10 Gen اد دوره شما نمی خواهد خواب در GW

دروس عمومی می باشد زهر کسی تجربه کالج, اما نه هر کلاس نیاز به کشیدن طولانی تر از زمان اختصاص داده شده در برنام

توسط ATSHNEWS در 18 اردیبهشت 1399

دروس عمومی می باشد زهر کسی تجربه کالج, اما نه هر کلاس نیاز به کشیدن طولانی تر از زمان اختصاص داده شده در برنامه خود را. این لیست دوره های محدوده از تحریک سخنرانی به آسان علوم آزمایشگاه های گروه بندی شده توسط gen ed مورد نیاز است. در پایان سال اول فقط ورود GW به سالمندان در گذشته خود را مورد نیاز خواهد بود کارشناسان در اجتناب از وحشتناک gen اد را.

دریافت پایین-پایین در 10 دانشگاه جورج واشنگتن gen اد اساتید که خراب نکنید GPAs.

1. Bethany کاب کونگ

GWU professors
physics.columbian.gwu.edu

استادیار افتخارات و فیزیک دکتر کونگ مظهر خانم غذا را سرخ کردن با نجوم-مضمون لباس و گوشواره و پیراهن. او می آموزد دو G-PAC دوره های نجوم 1001 و 1002 که تعداد GW طبیعی یا علوم فیزیکی با آزمایشگاه مورد نیاز است. سخنرانی مبتنی بر کلاس تقسیم هر کس به گروه که جواب lab workbook سوالات. یکی از نکات برجسته این دوره است یک پروژه که در آن دانش آموزان به کمک وردپرس تحقیقات علمی در Zooniverse. پروژه های طیف وسیعی از تایید galaxy اشکال به پیاده رایحه ی اولیه زنان ستاره شناسان. اگر این برای تلفن های موبایل استرس زا را به راحتی در 2.9 سطح دشواری از رای من استاد.

2. تارا Scully

GWU professors
biology.columbian.gwu.edu

به دنبال کشتن دو نسل اد را در یکی ؟ استاد اسکالی می آموزد علوم زیستی 1008 یا درک موجودات زنده از طریق خدمات یادگیری که شمارش برای هر دو طبیعی یا فیزیکی علوم با آزمایشگاه و محلی و مدنی نامزدی دوره مورد نیاز است. این کلاس با استفاده از خدمات اجتماعی ساعت در محل آزمایشگاه ساعت و خدمات لزوما باید در مورد زیست شناسی. به عنوان مثال خدمات محدوده از داوطلب شدن در مارتا جدول سازمان خیریه برای تمیز کردن صدف صدف به طوری که آنها می تواند دوباره شمردم. این کلاس شامل یک گروه ارائه و پس از آن برای شرکت در این دوره با دوستان. بهترین بخش ؟ استاد Scully طول می کشد سگ خود را به دفتر او ساعت. "[I] درک نمی کنند چقدر خواهد بود اساسا نقد و بررسی, اما نه هر کس آمد از همان دبیرستان و همه ما در سطوح مختلف در این زمینه. بنابراین من آن را بسیار اساسی برای این منظور" امیلی گفت: Baum, ارشد در GW. زیست شناسی برای همه ممکن است اما رای من استاد به او 2.6 سطح دشواری و 91 درصد از دانش آموزان خواهد بود مایل به گرفتن یک دوره با او دوباره.

3. Alexander S. دندانه

GWU professors
anthropology.columbian.gwu.edu

استاد دندانه می آموزد انسان شناسی 1004 زبان در فرهنگ و جامعه یک کلاس است که به بررسی زبان است. در حالی که این سخنرانی مبتنی بر این دوره درگیر در بحث بلوک های ساختمان از, زبان, مغز و فرهنگی ديدگاه در زبان. "رشته من آموزش انسان شناسی است مانند فلسفه با تجربی, تست" دندانه گفت. "شما شروع به با یک مفهوم مانند "زبانی عملکرد' نگاهی به مکان های در زندگی روزمره که در آن ارائه قالب و سبک مهم هستند به آنچه که اتفاق می افتد و سپس ببینید که چگونه است که می تواند کمک به شما را در درک زندگی اجتماعی است." دانش آموزان ملزم به انجام یک تحقیقات انسان شناسی پروژه در یک موضوع انتخاب خود را در مورد زبان و رسانه ها. پروژه ارائه می شود در شخص و یا تصویری و T. A در حال حمایت بسیار خوبی در کمک به دانش آموزان با پروژه های خود را. پروژه موضوعات طیف وسیعی از تجزیه و تحلیل پیام کوتاه سبک بین دو برنامه به درک پرنیان lingo. "ما در حال درگیر شدن در ارتباطات میان فرهنگی که طبقه اجتماعی و نژاد و جنسیتی درگیر هستند. در واقع ما همیشه درگیر شدن در ارتباطات میان فرهنگی" دندانه گفت. این کلاس را پوشش می دهد هر دو علوم اجتماعی و جهانی و یا فرهنگی مورد نیاز است. برای دوستداران موسیقی او نیز در یک گروه راک به نام عجیب و غریب نوزادان است.

4. توماس بلند

GWU professors
history.columbian.gwu.edu

آمریکا و جنگ علاقمندان تاریخ قطعا می خواهید به استاد بلند تاریخ 1310 تاریخ آمریکا تا سال 1877 یا تاریخ 1311 تاریخ آمریکا سال 1876 به حال است. او در کلاسهای سنگین در نوشتن اختصاص کتاب بررسی تحلیلی مقالات و جلسات. اما 100 درصد از دانش آموزان در رای من استاد گفت: آنها را در یک کلاس با او دوباره. این دوره نیز فقره جهانی و یا فرهنگی مورد نیاز است. اگر که نیست به اندازه کافی در بهار او می آموزد که یک کلاس می رود که به نرماندی به تحقیقات سربازان جان باخته در نرماندی کمپین و به خاک سپرده شد در میدان جنگ گورستان.

5. سوزان Johnston

GWU professors
anthropology.columbian.gwu.edu

استاد جانستون را انسان شناسی 1003 بزرگ علوم اجتماعی دوره به عنوان یک دانشجوی سال اول. او روشن است در مورد دقیقا آنچه که او انتظار دارد که از او دانش آموزان در پاسخ دادن به سوالات و سرگرم کننده می آموزد سخنرانی. کلاس را پوشش می دهد اصول اولیه باستان شناسی حفاری تکنیک های به تاریخچه باستان شناسی. او پژوهش در عصر آهن در ایرلند و او را ارائه می دهد تا دانش آموزان را به ایرلند برای تجربه در زمینه نقشه برداری در تابستان. رای من استاد به او نمره کلی 4.3 و 2.2 سطح از دشواری.

6. دینا Rady

GWU professors
unsplash.com

اقتصاد می تواند دلهره آور اما استاد Rady بسیار حمایت از دانش آموزان خود را. "من ساده موضوع را به سطح حداکثر و ارتباط برقرار کردن با هر دانش آموز تا زمانی که من توسعه در دانش آموز همان شور و شوق برای این موضوع و همچنین" Rady گفت. "صداقت و درست مراقبت هستند اسرار به دانشجويان را دوست دارم." او نشان دهنده این فلسفه در سبک تدریس او به عنوان انعطاف پذیر با دانش آموزان تصرف آزمونها جامع را فراهم می کند راهنماهای مطالعه و توضیح می دهد که موضوعات سخت به وضوح. استاد Rady به سرعت به ایمیل پاسخ, پس, پرسش از دانش آموزان بیش از حد خجالتی برای آمدن به دفتر ساعت نمی گم در زدن. او سبک آموزش اعتماد سازی, ساخت کلاس درس "مشارکت در یادگیری" تجربه و به چالش کشیدن او آموزش استراتژی و سبک در نور دانشجویی عملکرد و بازخورد قرار داده و هر دانش آموز در سهولت که با توجه به او در علوم اجتماعی gen اد و الیوت دانشکده امور بین المللی مورد نیاز است. او می آموزد اقتصاد 1011 و 1012 و اصول اقتصاد I و II.

7. مریم Buckley

GWU professors
gwtoday.gwu.edu

مدیر رهبری زنان برنامه برای دانشجویان سال اول, استاد مریم Buckley دو برابر به عنوان یک رقص استاد که می آموزد 1020 زنان و فرایند خلاق است. او یکی از نزدیک ترین اساتید یکی می توانید ملاقات در GW. "من یک سال اول دانشجوی بین المللی در GW. نوشتن یک مقاله پژوهشی سخت بود برای من که در آن زمان. باکلی به من کمک کرد تا بفهمند که چگونه به کار بر روی کاغذ و ارائه مشاوره با ارزش" گفت: الن یه, یک تازه وارد در GW. کلاس با تمرکز بر فرایند خلاق از زنان هنرمندان در اواسط قرن بیستم و برآورده هنر نیاز است. در حالی که رقص نیست همه جم, رای من استاد به او 2.2 سطح دشواری بنابراین شما نمی خواهد که به یک ملکه رقص برای گرفتن یک نمره خوب. او همچنین می آموزد یک هفته دو دوره در نوشتن در این رشته در طول تابستان است که سفر به پاریس به کشف هنر رقص و موسیقی است. شرکت کنندگان در نوشتن نوشته های مجله در مورد موزه ها و هنرمندان و یا پاسخ به اجرای رقص به عنوان به خوبی به عنوان یک مقاله در یک موضوع از انتخاب دانش آموز.

8. جنیفر ساکایی

GWU professors
corcoran.gwu.edu

استاد ساکایی پرشور در مورد کار خود را به عنوان استاد کمکی مدرس عکاسی است. او می آموزد هنر gen اد 1502 رنگ, عکاسی, البته در تئوری رنگ قرار گرفتن در معرض, روش, دیجیتال, رنگ, تصحیح و چاپ است. او کار فعلی دهانه از تمرکز بر نور و رنگ و سطح در شرق لانگ آیلند مناظر به خانواده ارتباط عاطفی در ترک جنگ جهانی دوم در اردوگاه های کار اجباری. در سه - چهار ساعت طول کلاس های هنر ممکن است به نظر می رسد مانند یک تعهد بزرگ اما سخنرانی نمی گذشته تمام وقت و دانش آموزان می توانید زمان باقی مانده به کار خود عکاسی است. او 3.2 سطح دشواری از رای من استاد.

9. پاتریشیا چو

GWU professors
english.columbian.gwu.edu

اگر خواندن قطعنامه سال نو شما چک کردن استاد چو انگلیسی 1360 فانتزی و نظری داستان. خواندن لیست شامل انتقادی تحسین شده و برنده جایزه رمان در مورد آینده و تلاش برای پیدا کردن محل خود را در جهانتجربه هر دانشجو می داند. "[من] اولین هدف این است که به سهم اعتقاد راسخ من است که ادبی خواندن و نوشتن یک تحول راه را به نظر خود و جهان و برای تغذیه این نوع کنجکاوی" چو گفت. "من می خواهم به آموزش دانش آموزان چگونه به خواندن و فکر می کنم در مورد ادبیات و فرهنگ. چگونه یک داستان انتقال معنا و ایده ها و احساسات و مشاهده جهان ؟ من فرض کنیم هر دانش آموز می تواند خواندن نوشتن و فکر می کنم به خوبی, اما برخی را مجبور به کار سخت تر است. مهم نیست که چقدر خوب یا بد-آماده شما احساس می کنید شما هنوز هم می تواند بهبود با تلاش و توجه است و همیشه وجود دارد چیزی جدید برای یادگیری است. آن را به استاد ارائه بازخورد; آن را به دانش آموز را به استفاده از آن هست." استاد چو به شما می دهد ابزار و منابع برای موفقیت است.

10. هالی Dugan

GWU professors
english.columbian.gwu.edu

استاد Dugan می آموزد که زبان انگلیسی 1315 ادبیات و مالی تخیل یک کلاس طراحی با غیر زبان انگلیسی رشته های در ذهن, که واجد شرایط برای علوم انسانی gen. اد. نیاز. از نزدیک و پر انرژی Dugan همیشه تشویق دانش آموزان به دیدار او در ساعات اداری. او می داند که خواندن و نوشتن نیست همه forte بنابراین او اجازه می دهد تا در بازنویسی مقالات و انعطاف پذیر با مهلت. البته بحث بر اساس, اما او خوش بین نگرش اجازه می دهد تا هر درونگرا به احساس راحتی با صحبت کردن در کلاس. "در ادبیات و مالی تخیل ما چگونه کوتاه شیک و استدلال قانع کننده با رعایت بزرگ نوشتن در آن بالاترین سطح. دانش آموزان یاد بگیرند که برای منزوی کردن و بیان آنچه که آنها ارزش و چرا هر دو در آن تصویر بزرگ-علوم انسانی-کلاس نوع راه و از نظر تاکتیکی و مهارت های عملی است. در کوتاه: آن کمک می کند تا آنها را برای تبدیل شدن به بهتر و نویسندگان" دوگان گفت. را Dugan کلاس به توسعه بیشتر مهارت های نوشتن خود را.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب