10 روانشناسی شغلی است که نمی خواهد شما را از دست دادن ذهن خود را

اگر شما با توجه به حرفه ای در روانشناسی ، با بسیاری از تخصص ها و مشاغل در حوزه وسیع تری از روانشناسی را انتخاب

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

اگر شما با توجه به حرفه ای در روانشناسی ، با بسیاری از تخصص ها و مشاغل در حوزه وسیع تری از روانشناسی را انتخاب کنید از انتخاب یکی از سمت راست ارائه یک چالش. خوشبختانه, کالج, مجله ساخته شده یک لیست از برخی از بهترین فرصت های شغلی در روانشناسی است که نمی خواهد شما را می خواهید به پاره مغز خود را.

خوانده شده در برای پیدا کردن روانشناسی مشاغل قرار داده است که شور و شوق خود را به خوبی مورد استفاده (و می توانید برخی از پول).

1. مجوز مددکار اجتماعی بالینی

unsplash.com

یک حرفه ای در کار اجتماعی شامل کمک به تمام انواع از مردم با انواع مشکلات از جمله روانی, مالی, سلامت, ارتباط سوء مصرف مواد و مشکلات, به نام چند. "کار به عنوان یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز در یک مددکار اجتماعی ظرفیت affords من توانایی برای حمایت از جمعیت های آسیب پذیر و ارائه کمک با ارتباط آنها به منابع که به نفع آنها" مجوز مددکار اجتماعی Adrianastuijt سرمینتو گفت. به عنوان یک مددکار اجتماعی به شما خواهد شد با استفاده از نظریه اجتماعی برای ایجاد حس از شما و مشتریان شما' مسائل و اتصال آنها به منابع است که می تواند به بهبود زندگی خود را. افرادی که لذت بردن از کمک و حمایت دیگران بدون شک لذت بردن از این خط کار می کنند.

  • حداقل تحصیلات: لیسانس
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 56,000 در هر سال

2. مشاوره روانشناس

unsplash.com

به عنوان یک مشاور انتظار هیجان انگیز حجم کار. شما کمک خواهد کرد که مردم از طریق تمام انواع از مشکلات عمدتا با تمرکز بر جنبه های عاطفی از مسائل خود را. اما آن را کاملا یک بیت از تحصیل حدود دو سال بعد از مدرک لیسانس خود را — شما نیاز به حدود دو سال بعد از مدرک لیسانس خود را به کسب کارشناسی ارشد در مشاوره. سلامت روان مشاوران به طور معمول کار در K-12 مدرسه و دانشگاه و بیمارستان و کلینیک بهداشت روان و حتی خصوصی خود را اعمال. "من عاشق متنوع مشتریان که من فرصتی برای کار با. در تمام سنین و نژادها و سوابق, و غیره. داستان upbringings و در حال حاضر شرایط بسیار متفاوت است و این کار هرگز خسته کننده می شود" مشاور سلامت روان در Bexar County Jail هالی Guerra گفت. با استفاده از تکنیک های مانند مداخله در بحرانسلامت روان مشاوران آموزش برای اتصال مردم با منابع آنها نیاز به تمام زمینه های زندگی خود را.

  • حداقل تحصیلات: مدرک کارشناسی ارشد و در بسیاری از موارد یک سال کارآموزی
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 77,000 در هر سال

3. استاد روانشناسی دانشگاه

unsplash.com

اگر شور و شوق خود را برای روانشناسی نهفته است بیشتر در یادگیری مواد در نظر گرفتن آموزش در سطح دانشگاهی. روانشناسی اساتید دوره های آموزش مانند فرزند بالینی و روانشناسی رشد, فقط به نام چند. به عنوان یک استاد شما همچنین می توانید انجام تحقیقات خود را و آزمایش در آزمایشگاه های انتشار یافته های خود را در مشهور مجلات و ارائه در سراسر کشور و یا محلی سخنرانی. پیدا کردن چه منطقه ای از روانشناسی هیجان شما بیشتر و آموزش نسل های آینده چه می دانید!

  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 75000 دلار در سال

4. صنعتی-سازمانی روانشناس

unsplash.com

صنعتی-سازمانی (I-O) روانشناسان کار در شرکت تنظیمات با تمرکز در محل کار رفتار است. در حالی که کار برای شرکت شما استفاده از دانش خود را اصول روانشناسی برای افزایش بهره وری کارگر و انتخاب کارکنان مناسب برای این کار است. به عنوان یک I-O روانشناس شما می توانید تمرکز بر مناطق مانند آموزش و ارزیابی کارکنان یا مدیریت منابع انسانی. باور کنید یا نه, این کار در تقاضا و کارکنان با درجه دکتری می توانند تا پایان ساخت تا $180,000 پس از 25 سال—عمده بنگ برای جفتک انداختن خود را. قرار داده و خود را در بهترین کت و شلوار و آماده برای هیجان انگیز شغلی جدید در روانشناسی است.

  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 87,000 در هر سال

5. اعصاب

instagram.com

اعصاب امر دانش خود را از روش های روانشناسی برای کمک به افراد مسن و خانواده خود را حفظ فیزیکی و احساسی خوب بودن. علاوه بر این, شما در کار با بیماران برای غلبه بر مشکلات خود و رسیدن به حداکثر پتانسیل در حالت دوم نیمی از زندگی خود را. Neuropsychologists همه چیز را از حفظ بزرگسالان مسن تر (معمولا در حدود سنین 65 به بالا) از نظر روحی و جسمی سالم به کار با کسانی که در مقابله با سستی و اختلالات شناختی. به عنوان یک اعصاب شما را به تمرکز بر روی کمک به کسانی که مبتلا به افسردگی و زوال عقل و اضطراب و حتی مردم در تلاش برای پیدا کردن معنی در بخش دوم از زندگی خود را. این حرفه شما فراهم می کند با بسیاری از درس های زندگی را از خانه یاد بگیرند و شما می توانید به زندگی خود را.

  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
  • میانگین حقوق ایالات متحده: در مورد $89,000 در هر سال

6. روانشناس کودک

flickr.com

اگر شما عاشق کار با کودکان را در نظر بگیرید رفتن به کودک روانشناسی. به عنوان یک روانشناس کودک شما را تشخیص و درمان کودکانی که تجربه و روانی و عاطفی و یا اجتماعی که آیا اختلالات شدید یا خفیف. "با وجود اینکه یک کار فشرده تمرین آن را به من می دهد مقدار زیادی از رضایت به دیدن کودکان کمک گرفتن. من احساس می کنم اگر من واقعا می خواهم به برخی از تغییرات مثبت در سلامت روانی افراد آن است که همیشه ضروری به تمرکز جمعیت جوان. خوشبختانه کودکان, اگر مداخله زود به نتایج بهتر از بزرگسالان جمعیت" کودک و نوجوان روانپزشک سید کرار گفت. شما از نزدیک با خانواده خود را برای کمک به اطمینان از مراقبت های مناسب و توسعه خود را با دانش چگونه یک ذهن کودک کار می کند. همچنین کودک درمان شامل روش های بسیاری. بازی درمانی و هنر درمانیاست که اجازه می دهد تا شما را به شرکت در فعالیت های سرگرم کننده با کودکان به رعایت رفتار خود. کودکان در همه جا نیاز به کمک در حال رشد به عنوان یک روانشناسان کودک شما می تواند قریب به اتفاق تاثیر خود را در آینده.

  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 79,000 در هر سال

7. روانشناس بالینی

flickr.com

روانشناسی بالینی شامل تشخیص روانی و عاطفی و مسائل رفتاری/اختلالات در بيماران از جمله اضطراب و افسردگی دو قطبی اختلال استرس پس از سانحه, فقط به نام چند. آنها کار در کنار بیماران خود را به توسعه دست یافتنی اهداف و اجرای برنامه درمان شخصی و اجتماعی و آموزشی و حرفه ای توسعه است. بسیاری از روانشناسان بالینی نیز تدریس و انجام تحقیقات خود را در این سمت شما واقعا می توانید فقط در مورد هر چیزی در روانشناسی بالینی. انتشار یافته های پژوهشی در مجلات و کمک به پیشبرد این عمل شما خود و یا برای کار!

  • حداقل تحصیلات: دکترا
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود $70 ، 000 در هر سال

8. تفریحی درمانگر

unsplash.com

این کار برای کسانی از شما که می خواهم به ترکیب روانی و سلامت جسمانی از طریق فعالیت های جذاب. تفریحی و درمانی شامل استفاده از تفریح و سرگرمی و دیگر فعالیت های مبتنی بر مداخلات به منظور بهبود زندگی بیماران با بیماری های روانی و/یا معلولیت های جسمی است. شما خواهد شد ارائه خدمات درمانی با استفاده از انواع تکنیک ها از جمله هنر و صنایع دستی, حیوانات, ورزشی بازی ها, رقص و جنبش درام, موسیقی و جامعه گردش. برای تلفن های موبایل مانند یک راه بسیار خوبی برای آن لذت ببرید و همچنین کمک به مردم!

  • حداقل تحصیلات: لیسانس
  • میانگین حقوق ایالات متحده: در مورد $48,000 در هر سال

9. روانشناس شناختی

flickr.com

علاقه مند در چگونه عملکرد درونی ذهن کار می کند ؟ در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک روانشناس شناختی (همچنین به عنوان شناخته شده اعصاب). به عنوان یک روانشناس شناختی شما کار به بررسی فرآیندهای حافظه و ادراک و یادگیری زبان است. با این مشاهده که چگونه مردم درک تشخیص و حل مشکلات. روانشناسان شناختی تمرکز بر انجام تحقیقات بر روی انسان فکر می روند. آنها یاد می دهد و یا کار برای سازمان های دولتی. گذشته از آن, آنها همچنین کار با انواع جمعیت از بیماران آلزایمر به کودکان برای درک شکل گیری حافظه. را انتخاب کنید یک اختلال و جمعیت است که منافع شما و یا سعی کنید دست خود را در بسیاری از جهان صدف خود را است!

  • حداقل تحصیلات: کارشناسی ارشد
  • میانگین حقوق ایالات متحده: حدود 45.000 دلار در هر سال

10. تحلیلگر تحقیقات بازار

unsplash.com

بسیاری از روانشناسان شعبه به تحقیقات بازار است. مهارت های خود را کمک در کشف عادات خرید مصرف کننده: آنچه در فروش محصولات و چرا آنها را به فروش برساند. آنها در همکاری با شرکت تجهیزات پزشکی به بازی های ویدئویی را به مطالعه همه چیز از جمله عادات خرید مصرف کننده و وفاداری برند تنظیمات. هنگامی که شرکت های بزرگ در راه اندازی محصولات جدید به آنها اعتماد تحقیقات بازار تحلیلگران برای اطمینان از محصول خود را خواهد شد یک سرمایه گذاری موفق. وظایف خود را شامل تحقیق و همچنین جمع آوری و ارائه داده ها با یک تیم دیگر تحقیقات بازار تحلیلگران. وظایف اغلب دشوار و وقت گیر است اما اگر شما لذت بردن از آمار و تحقیقات شما درخشش در این زمینه است.

  • حداقل تحصیلات: لیسانس
  • میانگین حقوق ایالات متحده: در مورد $59,000 در هر سال


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن