10 فیلم به جریان به شما از خود را قرنطینه بلوز

همانطور که زندگی ادامه دارد در طول این همه گیر و ما احساس می کنیم رانش بیشتر و بیشتر دور از عقل هر روز در تلوی

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

همانطور که زندگی ادامه دارد در طول این همه گیر و ما احساس می کنیم رانش بیشتر و بیشتر دور از عقل هر روز در تلویزیون و فیلم می تواند به ما یک حس فرار از واقعیات و راحتی. من می دانم که این زمان به من داده است یک فرصت برای گرفتن در فیلم هایی که من شده اند به این معنی که به تماشای, و اگر شما احساس می کنید مانند شما aimlessly از طریق میگردین هر جریان سایت, دوباره, و دوباره, من اجازه می دهد به روشنگری شما را با برخی از بهترین سنگهای که شما می توانید در حال حاضر.

در همه مورد علاقه خود را جریان های آماده برای برخی از جدی سینما طلا.

Netflix

1.بزرگسالان جوان

پارامونت پیکچرز

با قرنطینه ساخت برخی از ما می خواهید به عقب به مسن تر و شادتر نسخه از خودمان این داستان relatable اثری از آن مفهوم. آن به شرح زیر موفق بزرگسالان جوان نویسنده Marvis گری (چارلیز ترون) که برمی گرداند به زادگاه او را به حمام افتاب گرفتن در دبیرستان او محبوبیت و پیروزی او یار دبیرستان. این کمدی سیاه در بررسی بسیاری از مسائل است که دانشجویان درخواست خود را از طریق یک وحشیانه صادقانه تصویر از یک زن دچار یک بحران هویت. در حالی که این فیلم به ارمغان می آورد بسیاری از جذابیت و شوخ طبعی آن را نیز به نظر می رسد در آنچه ممکن است رخ دهد اگر شما یک برتری پیچیده و بازگشت به زادگاه کوچک خود را. هر چند این فیلم می توانید کمی تاریک و غم انگیز در برابر آن را عمیقا خنده دار و بطور غیر عادی و مرموز آرامش در هسته خود است.

2. راد داغ

پارامونت پیکچرز

به عنوان بسیاری از ما با استفاده از رسانه های ما مصرف به عنوان راهی برای فرار از واقعیات, Hot Rod ارائه می شود که به عنوان به خوبی به عنوان یک دوز اضافی از دیوانه و سرگرمی. این فیلم کمدی است و یک فرض ساده–خود اعلام کرد بدلکاری راد (Andy Samberg) فقط می خواهد برای برنده شدن در مبارزه با او گام به پدر. زمانی که او بیمار شود و نیاز به گران روش پزشکی راد به استفاده از بدلکاری "مهارت" به منظور بالا بردن پول به طوری که او می تواند در نهایت ضرب و شتم او را در یک مبارزه عادلانه. این فیلم شامل فقط به همان اندازه احمقانه طنز به آن قضیه است. جزیره تنهایی خدمه یک کمدی گروه استفاده می شود که برای انجام در SNL و شامل Andy Samberg می نویسد absurdist طنز خیلی هوشمندانه است که آن را بهترین زمان شما تا به حال از این قرنطینه آغاز شده است.

3. مولی بازی

STX سرگرمی

اگر شما می خواهید برای دیدن هوشمند و شوخ مردم در واقع به فراست و شوخ طبعی ، این فیلم دارای یک punchy Aaron Sorkin اسکریپت زیر را در زندگی واقعی داستان مولی بلوم (Jessica Chastain) یک اسکی باز که تقریبا از آن ساخته شده به بازی های المپیک و سپس فرار منحصر به فرد ترین high-stakes poker بازی کردم و بازداشت توسط اف بی آی است. "من در حال گوش دادن به پادکست تصویر بزرگ شده اند و با آنها به شرح مولی بازی به عنوان مشاهده معادل از آب نبات و است که دقیقا آنچه در آن است. گفت و گو با لباس مشهور شایعات بی اساس! هیچ چیز وجود دارد بهتر است!" FSU Junior بتنی Geltner گفت. با چنین بزرگ و پر شور داستان این فیلم در ارائه دادن یک بازی سرگرم کننده و هیجان سفر با بالا و پایین پایین از این جذاب است.

آمازون نخست

1. خداحافظی

A24

خداحافظی به ارمغان می آورد یک تلخ و شیرین به طور کامل منحصر به فرد داستان واقعی به صفحه نمایش بزرگ. داستان حول محور یک زن آمریکایی به نام بیلی (Awkwafina) که خانواده اش در چین تصمیم می گیرد به او بگویم مادر بزرگ که او به زودی خواهد مرد از بیماری به طوری که او می تواند زندگی خود را بدون نگرانی. بیلی مبارزات با این تصمیم و هنگامی که او می رود به چین برای دیدن مادر بزرگ او او را به حرکت او برخورد هویت فرهنگی. این فیلم من به ارمغان می آورد بسیاری از آسایش و همچنین بازیابی ایمان و انسانیت و پیوند قوی از خانواده است.

2. نابودی

Skydance رسانه

اگر شما در حال حاضر احساس می کنید مانند شما شده است زندگی در یک sci-fi حداقل چیزهایی که نمی تشدید به عنوان terrifyingly به عنوان آنها را در نابودی. زیست شناس لنا (ناتالی پورتمن) و خدمه او کشف و منطقه خطرناک X پر از انواع جهش یافته مناظر و هیولا قرار دادن زندگی خود و سلامت عقل در خطر است. نه تنها این فیلم کاملا جذب یک intoxicatingly جهانی خیره کننده, اما اسرار است که دروغ در عمل به عنوان به همان اندازه به عنوان transfixing. در طول این عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی بار من شخصا دوست دارم به تماشای این نوع فیلم ها که در آن شما به راحتی می توانید از دست رفته در دنیای فانتزی را ایجاد می کند.

3. توقف ساخت حس

آرنولد تهیه شرکت

شخصی من برو-به راحتی فیلم Stop Making Sense اسناد یک سر صحبت کنسرت در ارتفاع از گروه نخست است. به عنوان یکی از بهترین فیلم های مستند موسیقی در تمام دوران این فیلم قطاری از مواد منفجره انرژی خلاق از گروه. این سبک کارگردانی نیست فقط تمرکز بر روی سرب-خواننده David Byrne اما برجسته حرکت بخش هایی از صحبت کردن و سر به راه بدون درز است که آنها با هم کار کنند و از آن لذت ببرید. من دوباره به تماشای این فیلم در بسیاری از مواقع از آن هرگز نتواند به من احساس بهتر و به طور همزمان می خواهید برای پیوستن به 80 گروه راک.

Hulu

1. تصویری از یک بانوی آتش

نیلوفرهای فیلم

این فیلم بسیار به دست آورده ستایش از منتقدان و طرفداران به طور یکسان از آن برای اولین بار در جشنواره کن سال گذشته پس چه چیز دیگری می توانم بگویم ؟ تصویری از یک خانم در آتش فراهم می کند فریبنده داستان عشق بین یک زن انتظار می رود به ازدواج کردن و زن استخدام به رنگ پرتره خود را. این ساده و در عین حال احساسی قدرتمند داستان حمل خود را در یک راه است که در آن هر لحظه احساس عمدی و به دست آورده است. این فیلم به سادگی استادانه و در حال حرکت از ظریف و در عین حال برق راه ما می بینیم این دو کاج پس از هر یک از دیگر, زیبا, سینمایی, عکس های به خط: "آیا همه دوستداران احساس می کنید مثل آنها اختراع چیزی ؟ " همه ما شاهد داستان های از عشق ممنوع, اما هیچ کدام که می سوزد و کاملا شبیه به این.

2. من تونیا

LuckyChap سرگرمی

یکی دیگر از داستان واقعی هدایت قدرت زنان, من, Tonya شرح زیر خارق العاده نسخه از داستان واقعی از ظهور و سقوط المپیک شکل اسکیت باز تونیا هاردینگ (مارگوت رابی). بیشتر از هر کس می داند که مجنون درام است که مشرف به المپیک پاتیناژ دنیا در 90s–شما می دانید که در آن تونیا هاردینگ بود که در بالا از او شکل-اسکیت حرفه ای هنگامی که او را متهم به توطئه برای آسیب خود را رقیب نانسی Kerrigan. هنوز داستان او هرگز گفته شده کاملا شبیه به این. "من تونیا است همه چیز من همیشه می تواند برای درخواست در یک فیلم! ستارگان اقدام به اجرای برنامه ها و لباس های پر زرق و برق تقریبا به عنوان سرگرم کننده به عنوان داستان تونیا هاردینگ زندگی" FSU Junior بن Mayhew گفت. این فیلم به بررسی متناوب داستان ها و دیدگاه ها در چنین راهی که در آن شما هنوز هم نمی دانم چه اتفاقی افتاد به تونیا هاردینگ در اوج شهرت او. اما ما با اطمینان می دانیم که اولین زن به زمین سه گانه اکسل در یک رقابت نمی کند به پایین بدون مبارزه.

HBO

1. مولن روژ!

قرن 20 Studios

به نظر من هر کس نیاز دارد به تماشای این فیلم تنها به دلیل شما نیاز به دیدن نیکول کیدمن بخوان "Diamonds Are A girl's Best Friend" در حالی که نمایشی نشسته در نوسان است. این فیلم به نوعی باعث می شود هر عجیب و غریب انتخاب و مسیر آن طول می کشد به طور کامل کار از جمله ساخت این فیلم به یک موسیقی توسط renditioning مدرن پاپ آهنگ تنظیم 1899 جفت. "این فیلم مناسب برای قرنطینه به دلیل وجود دارد بسیاری از چیزهایی که شما را فراموش کرده ام چیزی در جریان است در زندگی واقعی" FSU ارشد مدیسون استوارت گفت. آن را زیر یک نویسنده جوان است که وارد مولن روژ یک کاباره در پاریس و سقوط در عشق با خواننده زیبا ساتن. آنها پرتاب می شود به فریب هنگامی که دوک می خواهد ساتن به خود و درام است که تحقیق و بحث شامل چه من تماس بگیرید هرج و مرج خوب است. این فیلم ممکن است کمی تفرقه بنابراین تماشای آن را در معرض خطر خود را, اما من می توانم به شما قول می دهم تماشای آن را نمی خواهد به عنوان خسته کننده به عنوان شمارش خود را قرنطینه ساعت.

2. Reality Bites

Universal Pictures

Reality Bites شرح زیر چهار دوستان نزدیک مرور خود را پس از گرادیان زندگی پر از بیکاری عدم توانایی خود را به پرداخت اجاره بها و کلی تلاش پیدا کردن هویت در 20s خود را–همه چیزهایی که ما نگاه به جلو به تجربه زمانی که ما فارغ التحصیل. هر چند این فیلم به معنی به محفظهای قرار دادن Gen X تجربه جوان بزرگسالی در 90s تم ها هنوز هم حلقه درست برای فارغ التحصیلان امروز. آن ممکن است صدای بیش از حد استرس زا برای تماشای دانشجویان از ترس چه چیزی در انتظار پس از فارغ التحصیلیاما داستان به ارمغان می آورد و فرد به راحتی و بسته به شخصیت و درک و شروع به کار را از طریق معایب و رشد از خود mistrials.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن