس برای دانشجویان مقطع کارشناسی اعم از مشهور روزنامه نگاری دانشکده به دانشکده فنی و مهندسی. بنابراین NU ارائه می دهد بیش از پیش حرفه ای آموزش و پرورش است.

3. رقابت

unsplash.com

NU دانش آموزان صورت رقابت کمتر از UChicago دانش آموزان و رقابت ممکن است خسته کننده تبدیل. "من فکر می کنم NU دانش آموزان در کل در حال بیشتر مشارکتی و رقابتی کمتر از UChicago," نورث وسترن دانشجوی سال اول هیلی E. Wallenfeldt گفت. به دلیل رقابت است نه به عنوان ارزش NU دانش آموزان باید آزادی بیشتری برای کشف احساسات خود را به جای تمرکز بر افزایش نمرات.

4. سرگرم کننده

unsplash.com

UChicago شهرت به عنوان محل که در آن سرگرم کننده می رود به مرگاشاره به این واقعیت است که دانش آموزان با وجود مطالعه بیش از حد سخت و بنابراین نه در دانشگاه. "NU می داند که اگر شما سخت کار می کنند, شما همچنین باید بازی سخت و بنابراین شما نمی سوزاند," نورث وسترن دانشجوی سال اول مت Schilling گفت. NU بر هر دو دستاوردهای علمی و سرگرمی.

5. زندگی یونانی

unsplash.com

نسبت به U NU بسیار پر جنب و جوش تر زندگی یونانی ، NU اتحاد فیزیکی خانه برای هر دو fraternities و sororities در حالی که UChicago را sororities لازم نیست خانه. علاوه بر این یک درصد بالاتر از NU دانش آموزان وابسته و زندگی یونانی از UChicago دانش آموزان است. NU دانش آموزان نیز از 18 اخوت و 12 sororities برای انتخاب از زمانی که عجله در مقایسه با UChicago 17 و 7 بود.

6. ورزشی

unsplash.com

وقتی که می آید به ورزش NU متعلق به ده در حالی که UChicago چپ ده بزرگ در 1940s به تمرکز بیشتر در دانشگاهیان. حتی در حال حاضر UChicago می کند ارائه کمک هزینه های تحصیلی ورزشی برای بازیکنان فوتبال. به طور کلی بیشتر NU است D1 تیم در حالی که UChicago تنها D3 تیم است.

7. مناظر طبیعی

unsplash.com

دریاچه میشیگان همسایگان NU و بسیاری از ساختمان ها در محوطه دانشگاه لذت بردن از یک دریاچه. خوب روز, دانش آموزان می توانند برای اجرا و یا راه رفتن در امتداد یک آهنگ زیبا توسط lakeside. "این بسیار بهتر برای زندگی و تحصیل در اوانستون با ساختمان های شگفت انگیز و نمایش دریاچه," نورث وسترن دانشجوی سال اول ریچارد چن گفت. UChicago دارای یک پردیس زیبا با معماری گوتیک اما مناظر طبیعی نمی تواند در مقایسه با NU.

8. ایمنی

unsplash.com

NU ساکن در اوانستون, خوب, حومه شمال شیکاگو در حالی که UChicago ساکن در هاید پارک. اگر چه هاید پارک اشغال یک منطقه خوب, محله می تواند خطرناک باشد. با توجه به AreaVibes هاید پارک نرخ جرم و جنایت در حال 13 درصد بالاتر از میانگین ملی و اوانستون نرخ جرم و جنایت هستند 5% پایین تر از میانگین ملی است. اگر چه این دو دانشگاه استخدام اقدامات مشابه برای نگه داشتن دانش آموزان امن UChicago دانش آموزان بسیار بیشتر احتمال دارد به سرقت در محوطه دانشگاه.

9. مواد غذایی

unsplash.com

Northwestern دانش آموزان دسترسی آسان به تمام رستوران در اوانستون اعم از عمیق ظرف پیتزا در لو Malnati را به چینی کوفته در شانگ ماکارونی. از سوی دیگر هاید پارک را ارائه نمی کند به عنوان بسیاری از off-campus گزینه های مواد غذایی.

10. دانشگاه رنگ

unsplash.com

NU رنگ بنفش است و UChicago را رنگ مارون. "نورث وسترن کردم که بنفش غرور سنتی رنگ از خانواده سلطنتی," Schilling گفت. "UChicago است که زشت خرمایی رنگ است که شما می توانید در افسرده ترین شورت سالن ورزش." هنگام بهار آید گل بنفش bespeckle NU پردیس.

یادداشت نویسنده – نویسنده این مقاله این است که یک زمان NU, کارشناسی, و این مقاله تنها نشان دهنده یک طرف داستان. مسلما UChicago دانش آموزان می توانند با بسیاری از دلایل که چرا UChicago بهتر است از NU.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب